پاورپوینت شبکه های کامپیوتری 26 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات26
حجم فایل71 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 26 صفحه

  

بنام خالق زیبائیها شبكه های كامپیوتری فهرست مطالب شبكه های كامپیوتری تقسیم بندی بر اساس وظایف تقسیم بندی بر اساس توپولوژی توپولوژی bus توپولوژی ring توپولوژی star تقسیم بندی بر اساس حوزه های جغرافیایی تحت پوشش شبكه های lan شبكه های man و wan كابل در شبكه کابل Unshielded Twisted pair )UTP)  کابل کواکسیال فیبر  نوری مفاهیم اولیه شبكه انواع راههای ارتباط كاربر به ISP استاندارد شبكه ها نرم افزارهای استاندارد و بروز رسانی آن ها پیاده سازی امنیت در سازمان شبکه های کامپیوتری یك شبكه شامل مجموعه ای از دستگاه ها بوده كه با استفاده از یك روش ارتباطی ( كابل و امواج رادیویی و ماهواره)بوده و به منظور اشتراك منابع فیزیكی ( چاپگر) و اشتراك منابع منطقی ( فایل) به یكدیگر متصل میگرددند.
شبكه ها نیز می توانند با یكدیگر مرتبط شده و شامل زیر شبكه ها نیز باشند تفسیم بندی شبکه ها .
شبکه های کامپیوتری را بر اساس مولفه های متفاوتی تقسیم بندی می نمایند.
در ادامه به برخی از متداولترین تقسیم بندی های موجود اشاره می گردد .
 تقسیم بندی بر اساس نوع وظایف کامپیوترهای موجود در شبکه را با توجه به نوع وظایف مربوطه به دو گروه عمده : سرویس دهندگان (Servers) و یا سرویس گیرندگان (Clients) تقسیم می نمایند.
کامپیوترهائی در شبکه که برای سایر کامپیوترها سرویس ها و خدماتی را ارائه می نمایند ، سرویس دهنده  نامیده می گردند.
کامپیوترهائی که از خدمات و سرویس های ارائه شده توسط سرویس دهندگان استفاده می کنند ، سرویس گیرنده نامیده می شوند .
 در شبکه های Client-Server ، یک کامپیوتر در شبکه نمی تواند هم به عنوان سرویس دهنده و هم به عنوان سرویس گیرنده ، ایفای وظیفه نماید.
در شبکه های Peer-To-Peer ، یک کامپیوتر می تواند هم بصورت سرویس دهنده و هم بصورت سرویس گیرنده ایفای وظیفه نماید.
تقسیم بندی بر اساس توپولوژی  الگوی هندسی استفاده شده جهت اتصال کامپیوترها ، توپولوژی نامیده می شود.
توپولوژی انتخاب شده برای پیاده سازی شبکه ها، عاملی مهم در جهت کشف و برطرف نمودن خطاء در شبکه خواهد بود.
انتخاب یک توپولوژی خاص نمی تواند بدون ارتباط با محیط انتقال و روش های استفاده از خط مطرح گردد.
نوع توپولوژی انتخابی جهت اتصال کامپیوترها به یکدیگر ، مستقیما" بر نوع محیط انتقال و روش های استفاده از خط تاثیر می گذارد.

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:45 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت شبکه های کامپیوتری 336 اسلاید.PPT (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات336
حجم فایل4.908 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 336 صفحه

 

1 1)Computer Networks, By A.
Tanenbaum 2)Data and Computer Communications, By W.
stallings 3)Unix Networking By Kochan & Wood 4)MCSE Series, Essential Network 5)MCSE Series, TCP/IP منابع: 2 ارزشیابی: 1)آزمون میان ترم 6 نمره 2) آزمون پایان ترم 12 نمره 3)مقاله تحقیقی با سمینار3 نمره 3 شبکه چیست؟
شبکه های کامپیوتری مجموعه ای از کامپیوترها ی مستقل و متصل به هم است که امکان تبادل اطلاعات با یکدیگر را دارند.

4 مزایای شبکه اشتراک منابع (تقسیم منابع) قابلیت اطمینان بالا توزیع پردازش ها (load sharing) اقتصادی ایجاد ارتباط بین افراد کنفرانس ویدیویی (Video Conferencing) تجارت الکترونیکی(E-Commerce) 5 انواع شبکه از نظر وسعت: شبکه های محلی LAN Ethernet, FastEthernet, TokenRing, TokenBus شبکه های شهری MAN (Metropolitan Area Network) DQDB شبکه های گسترده (Wide Area Network) WAN Internet, X.
25, ATM, FrameRelay (Local Area Network( 6 7 Metropolitan Area Networks 8 Wide Area Networks 9 Wide Area Networks (2) A stream of packets from sender to receiver.
10 مدل ارتباطی در شبکه Client/Server مدل ارتباطی کارگزار/ مشتری یا (سرویس دهنده/سرویس گیرنده) Server: کامپیوتر ارایه دهنده خدمات Client: کامپیوتر متقاضی و گیرنده خدمات 11 یک شبکه متشکل از یک کارگزار و دو مشتری 12 ساختار شبکه های کامپیوتری: اجزاء شبکه های گسترده: زیرشبکه(SubNet) وظیفه: انتقال و هدایت پیام ها و اطلاعات کاریران از مبدا به مقصد کامپیوترهای میزبان(Host) وظیفه: نقاط دسترسی کاربران به شبکه 13 Host Host Host IMP: Interface Message Processor SubNet خطوط انتقال مراکز سوئیچ 14 انواع کانال های شبکه 1 ) کانال های نقطه به نقطه (Point to Point) 2 )کانال های انتشار همگانی (Broadcast) 15 Point to Point Channel 16 Broadcast Channel 17 انواع توپولوژى شبكه 18 گذرگاه مشترك(bus).
1 حلقوی(Ring).
2 19 3) ستاره ای (Star) 4) درختی یا سلسله مراتبی (Tree) 20 5) کامل (Complete) 6) نامنظم (Irregular) 21 22 روشهای تخصیص کانال 1) ایستا (روش تقسیم زمانی - TDM) 2) پویا (مرکزی و غیرمرکزی) 23 پهنای باند به تعداد بیت هایی که یک کانال یا خط ارتباطی می تواند در واحد زمان بپذیرد و انتقال دهد پهنای باند آن کانال گوییم .
bandwidth یا 24 معماری شبکه Assemble (قطعه قطعه شدن) Fragmentation (Network Architecture) جهت برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات بین دو كامپیوتر در شبكه باید یك سری عملیات در جهت كاهش پیچیدگی شبکه و ا

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:45 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت سیمان 33 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات33
حجم فایل2.178 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 33 صفحه

  

Cement سیمان.
سیمان کلمه سیمان از یک لغت لاتین به نام سی‌منت ( cement ) گرفته شده است و ماده ای است که دارای خاصیت چسبانندگی مواد به یکدیگر است و در حقیقت ، واسطه چسباندن است.
سیمان در صنایع ساختمانی در صنایع ساختمانی ، سیمان به ماده ای گفته می‌شود که برای چسباندن مصالح مختلف به یکدیگر از قبیل سنگ و شن ، ماسه ، آجر و غیره بکار می‌رود و ترکیبات اصلی این سیمان از مواد آهکی است.
سیمانهای آهکی معمولا از ترکیبات سیلیکات و آلومیناتهای آهک تشکیل شده‌اند که هم به‌صورت طبیعی یافت می‌شوند و هم قابل تولید در کارخانجات سیمان‌سازی هستند.
تاریخچه اگرچه از زمانهای بسیار گذشته اقوام و ملل مختلف به نحوی با استفاده از سیمان در ساخت بنا سود می‌جستند، ولی اولین بار در سال 1824 ، سیمان پرتلند به نام "ژوزف آسپدین" که یک معمار انگلیسی بود، ثبت شد.
به لحاظ شباهت ظاهری و کیفیت بتن‌های تولید شده از سیمانهای اولیه به سنگهای ناحیه پرتلند در دورست انگلیس ، سیمان به نام سیمان پرتلند معروف شد و تا به امروز برای سیمانهایی که از مخلوط نمودن و حرارت دادن مواد آهکی و رسی و مواد حاوی سیلیس ، آلومینا و اکسید آهن و تولید کلینکر و نهایتا آسیاب نمودن کلینکر بدست می‌آید، استفاده می‌شود.
ساختار سیمان اساسا سیمان با آسیاب نمودن مواد خام از قبیل سنگ و آهک و آلومینا و سیلیسی که به صورت خاک رس و یا سنگهای رسی وجود دارد و مخلوط نمودن آنها با نسبتهای معین و با حرارت دادن در کوره‌های دوار تا حدود 1400درجه سانتی‌گراد بدست می‌آید.
در این مرحله ، مواد در کوره تبدیل به گلوله‌های تقریبا سیاه رنگی می‌شوند که کلینکر نامیده می‌شود.
کلینکر پس از سرد شدن ، با مقداری سنگ گچ به‌منظور تنظیم گیرش ، مخلوط و آسیاب شده و پودر خاکستری رنگی حاصل می‌شود که همان سیمان پرتلند است.
با توجه به نوع و کیفیت مواد خام ، سیمان با دو روش عمده‌تر و خشک تولید می‌شود، ضمن اینکه روشهای دیگری نیز وجود دارد.
البته امروزه عمومـا از روش خشک در تولید سیمان استفاده می‌شود، مگر در مواردی که مواد خام ، روش تر را ایجاب کند، زیرا در روش خشک ، انرژی کمتری برای تولید مورد نیاز است.
ترکیبات شیمیایی سیمان مواد خام مورد مصرف در تولید سیمان در هنگام پخت با هم واکنش نشان داده و ترکیبات دیگری را بوجود می‌آورند.

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:44 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت سیستمهای خرید انبارداری وتوزیع 29 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات29
حجم فایل98 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 29 صفحه

موضوعات درس سیستمهای خرید انبارداری وتوزیع کلیات وتاریخچه سیستم اصول خرید عاقلانه(مدیریت خرید1) روشهای خرید(مدیریت خرید2) مدیریت مذاکره جنبه های حقوقی قراردادهای خرید روش های پرداخت خرید خارجی شیوه های پرداخت الکترونیکی روش های انتقال کالا روش ها وشرایط بیمه ای ارزونوسانات نرخ ارزدرتجارت تجارت متقابل اصول استاندارد سریهای استاندارد اصول وموازین گمرکی(ترخیص) اصطلاحات گمرکی الف : مدیریت خرید موضوعات درس سیستمهای خرید انبارداری وتوزیع اصول انبارداری طبقه بندی کالا درانبار کدگذاری وسیستم اطلاعاتی انبار بارکد حفاظت وایمنی درانبار ارزیابی موجودیهای انبار کنترل موجودیهای انبار طراحی وکنترل فرمها ونمونه ها تهیه مواد وقطعات یدکی ب : مدیریت انبارداری موضوعات درس سیستمهای خرید انبارداری وتوزیع مدیریت کانالها و شبکه های توزیع روشهای توزیع کالا درایران قبل وبعدازانقلاب توزیع فیزیکی کالا درایران قبل وبعد ازانقلاب نقش تبلیغات درتوزیع وفروش محصول نقش بسته بندی درتوزیع وفروش محصول سازمان تجارت جهانی (WTO) بازار مشترک اروپا بازار مشترک کشورهای اسلامی سازمان همکاری اقتصادی (ASEAN) ج : مدیریت توزیع اصول خرید عاقلانه(مدیریت خرید1) تبادل سیستماتیک اطلاعات وارتباطات بخش خرید تعریف مدیریت خرید اصول خرید عاقلانه اهداف بخش خرید ارتباط بخش خرید با سایربخشها مقدمه خرید واهمیت آن بخش خرید ومدیریت خرید خرید به عنوان تدارکات ونقش سیستماتیک آن روند سیستمی درتهیه مواد اولیه موضوعات منابع 1- مدیریت خرید دکتر رضا مهربان ازنشر البرز 2- سیستمهای خرید وانبارداری دکترروستا انتشارات سمت 3- سیستمهای خرید وانبارداری دکتر انواری رستمی از نشرطراحان روشهای خرید(مدیریت خرید2) نکات مهم خرید اهم شیوه های خرید انواع خرید های دولتی انواع واهداف مناقصه نحوه انجام سفارشات خارجی( فرآیند سفارشات) اینکوترمزها موضوعات منابع 1- مدیریت سفارشات خارجی دکتررضا مهربان ازنشرالبرز 2- مدیریت خرید وسفارشات دکترحسنعلی پورازانتشارات دانشگاه تهران 3- سیستمهای خرید وانبارداری دکتر انواری رستمی از نشرطراحان مدیریت مذاکره((Negotiation Management شیوه های مذاکره دوره های مدیریت مذاکره انواع نتایج مذاکره فرایند مذاکره ارکان مذاکره موانع مذاکره نکات مهم در مدیریت مذاکره آداب ورسوم وتفاوتهای فرهنگی در مذاکره تعریف مدیریت مذاکره هنر وفن مذاکره طبیعت مذاکره تفاوت مذاکره وپیشنهاد مناقصه طرح ریزی جهت مذاکره راهبرد مذاکره مسئولیت طرفین مذاکره کننده تاکتیک های مذاکره موضوعات منابع 1- 2- سیستمهای خرید وانبارداری دکترروستا 3- مدیریت خرید واصول انبارداری نادر دیبایی از انتشارات ترمه جنبه های حقوقی قراردادهای خرید تاریخچه تجارت بین الملل وخارجی تعریف قرارداد وضروریا ت یک قرارداد حقوق خصوصی وعمومی وتفاوت آنها در قراردادها نکات اصلی واساس قراردادهای تجاری تفاوت پیشنهاد وایجاب وشرایط فسخ دربازرگانی خارجی مسئولیت های طرفین درگیر درمعامله و واسطه ها بازرگانی خارجی ایران قبل وبعد ازانقلاب موضوعات منابع 1- حقوق بازرگانی بین الملل ازمسعود طارمسری از چاپ ونشر بازرگانی 2- حقوق بازرگانی تالیف ناصر رسایی نیا از انتشارات ویستار شیوه های پرداخت در تجارت خارجی روشهای پرداخت حساب باز، وصولی

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:44 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت سیستم های پویا و بی نظمی کامل (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات100
حجم فایل675 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 100 صفحه

 

سیستم های پویا و بی نظمی کامل برخی از جنبه های نظری : قبل از ادامه ، ما دوست داریم مفهومی که در فصل 8 بیان شده بود را به خوانندگان یادآوری کنیم : ما بطور ساده سیستم های دینامیکی را به عنوان یک سیستمی از معادلات که سیر تکامل مجموعه ای از متغیر های بیان شده را در زمان پیوسته یا گسسته بیان می کند ، تعریف کردیم .
بنابراین لازم است که مفهوم انتزاعی ریاضی از سیستم پویا را با آن سیستمی که ما به خاطر وضوح واقعی نامیدیم ، و در عوض اشاره به مشاهدات تجربی پدیده و اندازه گیری مجموعه ای از داده ها دارد ، اشتباه نگیرید.
مدل های ریاضی که ما در حال آزمودن آنها هستیم در قالب سیستم های پویا نوشته شده اند .
بنابر این خواص مدلهایی که ما می خواهیم بحث کنیم باید بوسیله خواص سیستم های پویا مورد بررسی قرار گیرند .
در انواع مختلف سیستم های نوسانی که در قسمت 1 شرح داده شده ، وجود چندین شیء مختلف هندسی در فضای فازی ، مجذوب کننده نامیده و معرفی شدند .
ما برحسب اتفاق آنها را در تعدادی از مدل ها یافتیم : نقطه مجذوب کننده ای در سیستم های به هم تنیده و مدلهای تعاملی وجود داشت ، در حالی که ، در انواع خاصی از مدل Volterr - Lotka ، ما با چرخه ای محدود مواجه شدیم.
تعریف مجذوب کننده به طور کلی ، یک مجذوب کننده ، ناحیه ویژه ای در فضای فازی (زیر مجموعه ای از فضای فازی) است که یک سیستم دینامیکی در طول دوره تکامل خود ، تمایل دارد تا به آن نائل آید .
زمانی که سیستم ، از این مدار پیروی کند ، یعنی به یک مجذوب کننده نزدیک شود دیگر نمی تواند از آن خلاص شود مگر اینکه یک عامل خارجی مداخله کند و پویایی های سیستم را تغییر دهد .
حوضه جاذبه مربوط به جذب کننده : منطقه ای در فضای فازی است ( آن حتی می تواند بطور کامل در فضای فازی باشد ، اگر پویایی سیستم با یک جذب کننده تنها مواجه شود ) که توسط این واقعیت مشخص شده : با شروع از هر نقطه در آن منطقه ، یعنی از هر حالتی ، سیستم دینامیکی تکامل می یابد ، همیشه خود را به سوی مجذوب کننده هدایت می کند .
اگر مجذوب کننده یک نقطه است ، سیستم در وضعیت ثبات مجانبی به سمت آن حرکت می کند و اگر مجذوب کننده است یک خط بسته است ، چرخه محدود نامیده می شود .
(فصل 2 را ببینید) ، سیستم تمایل دارد با تناوب ثابت بطور مجانبی در امتداد خط حرکت کند .
اگر سیستم نسبتا ساده است ، مانند پاندول که تنها از یک عنصر ساخته شده است ، جرم نوسانی ، که موقعیت آن را می توان با توجه به ارزش یک و

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:44 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت سیستم های حسابداری شرکت بازرگانی (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات67
حجم فایل3.908 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 67 صفحه

 

1 بسم اللّه الرحمن الرحیم عنوان : سیستم‌های حسابداری.
شركت بازرگانی قصر تراشه سیستم فروش به صورت متن انگلیسی و فارسی.
3 Cultural Factors in Treatment Utilization Although overall rates of psychopathology do not differ greatly among ethnic groups in the United States, utilization of mental health services is far less for minority groups than it is for the majority White population (Wang et al.
, 2002).
Even when minority group members seek out mental health services, they often fail to stay in treatment.
As a result, many problems that could benefit from psychological treatment go untreated (Sue, 1998; Wang et at.
, 2002).
The growing cultural diversity ,in North America and Europe has important implications for the practice o( psychotherapy, and researchers are trying to identify the barriers to psychological treatment 4 IN REVIEW Eysenck challenged the effectiveness of psychotherapy and stimulated the use of increasingly more sophisticated research methods to evaluate the outcomes of various therapies.
The randomized clinical trial is the most powerful approach to researching the effects of therapy, and a number of standards have been established for conducting psychotherapy research.
Meta-analysis is a method for combining the results of many studies into an effect size statistic.
Meta-analyses of treatment outcome studies found more improvement in therapy clients than in 70 to 75 percent of control clients and little difference in effectiveness among various therapies (the so ca/led dodo bird verdict).
The Consumer Reports study of client self-report suggested high levels of client satisfaction.
5 Three sets of interacting factors affect the outcome of treatment: client characteristics (including the nature of the problem), therapist characteristics, and therapy techniques.
• Client variables that contribute to therapy success include openness, se/f-relatedness, and a good match between the nature of the problem and the kind

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:44 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت سیستم های تهیه قطعات یدکی (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات12
حجم فایل260 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 12 صفحه

 

سیستم تهیه قطعات یدکی روش صحیح و سیستماتیک تهیه قطعات یدکی : 1- تنظیم شناسنامه ماشین آلات 2- تنظیم لیست قطعات یدکی مورد نیاز 3- تنظیم لیست دوره ای تعمیرات و نگهداری و لیست قطعات 4- تنظیم کاردکس و چگونگی استفاده از آن 5- تنظیم درخواست قطعات و انجام سفارش و ارتباط آن با واحدهای بازرگانی و مالی(موقعیت سازمانی انبار قطعات) اطلاعات موجود در شناسنامه: الف) نام کامل ماشین ب) سال ساخت ج)کارخانه سازنده د)کشور سازنده ه)ظرفیت تولیدی ماشین و)کد یا شماره ماشین ز)نقشه فیزیکی ماشین ح)نقشه تشریحی ماشین موارد موجود در نقشه فیزیکی ماشین: 1-موقعیت کلیه قسمت های دستگاه 2- شرح سیستم حرکتی ماشین 3- شرح نحوه کار ماشین 4-سیستم الکتریکی ((شرکت تولیدی مهر)) شناسنامه ماشین تولید:کیسه های بافته شده نام ماشین.
.
.
سال ساخت.
.
.
کارخانه سازنده.
.
.
کشور سازنده.
.
.
ظرفیت تولیدی.
.
.
کد کارخانه.
.
.
تهیه قطعات یدکی به سه صورت امکان پذیر است: الف)از طریق مراجعه به لیست قطعات پیشنهادی از طرف سازنده ب) از طریق مراجعه به تاریخچه دستگاه و ماشین آلات ج)از طریق مراجعه به شرکتهای مشابه در صنعت امکاناتی که سازندگان ماشین آلات در زمان فروش جهت رفع مشکلات بعدی خریدار در اختیار خریدار میگذارد: (1)ارائه و ارسال قطعات یدکی مورد نیاز (2)همچنین ارائه لیست قطعات یدکی و اشاره به عمر مفید هر یک در کاتالوگ و یا بروشورهایی که ارائه شده توسط فروشنده همراه دستگاه در زمان نصب ماشین آلات چگونگی ثبت گزارش مشکلات فنی(تنظیم لیست قطعات یدکی): الف) اولین اقدام در زمان بروزهرگونه مشکل فنی گزارش مسئول ماشین به مسئول فنی کارخانه و تنظیم فرم مربوطه جهت انجام تعمیرات است.
ب)دومین مرحله درجهت شناخت بیشتر قطعات یدکی مورد نیاز ثبت گزارش تعمیرات کتاب گزارش فنی است.
نمونه کاردکس پ

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:44 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت سیستم های اطلاعات مدیریت (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات270
حجم فایل6.868 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 270 صفحه

 

.
.
عنوان درس : سیستمهای اطلاعات مدیریت نوشته : ریموند مک لوید مترجم : جمشیدیان و مهدی پور عطا آبادی فصل 1: حل مسئله و سیستمهای اطلاعاتی فهرست مطالب این فصل مسئله چیست؟
علل مسلئل در امور بازرگانی(تاثیرات محیطی –تاثیرات داخلی) چه کسی به حل مسائل می پردازد؟
نقش تصمیم گیری در حل مسائل نقش اطلاعات در حل مسائل ضرورت یک سیستم اطلاعات کامل(منابع داخلی /منابع خارجی-وسائل کتبی و شفاهی) سیستم های رسمی و غیر رسمی کامپیوتر به عنوان عاملی در یک سیستم اطلاعات و .

.
.
.
زمانی که اصطلاح مسئله را به کار می بریم شرایط یا اتفاقاتی را در نظر داریم که به نوعی به سازمان خسارت زده یا آن را تهدید می کند و نیز شرایط یا اتفاقاتی مورد نظر است که به نوعی در بهبود سازمان موثر بوده یا فرصت بهبود را برای سازمان فراهم میاورد.
کامپیوتر را می توان در هر دو مسئله به کار برد.
مسئله می تواند خوب یا بد باشد.
مسئله گشایی کار پاسخگویی موفقیت امیز به هر دو نشانه ضعف و قوت است.
علل مسائل مدیر عموما“ روی علل داخلی نسبت به علل خارجی کنترل بیشتری دارد.
تاثیرات محیطی:اصطلاح محیط به انچه در خارج از موسسه است بکار گرفته می شود هماند جامعه محلی -رقابت-اقتصاد-اعتصاب یا خارج شدن موسسه ای وابسته به سازمان موردنظرو.
.
.
تاثیرات داخلی: در این مورد موسسه خود باعث بروز مسئله می شود.
به طور مثال ممکن است موسسه ای علاقه بدنبال کردن راه خاصی را داشته باشد اما منابع لازم را در اختیار نداشته باشد.
تضاد اهداف شخصی –ناکافی بودن سرمایه –عدم بازاریابی مناسب و مشکلات ناشی ا ز منابع و نیروی انسانی می تواند نمونه هایی از این مورد باشد.
در این کتاب واژه مدیر به حل کننده مسئله گفته می شود.
چه کسی مسئله را حل می کند؟
کار کنا ن یک موسسه که درگیر حل یک مسئله می شوند به سه دسته مدیران- غیر مدیران و متخصصین تقسیم میگردند.
<

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:44 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت سیستم های عامل (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات322
حجم فایل1.125 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 322 صفحه

 

1 به نام خدا سیستم های عامل رشته مهندسی کامپیوتر 2 عناوین فصل ها: فصل اول : نگاه کلی به سخت افزار.
فصل دوم: نگاه کلی به سیستم عامل.
فصل سوم: فرآیندها.
فصل چهارم: نخها ،چند پردازشی متقارن و زیر هسته ها فصل پنجم: همزمانی:انحصار متقابل و همگام سازی.
فصل ششم : بن بست و گرسنگی.
فصل هفتم: مدیریت حافظه.
قصل هشتم: حافظه مجازی.
فصل نهم: زمان بندی تک پردازنده ای 3 فصل اول نگاه کلی به سخت افزار 4 نگاه کلی به سخت افزار: چهارعناصر اصلی سخت افزار: 1- پردازنده (cpu): کنترل و پردازش داده ها .
2- حافظه اصلی: ذخیره داده ها و برنامه ها و نا پایدار.
3- مولفه های ورودی و خروجی: انتقال داده ها بین کامپیوتر و محیط خارجی .
4- اتصالات داخلی سیستم: جهت ارتباط بین سه مولفه دیگر .
5 واحد پردازش مرکزی processing unit control حافظه واحد پردازش مرکزی مولفه ورودی و خروجی میانگیرد pc IR IP BR IP AR MBR MAR داده داده داده دستور دستور دسترالعمل 6 واحد پردازش مرکزی PC : حاوی دستورالعملی که باید واکشی شود .
IR : ثبات دستور العمل حاوی آخرین دستور العمل واکشی شده .
MIR : ثبات آدرس حافظه،محل خواندن و نوشتن را مشخص می کند .
MBR: ثبات میانگیر حافظه،در برگیرنده داده ای است که قرار است خوانده یا نوشته شود.
I/O AR: ثبات آدرس ورودی خروجی،مشخص کردن یک دستگاه ورودی یا خروجی خاص .
I/O BR: ثبات میانگیر ورودی خروجی،برای تبادل داده بین پردازنده و مولفه ورودی خروجی .
7 ثباتهای پردازنده حافظه سریعتر وکوچکتر از حافظه اصلی است که در داخل پردازنده قرار گرفته است.
دو وظیفه آن: 1- مراجعه به حافظه اصلی را به حداقل می رساند.
(قابل روئیت هستند) 2- کنترل عملیات پردازنده (ثبات کنترل و وضعیت ؛ اغلب قابل رویت نیستند) 8 حافظه : شامل مجموعه ای از محل هایی است ، که حاوی یک ع

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:43 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت سیستم عامل 29 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات29
حجم فایل291 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 29 صفحه

 

Operating system سیستم عامل Interprocess Communication 1- چگونه یک Process می تواند اطلاعاتی را به Process دیگر انتقال دهد ؟
2- چگونه مطمئن شویم دو یا چند پروسس مزاحم همدیگر نمیشوند.

مثلا هر دو نمی خواهند در یک فضای حافظه بنویسند.
3- وقتی پردازشها وابستگیهایی نسبت به هم دارند، دنباله صحیح پروسسها چگونه است.
اغلب نیاز است که یک پردازش با پردازشهای دیگر بتواند ارتباط داشته باشد .
به عنوان مثال Shell Pipeline یا پوسته سیستم عامل بصورت پردازشهای متوالی پیاده سازی شده است .
خروجی Process اول باید به Process دوم داده شود و .
.
.
.
بنابراین نیاز است که پردازشها بتوانند با یک روش دارای ساختار مناسب با هم Communicate داشته باشند .
حالا می خواهیم به برخی موضوعات مربوط به این ارتباط میان پردازشی Interprocess Communication (IPC) بپردازیم .
چند موضوع باید بحث شود : شرایط مسابقه Race Conditions .
.
.
next_free_slot = in sd[next_free_slot]=filename i in = next_free_slot +1 .
.
.
Process i علت رخ دادن اشکال در مثال بالا این است که پروسس B استفاده از یکی از متغیرهای مشترک را زمانی شروع می کند که پروسس A هنوز کارش را با آن متغیر مشترک تمام نکرده است .
انتخاب Primitive (عمل اولیه) مناسب برای دستیابی به Mutual Exclusion یک موضوع مهم طراحی در هر سیستم عاملی است و موضوعی است که بطور دقیق با جزئیات به آن می پردازیم .
مسئله اجتناب از شرایط مسابقه بطور انتزاعی می تواند مطرح شود .
برخی زمانها Process مشغول Computing (محاسبات) داخلی خودش و کارهای دیگری است که به شرایط مسابقه منجر نمی شود .
برخی زمانهایک پردازش ممکن است

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:43 ] [ آریا برومندی ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 صفحه بعد

دیگر امکانات