دانلود پاورپوینت تدوین سیاستهای حسابداری (حسابداری)

دسته بندیحسابداری
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات32
حجم فایل415 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت تدوین سیاستهای حسابداری

دسته: حسابداری (ویژه ارائه کلاسی درس حسابرسی در مقطع کارشناسی- حسابرسی پیشرفته در مقطع کارشناسی ارشد)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 32 اسلاید

این فایل شامل پاورپوینتی در زمینه "تدوین سیاستهای حسابداری" می باشد که در حجم 32 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار درسهایحسابرسی در مقطع کارشناسی و  حسابرسی پیشرفته در مقطع کارشناسی ارشد رشته حسابداری  مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

سیاستهای حسابداری

نتیجه های اقتصادی وسیاسی حاصل ازسیاستهای حسابداری

دیدگاههای مخالف وموافق تدوین مقررات حسابداری

مدیریت برفرآیند سیاستهای حسابداری

سیاست گذاری درسطح شرکت

سیاست گذاری فراسوی مرزهای شرکت

روشهای تدوین سیاستهای حسابداری

نتیجه های اقتصادی واجتماعی سیاستهای حسابداری

اثرسیاستهای حسابداری براستفاده کنندگان ازصورتهای مالی

دیدگاههای موافق ومخالف مقررات حسابداری

تئوری تسخیرشدگان

مدیریت برسیاستهای حسابداری

نقش هیئت استانداردهای حسابداری مالی

رساندن گروههای ذینفع به توافق نظر

نتیجه گیری

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی, املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:57 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود پاورپوینت استاندارد57: تداوم فعالیت (حسابداری)

دسته بندیحسابداری
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات17
حجم فایل388 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت استاندارد57: تداوم فعالیت

دسته: حسابداری (ویژه ارائه کلاسی درس حسابرسی در مقطع کارشناسی- حسابرسی پیشرفته در مقطع کارشناسی ارشد)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 17 اسلاید

این فایل شامل پاورپوینتی در زمینه " استاندارد57: تداوم فعالیت " می باشد که در حجم 17 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار درسهای حسابرسی در مقطع کارشناسی و  حسابرسی پیشرفته در مقطع کارشناسی ارشد رشته حسابداری  مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

کلیات                                                                                                      

مسئولیت مدریت

مسئولیت حسابرس

ملاحظات برنامه ریزی

بررسی ارزیابی مدیریت

دوره‌ پس‌ از ارزیابی‌ مدیریت‌

روشهای‌ اضافی‌ حسابرسی‌ در صورت‌ شناسایی‌ رویدادها یا شرایط‌

نتیجه‌گیری‌  و گزارشگری‌ حسابرسی‌

عدم‌ تمایل‌ مدیریت‌ به‌ انجام‌ ارزیابی‌ یا گسترش‌ آن

تاریخ‌ اجرا

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی, املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:57 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود پاورپوینت پارادایم های گوناگون حسابداری (حسابداری)

دسته بندیحسابداری
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات40
حجم فایل1.147 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت پارادایم های گوناگون حسابداری

دسته: حسابداری (ویژه ارائه کلاسی درس تئوری های حسابداری)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 40 اسلاید

این فایل در زمینه "پارادایم های گوناگون حسابداری"می باشد که در حجم 40 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل با فرمت پاورپوینت تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار درس تئوری حسابداری رشته حسابداری مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

مقدمه :

مفهوم پارادایم (Paradigm)

اجزای پارادایم

انواع پارادایمهای حسابداری طبق بیانیه AAA تحت عنوان SATTA

1-1-پارادایم انسان شناختی –استقرا  ------ الگوها

2-1-پارادایم انسان شناختی –استقرا  ------ موضوع

3-1-پارادایم انسان شناختی –استقرا  ------ تئوریها

4-1-پارادایم انسان شناختی –استقرا  ------ روشها

1-2-پارادایم سودحقیقی –قیاس   ------ الگوها

2-2-پارادایم سودحقیقی –قیاس ------ موضوع

3-2-پارادایم سودحقیقی –قیاس ------ تئوریها

4-2-پارادایم سودحقیقی –قیاس ------ روشها

1-3-پارادایم سودمندی درتصمیم گیری ها------ الگوها

2-3-پارادایم سودمندی درتصمیم گیری ها------ موضوع

3-3-پارادایم سودمندی درتصمیم گیری ها------ تئوری ها

4-3-پارادایم سودمندی درتصمیم گیری ها------ روشها

1-4-پارادایم مدل تصمیم گیری کل بازار----- الگوها

2-4-پارادایم مدل تصمیم گیری کل بازار------ موضوع

3-4-پارادایم مدل تصمیم گیری کل بازار----- تئوری ها

4-4-پارادایم مدل تصمیم گیری کل بازار------ روشها

1-5- پارادایم مدل تصمیم گیری شخص استفاده کننده---- الگوها

2-5-پارادایم مدل تصمیم گیری شخص استفاده کننده ------ موضوع

3-5-پارادایم مدل تصمیم گیری شخص استفاده کننده ----- تئوری ها

4-5-پارادایم مدل تصمیم گیری شخص استفاده کننده ------ روشها

1-6-پارادایم ارزش اقتصادی اطلاعات ---- الگوها

1-6-پارادایم ارزش اقتصادی اطلاعات ---- الگوها

2-6-پارادایم ارزش اقتصادی اطلاعات------ موضوع

3-6-پارادایم ارزش اقتصادی اطلاعات ----- تئوری ها

4-6-پارادایم ارزش اقتصادی اطلاعات ------ روشها

علم حسابداری

منابع و مآخذ

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:57 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی استقلال درحسابرسی (حسابداری)

دسته بندیحسابداری
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات16
حجم فایل416 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت بررسی استقلال درحسابرسی

دسته: حسابداری (ویژه ارائه کلاسی درس حسابرسی در مقطع کارشناسی- حسابرسی پیشرفته در مقطع کارشناسی ارشد)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 16 اسلاید

این فایل در زمینه "بررسی استقلال درحسابرسی" می باشد که در حجم 16 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار درسهایحسابرسی در مقطع کارشناسی و  حسابرسی پیشرفته در مقطع کارشناسی ارشد رشته حسابداری  مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

ضرورت وجود استقلال

پاسخگویی،شایستگی ودرستکاری

انگیزه هایی برای شایستگی واستقلال حسابرس

ماهیت استقلال حسابرس

استقلال حسابرسی             

ابعاد گوناگون استقلال

مقررات گذاری در حوزه استقلال حسابرس

منع قانونی و استقلال حسابرس

خدمات مدیریت واستقلال

استقلال حسابرس و سهامداران

راه حل های پیشنهادی برای استقلال حسابرس

پیشنهادهایی در زمینه ی مقرراتگذاری برای استقلال حسابرس

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی, املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:57 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

جزوه درسی مدیریت استراتژیک به همراه تستهای دانشگاه پیام نور (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات30
حجم فایل2.861 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

جزوه درسی مدیریت استراتژیک دانشگاه پیام نور در قالب فایل pdf و در حجم 30 صفحه به همراه نمونه سوالات امتحانی ادوار گذشته دانشگاه پیام نور با پاسخنامه کلیدی ، مناسب برای دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی با کد رشته ( 1235007 و 1218129)

محتنویات محصول :

نکات کلیدی فصول مختلف کتاب در قالب فایل pdf و در حجم 30 صفحه  ( براساس کتاب فروزنده دهکردی از انتشارات پیام نور )

نکات طلایی ویژه جمع بندی در قالب فایل pdf و در حجم 9 صفحه

نمونه سوالات ادوار گذشته دانشگاه پیام نور

نیمسال اول 95-94 با پاسخنامه کلیدی (دو سری)

نیمسال دوم 94-93 با پاسخنامه کلیدی

نیمسال اول 94-93 با پاسخنامه کلیدی

نیمسال دوم 93-92 با پاسخنامه کلیدی

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:57 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت-آمیزه های بازاریابی و بازاریابی خدمات (اقتصاد)

دسته بندیاقتصاد
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات75
حجم فایل669 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

آمیزه بازاریابی، آمیخته بازاریابی یا ترکیب عناصر بازاریابی واژه‌هایی هستند که برای ترجمه «مارکتینگ میکس» به کار رفته‌اند. منظور از آمیزه، آمیخته یا ترکیب این است که بین این اجزا  می‌بایست یک نگرش سیستمی و هماهنگ برقرار شود تا بتواند بر مشتری تاثیر گذارد. طراحی و توسعه امیخته بازار که به آن «چهار پی» یا «هشت پی» گفته می‌شود و از وظایف اصلی مدیر بازاریابی می‌باشدترکیب عناصر بازاریابی مجموعه‌ای از ابزارهای بازاریابی است که موسسه برای نیل به اهداف بازاریابی در بازار هدف از آن‌ها استفاده می‌کندمک کارتی یک طبقه‌بندی چهار عامله از این ابزارها معرفی کرده است که چهار پی(به انگلیسی: 4Ps) نام دارد و عبارت اند از کالا، قیمت، مکان عرضه و فعالیت‌های پیشبردی.

با وجود این ماهیت خدمات ایجاب می‌کند که به چهار رکن فوق ارکان راهبردی دیگری نیز اضافه شود. ارکان هشت‌گانه مدیریت یکپارچه خدمات عبارت اند از:

آمیخته بازاریابی، آمیزه بازاریابی یا ترکیب عناصر بازاریابی به عنوان ترجمه Marketing Mix استفاده می شوند. منظور از  آمیخته یا ترکیب این است که بین این اجزا می‌بایست یک نگرش ترکیب سیستمی و هماهنگ برقرار شود تا بتواند بر مشتری تاثیر گذارد. طراحی و توسعه آمیخته بازار که به آن ۴P یا ۸P گفته می شود و از وظایف اصلی مدیر بازاریابی می باشد. ترکیب عناصر بازاریابی مجموعه ای از ابزارهای  بازاریابی است که سازمان برای نیل به اهداف بازاریابی خود در بازار هدف از آن ها استفاده می کند. مک کارتی یک طبقه بندی چهار عامله از این ابزارها معرفی کرده است که چهار پی (۴Psنام دارد و عبارت اند از کالا یا محصول، قیمت، مکان عرضه و فعالیت های ترویجی یا پیشبردی.

آمیخته بازاریابی مجموعه‌ای از ابزارهای قابل كنترل بازاریابی است كه شركت با در هم آمیختن آنها سعی در پاسخگویی به بازار هدف می  نماید. به عبارت دیگر آمیخته بازاریابی دربرگیرنده همه فعالیتهایی است كه شركت می تواند با انجام آنها بر میزان تقاضای محصولاتش اثر گذارد. در تقسیم بندی كلاسیك این فعالیت‌ها را می‌توان در چهار دسته كلی تقسیم ‌بندی كرد:

  1. محصول (Product)کالا یا خدمتی که شرکت به بازار عرضه می نماید و می بایست در آن عوامل زیر مد نظر قرار گیرد :
    • تنوع محصول
    • طراحی
    • کیفیت
    • نام تجاری (برند)
    • ابعاد و بسته بندی
    • خدمات قبل، حین و پس از فروش، مرجوعی و گارانتی
  2. قیمت (Price)مبلغی که شرکت در قبال محصول از مشتری طلب می کند. در خصوص قیمت موارد زیر می بایست مورد توجه قرار گیرد :
    • لیست های قیمت
    • تخفیف های فروش
    • زمان پرداخت
    • نوع تسویه و اعتبار مشتریان
  3. مکان عرضه یا توزیع (Place)کلیه افراد و سازمانهایی که در فرآیند ارائه کالا یا خدمات از محل شرکت شما به دست مصرف کننده نهایی نقش دارند را شامل می شود :
    • کانالهای توزیع
    • نحوه حمل کالا و بسته بندی در زمان حمل
    • محل عرضه کالا
    • جورچینی کالا
    • انواع پایانه (نقطه) فروش یاO.S
  4. ترویج (Promotion)کلیه اقداماتی که سازمان برای افزایش میزان خرید یک یا همه گروههای هدف (شامل واسطه های فروش و مصرف کنندگان نهایی) بکار می برد که در آن باید به موارد زیر توجه نمود :
    • تبلیغات
    • پیشبرد فروش
    • فروشندگی شخصی
    • بازاریابی مستقیم
    • روابط عمومی

با وجود این ماهیت خدمات ایجاب می کند که به چهار رکن فوق ارکان راهبردی دیگری نیز اضافه شود، ارکان هشت گانه مدیریت یکپارچه خدمات یا Integrated Service Management عبارت اند از:

  • افراد یا  People
  • بسته‌بندی یا  Packaging
  • قدرت یا  Power
  • برنامه ریزی یا  Programing
  • متقاعدسازی یا  Persuasion
  • ارائه یا  Presentation
  • روابط عمومی یا  Public Relations
  • مشارکت یا  Participation
  • بررسی و کاوش یا  Probe
  • وضعیت محیطی یا  Physical Evidence
  • سیا ست پرداخت یا   Payment
  • فرآیند یا  Process
  • اشتیا ق و تعصب یا  Passion
  • سیاست یا  Policy
  • آرای عمومی یا  Public Opinion

 

مفهوم آمیخته بازاریابی برای اولین بار در دهه 1950 به‌وسیله نیل بوردن معرفی شد. مدل بوردن توسط جرومی مک کارتی دنبال شد و به 4معروف گشت. مدل آمیخته بازاریابی که بسیاری آن را با نام 4می‌شناسند، ابزاری توانمند است که می‌تواند به بازاریابان در تعریف استراتژی‌های بازاریابی کمک کند. بازاریابان با این ابزار برای تعیین پاسخ‌های مناسب به بخش‌های موردنظر بازار استفاده می‌کنند. آمیخته بازاریابی از آن دسته عواملی است که در کنترل مدیریت است و می‌توان ادعا کرد که اکثر برنامه‌ها و تصمیمات بازاریابی براساس یکی از این چهار زمینه اتخاذ می‌شود.

در متون مختلف بازاریابی مفهوم 4به عنوان یک اصل مورد پذیرش واقع شده است. 4مخفف 4 واژه محصول (product)، قیمت (price)، ترفیع (promotion) و مکان (place) است. آمیخته بازاریابی بر مدل‌ها و روشهای سنتی مدیریت بازار مانند روش کارکردگرای پویای آلدرسون در کنار سایر روشهای سیستمی و نیز تئوری پارامتر که توسط دانشگاه کپنهاگ در اروپا توسعه یافت ، غلبه کرد و روشهای جدید مانند دیدگاه محصولی، دیدگاه وظیفه‌ای و دیدگاه جغرافیایی نیز با چنین سرنوشتی مواجه شدند. تنها تعداد کمی از این مدل‌ها توانسته‌اند بقای خود را در مقابل 4حفظ کنند. آمیخته بازاریابی نمایان‌گر فعالیتهای اساسی مدیران بازاریابی است. پس از انتخاب یک بازار هدف، مدیران بازاریابی باید یک برنامه سیستماتیک برای فروش به مشتریان و ایجاد روابط بلندمدت تدوین کنند. برنامه بازاریابی از تصمیماتی راجع به محصول، قیمت، ترفیع و توزیع تشکیل می‌شود. اینها مهمترین نوع بخشهایی هستند که مدیران بازاریابی برای رسیدن به اهداف فروش و سودآوری، منابع شرکت را به آنها تخصیص می‌دهند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:57 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پروژه و تحقیق-تفاوت حسابداری دولتی با حسابداری بازرگانی (حسابداری)

دسته بندیحسابداری
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات150
حجم فایل165 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

حسابداری فرآیند جمع آوری ، ثبت ، طبقه بندی و تشحیص و تفسیر گزارش های مالی یک موسسه جهت تصمیم گیری و کنترل .

استفاده کنندگان  از حسابداری بازرگانی :

                سهامداران ، مدیران مالی شرکتها ، مدیران کل شرکتها ، اعتبار دهندگان 0 هیئت های مدیره ، مجمع عمومی و حسابرسان

تعریف حسابداری دولتی :

                فرآیند جمع آوری و ثبت و طبقه بندی و تلخیص و تفسیر  و گزارش رویداد های بودجه ای و مالی دستگاههای اجرایی دولت جهت تصمیم گیری کنترل بودجه .

استفاده کنندگان از اطلاعات حسابداری دولتی :

                دولت،مدیران مالی دستگاههای دولتی، مدیران کل دستگاههای دولتی، ذیحسابان  خزانه ، دیوان محاسبات ،مجلس و عوام مردم

اصول حسابداری دولتی :

1- اصل لزوم رعایت حسابهای بودجه ای و دولتی

2- اصل استفاده از حسابهای مستقل

3- اصل تقدم قوانین و مقررات مالی هر کشور بر اصول پذیرفته شده حسابداری

4- اصل تامین اعتبار در ایجاد و تعهد

5- اصل استفاده از مبنای نیمه تعهدی و تعهدی تعدیل شده .

تفاوت های حسابداری  دولتی و بازرگانی:

1-     تفاوت در مبنای ثبت دارایی ها  : در حسابداری بازرگانی دارایی های به محض تحصیل یا ایجاد بایستی در ترازنامه موسسه یا شرکت ثبت گردیده ، اما در حسابداری دولتی  دارایی های به محض تحصیل یا ایجاد باید به حساب هزینه منظور و سپس در گروه  حساب دارایی های منعکس می گردد.

2-    در حسابداری بازرگانی چون هدف کسب درآمد و سود است صورت حساب سود وزیان تهیه می گردد ، اما در حسابداری دولتی صورتحساب « دریافت  یا پرداخت به دولت » تهیه می گردد.

3-   تفاوت در مبنای حسابداری :  در حسابداری بازرگانی از مبانی تعهدی کامل استفاده میشود، اما در حسابداری دولتی از مبناهای دیگر ی مانند ، نیمه تعهدی و نقدی  استفاده می گردد .

موارد افتراق حسابداری دولتی و حسابداری بازرگانی شامل موارد زیر است:
 
1- 
تفاوت اهداف و وظایف سازمانهای دولتی با موسسات بازرگانی

2- 
تفاوت حسابها و صورتهای مالی سازمانهای دولتی با موسسات بازرگانی

3- 
اهمیت اجرای قوانین و مقررات در حسابداری دولتی و تقدم آنها بر اصول پذیرفته شده حسابداری

4- 
لزوم تهیه بودجه، اجرای بودجه مصوب و اعمال کنترل بودجه ای در حسابداری دولتی

5- 
لزوم نگهداری حسابهای مستقل در حسابداری دولتی

6- 
تفاوت سازمانهای دولتی با موسسات بازرگانی از نظر نحوه ثبت داراییهای ثابت

7- 
تفاوت مبانی حسابداری دولتی با حسابداری بازرگانی


1- 
تفاوت اهداف و وظایف سازمانهای دولتی با موسسات بازرگانی
برخلاف موسسات بازرگانی که هدف اصلی آنها تحصیل سود است منظور اصلی از تاسیس سازمانهای دولتی ارائه خدمات و کالا به مردم جهت رفع نیازهای اساسی آنها، افزایش رفاه اجتماعی، تامین ثبات اقتصادی و مالی کشور، ایجاد انگیزه برای فعالیتهای بخش خصوصی، انجام وظایف ناشی از حاکمیت و تصدی دولت و نیل به اهداف سیاسی و اجتماعی و فرهنگی است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:57 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود پاورپوینت تئوری بدهی ها و حقوق صاحبان سهام (حسابداری)

دسته بندیحسابداری
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات54
حجم فایل1.936 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت تئوری بدهی ها و حقوق صاحبان سهام

دسته: حسابداری (ویژه ارائه کلاسی درس تئوری های حسابداری)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 54 اسلاید

این فایل در زمینه " تئوری بدهی ها و حقوق صاحبان سهام " می باشد که در حجم 54 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل با فرمت پاورپوینت تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار درس تئوری حسابداری رشته حسابداری مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

تعریف بدهی

عوامل شناسایی بدهی

چارچوب نظری هیئت استانداردهای بین المللی حسابداری

تعیین ارزش بدهی ها

ذخیره و بدهی احتمالی

ماهیت ارزش ویژه

تعریف حقوق صاحبان سهام(ارزش ویژه)

حقوق مالکان

مقدمه ای بر تئوری های صاحبان سرمایه

تئوریهای حقوق صاحبان سرمایه


تئوری مالكــانه
Proprietor Theory

تئوری شخصیت حسابداری (واحد تجاری)        Entity Theory

تئوری حقوق مازادResidual Equity Theory

تئـوری وجـوه   Fund Theory

تئوری مدیریت Commander Theory

تئوری های حقوق صاحبان سرمایه در یک نگاه 

جمع بندی تئوری های مربوط به حقوق صاحبان سهام

طبقه بندی حقوق صاحبان سهام در مالکیت انفرادی و شرکت های تضامنی

منابع

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:56 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود پاورپوینت استاندارد حسابرسی شماره 62: استفاده از نتایج کار کارشناس (حسابداری)

دسته بندیحسابداری
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات12
حجم فایل586 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت استاندارد حسابرسی شماره 62: استفاده از نتایج کار کارشناس

دسته: حسابداری (ویژه ارائه کلاسی درس حسابرسی در مقطع کارشناسی- حسابرسی پیشرفته در مقطع کارشناسی ارشد)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 12 اسلاید

این فایل در زمینه " استاندارد حسابرسی شماره 62: استفاده از نتایج کار کارشناس

" می باشد که در حجم 12 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار درسهای حسابرسی در مقطع کارشناسی و  حسابرسی پیشرفته در مقطع کارشناسی ارشد رشته حسابداری  مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

مقدمه

تعریفکارشناس

نیاز به خدمات کارشناس

ارزیابی صلاحیت حرفه ای وبیطرفی کارشناس

ارزیابی نتایج کار کارشناس

اشاره به کارشناس در گزارش حسابرس

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی, املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:56 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود پاورپوینت استاندارد حسابرسی شماره 70 (حسابداری)

دسته بندیحسابداری
فرمت فایلppt
تعداد صفحات35
حجم فایل1.129 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت استاندارد حسابرسی شماره 70

دسته: حسابداری (ویژه ارائه کلاسی درس حسابرسی در مقطع کارشناسی- حسابرسی پیشرفته در مقطع کارشناسی ارشد)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 35 اسلاید

این فایل شامل پاورپوینتی در زمینه " استاندارد حسابرسی شماره 70" می باشد که در حجم 35 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار درسهایحسابرسی در مقطع کارشناسی و  حسابرسی پیشرفته در مقطع کارشناسی ارشد رشته حسابداری  مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

مقدمه

کلیات

اجزای گزارش حسابرس و ترتیب درج مطالب

اجزای اصلی گزارش حسابرسی
بند دامنه رسیدگی

بند های توضیحی

بند اظهارنظر

تاریخ گزارش

انواع اظهار نظر حسابرسان
اظهار نظر مقبول

گزارش تعدیل شده

گزارشهای تعدیل شده –موضوعاتیکهبراظهارنظرحسابرساثر ندارد

گزارشهای تعدیل شده –موضوعاتیکهبراظهارنظرحسابرساثر دارد

اظهار نظر مشروط- اظهار نظر مردود

عدم اظهار نظر

شرایطی که منجر به ارائه گزارشهای غیرمقبول می شود.‌محدودیت در دامنه رسیدگی

شرایطی که منجر به ارائه گزارشهای غیرمقبول میشود‌عدم توافق با مدیریت

ابهام

نمونه بند مقدمه

نمونه بند دامنه رسیدگی

نمونه بند اظهارنظر

نمونه بند توضیحی در مورد ابهام با اهمیت

نمونه بندهای دامنه رسیدگی و اظهارنظر در گزارش مشروط –محدودیت با اهمیت در دامنه رسیدگی

توضیحات محدودیت‌ در دامنـه‌ رسیدگی‌

نمونه گزارش تعدیل شده- اظهارنظر مشروط ناشی از عدم انطباق رویه های حسابداری با استانداردهای حسابداری : شیوه های بکارگیری نادرست رویه های حسابداری

نمونه گزارش مردود

اطلاعات مکمل حسابرسی نشده که همراه با صورتهای مالی حسابرسی شده، ارائه می شود

اظهارنظر متفاوت‌

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی, املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:56 ] [ آریا برومندی ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 صفحه بعد

دیگر امکانات