پاورپوینت پروژه مدارک مایکروسافت 22 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات22
حجم فایل642 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 22 صفحه

  

پروژه مدارک مایکروسافت معرفی شرکت مایکروسافت "Micro-soft" کوتاه شده کلمات (Microcomputer software) در ابتدا توسط Bill gates و Paul Allen در نیو مکزیکو سال 1975 ایجاد شد، که فعالیت آنان برای گسترش و فروش basic Interpreters برای Altair 8800 بود.
سرانجام این کمپانی توانست حکمفرمای تمام Operating سیستم ها شود.
مدارک مایکرو سافت چیست ؟
دستیابی به مدارک قابل ارائه از طرف شرکت مایکروسافت بهترین معیار سنجش تسلط بر محصولات و فناوری های نوین شرکت مایکروسافت بوده و برای دارندگان آنها امکان دسترسی به اطلاعات فنی و عضویت در انجمن های جهانی را به ارمغان می آورد .

معرفی مدارک مایکروسافت این مدارك كه به مجموعه آنها MCP (Microsoft Certified Professional) گفته می‌شود، طی امتحانات استانداردی، به افرادی داده می‌شود كه در به كارگیری یا پیاده كردن یكی از محصولات یا فناوری‌های مایكروسافت مهارت كافی كسب كرده‌اند.
كسب این مدارك، نشان دهنده آن است كه صاحب مدرك در به كارگیری آن محصولات یا فناوری‌ها از نظر شركت مایكروسافت تخصص كافی دارد.
انواع مختلف این مدارك كدامند؟
1.

  مدرك MCSA: مدرك MCSA (Microsoft Certified System Administer) به افرادی داده می‌شود كه در زمینه مدیریت شبكه و محیط‌های سیستمی مبتنی بر سیستم عامل‌های ویندوز، مهارت كافی داشته باشند.
2.
مدرك MCSE: افرادی كه به تحلیل نیازهای یك طرح تجاری، طراحی و پیاده كردن یك زیرساخت مبتنی بر محصولات و سیستم عامل‌های مایكروسافت می‌پردازند و بر این اساس ، راه حل‌هایی را به كارفرمایان ارائه می‌دهند.
مدرك Systems Engineer Microsoft Certified را به عنوان تایید توانایی‌هایشان اخذ می‌كنند.
در واقع، این مدرك برای مهندسان سیستم، مهندسان پشتیبانی فنی، تحلیلگران سیستم، تحلیلگران شبكه و مشاوران فنی مناسب است.
این مدرك، از پرطرفدارترین و معروف‌ترین مدارك فنی به حساب می‌آید.
3.
 مدرك MCT: دارندگان مدرك Microsoft Certified Trained، استادانی هستند كه از سوی مایكروسافت، برای تدریس و آموزش دوره‌های مایكروسافت تاییده شده‌اند.
برای دریافت این مدرك باید یكی از دیگر مدارك MCP را داشت .
4.

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:50 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت پایگاه داده 30 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات30
حجم فایل83 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 30 صفحه

 

پایگاه داده ها پیرنیا لیست مراجع : 1- An Introduction to Database Systems , 8th Edition , by C.
J.
Date , 2004 Addison-Wesley 2- مقدمه ای بر پایگاه داده ها سید محمد تقی روحانی رانکوهی 1378 3- مفاهیم بنیادی پایگاه داده ها سید محمد تقی روحانی رانکوهی ، ویراست دوم 1383 4- Database System Concepts by Korth and Silbershatz 4th Edition 2002 بارمبندی : پایان ترم 14 نمره Quiz 2 نمره تحقیق 1 نمره پروژه 2 نمره تمرین 1 نمره حضور 1 نمره Shahriar Pirnia http://www.
pirnia.
net Database پایگاه داده ها رئوس مطالب جلسات اول و دوم 1) سیر تحول سیستمهای ذخیره و بازیابی اطلاعات (Storage and Retrieval Systems) 1-1) مقدمه : نیاز همیشه انسان به اطلاعات 2-1) تعریف سیستم ذخیره و بازیابی اطلاعات 3-1) تعریف سیستم واسط ذخیره و بازیابی 4-1) عناصر تشکیل دهنده یک سیستم ذخیره و بازیابی اطلاعات - سخت افزار (Hardware) - نرم افزار (Software) - كاربر (User) - داده (Data) 5-1) تعریف داده و اطلاع 6-1) مروری بر نسلهای تکنولوژی سیستم واسط 2) پایگاه داده ها (Database) 1-2) تعریف 2-2) شرح کلمات مورد استفاده در تعریف - داده های یکپارچه (Integrated Data) - افزونگی (Redundancy) - ساختار داده ها (Data Structure) 3-2) یک مثال مقدماتی برای درک تعریف پایگاه داده - تعریف ناسازگاری داده ها (Data Inconsistency) - تعریف بروز رسانی منتشر شونده (Propagating Updates) - تعریف استقلال داده ای (Data Independence) 3) عناصر اصلی محیط پایگاه داده ها 1-3) سخت افزار (Hardware) 2-3) نرم افزار (Software) 3-3) کاربر (User) 4-3) داده (Data) 1) سیر تحول سیستمهای ذخیره و بازیابی اطلاعات (Storage and Real-time Systems) 1-1) مقدمه : نیاز همیشه انسان به اطلاعات : شكل 1 – نیاز همیشه انسان به اطلاعات - سیر تحول رسانه ذخیره سازی : - لوحهای سنگی، گلی ، چوبی، پوستی - كاغذ : سیستمهای دستی برای ثبت اسناد و مدارك “دفتر داری” ، “داده داری” ، “ بایگانی” دفترهای مختلفی ایجاد شد.
- نوارهای مغناطیسی (Tapes) - دیسكها، RAIDS بازیابی اطلاعات انسان همیشه نیازمند به پردازش اطلاعات تولید اطلاعات ذخیره سازی اطلاعات 2-1) تعریف سیستم ذخیره و بازیابی اطلاعات (Storage and Retrieval System) : به هر سیستمی گفته می شود كه به انسان امكان می دهد تا اطلاعات مورد نظرش را ذخیره و در صورت نی

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:50 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت پارکت و سقف های کاذب (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات88
حجم فایل4.943 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 88 صفحه

  

گروه صنایع چوب و سازه های چوبی موضوع : پارکت و سقف های کاذب بسم الله الرحمن الرحیم بسم الله الرحمن الرحیم سپاسگزاری خداوند را شکر می کنم که با بضاعت ناچیز این پروژه را به اتمام رساندم و بر خود لازم می دارم از تمام کسانی که در این را ه مرا یاری کردند تقدیر و تشکر کنم فهرست : مقدمه .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:50 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت مدیریت پورتفولیوی پروژه 15 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات15
حجم فایل12 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 15 صفحه

  

مدیریت پورتفولیوی پروژه PPM(PROJECT PORTFOLIO MANAGEMENT) تفکرمدیریت پورتفولیو ابزرای در جهت اطمینان از کیفیت پروژه مقدمه: قبل از اینکه به مقوله مدیریت پورتفولیو بپردازم, لازم می دانم به این نکته اشاره کنم که علارغم تلاشهای به کار رفته در جهت ایجاد اصطلاحی به جای پورتفولیو هنوز نتوانسته ایم واژه و عبارتی مناسب جایگزین آن کنیم.
پورتفولیو در لغت به معنی مقام, سهام و در علوم بازرگانی به معنی موجودى اوراق بهادار ،اسناد بهادار جمع آورى شده می باشد مدیریت پورتفولیورا میتوان به عباراتی چون مدیریت سبد کاری پروژه٫مدیریت بسته های کاری پروژه و .
.
.
تعبیر کرد.
اگر قبول کنیم که کیفیت مهم است, بنابراین کنترل پروژه ضروری به نظر می رسد.
و کنترل پروژه بدون مدیریت پورتفولیو غیر ممکن است.
پس رابطه بین دو موضوع روشن است: مدیریتپورتفولیوی پروژه برای اطمینان یافتن از کیفیت پروژه ضروری است.
مدیریت پورتفولیودر حال تبدیل شدن به جزء با اهمیت و بحرانی در مرحله توجیه پروژه و مرحله ارزیابی آن است و سازمانها را قادر می سازد سرمایه های موجود و پیشنهادی خود را با ارزیابی صحیحی از تخصیص محدود منابع, زمان و بودجه ترکیب کنند.
شرکت ها باید بتوانند منابع صحیح را به پروژه های صحیح اختصاص دهند.
ما در محیطی زندگی می کنیم که علارغم تقاضاهای نامحدود با محدودیت منابع روبرو هستیم.
بعضی اوقات این بدان معنی است که به پروژه هایی که در جهت تحقق اهداف استراتژیک شرکت ها و سازمان ها ایجاد نمی شوند و ارزش زیادی را به ارمغان نمی آورند, باید خاتمه داد.
لازم به ذکر است که عدم بکارگیری صحیح مدیریت پورتفولیو می تواند باعث تضاد سردرگمی و فشار و استرس شود.
معمولا شامل سه مرحله می شود: 1:مرحله تطبیق دادن 2:کاربرد پذیروسودمند کردن 3:متعادل کردن مرحله تطبیق کردن:این مرحله شامل ارزیابی پروژه های جاری و سپس مرور استراتژی سازمان می شود.
در این مرحله حتما باید معیار هایی برای انتخاب و اولویت بندی پروژه ها در نظر گرفته می شود.
قبل از اینکه پروژه ای جهت سرمایه گذاری انتخاب شودباید بتواند در چار چوب معیار های ایجاد شده قرار گیرد.

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:50 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت مدیریت توزیع.PPT (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات5
حجم فایل6 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 5 صفحه

 

مدیریت توزیع توزیع: رساندن محصول مورد نظر مشتری در زمان مطلوب به مکان مورد نظر شبکه توزیع: بخشی از فعالیت های بازاریابی که به صورت سیستم، انتقال محصولات و خدمات را از تولید تا مصرف نهایی بر عهده دارد.
عناصر شبکه توزیع 1- عمده فروشان 2- خرده فروشان 3- دلالان یا کارگزاران مذاکرات خرید و فروش یا هر دو را بر عهده دارند.
فروش محصولات و خدمات به خریدارانی که هدفشان فروش مجدد یا استفاده های غیر تجاری است.
فروش محصولات و خدمات به طور مستقیم برای استفاده شخصی و غیر تجاری به مصرف کننده تفاوت های عمده فروشی و خرده فروشی 1- عمده فروش به تبلیغات و ترفیع موقعیت بیشتر توجه می کند 2- میزان معاملات عمده فروشی بیشتر از خرده فروشی است 3- عمده فروش ها به فضا و محل بیشتری نیاز داند 4- قوانین مالیاتی برای عمده فروش ها یکسان 5- حجم سرمایه گذاری در عمده فروشی بالاتر است 6- میزان سود قابل انتظار عمده فروشی کمتر از خرده فروشی است 7- عمده فروشان مالک نیستند ولی خرده فروشان مالک کالا تلقی می شوند نیست عوامل شبکه عمده فروشی 1- نمایندگان استانی 2- سازمان های فروش 3- عمده فروش ها یا بنکداران عوامل شبکه خرده فروشی 1- خرده فروش ها 2- نمایندگان رسمی 3- نمایندگان انحصاری 4- فروشگاه های بزرگ 5- فروش پستی 6- فروشگاه های زنجیره ای 7- سوپرمارکت ها 8- حراجی ها 9- مراکز خرید 10- فروشگاه ارزان قیمت 11- دستگاه های خودکار فروش 12- دوره گردها 13- فروش تلفنی 5 کارگزاران 1- کارگزاران تولید کنندگان 2- کارگزاران فروش 3- کارگزاران خرید 4- تجار حق العمل کار جریانات توزیع 1- جریان مواد کالا 2- جریان پولی و وجوه 3- جریان اسناد مالکیت 4- جریان ارتباطات از سوی فروشنده به سمت خریدار از سوی خریدار به سمت فروشنده از سوی فروشنده به سمت خریدار ارتباط دو طرفه .

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:50 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت مدیریت تغییر و نوآوری 30 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات30
حجم فایل682 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 30 صفحه

  

فصل نهم مدیریت تغییر و نوآوری مفهوم مدیریت مدیریت به فرایند انجام فعالیت ها بطور اثربخش و کارآمد توسط دیگر افراد اشاره می کند.
این فرایند، وظایف یا فعالیت های برنامه ریزی، سازماندهی، رهبری و کنترل را دربر می گیرد.
مدیریت تغییر و نوآوری شرکت‌های بزرگ، تجارتخانه‌های کوچک، دانشگاه‌ها، ادارات دولتی در ایالات و شهرها، بیمارستان‌ها و حتی ادارات نظامی زیر فشار قرار دارند تا تغییر و تحولی را در شیوه کارشان بوجود آورند.
هر چند همیشه ایجاد و انجام تغییر و تحول، پاره‌ای از کار مدیران بوده است ولی در سال‌های اخیر بر شدت آن افزوده شده است.
در این فصل علت آن را بررسی خواهیم کرد.
ما همین طور شیوه‌هایی را که مدیران می‌توانند نوآوری را تشویق کنند و قدرت تطبیق سازمان خود را افزایش دهند، مورد بحث قرار خواهیم داد.
تغییر و تحول تحول عبارت است از تغییر در محیط، ساختار، فناوری، یا افراد یک سازمان.
اگر تغییر و تحولی در کار نبود، کار مدیران نسبتاً ساده بود و برنامه‌ریزی بدون مشکل بود چرا که امروز با فردا فرقی نمی‌کرد.
مشکل مربوط به طراحی سازمان نیز حل می‌شد.
از آنجا که محیط باثبات بود، نیازی به تطبیق نبود.
همین‌طور، تصمیم‌گیری به شدت ساده بود چرا که پیامد هر تصمیم‌گیری با قطعیت قریب به یقین قابل پیش‌بینی بود.
کار مدیران ساده بودمثلاً اگر رقبا تولیدات و خدمات جدید معرفی نمی‌کردند، اگر مشتریان درخواست‌های تازه مطرح نمی‌کردند، اگر مقررات دولت هیچ‌گاه تغییر نمی‌کرد، اگر فناوری هیچ‌گاه ترقی نمی‌کرد، یا اگر نیازهای کارکنان همیشه یکسان بود.
تغییر و تحول به هر صورت، تغییر، یک واقعیت سازمانی است.
رسیدگی به تغییر یکی از کارهای هر مدیری است.
حق انتخاب برای مدیران در یکی از این سه مقوله اساسی می‌گنجد: تغییر ساختار، فناوری، و نیروی انسانی نیروهای بیرونی نیاز به تغییر را پدید می‌آورند نیروهای بیرونی پدید آورنده تغییر منابع متعددی دارند.
در سال‌های اخیر، بازار روی شرکت‌ها اثر گذاشته است و علت آن رقابت‌های جدید بوده است.
قوانین و مقررات دولتی هم عوامل ایجاد تغییر هستند.

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:49 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری چیست (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات16
حجم فایل21 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 16 صفحه

 

1 مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟
نوعی استراتژی کسب و کار است که هدفی فراتر ازتوجه به حجم معاملات دارد و نتیجه ان نیل به سود اوری بیشتر برای سازمان و افزایش رضایت مشتری است .

ایجاد ارتباط با تک تک مشتریان ارزشمندازطریق استفاده موثر از اطلاعات حساب او((kotler,2003.
CRMواژه ای برای مجموعه متدولوژیها و فرایند ها و نرم افزارها و سیستم هایی استکه به موسسات و سازمان ها در مدیریت موثر و سازمان یافته ارتباط با مشتریانشان کمک می کند((bernett:2001 2 زمینه های ظهورCRM مشتری به عنوان یکی از کالا های مهم سازمان است.
مشتری عاملی است که می توان ان را تحت کنترل قرار داد.
هزینه جایگزین کردن مشتری بیشترازهزینه برقراری و حفظ رابطه با مشتری است.
مشتری راضی باعث جذب دیگر مشتریان می شود.
3 اهداف CRM افزایش در امد حاصل از فروش.
بهبود میزان موفقیت.
کاهش هزینه های اداری و بازار یابی .
شناسایی ارزشهای خاص هر بخش از مشتریان.
ارایه محصولات صحیح در زمان صحیح از طریق کانالهای صحیح به هر مشتری.
حفظ مشتری و اکتساب مشتری جدید.
(Burrnet:2001) 4 محرک های درونی سازمان که باعث توجه به CRMمی شود 20% مشتریان 80% سود اوری برای سازمان را ایجاد می کنند.
جذب مشتری جدید 5-10 برابر گران تراز تکرار معاملات با با مشتری قدیمی است.
یک مشتری نا راضی تجربیات خود را با 8-10 نفر در میان می گذارد.
5% افزایش در هزینه حفظ مشتری تبدیل به افزایش سود اوری 25% یا حتی بیشتر می شود.
(Gray&byun:2001) 5 اصول CRM هدف گذاری تک تک مشتریان.
اختصاصی سازی رابطه با مشتری در حد امکانات.
از طریق ارتباط مستمر و منظم باید مشتری را وفادار کرد و وفاداری وی را حفظ کرد.
انتخاب مشتریان بر اساس ارزش و طول حیات مشتری و در ا

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:49 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت مدیریت کیفیت فراگیر 29 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات29
حجم فایل27 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 29 صفحه

 

TQM مدیریت کیفیت فراگیر تعریف با سه کلمه زیر سر و کار داریم : TQM در تجزیه لغت فراگیر: نشان دهنده همه گیر بودن آن است کیفیت: درجه تطابق کالای تولید شده یا خدمت ارایه شده با نیاز مشتری بیان می کند مدیریت: فن –هنر- یا روش اداره کردن –کنترل کردن و.
.
.
است .
هدف فراهم آوردن محصول با کیفیت برای مشتریان است که انجام این کار افزایش بهره وری و کاهش هزینه را در بر دارد با کیفیت بالاتر محصول و قیمت کمتر آن موقعیت رقابتی در بازار بهبود می یابد تاریخچه در سال 1924 شوهارت از شرکت آزمایشگاههای تلفن بل یک نمودارآماری برای کیفیت متغیرها ی محصولات ارایه شد.
از این نمودار به عنوان نقطه شروعی برای کنترل SQC کیفیت آماری نام برده میشود .
در سال 1950 ادوارد دمینگ چند دوره سمینار در مورد روشهای آماری برای مهندسان زاپنی ارایه داد.
زاپنی ها با استفاده از این مفاهیم استانداردهایی را برای کیفیت وضع کردند به هر حال رنسانس کیفیت در مورد محصولات آمریکایی در حال منتشر شدTQM اجرا بود در میانه دهه 1980 مفهوم اصول هشت گانه مدیریت كیفیت اصل 1- تمركز بر مشتری اصل 2- رهبری اصل 3- مشاركت كاركنان اصل 4- رویكرد فرایندگرا اصل 5- رویكرد سیستمی اصل 6- بهبود مستمر اصل 7- تصمیم گیری بر مبنای اطلاعات واقعی اصل 8- روابط با تامین كنندگان براساس منافع دوجانبه 1- رهبری نقش مدیر ارشد کیفیت امری همگانی است و برای اجرای آن همگان مسوول هستند به ویزه مدیر ارشد ومدیر ارشد اجرایی شورای کیفیت برای اینکه بتوان کیفیت را به صورت فرهنگ در آوردنیاز به انجمنی داریم که رهبری وهدایت رابر عهده گیردشورای کیفیت به منزله موتور محرک خواهد بود بیانیه های کیفیت بیانیه بینش سازمان منظور آن است که در طول 5 یا 10 سال آینده می خواهیم سازمان چگونه به نظر آید بیانیه ماموریت سازمان ما که هستیم؟
مشتریان ما که هستند؟
ماچه کاری انجام میدهیم؟
2- تمرکز بر مشتری درک مشتریان از مفهوم کیفیت جامعه کنترل کیفیت آمریکا بر روی مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر مشتریان در انتخاب کالا تحقیق کرده وآن را بدست آورده است: 1-عملکرد کالا 2- ویژ گیهای کالا 3-خدمات مربوط به کالا 4-ضمانت کالا 5-قیمت کالا 6-اعتبار موسسه تولید کننده کالاا عملکرد کالا در دسترس بودن کالا قابلیت اطمی

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:49 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت مدیریت چرخه حیات دانش (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات309
حجم فایل324 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 309 صفحه

  

مدیریت چرخه حیات دانش بسم الله الرحمن الرحیم Managing the knowledge life cycle Knowledge-Management tools are not universally applicable; different tools are required at different stages an idea’s life.
ابزار‌های مدیریت دانش جهان شمول نیستند در مراحل گوناگون حیات هر اندیشه ابزارهای متفاوتی برای مدیریت آن ضرورت دارد.
مدیریت اثربخش در هر سازمان یك الزام راهبردی است.
مدیران عالی سازمان‌ها با چالش چگونگی ایجاد این توان روبه‌رو هستند.
مدل چرخه حیات دانش، به عنوان ابزاری سودمند برای اندیشیدن دربارۀ محصول و فناوری به كار گرفته می‌شود دانش به محض انتشار از طریق توده‌ای از مردم، تغییر شكل می‌یابد.
دو پژوهشگر ضمن مطالعه پنج ساله خود دربارۀ اقدام‌های شركت‌های بزرگ در زمینه مدیریت دانش مدل چرخه حیات دانش را در محیط‌های تجاری طراحی كرده‌اند.
دانش جدید چیزی نسبتاً تیره و تار ( اغلب در مغز یك فرد ) است.
به محض آنكه مورد آزمون قرار گیرد، شكل می‌یابد.
و از طریق به كارگیری در چند محیط بالغ می‌شود.
برای مخاطبان روبه رشد انتشار می‌یابد.
و سرانجام به صورت گسترده شناخته می‌شود.
و به صورت تخصص و مهارت متداول، رایج می‌گردد.
اكنون مفهوم چرخه‌ی حیات دانش به تفصیل بررسی می‌شود.
آنگاه راهبرد‌های مناسب برای مدیریت اندیشه در هر مرحله از چرخه‌ی حیات دانش تشریح می‌گردد.
استلزام‌های مدل برای راهبرد‌های دانش هر سازمان نیز به طور كامل در ادامه توضیح داده می‌شود.
آن دسته از مدیران عالی كه پویایی‌های چرخه‌ی حیات دانش را در صنعت خود می‌شناسند، بهتر می‌توانند معین كنند كه سازمانشان به چه نوع دانشی نیاز دارد، و آنان چگونه می‌توانند ابزارها و فنون مدیریت دانش را به طور اثر بخش انتخاب كنند، و توسعه و بهبود دهند.
مراحل چهارگانه‌ی حیات دانش چرخه حیات دانش را می‌توان به صورت منحنی سادۀ حرف S انگلیسی نشان داد.
دانش در طول منحنی طی چهار مرحله پیشرفت می‌كند.

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:49 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت مدیریت استراتژیك 20 ص (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات20
حجم فایل18 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 20 صفحه

  

مدیریت استراتژیك سیر تكاملی برنامه ریزی : دوران مدیریت فردی دوران محصول گرایی بودجه ریزی دهه1930 برنامه ریزی بلند مدت دهه1950 برنامه ریزی استراتژیك یك كسب دهه1960 برنامه استراتژیك یك بنگاه اقتصادی دهه1970 دوران بازار گرایی مدیریت استراتژیك دهه1980 مدیریت تحول استراتژیك دهه1990 مرجع:كتاب برنامه ریزی استراتژیك و كاربرد آن/ مهندس حسین احمدی/ ص14 فلسفه استراتژی : استراتژی منابع محدود سازمان را بر موضوعات اصلی متمركز می كند.
ماهیت استراتژی ، تشخیص فرصت های اصلی و تمركز منابع در جهت تحقق منافع نهفته در آنها است.
درونمایه اصلی استراتژی، فرصت ها هستند.
بدون دستیابی به فرصت های استراتژیك منافع استراتژیك در كار نخواهد بود.
اولین لازمه فرصت یابی ،حساسیت ذهنی است.
احساس رضایت از وضع موجود و احساس امنیت و پایداری سازمانی مهمترین عامل بازدارنده از درك فرصت هاست.
مرجع:كتاب استراتژی اثر بخش / دكتر وفا غفاریان /ص42و43و125و127 تعاریف : استراتژی: زاییده فضای رقابتی و منابع محدود است.
ماهیت استراتژی تشخیص فرصت های اصلی و تمركز در جهت تحقق منافع نهفته درآنهاست.
برنامه ریزی استراتژیك: برنامه ریزی استراتژیك در عین توجه به قوت و ضعف های داخلی سازمان به محیط خارجی سازمان به شدت اهمیت می دهد.
پارادایم های مدیریت استراتژیك: الف) مكتب تجویزی : این مكتب معتقد به طراحی رسمی و پیش بینی تدابیر تحلیلی برای تحقق هدف های بلند مدت می باشد.
ب) مكتب توصیفی : اقدام به موقع و منطبق با شرایط جاری و تقریبا اعمال تدابیر غیر رسمی است.
ج) مكتب تلفیقی مرجع : كتاب نگرشی جامع بر مدیریت استراتژیك / دكتر علیرضا علی احمدی فرایند برنامه ریزی استراتژیك : اركان جهت ساز عوامل محیطی عوامل داخلی تعیین گزینه ها و راهكارها انتخاب راهكار بهینه اجرا F.
B مرجع : كتاب نگرشی جامع بر مدیریت استراتژیك / دكتر علیرضا علی احمدی كتاب برنامه ریزی استراتژیك و كاربرد آن/ مهندس حسین احمدی/ ص26 -1تدوین ارکان جهت ساز: ماموریت ((Mission ماموریت فلسفه وجودی هر سازمان است 1 چه چیزی؟

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:49 ] [ آریا برومندی ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 صفحه بعد

دیگر امکانات