پاورپوینت مدیریت استراتژیك 20 ص (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات20
حجم فایل18 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 20 صفحه

  

مدیریت استراتژیك سیر تكاملی برنامه ریزی : دوران مدیریت فردی دوران محصول گرایی بودجه ریزی دهه1930 برنامه ریزی بلند مدت دهه1950 برنامه ریزی استراتژیك یك كسب دهه1960 برنامه استراتژیك یك بنگاه اقتصادی دهه1970 دوران بازار گرایی مدیریت استراتژیك دهه1980 مدیریت تحول استراتژیك دهه1990 مرجع:كتاب برنامه ریزی استراتژیك و كاربرد آن/ مهندس حسین احمدی/ ص14 فلسفه استراتژی : استراتژی منابع محدود سازمان را بر موضوعات اصلی متمركز می كند.
ماهیت استراتژی ، تشخیص فرصت های اصلی و تمركز منابع در جهت تحقق منافع نهفته در آنها است.
درونمایه اصلی استراتژی، فرصت ها هستند.
بدون دستیابی به فرصت های استراتژیك منافع استراتژیك در كار نخواهد بود.
اولین لازمه فرصت یابی ،حساسیت ذهنی است.
احساس رضایت از وضع موجود و احساس امنیت و پایداری سازمانی مهمترین عامل بازدارنده از درك فرصت هاست.
مرجع:كتاب استراتژی اثر بخش / دكتر وفا غفاریان /ص42و43و125و127 تعاریف : استراتژی: زاییده فضای رقابتی و منابع محدود است.
ماهیت استراتژی تشخیص فرصت های اصلی و تمركز در جهت تحقق منافع نهفته درآنهاست.
برنامه ریزی استراتژیك: برنامه ریزی استراتژیك در عین توجه به قوت و ضعف های داخلی سازمان به محیط خارجی سازمان به شدت اهمیت می دهد.
پارادایم های مدیریت استراتژیك: الف) مكتب تجویزی : این مكتب معتقد به طراحی رسمی و پیش بینی تدابیر تحلیلی برای تحقق هدف های بلند مدت می باشد.
ب) مكتب توصیفی : اقدام به موقع و منطبق با شرایط جاری و تقریبا اعمال تدابیر غیر رسمی است.
ج) مكتب تلفیقی مرجع : كتاب نگرشی جامع بر مدیریت استراتژیك / دكتر علیرضا علی احمدی فرایند برنامه ریزی استراتژیك : اركان جهت ساز عوامل محیطی عوامل داخلی تعیین گزینه ها و راهكارها انتخاب راهكار بهینه اجرا F.
B مرجع : كتاب نگرشی جامع بر مدیریت استراتژیك / دكتر علیرضا علی احمدی كتاب برنامه ریزی استراتژیك و كاربرد آن/ مهندس حسین احمدی/ ص26 -1تدوین ارکان جهت ساز: ماموریت ((Mission ماموریت فلسفه وجودی هر سازمان است 1 چه چیزی؟

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:49 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت مدلهای خط مشی گذاری (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات57
حجم فایل544 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 57 صفحه

 

Models of Policy Making مدل های خط مشی گذاری مدل ، بازسازی و تلخیصی از واقعیت است که با دربرداشتن ویژگی های اصلی آن ، شناخت ما از واقعیت مورد نظر را تسهیل می کند.
مدل یک چارچوب مفهومی ایستا یا پویا قلمداد شده که می تواند ما را در تشریح ، پیش بینی ، تجویز و بازسازی واقعیت یاری دهد.
تعریف مدل انواع مدل ها کاربرد های مدل ها مدل عقلایی Rational Model خط مشی عقلایی شیوه ای است که نتیجه ی آن کسب حداکثر سود اجتماعی می باشد.
خط مشی عقلایی حداکثر سود اجتماعی 1-منافع آن از هزینه ها بیشتر باشد.
2-بیشترین سود را با توجه به هزینه هایش ایجاد کند.
پس دولت ها باید خط مشی هایی را انتخاب کنند که : خط مشی وقتی عقلایی است که : ارزش هایی که به دست می آورد ارزش هایی که قربانی می کند سیاسی اجتماعی اقتصادی تعقل گرایی شامل سه دسته ارزش های روبه روست: 3 فرض اساسی مدل عقلایی مراحل سیاست گزاری براساس مدل عقلایی به شکل زیر است 1.
تعیین اهداف 2.
درجه بندی ارزش ها 3.
مشخص کردن ترجیحات مدل رضایت بخش Satisfying Model انتقادات وارده به مدل عقلایی ارائه یک جایگزین مدل رضایت بخش (هربرت سایمون) هربرت سایمون و جیمز مارچ تصمیم گیری را از جنبه ی رفتاری مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند.
آنها بر جنبه های روانی – اجتماعی تصمیم گیری در سازمان تاکید ویژه ای داشتند.
سایمون این ایده را رد کرد که « اهداف و ترجیحات را می توان به صورت نظام مند مشخص کرد و مطلق به دست آورد.
» از نظر سایمون انتخاب ها مقید به قیود محدود به حدود خرد انسانی همیشه با دو قید اساسی و اجتناب ناپذیر مقید است: نقص دائمی اطلاعات عدم امکان بهینه سازی در حد کمال مطلوب به جای یک استدلال و تحلیل جامع و کلی گرا ، خط مشی گذار فقط می تواند به استدلال و تحلیل مرحله ای و جزئی دست زند.
بر اساس الگوی سایمون کیفیت رضایتبخش ، مهمترین کیفیتی است که تصمیم گیرندگان به طور واقعی به آن دست می یابند.
در واقع تصمیم گیرندگان به جای جستجوی راه حل ها حداقل و حداکثر ، گزینه هایی را انتخاب خواهند کرد که اهداف تصمیم گیرنده را در حد رضایتبخش محقق سازد.
مراحل خط مشی گذاری بر مبنای مدل رضایت بخش حسن این روش عیب این روش بر اساس نظریه روانی – اجتماعی سازمان نسبت ب

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:49 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت مدل صف MM1 با سرویس دهی دروازه ای به ترتیب تصادفی (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات6
حجم فایل26 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 6 صفحه

 

Mostafa Hajiaghaei-Keshteli Mostafa_ie@yahoo.
com Fall 2006 The M/M/1 queue with gated random order of service مدل صف M/M/1 با سرویس دهی دروازه ای به ترتیب تصادفی سرویس دهی دروازه ای به ترتیب تصادفی یعنی مشتریان پشت دروازه می ایستند و به صورت تصادفی وارد اتاق می شوند.
اتاق انتظار ترتیب نداریم FCFS صف سرویس فرضیات: مدت زمان انتقال بین 2 اتاق صفر می باشد.
P<1 صف سرویس نمی تواند خالی باشد مگر این که اتاق انتظار خالی باشد.
در این مقاله نشان داده شده است که تعداد مشتریان در اتاق انتظار و صف سرویس دارای توزیع پیوسته ثابت هستند.
برای بدست آوردن توزیع زمان های اقامت در صف سرویس و اتاق انتظار از فرآیند مارکوف دو بعدی استفاده می کنیم و نشان میدهیم که این فرآیند مارکوف دو بعدی دارای توزیع ثابت می باشد.
X1:t تعداد مشتریان در اتاق انتظار در زمان X2:t تعداد مشتریان در صف سرویس در زمان X1+x2: M/M/1 همان توزیع S1 و S2 بترتیب زمان اقامت مشتری (به صورت ثابت) در اتاق انتظار و صف سرویس باشد.
تبدیل دو متغیره Laplace –Stieltjes را برای این زمانهای اقامت ثابت بدست می آوریم .
S=S1 + S2 سپس با استفاده از آن امید و واریانس S را در مدل M/M/1 که ترتیب سرویس دهی آن به صورت FCFS می باشد، بدست می آوریم.
با استفاده از اینکه تعداد مشتریان در اتاق انتظار و صف سرویس دارای توزیع پیوسته ثابت هستند : نتیجه ی حاصل از توزیع پیوسته ثابت زمانهای اقامت مشتریان در اتاق انتظار و صف سرویس: با مقایسه واریانس زمان اقامت در مدل M/M/1 که ترتیب سرویس دهی آن به صورت FCFS می باشد و مدلی که ترتیب سرویس دهی آن بصورت تصادفی می باشد مشاهده می شود که: با مقایسه روابط بالا مشاهده می شود که واریانس در مدل با سرویس دهی دروازه ای به ترتیب تصادفی بزرگتر از واریانس مدل با ترتیب سرویس دهی FCFS می باشد اما از واریانس مدل با ترتیب سرویس دهی تصادفی کوچکتر است.
.

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:49 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت مدارهای الكتریكی (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات297
حجم فایل1.268 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 297 صفحه

 

مدارهای الكتریكی رئوس مطالب معرفی عناصرالکتریکی و روابط آنها مدارهای معادل نورتن و تونن قوانین جریان و ولتاژ کیرشهف روشهای ولتاژ-گره و جریان-خانه مدارهای مرتبه اول مدارهای مرتبه دوم معرفی عناصر الکتریکی و روابط آنها مقاومت الکتریکی واحد اندازه گیری آن اهم می‌باشد.
بین جریان و ولتاژ آن همیشه قانون اهم برقرار است: V=R I کهR مقاومت، I جریان و V ولتاژ است.
مدارهای الکتریکی خازن واحد اندازه گیری آن فاراد می باشد.
رابطه ولتاژ و بار الکتریکی خازن بصورت زیر می باشد: که C ظرفیت، q بار الکتریکی و v ولتاژ خازن می باشند.
مدارهای الکتریکی روابط خازن نکته: ولتاژ خازن بطور ناگهانی تغییر نمیکند.
I جریان و v ولتاژ خازن می باشند: i =c (dv/dt ) مدارهای الکتریکی ترکیب موازی خازنها مدارهای الکتریکی ترکیب سری خازنها مدارهای الکتریکی سلف (القاگر) واحد اندازه گیری آن هانری (H) میباشد.
روابط آن بصورت زیر میباشد که L القاکنایی، w انرژی، i جریان و v ولتاژ سلف میباشد.
نکته: جریان سلف تغییر ناگهانی ندارد.
مدارهای الکتریکی روابط سلفهای سری مدارهای الکتریکی روابط سلفهای موازی مدارهای الکتریکی منابع ولتاژ منابع ولتاژ همواره دارای ولتاژ ثابتی هستند و ولتاژ آنها بستگی به میزان جریان آنها ندارد.
منابع ولتاژ بر دو نوع هستند، منابع ولتاژ مستقل و منابع ولتاژ وابسته.
میزان ولتاژ منابع ولتاژ وابسته، بستگی به جریان یا ولتاژ قسمت دیگری از مدار دارد.
– v = r ic یا v = b vc + منبع ولتاژ وابسته مدارهای الکتریکی منابع جریان منابع جریان همواره دارای جریان ثابتی هستند و جریان آنها بستگی به میزان ولتاژ آنها ندارد.
منابع جریان بر دو نوع هستند، منابع جریان مستقل و منابع جریان وابسته.
میزان جریان منابع جریان وابسته، بستگی به جریان یا ولتاژ قسمت دیگری از مدار دارد.
i = g vc یا i = d ic منبع جریان وابسته مدارهای الکتریکی اصل جمع آثار در مدارهایی که چند منبع ولتاژ وجود دارد، هر بار تنها یکی از آنها را در نظر گرفته و با صفر کردن بقیه منابع، پاسخ مدار محاسبه میشود.
این عمل برای همه منابع انجام میشود و در نهایت همه پاسخهای محاسبه شده با هم جمع میشوند تا ج

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:48 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت مبانی و سیاستهای قیمت گذاری آب 20 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات20
حجم فایل892 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 20 صفحه

  

بسمه تعالی و زارت نیرو شركت مدیریت منابع آب ایران مبانی و سیاستهای قیمت گذاری آب جهت گیری جهانی آب اثرگذاری بر اقلیم وآب و هوا تكیه بر سرمایه‌های مجازی و ارزش افزوده ارتقاء بهره‌وری آب كاهش هزینه‌های سربار( انبارداری، حمل ونقل، انتقال و.
.
.
) مدیریت متوازن منابع چهارگانه از دیدگاه كارفرمایی ظرفیت سازی در بخش خصوصی و تغییر نقش دولت تقویت بهره ‌برداران وتشكل‌های بهره‌برداری (غیردولتی) جهت گیری جهانی آب توجه اكید به حقوق آب، داوران نوظهور تعاملات وتبادلات آب اشتراك دانش وجذب نوآوری‌ها قیمت آب ،اقتصاد آب.
مدیریت منابع محدود آب مدیریت تخصیص وتوزیع مطلوب آب عدالت در مصرف آب عدالت در اقتصاد آب كمك به تمامی اقشارجامعه اهمیت قیمت گذاری آب ویژگی های قیمت گذاری در بخش آب ماهیت انحصاری آب پیچیدگی كار و درگیربودن با هدفهای مختلف كارایی، عدالت و پایداری - -ضرورت پاسخگویی به تقاضا های رو به رشد و حفظ سطح و كیفیت خدمات - تامین و بازپرداخت هزینه های سنگین سرمایه ای ، نگهداری و بهره برداری، بهسازی یا توسعه طرح ها - نا اطمینانی در عرضه مستمر در خشكسا لی ها برای بخش آب - وجود متقاضیان با كاربری ها و حساسیت های متفاوت هدف های قیمت گذاری بهینه كارایی اقتصادی:یعنی، تشویق صاحبان انگیزه های مختلف به فعالیت های كارا و باز داشتن آنها از فعالیت های نا كارآمد پایداری مالی: فراهم كردن امكان انجام تعهدات مالی بنگاه ها ی كارگزار بر اساس سطح خدمات مورد توافق برابری و عدالت: وصول هزینه مرتبط از مصرف كننده با رعایت توان مالی و الزامات رفاهی پایداری منابع آبی و محیط زیست: ایجاد انگیزه برای كاهش هزینه های زیست محیطی یا پذیرش هزینه های اقدامات جبرانی سهولت اعمال قیمت: سادگی محاسبه و هزینه كم اجرا و اعمال توسط كارگزار و سهولت محاسبه و نحوه دریافت برخی ازدیدگاههای جهانی دیدگاه برنامه عمل نشست زمین درسال 1992 دید گاه فائو دیدگاه شورای جهانی آب دیدگاه برنامه عمل نشست زمین در نظر گرفتن منابع آب به عنوان یك كالای اجتماعی و اقتصادی اجرای تصمیمات مرتبط با تخصیص منابع آب و اعمال مدیریت تقاضا با استفاده از مكانیزم قیمت گذاری و سایر اقدامات ارشادی اعمال روشهای اخذ هزینه های واقعی آب با در نظر گرفتن قدرت پرداخت مصرف كنندگان .
دید گاه فائو حذف یارانه های دولتی آب كشاورزی با توجه به آثار آن بر كشاورزان تهیدست قیمت گذاری بر مبنای پایداری وكارایی مصرف آب - اجرای سیستم قیمت گذاری حجمی دیدگاه شورای جهانی آب -پوشش دادن هزینه كامل به عنوان یك روش عملی در قیمت گذاری آب - برآورد هزینه‎های عرضه آب، شامل هزینه‎های ثابت و متغیر بیرونی ، اقتصادی و زیست محیطی - پیش بینی برنامه های مكمل برای جبران اثرات یارانه‎های موردی در افزایش مصرف آب و آثار خارجی منفی آن بر محیط زیست (شامل شوری و زهدار شدن اراضی).

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:48 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت ماده 18پروتكل كارتاهینا مقررات بكارگیری حمل و نقل بسته بندی و شناسائی (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات19
حجم فایل275 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 19 صفحه

 

ماده 18پروتكل كارتاهینا: مقررات بكارگیری ،حمل و نقل، بسته بندی و شناسائی 1- در اجتناب از اثرات سوء بر حفظ منابع طبیعی و استفاده پایدار از تنوع زیستی و با در نظر گرفتن میزان خطر در سلامت انسان، تمامی اعضا، موظف می باشند، هنگام حمل و نقل بین مرزی سازواره های دستورزی شده ژنتیكی زنده و دربه كارگیری، بسته بندی و انتقال این سازواره هاكه درچارچوب این پروتكل قرار میگیرد را تحت شرایط ایمنی ویا با در نظر گرفتن تمامی قواعد و استانداردهای بین المللی مربوطه انجام دهند.
الف- در مورد سازواره های دستورزی شده ژنتیكی كه هدف استفاده از آنها بعنوان غذا جهت انسان یا دام ویا محصولات عمل آوری شده است باید به وضوح وجود سازواره های دستورزی شده ژنتیكی زنده در آن مشخص گرددو نباید چنین سازواره هائی وارد محیط زیست شوند.
وجود مكانهائی برای تبادل اطلاعات بیشتر ضروری است.
اعضا، در همایشهائی كه در مورد بحث و تبادل نظر در مورد این پروتكل گردهم می آیند، حداكثر طی دو سال پس از عضویت در این پروتكل می بایست تصمیماتی در مورد جزئیات واطلاعاتی در مورد خصوصیات هویت و هر مشخصه منحصر به فرد دیگر اخذ نمایند - ب-سازواره های دستورزی شده ژنتیكی زنده كه در فضای بسته قرار می گیرند، می بایستی به وضوح به عنوان سازوارههای دستورزی شده ژنتیكی مشخص شوند و تمامی موارد مورد نیاز در جهت حمل و نقل، انبارداری و انتقال امن آنها و مكانی برای تبادل اطلاعات بیشتر شامل نام و آدرس فرد یا موسسه ای كه این سازواره در آن تغییر یافته برای آنها ارسال گردد ج- سازواره های زنده تغییر یافته كه با هدف آزادسازی در محیط زیست وارد كشور شده باشند و یا هر سازواره زنده تغییر یافته دیگر كه در دامنه این پروتكل قرار می گیرد.
می بایستی به وضوح به عنوان موجودات زنده تغییر یافته مشخص شده و هویت و صفات و با مشخصات مربوط به آنها تعیین شود، تمامی موارد مورد نیاز جهت حمل، انبار كردن و انتقال امن آنها، مكانی برای اطلاعات بیشتر و در صورت امكان نام و آدرس وارد كننده و صادر كننده را در بر گرفته و شامل اظهار نامه ای شود كه نشان دهد انتقال این موجودات منطبق با شرایط پروتكل در كشور صادر كننده انجام می پذیرد.
اعضا، در همایشهائی كه در مورد بحث و تبادل نظر در مورد این پروتكل گردهم می آیند می بایستی نیاز و چگونگی استانداردهای در حال رشد را در جهت عملی كردن مواردی چون شناسائی ،حمل، بسته بندی و انتقال را با مشورت ارگانهای بین المللی مربوطه ، مشخص سازد.
حمل ونقل این بخش به 3 قسمت تقسیم می شود : اطلاعات مرجع ، خلاصه قوانین جدید و بخش جزئیات همه مواد خطرآفرین زیستی كه حمل میشوند باید در بسته بندی مخصوص مطابق با استانداردهای بسته بندی“UN 6.
2 “ بسته بندی شوند .

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:48 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت لجستیک 29 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات29
حجم فایل202 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 29 صفحه

 

LOGISTICS فهرست مطالب موضوع صفحه مقدمه 3-1 الف: ارائه مفاهیم، تعاریف و اهداف سرویس 10-4 ب: بررسی جایگاه سرویس پست لجستیک در کشورهای مختلف 17-11 ج: امکان سنجی اجرای سرویس در ایران از طریق شبکه پستی 25 -18 مقدمه در راستای اجرای برنامه چهارم توسعه و سیاستهای دولت خدمتگذار و وزارت متبوع، مطالعه، طراحی و راه اندازی سرویس پست لجستیک به عنوان یکی از پروژه های 11 گانه طرح ایجاد، توسعه و ساماندهی خدمات پستی به تائید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رسیده و ابلاغ گردیده است.
براساس برنامه ابلاغی سال 84 به منظور مطالعه و راه اندازی سرویس درنظر گرفته شده است.
لیکن عملاً از آذر ماه سال جاری براساس ابلاغ صادره از سوی جناب آقای کشاورز معاون محترم فنی مدیر عامل کمیته ای مرکب از 7 نفر با مسئولیت مدیر کل پست مستقیم به شرح ذیل به منظور مطالعه، طراحی و راه اندازی سرویس پست لجستیک تشکیل گردید.
1 تاریخ اولین جلسه:28/9/85 تعداد جلسات تا پایان بهمن ماه1385 : 8 جلسه اعضاء کمیته راه اندازی سرویس پست لجستیک 2 فاز یک الف: ارائه مفاهیم، تعاریف و اهداف سرویس ب: بررسی جایگاه سرویس پست لجستیک در کشورهای مختلف ج: امکان سنجی اجرای سرویس در ایران از طریق شبکه پستی فاز دوم: الف: مطالعه بازار و شناسایی مشتریان عمده سرویس در داخل و خارج کشور ب: انجام بررسیهای اقتصادی و فنی ج: طراحی سرویس مطابق با تعاریف استانداردهای جهانی و با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی ایران فاز سوم: الف: ساماندهی خدماتی که در قالب سرویس لجستیک قرار می گیرند.
ب: ارتباط با مشتریان جدید و.
.
.
.
راه اندازی سرویس براساس برنامه ریزی بعمل آمده گزارش مطالعه، طراحی و راه اندازی سرویس خدمات پستی لجستیک در 3 فاز به شرح ذیل تهیه و ارائه خواهد گردید.
3 فاز یک الف: ارائه مفاهیم، تعاریف و اهداف سرویس سرویس پستی لجستیک (آماد پست) در احکام اتحادیه پستی جهانی بدین شرح آورده شده است.
(ماده 261) RL آئین نامه اجرائی پست نامه 1- در روابط بین ادارات پستی که در زمینه ارائه این سرویس توافق نموده اند، سرویس خدمات پشتیبانی

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:48 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت كمپوت سازی 37 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات37
حجم فایل6.209 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 37 صفحه

  

بسم الله الرحمن الرحیم موضوع : كمپوت سازی مراحل تهیه كنسروماهی : به طور كلی مراحل تهیه كنسروماهی با توجه به نوع محصول شامل عملیات زیر است : 1- آماده سازی 2- آب نمك گذاری 3- پخت اولیه 4- قوطی كردن 5- اضافه كردن مدیوم 6- هواگیری (اگزوست كردن ) 7- دربندی 8- فرآیند حرارتی (اتوكلاو كردن ) آماده سازی : این مرحله در گونه های مختلف ماهی متفاوت است مثلاً محتویات شكم بعضی از ماهیها در عرضه تخلیه و سپس به كارخانه ارسال می گردد ولی در بعضی از گونه ها مانند ساردین تخلیه شكمی در عرشه انجام نمی شود و به صورت شكم پربه كارخانه فرستاده می شود .
به طور كلی آماده سازی شامل مراحل زیر است : 1- انجماد زدایی 2- فلس گیری 3- جداكردن سر 4- تخلیه شكمی 5- شستشودادن و ضدعفونی كردن با آب كلرینه آب نمك گذاری : برای ایجاد طعم و محكم شدن پوست ، ماهی را برای مدت معینی در محلول غلیظ آب نمك معمولی غوطه ور می كنند .
این عمل علاوه بر ایجاد طعم ، مزایای زیر را نیز داراست : 1- مانع چسبیدن ماهی به قوطی می گردد .
2- باقیماندۀ ماده لزج را از بدن ماهی پاك می كند .
3- ظاهر ماهی را درخشان می كند .
این عمل به دو روش ساكن و متحرك قابل اجراست .
پخت اولیه : دراین مرحله حرارت لازم را براساس نوع محصول ، درصد آب ، چربی ، گونه ماهی در نظرمی گیرند تا حرارت زیاد باعث ازبین رفتن محصول نگردد .
قوطی كردن : دراین مرحله ماهیهای پخته شده به وسیلۀ ماشین یاكارگربه قطعات كوچك تقسیم و درون قوطی قرار داده می شوند در صورتی كه ماعهیان كوچك باشند به صورت سر و دم در كناریكدیگرقرار گرفته ، قوطی پرمی شود .
انتخاب نوع قوطی براساس نوع محصول نهایی و اندازۀ ماهی صورت می گیرد .
اضافه كردن مدیوم : بعدازقوطی كردن به ماهی روغن سس و .
.
.
اضافه می گردد .
هواگیری : این مرحله از نظرنگهداری محصول نهایی بسیار حساس است زیرا در صورتی كه قوطیهای كنسروبویژه قوطیهای بزرگ به طورصحیح ، هواگیری نشود ، در مرحله حرارت دادن به سرو كف قوطی فشار وارد می آید و ممكن است در ابتدا ایجادبادكردگی نموده ، در نهایت سبب پیچش قوطی می گردد كه این امر خود می تواند منجربه بروز كشیدگی در درزقوطی شود و سبب نشست و آولدگی محتویات داخل قوطی گردد .

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:48 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت كتابخانه ی مجلس 29 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات29
حجم فایل348 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 29 صفحه

 

بسم اللّه الرحمن الرحیم عنوان : كتابخانه ی مجلس 2 مجموعه‌ها آنچه كه اكنون كتابخانه، موزه و مركز اسناد مجلس شورای اسلامی را بصورت یك گنجینه كم نظیر درآورده مجموعه‌ای است از كتاب‌ها، نشریه‌ها، اسناد و اشیایی كه به تدریج اهدا و یا خریداری شده است.
3 این گنجینه، متشكل از اجزای ذیل است كه در این قسمت به اجمال آنها را معرفی می‌كنیم: ·        كتاب‌های چاپی ·        گنجینه نسخ خطی ·        نشریات ·        مجموعه‌های اهدایی ·        اسناد تاریخی و ملی ·        اسناد و انتشارات سازمان ملل و مجامع بین‌المللی وابسته ·        گزارش‌های دولتی ·        میكروفیلم نسخ خطی و نشریات قدیمی ·        تصاویر دیجیتالی نسخ خطی و نشریات قدیمی ·        اشیاء موزه‌ای شامل تابلوهای نقاشی، هدایای مقامات رسمی دیگر كشورها به روءسای مجلس شورای اسلامی 4 نیروی انسانی هنگامی كه نخستین مدیر كتابخانه برگزیده شد، كتابخانه با یك مدیر، یك معاون و یك عضو آغاز به كار كرد و در مدت ریاست ایشان با اینكه تعداد كتاب‌ها فزونی گرفت ولی تشكیلات اداری كتابخانه آهنگی كند داشت و تعداد نیروی انسانی آن در سال 1316 به شش نفر رسید.
در طی سال‌های 1316 ـ 1339 در ادامه روند توسعه و گسترش كتابخانه، تعداد كارمندان به سیزده تن رسید و به تدریج تا سال 1346 به شانزده نفر افزایش یافت.
طی سال‌های 1354 تا 1353 به رغم گسترش كمی و كیفی كتابخانه، تعداد كاركنان به 13 نفر و سپس در سال 1354 به ده نفر تقلیل یافت.
از این پس، كتابخانه با 13 نفر اداره می‌شد.
5 بعدها تعداد كاركنان كتابخانه افزایش یافت؛ مخصوصاً پس از تصویب اساسنامه كتابخانه در مجلس شورای اسلامی، تعداد كاركنان در سال 1377 تا مرز 84 نفر رسید.
توسعه روزافزون كتابخانه و ایجاد بخش‌های جدید و ضرورت تسهیل دسترسی محققان به منابع كتابخانه موجب شده كه این تعداد تا كنون به 125 نفر برسد.
البته محققان و مصححان برجسته و نامدار كشور كه در گروه‌ها و شوراهای علمی با مركز پژوهش و آموزش همكاری دارند رابطه استخدامی با كتابخانه ندارند.
6 بودجه تاسیس كتابخانه با آنكه قانونی بود و در ماده 135 نظامنامه داخلی مجلس شورای ملی مصوب 17 دی ماه 1287 "دایره كتابخانه" پیش‌بینی شده بود؛ اما به خاطر عدم تخصیص بودجه برای آن تا سال 1290 هیچ اقدامی برای خرید كتاب و  سایر فعالیت‌هایی كه نیاز به منابع مالی داشت صورت نگرفت.
7 در سال 1321 در زمان مدیریت آقای شریفی و در نتیجه كوشش‌های وی، نخستین بار اعتباری برای هزینه كارهای فنی كتابخانه از قبیل تهیه فهرست كتاب‌های خطی و فیش كتاب‌های چاپی و خرید كتاب در بودجه

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:48 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت كایزن بهبود مستمر (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات32
حجم فایل133 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 32 صفحه

 

موضوع تحقیق كایزن (بهبود مستمر) راهبردها و راهكارهای سازمانی به مدیریت بهره وری كایزن چیست ؟
كایزن تركیبی دو كلمه ای از یك مفهوم ژاپنی است كه تعریف آن تغییر به سمت بهتر شدن یا بهبود مستمر و تدریجی است.

در واقع كایزن بر این فلسفه استوار است كه برای ایجاد بهبود در سازمان ها لازم نیست به دنبال تغییرات انفجاری یا ناگهانی باشیم، بلكه هر نوع بهبود یا اصلاح به شرط آنكه پیوسته و مداوم باشد، ارتقای بهره وری را در سازمان ها به ارمغان خواهد آورد.
KAI+ ZEN= KAIZEN معنی اصلی واژه کایزن ساده و گویاست: کایزن یعنی بهبود مستمر، بهبود مستمری که تمامی افراد یعنی مدیران کارکنان و کارگران را در بر می گیرد: فلسفه کایزن براین اصل استوار است که شیوه زندگی انسان شامل زندگی شغلی، زندگی اجتماعی و زندگی خانوادگی باید پیوسته و مداوم بهبود یابد.
فرهنگ کایزن و تعامل آن در بین لایه ها و سازمانهای مختلف اجتماعی در ژاپن باعث شده است تا کارخانه به دانشگاه تبدیل شود و دانشگاه به کارخانه، کارگر از مدیر بیاموزد و مدیر از ایده های کارگر بهره مند گردد.
کایزن ، روح کیفیت ژاپنی Kaizen معنی اصلی واژه کایزن ساده و گویاست: کایزن یعنی بهبود مستمر.
بهبود مستمری که تمامی افراد یعنی مدیران ، کارکنان و کارگران را در بر میگیرد.
فلسفه کایزن بر این اصل استوار است که شیوه زندگی انسان شامل زندگی شغلی ، زندگی اجتماعی، و زندگی خانوادگی باید پیوسته و مداوما بهبود یابد.
فرهنگ کایزن و تعامل آن در بین لایه ها و سازمانهای مختلف اجتماعی در ژاپن باعث شده است تا کارخانه به دانشگاه تبدیل شود و دانشگاه به کارخانه ، کارگر از مدیر بیاموزد و مدیر از ایده های کارگر بهره مند گردد، پژوهشگر لباس کار بپوشد و به جای نشستن در برج عاج به صحنه تولید بیاید و فعالان صحنه های تولید به فکر و تدبیر در باب بهبود کار خویش بپردازند و به پژوهش روی آورند هدف از تغییر بهبود مستمر بهره وری سازمانی ارتقای كارآئی efficiency Doing things right كارها را درست انجام دادن ارتقای اثر بخشی effectiveness Doing right things كارهای درست را انجام دادن بهبود بهره وری productivity Doing right things right كارهای درست را درست انجام دادن پیام استراتژی کایزن در این جمله خلاصه میشود که حتی یک روز را نباید بدون ایجاد نوعی بهبود در یکی از بخشهای سازمان یا شرکت سپری نمود.
یاد فرمایش پیامبر اکرم (ص) افتادم که فرموده اند "مسلمانی که دو روزش برابر باشد مغبون است".
چنین فرمایشی در آن زمان واقعا دلیل بر سطح فکر بالای پیغمبرمان دارد در نگاه كایزنی برای تحقق بهبود

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:48 ] [ آریا برومندی ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 صفحه بعد

دیگر امکانات