پاورپوینت مدیریت کیفیت فراگیر 29 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات29
حجم فایل26 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 29 صفحه

 

TQM مدیریت کیفیت فراگیر تعریف با سه کلمه زیر سر و کار داریم : TQM در تجزیه لغت فراگیر: نشان دهنده همه گیر بودن آن است کیفیت: درجه تطابق کالای تولید شده یا خدمت ارایه شده با نیاز مشتری بیان می کند مدیریت: فن –هنر- یا روش اداره کردن –کنترل کردن و.
.
.
است .
هدف فراهم آوردن محصول با کیفیت برای مشتریان است که انجام این کار افزایش بهره وری و کاهش هزینه را در بر دارد با کیفیت بالاتر محصول و قیمت کمتر آن موقعیت رقابتی در بازار بهبود می یابد تاریخچه در سال 1924 شوهارت از شرکت آزمایشگاههای تلفن بل یک نمودارآماری برای کیفیت متغیرها ی محصولات ارایه شد.
از این نمودار به عنوان نقطه شروعی برای کنترل SQC کیفیت آماری نام برده میشود .
در سال 1950 ادوارد دمینگ چند دوره سمینار در مورد روشهای آماری برای مهندسان زاپنی ارایه داد.
زاپنی ها با استفاده از این مفاهیم استانداردهایی را برای کیفیت وضع کردند به هر حال رنسانس کیفیت در مورد محصولات آمریکایی در حال منتشر شدTQM اجرا بود در میانه دهه 1980 مفهوم اصول هشت گانه مدیریت كیفیت اصل 1- تمركز بر مشتری اصل 2- رهبری اصل 3- مشاركت كاركنان اصل 4- رویكرد فرایندگرا اصل 5- رویكرد سیستمی اصل 6- بهبود مستمر اصل 7- تصمیم گیری بر مبنای اطلاعات واقعی اصل 8- روابط با تامین كنندگان براساس منافع دوجانبه 1- رهبری نقش مدیر ارشد کیفیت امری همگانی است و برای اجرای آن همگان مسوول هستند به ویزه مدیر ارشد ومدیر ارشد اجرایی شورای کیفیت برای اینکه بتوان کیفیت را به صورت فرهنگ در آوردنیاز به انجمنی داریم که رهبری وهدایت رابر عهده گیردشورای کیفیت به منزله موتور محرک خواهد بود بیانیه های کیفیت بیانیه بینش سازمان منظور آن است که در طول 5 یا 10 سال آینده می خواهیم سازمان چگونه به نظر آید بیانیه ماموریت سازمان ما که هستیم؟
مشتریان ما که هستند؟
ماچه کاری انجام میدهیم؟
2- تمرکز بر مشتری درک مشتریان از مفهوم کیفیت جامعه کنترل کیفیت آمریکا بر روی مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر مشتریان در انتخاب کالا تحقیق کرده وآن را بدست آورده است: 1-عملکرد کالا 2- ویژ گیهای کالا 3-خدمات مربوط به کالا 4-ضمانت کالا 5-قیمت کالا 6-اعتبار موسسه تولید کننده کالاا عملکرد کالا در دسترس بودن کالا قابلیت اطمی

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 10:19 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت مدیریت کیفیت QM (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات43
حجم فایل267 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 43 صفحه

دوره مروجین بهره وری- مدیریت کیفت 1 مدیریت کیفیت Quallity Managment دوره مروجین بهره وری- مدیریت کیفت 2 حکیم سخن در زبان آفرین خطا بخش و پوزش پذیر به نام خداوند جان آفرین خداوند بخشنده دستگیر کریم دوره مروجین بهره وری- مدیریت کیفت 3 تولید : وجود ندارد ارتباط : خانوادگی خلاقیت : وجود ندارد نوآوری : وجود ندارد کشف : بسیار ابتدایی مبادله کالا : وجود ندارد دوران سنگی دوره مروجین بهره وری- مدیریت کیفت 4 دوران سنتی : تولید کشاورزی ودامداری (سنتی ) ارتباط : خانوادگی خلاقیت : درحد کم نوآوری : در حد کم کشف : رابط علی ومعلولی ابتدای مبادله کالا : وجود ندارد دوره مروجین بهره وری- مدیریت کیفت 5 دوران حرفه ای تولید : حرفه ای – تقسیم کار ارتباط : خانوادگی خلاقیت : ابزار تولید نوآوری : ابزار تولید کشف : گسترش نسبت هب دوران قبلی دوره مروجین بهره وری- مدیریت کیفت 6 دوران کارگاهی تولید : کارگاهی ارتباط : کارگاهی خلاقیت : پیشرفت ابزار تولید نو آوری : پیشرفت ابزار تولید کشف : وسائل وامکانات جدید دوره مروجین بهره وری- مدیریت کیفت 7 دوران انقلاب صنعتی تولید : صنعتی – مکانیزاسیون ارتباط : سازمانی خلاقیت : ماشین بخار نوآوری : وسایل ارتباطی وتولیدی کشف : گسترش بافت دوره مروجین بهره وری- مدیریت کیفت 8 دوران اتوماسیون صنعتی تولید : اتوماسیون ارتباط : سازمانی خلاقیت : کامپیوتر نوآوری : ماشین آلات کامپیوتری کشف : گسترش بافت دوره مروجین بهره وری- مدیریت کیفت 9 دوران یکپارچگی تولید : CIM ارتباط : اینترنت خلاقیت : شبکه جهانی اینترنت نوآوری : انجام خدمات اینترنتی کشف : گسترش بافت دوره مروجین بهره وری- مدیریت کیفت 10 دورانهای مختلف بشری عصر حجر دوران سنتی دوران حرفه ای دوران کارگاهی انقلاب صنعتی اتوماسیون I O C I M دوره مروجین بهره وری- مدیریت کیفت 11 تغییرات نظام یافته در طول تاریخ 1- تغییر تکنولوژی 2- سطح مهارت نیروی انسانی 3- مدیریت 4- رقابت 5- سازمانها 6- نوآوری و خلاقیت دوره مروجین بهره وری- مدیریت کیفت 12 تغییرات نظام یافته در طول تاریخ 7- سلیقه مصرف کنندگان 8- سیکل عمر محصول 9- سرعت اطلاعات و ارتباطات 10- امکان صادرات و واردات 11-روابط اجتماعی و سازمانی دوره مروجین بهره وری- مدیریت کیفت 13 منحنی عمر 1- دوره معرفی 2- دوره رشد 3- دوره بلوغ 4- دوره اشباع 5- دوره افول و نزول دوره مروجین بهره وری- مدیریت کیفت 14 تاریخچه تفکرات کیفیت دوره مروجین بهره وری- مدیریت کیفت 15 تاریخچه تفکرات کیفیت دوره مروجین بهره وری- مدیریت کیفت 16 تاریخچه تفکرات کیفیت دوره مروجین بهره وری- مدیریت کیفت 17 سیر مراحل مدیریت کیفیت 1800 عصر کیفیت کارگری 1918 عصر کیفیت سرپرستی 1937 عصر کیفیت بازرسی 1960 عصر کیفیت آماری 1980 عصر کیفیت جامع دوره مروجین بهره وری- مدیریت کیفت 18 اندیشمندان مدیریت کیفیت آرماند فیگنبام کااوراایشی کاوا کن ایچی تاکوچی واترمازینگ ادوارد دمینگ ژوزف جوران فلیپ کراس بی بیل کانوی دوره مروجین بهره وری- مدیریت کیفت 19 ادوارد دمینگ (1993-1900) اصول چهارده گانه دوره مروجین بهره وری-

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 10:19 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت مدیریت پورتفولیوی پروژه (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات15
حجم فایل12 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 15 صفحه

  

مدیریت پورتفولیوی پروژه PPM(PROJECT PORTFOLIO MANAGEMENT) تفکرمدیریت پورتفولیو ابزرای در جهت اطمینان از کیفیت پروژه مقدمه: قبل از اینکه به مقوله مدیریت پورتفولیو بپردازم, لازم می دانم به این نکته اشاره کنم که علارغم تلاشهای به کار رفته در جهت ایجاد اصطلاحی به جای پورتفولیو هنوز نتوانسته ایم واژه و عبارتی مناسب جایگزین آن کنیم.
پورتفولیو در لغت به معنی مقام, سهام و در علوم بازرگانی به معنی موجودى اوراق بهادار ،اسناد بهادار جمع آورى شده می باشد مدیریت پورتفولیورا میتوان به عباراتی چون مدیریت سبد کاری پروژه٫مدیریت بسته های کاری پروژه و .
.
.
تعبیر کرد.
اگر قبول کنیم که کیفیت مهم است, بنابراین کنترل پروژه ضروری به نظر می رسد.
و کنترل پروژه بدون مدیریت پورتفولیو غیر ممکن است.
پس رابطه بین دو موضوع روشن است: مدیریتپورتفولیوی پروژه برای اطمینان یافتن از کیفیت پروژه ضروری است.
مدیریت پورتفولیودر حال تبدیل شدن به جزء با اهمیت و بحرانی در مرحله توجیه پروژه و مرحله ارزیابی آن است و سازمانها را قادر می سازد سرمایه های موجود و پیشنهادی خود را با ارزیابی صحیحی از تخصیص محدود منابع, زمان و بودجه ترکیب کنند.
شرکت ها باید بتوانند منابع صحیح را به پروژه های صحیح اختصاص دهند.
ما در محیطی زندگی می کنیم که علارغم تقاضاهای نامحدود با محدودیت منابع روبرو هستیم.
بعضی اوقات این بدان معنی است که به پروژه هایی که در جهت تحقق اهداف استراتژیک شرکت ها و سازمان ها ایجاد نمی شوند و ارزش زیادی را به ارمغان نمی آورند, باید خاتمه داد.
لازم به ذکر است که عدم بکارگیری صحیح مدیریت پورتفولیو می تواند باعث تضاد سردرگمی و فشار و استرس شود.
معمولا شامل سه مرحله می شود: 1:مرحله تطبیق دادن 2:کاربرد پذیروسودمند کردن 3:متعادل کردن مرحله تطبیق کردن:این مرحله شامل ارزیابی پروژه های جاری و سپس مرور استراتژی سازمان می شود.
در این مرحله حتما باید معیار هایی برای انتخاب و اولویت بندی پروژه ها در نظر گرفته می شود.
قبل از اینکه پروژه ای جهت سرمایه گذاری انتخاب شودباید بتواند در چار چوب معیار های ایجاد شده قرار گیرد.

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 10:19 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت مدیریت و کنترل پروژه 23 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات23
حجم فایل904 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 23 صفحه

 

فصل اول مقدمه ای بر مدیریت پروژه تاریخچه قدمت مدیریت پروژه ها بدون توجه به دانش مدیرت پروژه به حداقل 4500 سال پیش بر میگردد.
پیدایش مدیریت پروژه به عنوان یک علم از جنگ جهانی اول آغاز شد به طوری که در سال1917 آقای هنری ال .
گانت نمودار معروف گانت را ابداع کرد.
مدیرت پروژه با دیدگاه امروزی به برنامه ریزی و کنترل و مدیریت پروژه هایی اتلاق می شود که غیر تکراری و منحر به فرد و موقتی بوده و قابل شکسته شدن به مجموعه ای از فعالیت ها هستند که نقاط شروع و پایان تعریف شده ای داشته و مجموعه ای از منابع در سطوح مختلفی بکار می گیرد.
پروژه چیست ؟
پروژه طبق تعریف PMI عبارت از مجموعه فعالیت های موقتی برای تحقق یک تعهد و ایجاد یک محصول یا ارایه خدمات مشخص است .

ویژگیهای یک پروژه یک کار منحصر به فرد- جدید و غیر تکراری است.
دارای یک نتیجه عینی در قالب محصول یا ارائه خدمت است .
موقتی است یک نقطه شروع و پایان قابل تعریف دارد .
باید بتوان آنرا به اجزإ گسسته تقسیم نمود .
هر جزء دارای زمان – منابع و هزینه خاصی است که روابط وابستگی خاصی بین آنها حاکم است و نیازمند منابع کاری و مصرفی مختلفی است.
بودجه آن محدود و قابل پیش بینی است و باید یک همایت کننده مالی داشته باشد.
مشخصات منابع کاری ومصرفی اگر بخواهیم یك سیستم خبره (Expert System) برای تشخیص مدل مناسب برنامه ریزی با قوانین اگر .
.
.
آنگاه .
.
.
طراحی كنیم، می‌توان از نمودار زیر كمك گرفت استفاده از برنامه ریزی تولید انتخاب مدل مناسب برای برنامه ریزی پروژه استفاده از تكنیكهای مدیریت پروژه آیا غیرتكراری است؟
بلی خیر مقایسه بین پروژه ها با فرایندهای عملیات مدیریت پروژه چیست؟
مهمترین رسالت مدیریت پروژه ایجاد تعهدومسئولیت درقبال برنامه زمان بندی است که مانع ازبه تاخیرافتادن پروژه وهزینه های مرتبط می گردد.

هزینه های ناشی ازتاخیرپروژه هزینه های کمی: هزینه دیررسیدن به بهره

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 10:19 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی 26 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات26
حجم فایل103 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 26 صفحه

 

1 هدف از ارتباطات بوجود آوردن تغییرات لازم در رفتار یا تغییر در آن دسته از شرایطی است که سازمان بر آنها کنترل دارد هدف ارتباطات 2 1- یک طرفه : ارسال پیام از ناحیه فرستنده بدون انتظار دریافت بازخورد 2- دو طرفه : ارسال پیام و دریافت بازخورد از گیرنده پیام انواع ارتباطات 3 1- اختلاف در ادراک 2- اختلاف زبان 3- صدا ( شلوغی ) 4- عواطف 5- ناسازگاری ارتباطات کلامی و غیر کلامی 6- عدم اعتماد موانع ارتباطات اثربخش 4 با شناسایی دقیق هر یک از موانع موجود بر سر راه ارتباطات و برنامه ریزی مناسب برای آن مانع می توان به ارتباطات اثربخش دست یافت غلبه بر موانع ارتباطات بین افراد 5 مدل فرآیند ارتباطات فرستنده (منبع) به رمز آوردن پیام کانال پیام رمز گشایی گیرنده باز خورد انتقال دریافت دریافت انتقال صدا 6 1- فرستنده پیام (منبع) 4- کانال (وسیله انتقال) 2- به رمز درآوردن 5- رمز گشایی 3- خود پیام (سخنان،نوشتجات،علائم) 6- پارازیت 7- بازخورد عناصر عمده فرآیند ارتباطات 7 یعنی استفاده از علائم ، اشارات بدنی و بیانات چهره ای و .
.
.
و بطور کلی استفاده از زبان حرکات و سکوت جهت انتقال مفاهیم و معانی ارتباط غیر کلامی 8 بازخورد یعنی واژگونی فرآیند ارتباطات بعبارتی انعکاس ارتباطات از طرف گیرنده به فرستنده تعریف بازخورد 9 ارتباطی را موفق می نامند که استنباط فرستنده و گیرنده از پیام یکسان باشد ، یعنی گیرنده پیام منظور فرستنده را بطور دقیق فهمیده باشد تعریف ارتباط موفق 10 1- تصویری (پدیداری) 2- عاطفی (هیجانی) 3- سامعی (شنیداری یا آهنگینی) 4- واژه ای (کمی یا استدلالی) سیستم های مختلف حسی افراد 11 - دوست دارند دنیای روانی خود را مصور نشان دهند - به فاصله علاقه دارند - در سمینارها در آخر سالن می نشینند - در دفتر کاری ، صندلی مراجعان را روبروی میز خود می چینند ویژگی های افراد تصویری 12 - به فاصله کمتر علاقه مند هستند - با افراد از موضع آرام و غیر تهدیدی صحبت می کنند - در دفتر کار صندلی ارباب رجوع را در کنار میز خودشان قرار می دهند خصوصیات افراد عاطفی 13 - موقع گوش دادن ، سرشان را پایین می اندازند - در سالن های سخنرانی در پهلوها (راست یا چپ سالن) می نشینند - داده ها را در حد امکان خلاصه می نمایند ویژگی های افراد سامعی 14 1- از نمادها ، اعداد و واژه ها بیشتر استفاده می کنند 2- به منطقی بودن اطلاعات دریافتی تمایل بیشتری دارند 3- دوست دارند اصطلاحات دقیقاً برایشان تعریف شود خصوصیات افراد کمی 15 به آن دسته از کانال های ارتباطی اشاره دارد که بطور رسمی و از طریق خطوط سلسله مراتب اختیار و مسئولیت طراحی شده و مرزهای مشخصی دارد سیستم ارتباطات رسمی ( اداری ) 16 1- الگوی چرخی 2- الگوی y 3- الگوی حلقه ای 4- الگوی زنجیری 5- الگوی همه جانبه انواع الگوهای ارتباطی 17 نمودار شبکه های ارتباطی زنجیر همکاران همه جانبه حل

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 10:19 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی 25 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات24
حجم فایل89 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 24 صفحه

 

1 مدیریت رفتار سازمانی 2 ارتباطات بدون شك ارتباطات نقش مهمی در اثربخشی مدیریت و سازمان ایفا می كند.
از طرف دیگر،ارتباطات معمولاً بعنوان ریشه های واقعی همۀ مشكلات جهان است.
3 نقش ارتباطات سنتی به عقیدۀ ”هنری فایول“ اگر در یك سازمان فرضی، كانالهای رسمی برای تبادل اطلاعات دنبال شود و طبق نمودار زیر فرد F بخواهد با فرد P ارتباط برقرار كند، از طریق: E-D-C-B-A-L-M-N-O-P بایستی ارتباط برقرار شده و سپس بازگشت نماید.
اما چنانچه F یك پل ارتباطی به P بزند و با یك نشست و صرف احیاناً ساعتهایی می تواند از هدر شدن هفته ها وقت و انرژی جلوگیری بعمل آورد.
4 هفت عامل ویژۀ ارتباطات از نظر ”برنارد“ مجاری ارتباطی بطور دقیق شناخته شوند.
كانال ارتباط رسمی مشخصی برای هر یك از اعضای سازمان موجود باشد.
مجاری ارتباطی تا حد امكان كوتاه و مستقیم باشند.
تمامی مجاری ارتباطی باید بطور طبیعی مورد استفاده قرار گیرند.
5 هفت عامل ویژۀ ارتباطات از نظر ”برنارد“ ستاد ارتباطات دارای صلاحیت باشند.
ضمن فعالیت سازمان،خطوط ارتباطی نباید قطع گردند.
هر ارتباطی بطور رسمی معتبر باشد.
6 تعریف ارتباطات عبارت است از انتقال مفاهیم اطلاعات،كه برای این منظور، سمبلهایی را بكار می برند.
برای مثال نتایج تحقیقات اخیر نشان می دهد كه ارتباطات درك و تفاهم است و غیر قابل رؤیت می باشد.
7 هدف ارتباطات هدف از ارتباطات، بوجود آوردن تغییرات لازم در رفتار یا تغییر در آن دسته شرایطی است كه سازمان بر آنها كنترل دارد.
پس اگر ارتباطات بنحو صحیحی در سازمان وجود نداشته باشد، سازمان هم نمی تواند وظایف محوله را به درستی انجام دهد.
8 ارتباطات یك طرفه و دوطرفه ارتباطات یك طرفه بنحو قابل توجهی وقت كمتری می گیرند.
ارتباطات دو طرفه صحیح تر از ارتباطات یك طرفه است.
دریافت كنندگان در ارتباطات دوطرفه از خودشان و قضاوتشان مطمئن ترند.
فرستنده در ارتباطات دوطرفه مورد حملات بیشتری قرار می گیرد،چون دریافت كننده توجه كامل

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 10:18 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی 24 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات24
حجم فایل67 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 24 صفحه

 

فصل اول موضوع رفتار سازمانی تعریف ارتباطات : واژه « ارتباطات » در جوامع نوین به وسیله همه ، به کار می رود.
این واژه برای توضیح خطاهای اجتماع به طور کل و سازمانها به کار می رود .
در ادبیات رفتار سازمانی تعریف ارتباطات عبارت است از انتقال مفاهیم اطلاعات که برای این منظور ، سمبلهایی را به کار می برند .
هدف ارتباطات به طور کلی هدف از ارتباطات به وجود آوردن تغییرات در رفتار یا تغییر در آن دسته از شرایطی است که سازمان بر آنها کنترل دارد .
ارتباطات یک طرفه و دو طرفه در ارتباطات یک طرفه ، فرستنده بدون انتظار یا دریافت بازخورد از طرف گیرنده ، ارتباط برقرار می کند .
ولی هنگامی که گیرنده به فرستنده بازخورد دهد ارتباطات دو طرفه است .
« هارولد لیویت » و « رونالد میدلر » در مورد اثرات و اثر بخشی ارتباطات یک طرفه و دو طرفه آزمایشهایی انجام دادند.
نتایج آزمایشها به قرار زیر بود : 1- ارتباطات یک طرفه به نحو قابل توجهی وقت کمتری می گیرد .
2- ارتباطات دو طرفه صحیحتر از یک طرفه است .
3- دریافت کنندگان در ارتباط دو طرفه از خودشان قضاوتشان مطمئنترند .
4- فرستنده در ارتباطات دو طرفه مورد حملۀ بیشتری قرار می گیرد زیرا دریافت کننده توجه کاملی به ابهامها و اشتباههای وی دارد .
5- با اینکه ارتباط یک طرفه از صحت کمتری برخوردار است ولی منظمتر از ارتباط دو طرفه می باشد که همواره با سر و صدا و آشفتگی همراه است .
در اغلب مواقع ، مدیران جهت اثر بخشتر شدن ارتباطات مجبورند از هر دو نوع ارتباط استفاده کنند « هارولد لیویت » و « رونالد میدلر » در مورد اثرات و اثر بخشی ارتباطات یک طرفه و دو طرفه آزمایشهایی انجام دادند.
1- ارتباطات یک طرفه به نحو قابل توجهی وقت کمتری می گیرد .
2- ارتباطات دو طرفه صحیحتر از یک طرفه است .
3- دریافت کنندگان در ارتباط دو طرفه از خودشان قضاوتشان مطمئنترند .
4- فرستنده در ارتباطات دو طرفه مورد حملۀ بیشتری قرار می گیرد زیرا دریافت کننده توجه کاملی به ابهامها و اشتباههای وی دارد

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 10:18 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت مدیریت ذهن (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات24
حجم فایل154 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 24 صفحه

 

مدیریت ذهن.
تعریف ذهن : فهم – دریافت – یاد – هوش – قوه ی باطنی که مطالب را به یاد نگه می دارد.
ذهن سه بخش دارد : نیمه هوشیار هوشار هوشیاری برتر اندکی در مورد فیزیولوژی اعصاب : قشر مخ یا کورتکس نو : از ویژگی های موجود انسانی و بعضی انواع پستانداران مثل میمون است.
جایگاه فراگردهایی همچون مفهوم سازی ، تعقل و استدلال است.
رینا فسفال : رابط بین قشر مخ و مغز عتیق است و باعث : تنظیم هیجان ها و رفتارهای غریزی است.
فشارها را کنترل میکند.
دفاع بدن را افزایش میدهد.
شفای بیماری تسهیل می کند.
تالاموس و هیپوتالاموس : ( بخشی از مغز عتیق) رفتارهای مادرزادی و عملکردهای فیزیولوژیک ما را اداره میکند.
مغز عتیق ( مغز آرام ) : منشاء تمام توانایی های فوق عادی را باید در ابتدایی ترین قشر مغز جست و جو کرد.
عوامل مؤثر در مدیریت ذهن مقابله با ترس: شناخت ترس : ترس واقعیت دارد و ما مجبور هستیم برای به زانو در آوردن آن در ابتدا وجودش را بپذیریم و بشناسیم.
مهار ترس: از طریق تلاش – کوشش – حرکت امید با عمل: امید ، ایمان و اعتقاد نیروی خلاقه و سازنده اهداف بشرند.
بیشتر ترسها از تخیلات منفی سرچشمه می گیرند.
عوارض ترس: دشمن شماره یک موفقیت تحلیل انرژی و کارایی ابتلا به بیماری کوتاهی عمر ترس نوعی عفونت روانی / ذهنی است .
2) اعتماد به نفس ترس را از میان ببرید تا اعتمتد به نفس حاصی آید.
(هیچکس با اعتماد به از مادر زاده نشده است.
) اعتماد به نفس چگونه به دست می آید : اطمینان بر خود در اعمال خود خالصانه و با اعتماد واقعی باورها را نسبت به خویش عمیق کردن یادآوری این نکته که می توانم از عهده کارها برآیم.
اداره صحیح بانک حافظه فقط افکار مثبت را به ذهن خود راه دهید.
فقط افکار مثبت را از بانک ذهن خود برداشت کنید.
فرق بین افراد موفق و ناموفق : افراد موفق هیچگا

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 10:18 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت مدیریت دولتی نوین (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات30
حجم فایل151 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 30 صفحه

  

مدیریت دولتی نوین مدیریت دولتی سنتی با ویژگی های خاص خود که ساختاری بوروکراتیک، سلسله مراتبی، بزرگ و متمرکز است، نمی تواند در جریان توسعه نقش موثری ایفا کند و در بعضی موارد حتی به صورت بازدارنده در می آید.
در جهت رفع نارسائی های مدیریت دولتی سنتی یا به عبارتی اداره امور عمومی مدیریت دولتی جدید با و توانمندی های نو، پا به عرصه وجود نهاده است که در پاسخ به نیازهای مختلف توسعه می تواند به طور موثر و کارآمدی عمل کند.
در این مقاله تلاش شده تا سخن معرفی زمینه های پیدایش مدیریت دولتی جدید ویژگی های آن، طی 4 دول ارائه شده و توانایی مدل های مورد نظر در توسعه کمی و کیفی کشور بیان شود .
زمینه های پیدایش مدیریت دولتی جدید: حمله به دولت از جهت ساختار بزرگ و گسترده و غیر مردمی – در اوج حکومت های رفاه در سال های قبل از 1960 در اروپا و آمریکا.
دولت ها به تدریج بزرگ شده و بوروکراسی های دولتی منابع کمیاب جامعه را می بلعیدند.
در چنین رایطی دولت ها مورد انتقادهای فراوانی قرار می گرفتند و لزوم مدیریت دولتی جدیدی مطرح می شود.
گروه دیگری از منتقدان دولت، آن را به علت سازمان های غیر مردمی مورد حمله قرار دادند.
در این سازمان ها، اهداف بوروکراتیک دنبال می شود و مردم ارزش چندانی در مقابل سازمان نداشتند.
ادارات دولتی با اتکاء به تخصص گرایی صرف و حرفه ای بودن، نقش مردم را ناچیز می دانستند و اهمیت چندانی برای ارباب رجوع خود قائل نبودند.
طرح نظریات اقتصادی ضد دولت و تئوری انتخاب عمومی در دهه 70، در نظریات اقتصادی ضد دولت سازوکارهای بازار به علت آن که آزادی انتخاب را برای مشتریان حفظ می کند بر بوروکراسی ها که خدمات انحصاری خود را به جامعه و مشتریان تحمیل می سازند رحجان دارند.
یکی از تئوری های اقتصادی که در مدیریت دولتی جدید بسیار نقش دارد تئوری انتخاب عمومی است.
فرض اصلی انتخاب عمومی، وجود یک دیدگاه جامعه تعقل گرایی است.
در این نظریه فرض بر این است که بوروکراست ها مانند هر کس دیگری به جای اینکه به وسیله منافع عمومی برانگیخته شوند توسط علائق خود خواهانه خود برانگیخته می شوند.
در انتخاب عمومی رقابت مجاز شمرده شده و فعالیت های تصدی دولت باید به بخش خصوصی بازگردانیده شود تا در محیطی رقابتی و کارا تحقق پیدا کند.

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 10:18 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری چیست (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات16
حجم فایل21 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 16 صفحه

 

1 مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟
نوعی استراتژی کسب و کار است که هدفی فراتر ازتوجه به حجم معاملات دارد و نتیجه ان نیل به سود اوری بیشتر برای سازمان و افزایش رضایت مشتری است .

ایجاد ارتباط با تک تک مشتریان ارزشمندازطریق استفاده موثر از اطلاعات حساب او((kotler,2003.
CRMواژه ای برای مجموعه متدولوژیها و فرایند ها و نرم افزارها و سیستم هایی استکه به موسسات و سازمان ها در مدیریت موثر و سازمان یافته ارتباط با مشتریانشان کمک می کند((bernett:2001 2 زمینه های ظهورCRM مشتری به عنوان یکی از کالا های مهم سازمان است.
مشتری عاملی است که می توان ان را تحت کنترل قرار داد.
هزینه جایگزین کردن مشتری بیشترازهزینه برقراری و حفظ رابطه با مشتری است.
مشتری راضی باعث جذب دیگر مشتریان می شود.
3 اهداف CRM افزایش در امد حاصل از فروش.
بهبود میزان موفقیت.
کاهش هزینه های اداری و بازار یابی .
شناسایی ارزشهای خاص هر بخش از مشتریان.
ارایه محصولات صحیح در زمان صحیح از طریق کانالهای صحیح به هر مشتری.
حفظ مشتری و اکتساب مشتری جدید.
(Burrnet:2001) 4 محرک های درونی سازمان که باعث توجه به CRMمی شود 20% مشتریان 80% سود اوری برای سازمان را ایجاد می کنند.
جذب مشتری جدید 5-10 برابر گران تراز تکرار معاملات با با مشتری قدیمی است.
یک مشتری نا راضی تجربیات خود را با 8-10 نفر در میان می گذارد.
5% افزایش در هزینه حفظ مشتری تبدیل به افزایش سود اوری 25% یا حتی بیشتر می شود.
(Gray&byun:2001) 5 اصول CRM هدف گذاری تک تک مشتریان.
اختصاصی سازی رابطه با مشتری در حد امکانات.
از طریق ارتباط مستمر و منظم باید مشتری را وفادار کرد و وفاداری وی را حفظ کرد.
انتخاب مشتریان بر اساس ارزش و طول حیات مشتری و در ا

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 10:18 ] [ آریا برومندی ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 صفحه بعد

دیگر امکانات