پاورپوینت سنگ ها (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات33
حجم فایل36 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 33 صفحه

 

سنگها یکی از قابل مطالعه ترین عناصر طبیعی می باشند که تقریباً برای تمام رشته های علوم مورد استفاده هستند .
زیرا اگر این باور را داشته باشیم که عمر سنگ های موجود در کره زمین مساوی پیدایش کره زمین میباشد در این صورت این سنگها شاهد تمام تحولات کره زمینی بوده و بالاخره این سنگها مانند شناسنامه این کره خاکی هستند در این صورت مطالعه این سنگها برای باستان شناسان – فسیل شناسان – معدن شناسان – جغرافی دانان – کشاورزان و خیلی از علوم دیگر جالب میباشد .
که هر کدام از این رشته ها نیاز به مطالعه وسیع و طولانی در شناخت سنگ و سایر مختصات آن از دیدگاه های خود را دارند .
ولی از نظر مهندسین ساختمان مطالعه در سنگ بسیار اندک بوده و تقریباً رنگ و پایداری آن در مقابل عوامل جوی و همچنین پایداری آن در مقابل سایش و غیره محدود میشود طبقه بندی سنگ هر رشته از علوم سنگ ها را به طریقه ای دسته بندی مینمایند که بیشتر جوابگوی نیازهای همان رشته باشد برای مهندسین ساختمان دسته بندی سنگ ها در ابتدا به نوع پیدایش و تشکیل شدن آنها محدود میگردد .
سنگها به سه گونه تشکیل شده اند سنگهای آذرین – سنگهای دگرگونی – سنگهای ته نشستی اگر درصد این سنگ ها را در اعماق زمین مطالعه کنیم در حدود 95% سنگ هایی که از عمق 100 متری زمین به پایین قرار دارد از سنگ های آذرین بوده و 5% بقیه سنگ های رسوبی و دگرگونی میباشد ولی در سطح زمین تا آنجا که در دسترس بشر است 75 % سنگها را سنگهای رسوبی و 25% بقیه را سنگهای آذرین و سنگهای دگرگونی تشکیل میدهد.
1_ سنگهای آذرین سنگهای آذرین که به آنها سنگهای آتشفشانی هم میگویند سنگهایی هستند که از سرد شدن مواد گداخته که از قسمت مذاب زمین به بیرون فوران کرده است ایجاد شده .
به طور کلی منشا سنگهای روی زمین آذرین هستند ولی بعضی از این سنگ ها در اثر عوامل جوی و غلطیدن به روی هم خرد شده و این قطعات کوچک به وسیله آب رفت ها زیاد تر گشته و در اثر مرور زمان تحت فشارهای مختلف قرار گرفته و تشکیل سنگهای رسوبی را داده اند .
سنگهای آذرین بر حسب نوع سرد شدن به 3 دسته تقسیم میشوند : 1) سنگهای آذرین درونی : طرز تشکیل آنها بدین طریق میباشد که مواد مذاب داخل هسته مرکز زمین به پوسته زمین نفوذ کرده و در آنجا به کندی و به تدریج سرد شده و تشکیل سنگهای آذرین درونی را داده اند این سنگها بلوری بوده و کریستال های آن مجال تشکیل شدن را داشته است به همین علت کریستال های آن درشت دانه بوده و اندازه آن در حدود میلیمتر میباشد ( بلورین یعنی آنکه مولکول های آن به طور منظم و طبق قاعده خاص و یکنواختی پهلوی یکدیگر قرار گرفته اند ) مانند گرا نیت GRANIT و دیوریت DIORIT .
2) سن

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:42 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت سنجش عملکرد آزمون های واقعی و اصیل 83 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات83
حجم فایل1.227 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 83 صفحه

 

سنجش عملکرد Performance assessment آزمون های واقعی و اصیل ویگوتسكی vigotsky -مطابق نظریه منطقه مجاور رشد ویگوتسكی، سطح رشد كودك را نمی‌توان فهمید.
مگر آن كه سطح رشد واقعی و سطح ظرفیت رشد او را نیز بشناسیم.
مرز مجاور رشد، فاصله ایست میان سطح رشد واقعی كه در جریان حل مستقل مسئله تعیین می‌شود .
و سطح ظرفیت رشدی كه از طریق حل مسئله همراه با راهنمایی مربی یا همكاری با شاگردهای تواناتر حاصل می‌شود.
هرگاه كه یك دانش‌آموز به تنهایی نمی‌تواند راه حل مسئله را پیدا كند، به كمك آزمونگر بهره‌مند می‌شود.
به جای محاسبه تعداد تمرینهای لازم برای یادگیری یك موضوع ، میزان راهنمایی و كمك مورد نیاز دانش‌آموز برای دستیابی به یك مجموعه از قوانین و بكار گیری آنها در یادگیری بررسی شود.
به دنبال مقایسه فراگیران با یكدیگر نیستیم.
به دنبال روشهایی هستیم تا به تك تك افراد كمك كنیم تا به سطح معینی از عملكرد برسند.
سنجش پویا همه می‌توانند یاد بگیرند ولی با سرعت‌های مختلف.
یادگیری در حد تسلط بلوم Master lesrning 1.
منطق پاسخ‌گویی 2.
عدم توجه به ابعاد دیگر شخصیت فراگیران 3.
نظریه ویگوتسكی 4.
سبك‌های یادگیری 5.
نظریه یادگیری در حد تسلط بلوم 6.
نظریه شناختی برونر ضرورت نظریه های جدید یادگیری بر فرایند های پیچیده فکری تأکید می کنند.
نظریه ها بر خود نظم دهی و خودارزیابی یادگیرنده تأکید می کنند.
چگونه دانش را تفسیر می کنند و به کار می گیرند تا مسایل پیچیده را حل کنند و خود را ارزیابی کنند.
آزمون های کتبی مهارتهایی را می سنجد که در دنیای واقعی مانند ندارد.
از بچه خواسته می شود سوالهایی را حل کند که ممکن است در دنیای واقعی هرگز با آن روبرو نشود.
آزمون های عملکردی از آزمون شونده می خ

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:42 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت سمینار درس كنترل مدرن 11 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات11
حجم فایل216 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 11 صفحه

 

سمینار درس كنترل مدرن عنوان: adaptive control of robotic manipulators for trajectory tracking .
adaptive control of robotic manipulators for trajectory tracking مقدمه ای در مورد ربات ها ایده كنترل تطبیقی بكارگیری كنترل تطبیقی برای كنترل ربات مقدمه ای در مورد ربات ها امروزه سیستم های زیادی در واحد های صنعتی و آزمایشگاهی كارهایی كه از عهده انسان برنمی آید را انجام می دهند .
می توان بخش عظیمی از این سیستم ها را تحت مجموعه ربات هادر نظر گرفت.
از دید فنی ، یك ربات رشته ای از اجسام صلب در یك سازه سینماتیكی می باشد.
سینماتیك یك ربات در واقع مطالعه هندسه حركت اهرم های یك ربات است و از آنجا كه انجام وظایف مشخص بوسیله حركت اهرم های ربات میسر می گردد ،لذا علم سینماتیك جزء ابزار های مهم در طراحی و كنترل ربات می باشد.
سینماتیك مستقیم و معكوس: مسئله یافتن موقعیت و جهت برای یك سری جابجایی مفاصل ،مسئله مستقیم سینماتیك نامیده می شود.
در مسئله سینماتیك معكوس ، باید بر اساس موقعیت و جهت مشخص شده ربات ، جابجایی مفاصل را بدست آوریم.
در واقع پس از حل معادله سینماتیك معكوس، با حركت دادن هر مفصل به اندازه مقدار محاسبه شده، حركت مورد نظر انجام می شود.
مقدمه ای در مورد ربات در سینماتیك مستقیم،مكان نهایی ربات برای یك رشته تغییر مكانهای داده شدهء مفاصل منحصر بفرد است در صورتیكی در سینماتیك معكوس ممكن است چندین جواب برای یك موقعیت وجود داشته باشد و نیز ممكن است برای گستره بخصوصی از موقعیت ربات جوابی وجود نداشته باشد.
مقدمه ای در مورد ربات مقدمه ای در مورد ربات ها كنترل مدرن دی 83 مقدمه ای در مورد ربات ها كنترل مدرن دی 83 ربات مورد بحث در این پروژه ، یك بازو با دو درجه آزادی است،كه درمعادلات آن اصطكاك نیز لحاظ شده ایده كنترل تطبیقی كنترل مدرن دی 83 كنترل تطبیقی ، از روشهایی است كه بوسیله آن ،كنترل سیستم های غیر خطی امكانپذیر می باشد.
در مسائل غیر خطی به علت اینكه پارامترهای مسئله مدام درحال تغییرمیباشند لذا باید پارامترهای كنترلر سیستم نیز دائما تغییر یابند تا بهترین كنترل صورت گیرد.
ایده كنترل تطبیقی

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:41 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت سلسله مراتب ورودی به مساجد (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات47
حجم فایل5.929 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 47 صفحه

 

پروژه مبانی نظری عنوان پروژه:سلسله مراتب ورودی (مساجد) خدادرکلمات حضوردارد .
.
.
.
_ اصل سلسله مراتب اصل سلسله مراتب حاکی ازاین است که در اغلب وشایدهم در همه ترکیبات معماری تفاوتهای واقعی بین فرم وفضاهاوجود دارد.
این تفاوتها تاحدی نشان دهنده میزان اهمیت فرمهاوفضاهاونقش عملکردی صوری وسمبلیکشان در سازماندهی میباشد.
البته سیستم ارزش گذاری که توسط آن اهمیت نسبی سنجیده میشود بستگی به موقعیت خاص,نیازها وخواسته های استفاده کننده گان وتصمیمات طراح خواهد داشت.
ارزشهای بیان شده ممکن است فردی یا اجتماعی,شخصی یا فر هنگی باشند.
درهر صورت,نحوه تعیین این تفاوتهای عملکردی یا سمبلیک در میان اجزا یک بنا,امر حساسی برای ایجاد یک نظام بارزسلسله مراتبی در میان فرمها وفضاهای بنا محسوب می شود.
برای اینکه یک فرم یا فضا به عنوان فرم یا فضا ئی مهم در یک سازماندهی تفکیگ گردد,باید آشکارا تک باشد.
این امربه این ترتیب می تواند حاصل شودکه به این شکل یافرم: _ اندازه استثنائی یک فرم یا فضابه خاطر تفاوت بارزاندازه اش نسبت به سایرقسمت هامیتوانددریک ترکیب معماری شاخص باشد.
_ شکلی یگانه فرم هاوفضاهابه وسیله تمایزآشکار شکلشان ازبقیه قسمتهای یک ترکیب میتوانند ازنظر بصری شاخص باشندوبه این ترتیب مهم جلوه کنند.
_ مکانی مهم وباارزش فرمها وفضاها برای اینکه به عنوان اجزائی مهم در یک ترکیب جلب توجه کنند می توانند در مکانی مهم وبا ارزش قرار گیرند.
در تمام موارد,فرم یا فضایی که از نظر سلسله مراتب مهم است به وسیله استثنائی بودن خود نسبت به حد مقرروخلاف الگوی منظم ومقررعمل کردن دارای اهمیت ومعنی میگردد.
انواع اجزاءوعناصر فضاهای ورودی غالبا بر اساس اصول معینی با یکدیگر ترکیب شده اند تا یک فضا یابخشی از یک فضا را شکل دهند.
_ اصل سلسله مراتب اصل سلسه مراتب یعنی ساماندهی وترکیب فضاها وعناصر بر اساس برخی از خصوصیات کالبدی یا کارکردی انها که موجب پدید امدن سلسله مراتبی در نحوه قرار گیری یا استفاده یا مشاهده عناصر شود.
یکی از کارکردهای فضاهای ورودی اتصال فضاهای درونی یک مجموعه با

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:41 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت سقف ها (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات79
حجم فایل1.32 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 79 صفحه

 

موضوع پروژه: انواع سقف ها.
ضوابط قطعات با سقف‌های شیبدار (كلیه قطعات در محدوده منطقه).
شیب سقف ها باید حداقل 25% باشد - حداقل جهت شیب می‌بایست در 2 سمت باشد - حداقل ارتفاع خالص طبقه فوقانی در پایین ترین قسمت سطح شیبدار 40/2 متر باشد .
- حداكثر ارتفاع خالص سقف شیبدار نهائی از كف تمام شده طبقه فوقانی 20/5 متر باشد .
- كلیه سقف های شیبدار بصورت اساسی اجرا شود - انتخاب جهت شیب در كلیه قطعات آزاد می باشد .
منوط به اینكه در صورت شیب به طرفین فاصله حداقل 2 متری با مجاورین رعایت گردد ( ترجیحاً شیب به طرف گذر توصیه می‌شود - طراحان مجاز می باشند كه یك دهانه سازه ای ( از دهانه های میانی) را جهت قرارگیری وسائل تأسیساتی بصورت مسطح پیش بینی نمایند - در زمان طراحی ساختمان محل قرارگیری وسائل تأسیساتی می بایست مشخص گردد و قرار گیری آنها در محل هایی كه قابل مشاهده است مجاز نمی باشد .
- قابل ذكر است كه به هیچ عنوان كولرها و كانال های مربوطه و وسائل دیگر نباید روی سقف های شیبدار قرار گیرد جزئیات اجرائی‌استاندارد كانال های جمع آوری آب های سطحی بام می بایست ارائه گردد .
- در خصوص قطعات دارای پروانه و یا در حال ساخت (ضوابط قدیم) و در جهت ترغیب مالكین به استفاده از ضوابط جدید ( به ویژه در خصوص زاویه شیب سقف ها و نیم طبقه) ، اطلاعیه‌هایی صادر تا در صورت تمایل دیدگاه نهائی آنها اخذ و پس از بررسی در كمیسیون در نقشه های مزبور انعكاس یابد - استفاده از تسهیلات ، ضوابط و مقررات جدید منوط به رعایت كلیه مفاد آن یا تایید كمیسیون می باشد تبصره : درصورتی كه طرحهای ارائه شده دارای ارزشهای حجمی خاص و مورد تائید كمیسیون طراحی شهری ، معماری و محیط زیست باشد فارغ از ضوابط ظاهری اعم از زاویه و جهت شیبدار و غیره مورد تصویب قرار می‌گیرد سقف شیب دار باید به صورت اساسی اجرا شود .
( آزادشهر ، كوهك ، شهرك فرهنگیان، شهرك چشمه و بعضی از مناطق شهرك راه‌آهن طبق نقشه مصوب ) -   شیب سقف‌های شیب دار باید به صورت شمالی ‍ـ جنوبی اجرا گردد .
-  حداكثر ارتفاع راس سقف شیب دار در نما 2 متر و حداقل زاویه 10 درجه می‌باشد اجرای سقف های شیب دار در بسیاری از ساخت و سازها و بخصوص ساختمان های ویلایی، نیاز به اجرای سقف های شیبدار ،وجود دارد که ساخت آنها با استفاده از پروفیل های فلزی موجود، ضمن سنگینی و هزینه مازاد مشکلات اجرایی خاص خود را داراست.
ضمن آنکه یافتن پوشش مناسب برای اجرا روی سازه های .
فلزی شیب

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:41 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت سبك های یادگیری Learning style 36 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات36
حجم فایل257 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 36 صفحه

 

شش ضلعی سبز رنگ را در شكل زیر پیدا کنید.
سبك های یادگیری Learning style سبك های یادگیری به چگونگی یادگیری فراگیران اشاره می كند نه اینكه فرد به چه خوبی می تواند یاد بگیرد.
ترجیحات فرد هستند نه توانایی های او پیرس(2000) سبك های یادگیری را روشی كه فرد در یادگیری مطالب بر روش های دیگر ترجیح می دهد تعریف كرده است.
حیطه های سبک های یادگیری شناختی cognitive روش هایی كه فرد موضوع ها را ادراك می كند.
اطلاعات را به خاطر می سپارد.
درباره مسائل می اندشد.
و مسایل را حل می كند.
عاطفی affective ویژگی های شخصیتی و عاطفی و هیجانی یادگیرنده مانند پشتكار، تنها كار كردن و یا با دیگران كار كردن .
پذیرش یا رد تقویت كننده های بیرونی فیزیولوژیكی جنبه زیست شناختی دارند.
واكنش های فرد نسبت به محیط فیزیكی ، مؤثر بر یادگیری او هستند.
مانند ترجیح های فرد برای مطالعه در شب یا روز، مطالعه در محیط های گرم یا سرد.
یادگیری از طریق گوش دادن به سخنرانی یا كار عملی انجام دادن.
انواع سبك های یادگیری field dependence سبك های وابسته به زمینه Field independence سبك های نابسته به زمینه field dependence سبك های وابسته به زمینه قضاوت های بعضی از یادگیرندگان تحت تأثیر زمینه موضوع یادگیری قرار می گیرند.
این گروه: به راحتی نمی توانند محرك ها را از زمینه جدا كنند.
ادراكشان تحت تأثیر زمینه قرار دارد.
به این افراد كلی نگر نیز گویند.
شغل هایی كه مستلزم برقراری ارتباط با دیگران است انتخاب می كنند.
مانند معلمی جذب دیگران می شوند.
موضوع های درسی مانند علوم اجتماعی را به خاطر پرداختن به انسان ها دوست دارند و در یادآوری دروس اجتماعی موفق ترند.
در گروه كار می كنند و با معلم تعامل بیشتری دارند.
به تكالیف سازمان یافته و تقویت بیرونی

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:41 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت سازه های چادری (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات12
حجم فایل723 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 12 صفحه

 

سازه های چادری مقدمه "بادبان ها و طناب های کشتی سازه های کششی هستند که هیچکس بهتر از یک ملوان نمی تواند طبیعت آن را درک نماید.
"   چادر، یک پوسته ی کششی یکپارچه نازک است که به وسیله ی یک ستون یا قوسی فشاری نگه داشته می شود.
چادر نوعی متفاوت از سازه کابلی با انحنای مضاعف است که در آن فاصله بین کابل کاهش یافته و به صفر رسیده و سطح آن یک پوسته ی پیوسته گردیده است.
در چادر، پوسته تمامی بار یا بخشی از آن را حمل می نماید.
چادرهای کوچک، که کاملاً از پارچه ساخته شده اند، معمولاً به وسیله ی دکل ها(ستون ها) یا قوس ها نگاه داشته می شوند.
سازه های چادری سازه های غشایی در سال 1960 توسط فرانک اوتو رواج دوباره ای گرفت.
دو طرح پیشنهادی او عبارتند از: شبکه سیمی آویخته که در نمایشگاه مونترال و همچنین ورزشگاه المپیک مونیخ استفاده شد که هر دو، جزءعظیم ترین و پیچیده ترین سازه های غشایی هستند.
امروزه با پیشرفت فناوری ها سازه های غشایی به کلی دگرگون و متحول شده اند،هر چند بهبود مصالح موجب بهبودعمکرد پوشش های غشایی شده است، ولی روش های نوین طراحی عامل اصلی بهره وری این سازه ها می باشد .
چکیده درصد اشتعال پایین دارای عالی ترین خواص فیزیکی دارای پرداخت صیقلی بالا و براق استفاده از تارپولین وزن متوسط دارای خاصیت ضد قارچ یا ضد کپک زدگی قابلیت جوش ، با تکنوژی هوای گرم و فرکانس بالا مقاومت بسیار بالا در برابر اشعه های مضر آفتاب (UV) استفاده از رنگدانه های با کیفیت بالا (ثبات و دوام بالای رنگ) عدم فرسایش در شرایط مختلف آب و هوایی و طول عمر بسیار بالا دارای رنگ لاکی (لاک و الکل) اکریلیک و پوشش PVC در هر دو سمت کلیه سازه ها دارای دفترچه محاسباتی فنی و مهندسی بوده و تمام مراحل طراحی تولید و اجرا زیرنظر مهندسی ناظر صورت می پذیرد.
ویژگی های این سازه ها:1 - ریشه در سنت کهن چادر سازی دارند.
2- به لحاظ ارزانی مصالح، سهولت اجراو سرعت برپایی بسیار جذاب می باشند.
از اولین کاربرد های این نوع چادر ها در سالن های نمایشی و سیرک ها و چادر های ارتش می باشد پیشرفت فن آوری های امروز باعث شده است تا:1) دوام و طول عمر مصالح بیشتر شود.
2) مقاومت در برابر آتش سوزی بیشتر شود.
3) گسترش حریق و دودهای ساطعه کاهش می یابد.
4) ا

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:41 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت سازه های فولادی سبک.PPT (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات85
حجم فایل6.184 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 85 صفحه

 

سازه های فولادی سبک مقدمه : وضعیت کنونی مسکن کشور معرفی سازه: تاریخچه سازه معایب دیوارهای تر مزایای پوشش و دیوارهای خشک و مقایسه با دیوارهای تر کاربرد پوشش و دیوارهای خشک - فرآیند تولید اسکلت: خط تولید مقاطع تولیدی نصب و اجرا :- جزئیات ودیتایل اسکلت دیوارهای غیرباربر دیوارهای باربر سوراخ کردن اعضاء جزئیات و دیتایل پی،دیوار،کف - جزئیات و دتایل سایراجزاء: - مزایای سیستم: مزایای فنی مزایای اقتصادی مزایای فنی اتصال تیر به ستون راه پله سالنهای صنعتی کاربردها .

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:41 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت سازه های فضایی (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات47
حجم فایل856 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 47 صفحه

 

به نام خدا سازه های فضائی سازه های فضایی شکلهای هندسی منظمی هستند که در کنار یکدیگر تکرار شده و با اتصال مکرر این اجزا شبکه ای مستحکم و یکپارچه با ساختاری سه بعدی ایجاد می کنند .
این اجزا از المانهای طولی ( با مقطع های مربعی ، دایره ای ، مثلثی و .
.
.
) و اتصالهایی که هر روز بر انواع آنها افزوده می شود تشکیل می شود .
بطور کلی به سازه هائی که دارای شبکه ها، سقفهای طاقدار، گنبدها، برجها، شبکه های کابلی، سیستمهای فضایی، مجموعه های تاشو و .
.
.
باشند، سازه های فضایی گفته میشودسازه های فضایی جنس المانهای طولی متنوع بوده و بسته به نوع مصرف آنها متغیر خواهد بود ولی معمولاً از انواع پلاستیک و پروفیل ، فولاد و آلومینیوم استفاده می شود به عنوان نمونه هایی از این نوع سازه ها در ایران ، پوشش مرقد امام و سقف چند غرفه نمایشگاه بین اللملی تهران را می توان نام برد .
البته این نوع سازه پدیده خیلی جدیدی نیست ، زیرا گراهام بل طرحهایی از شبکه های منظم هندسی که کاربرد ساختمانی داشته باشد تهیه کرده بود .
همچنین آلاچیقهای عشایر محلی ایران ، سبکی مانند این نوع سازه ها دارند ولی در دهه 60 میلادی بود که این نوع سازه ها به صورت موضوعی بین اللملی و قابل بحث مطرح شد به طوری که اولین کنفرانس بین اللملی سازه های فضایی ( فضاکار ) در سال 1966 در دانشگاه ساری انگستان برگزار شد .
دلیل نام گذاری .
اولین شخصی که کلمه سازه فضایی (SP.
ST) را بکار برد تیموشکنو بود که در مقابل این کلمه از لغت (Plan structure) استفاده کرد.
این لغت در حدود 30 سال قبل اشکالی نداشت اما با پدید آمدن موضوعاتی همچون مهندسی هواوفضا-سازه ، اختلافی در تفهیم لغت فوق بوجود آمد و اساتید بسیاری کوشش کردند تا این لغت را اصلاح کنند که در نهایت از لغت های Spatial و Triactive استفاده کردند و برای Plane structure از لغت Biactive  استفاده نمودند الف) پیونده : شامل گویهای توپر از جنس فولاد CK45 می باشد که به منظور ایجاد پایداری و ارتباط بین اعضای سه بعدی بکار می رود .
گویها خود و اعضای مربوطشان را در یک موقعیت ثابت نگه می دارند و باعث ایجاد تعادل بین نیروهای اعضا مى شوند اجزاى سازه هاى فضائى گ

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:41 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت سازه های دریایی (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات36
حجم فایل2.463 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 36 صفحه

 

بنام خدا سازه های دریایی منابع دریاها افزایش شناسائی و اکتشافات دریائی با توجه به نیاز به منابع طبیعی.
کاهش منابع زمینی و نیاز به منابع انرژی و مواد معدنی در دریاها و اقیانوسها که 70% سطح زمین را پوشانده است.
منابع موجود در دریاها عبارتند از: نفت و گاز، مواد معدنی، مواد رسوبی، منابع غذائی و پروتئین و انرژی گرمائی و جنبشی.
از منابع مورد اشاره، مهمترین منبع نفت و گاز محسوب می شود منابع دریاها تخمین زده می شود که 30% کل منابع هیدروکربوری جهان در مناطق دریائی قرار دارد که بخش عمده این منابع هنوز کشف نشده اند.
اهمیت ویژه اقتصادی استحصال گاز و نفت فراساحل و لزوم توسعه مهندسی فراساحل اهمیت ژئوتكنیك دریائی در طراحی سازه های دریائی به خصوص پی آنها برای استحصال نفت و گاز اهمیت تولید نفت از دریا انواع سازه های دریائی لزوم ساخت سكو دریائی برای استحصال نفت كه در مقابل بارهای وارده پایدار است ساخت اولین سكوهای دریائی در اوایل قرن بیستم از نوع چوبی در خلیج مكزیك و دریای خزر در عمق آب حدود 20-10 متر ساخت سكوهای فلزی برای عمق تا 100 متر در دهه 1960 در خلیج مكزیك، خلیج فارس و سواحل نیجریه ساخت سكوهای وزنی برای شرایط خشن آب و هوائی دریای شمال در دهه 1970 ساخت سكوهای فلزی برجی برای عمق های بیش از 300 متر تا انتهای دهه 1970 و معرفی نوع جدیدی از سكوها برای اعماق بیشتر انواع سازه های دریائی سکوهای شمعی (Piled platforms) سکوهای وزنی (Gravity platforms) سازه های سازگار (Compliant structures) سکوی پاکششی (Tension leg platform) برج مهار شده (Guyed tower) دکلهای بالارو (Jack-up rigs) انواع سكو های دریائی 1, 2) conventional fixed platforms; 3) compliant tower; 4, 5) vertically moored tension leg and mini-tension leg platform; 6) Spar ; 7,8) Semi-submersibles ; 9) Floating production, storage, and offloading facility; 10) sub-sea completion and tie-back to host facility.
[6] سکوهای شمعی بیشترین تعداد سکوهای دریائی برای تولید نفت و گاز از نوع سازه های فولادی مستقر بر شمع هستندکه دارای دو نوع می باشد: 1- سازه جاکتی یا قالبی (Jacket or template structure) 2- سازه برجی (Tower structure) جاکت سازه ای است با تعدادی پایه که شمع از درون آنها به خاک کوبیده می شود.
سکوهای شمعی مراحل نصب سکوهای شمعی ساخت جاکت در تاسیسات مجاور آب و انتقال تا محل نصب توسط بارج برپا نمودن جاکت به کمک بارج جرثقیل دار کوبیدن شمعهای لوله ای از میان پایه ها در بستر دریا نصب عرشه پیش ساخته روی شمعها نمونه های از شمعهای بتنی و فولادی محدودیتها در نصب سازه های شمعی تطابق وزن جاکت براساس ظرفیت جرثقیلها ابعاد جاکت براساس ابعاد بارج بارهای وارده به جاکت حین نصب و به آب انداختن امکان شناور شدن جاکت در آب

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:41 ] [ آریا برومندی ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 صفحه بعد

دیگر امکانات