پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری چیست (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات16
حجم فایل21 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 16 صفحه

 

1 مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟
نوعی استراتژی کسب و کار است که هدفی فراتر ازتوجه به حجم معاملات دارد و نتیجه ان نیل به سود اوری بیشتر برای سازمان و افزایش رضایت مشتری است .

ایجاد ارتباط با تک تک مشتریان ارزشمندازطریق استفاده موثر از اطلاعات حساب او((kotler,2003.
CRMواژه ای برای مجموعه متدولوژیها و فرایند ها و نرم افزارها و سیستم هایی استکه به موسسات و سازمان ها در مدیریت موثر و سازمان یافته ارتباط با مشتریانشان کمک می کند((bernett:2001 2 زمینه های ظهورCRM مشتری به عنوان یکی از کالا های مهم سازمان است.
مشتری عاملی است که می توان ان را تحت کنترل قرار داد.
هزینه جایگزین کردن مشتری بیشترازهزینه برقراری و حفظ رابطه با مشتری است.
مشتری راضی باعث جذب دیگر مشتریان می شود.
3 اهداف CRM افزایش در امد حاصل از فروش.
بهبود میزان موفقیت.
کاهش هزینه های اداری و بازار یابی .
شناسایی ارزشهای خاص هر بخش از مشتریان.
ارایه محصولات صحیح در زمان صحیح از طریق کانالهای صحیح به هر مشتری.
حفظ مشتری و اکتساب مشتری جدید.
(Burrnet:2001) 4 محرک های درونی سازمان که باعث توجه به CRMمی شود 20% مشتریان 80% سود اوری برای سازمان را ایجاد می کنند.
جذب مشتری جدید 5-10 برابر گران تراز تکرار معاملات با با مشتری قدیمی است.
یک مشتری نا راضی تجربیات خود را با 8-10 نفر در میان می گذارد.
5% افزایش در هزینه حفظ مشتری تبدیل به افزایش سود اوری 25% یا حتی بیشتر می شود.
(Gray&byun:2001) 5 اصول CRM هدف گذاری تک تک مشتریان.
اختصاصی سازی رابطه با مشتری در حد امکانات.
از طریق ارتباط مستمر و منظم باید مشتری را وفادار کرد و وفاداری وی را حفظ کرد.
انتخاب مشتریان بر اساس ارزش و طول حیات مشتری و در ا

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 10:18 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت مدیریت کیفیت فراگیر 29 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات29
حجم فایل27 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 29 صفحه

 

TQM مدیریت کیفیت فراگیر تعریف با سه کلمه زیر سر و کار داریم : TQM در تجزیه لغت فراگیر: نشان دهنده همه گیر بودن آن است کیفیت: درجه تطابق کالای تولید شده یا خدمت ارایه شده با نیاز مشتری بیان می کند مدیریت: فن –هنر- یا روش اداره کردن –کنترل کردن و.
.
.
است .
هدف فراهم آوردن محصول با کیفیت برای مشتریان است که انجام این کار افزایش بهره وری و کاهش هزینه را در بر دارد با کیفیت بالاتر محصول و قیمت کمتر آن موقعیت رقابتی در بازار بهبود می یابد تاریخچه در سال 1924 شوهارت از شرکت آزمایشگاههای تلفن بل یک نمودارآماری برای کیفیت متغیرها ی محصولات ارایه شد.
از این نمودار به عنوان نقطه شروعی برای کنترل SQC کیفیت آماری نام برده میشود .
در سال 1950 ادوارد دمینگ چند دوره سمینار در مورد روشهای آماری برای مهندسان زاپنی ارایه داد.
زاپنی ها با استفاده از این مفاهیم استانداردهایی را برای کیفیت وضع کردند به هر حال رنسانس کیفیت در مورد محصولات آمریکایی در حال منتشر شدTQM اجرا بود در میانه دهه 1980 مفهوم اصول هشت گانه مدیریت كیفیت اصل 1- تمركز بر مشتری اصل 2- رهبری اصل 3- مشاركت كاركنان اصل 4- رویكرد فرایندگرا اصل 5- رویكرد سیستمی اصل 6- بهبود مستمر اصل 7- تصمیم گیری بر مبنای اطلاعات واقعی اصل 8- روابط با تامین كنندگان براساس منافع دوجانبه 1- رهبری نقش مدیر ارشد کیفیت امری همگانی است و برای اجرای آن همگان مسوول هستند به ویزه مدیر ارشد ومدیر ارشد اجرایی شورای کیفیت برای اینکه بتوان کیفیت را به صورت فرهنگ در آوردنیاز به انجمنی داریم که رهبری وهدایت رابر عهده گیردشورای کیفیت به منزله موتور محرک خواهد بود بیانیه های کیفیت بیانیه بینش سازمان منظور آن است که در طول 5 یا 10 سال آینده می خواهیم سازمان چگونه به نظر آید بیانیه ماموریت سازمان ما که هستیم؟
مشتریان ما که هستند؟
ماچه کاری انجام میدهیم؟
2- تمرکز بر مشتری درک مشتریان از مفهوم کیفیت جامعه کنترل کیفیت آمریکا بر روی مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر مشتریان در انتخاب کالا تحقیق کرده وآن را بدست آورده است: 1-عملکرد کالا 2- ویژ گیهای کالا 3-خدمات مربوط به کالا 4-ضمانت کالا 5-قیمت کالا 6-اعتبار موسسه تولید کننده کالاا عملکرد کالا در دسترس بودن کالا قابلیت اطمی

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 10:18 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت مدیریت پروژه IT 160 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات160
حجم فایل366 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 160 صفحه

 

1 مدیریت پروژه IT (IT PROJECT MANAGEMENT) 2 مدیریت پروژه (PROJECT MANAGEMENT) هدف: ارائه اجزای برنامه‌ریزی و روش‌های هدایت برنامه‌های پروژه و ارتباط آنها با یكدیگر به گونه‌ای كه اهداف پروژه حاصل گردد.
مقدّمه: تعاریفی از پروژه (PROJECT) تعاریفی از مدیریت (MANAGEMENT) تعاریفی از مدیریت پروژه (PROJECT MANAGEMENT) تعریف سیستم (SYSTEM) تعریف سیستم مدیریت پروژه (PROJECT MANAGEMENT SYSTEM) 3 فعالیت‌های عمده و اصلی سازمان - عملیات دوره‌ای و مداوم - پروژه مجموعه تلاش‌های موقّتی برای تحقق یك تعهّد و ایجاد یك محصول یا ارائه خدمات مشخص است.
موقّتی: پروژه در زمان‌های معین شروع و خاتمه می‌یابد.
مشخّص: خدمت یا محصول مورد نظر كاملاً تعریف شده و روشن بوده و از سایر موارد مشابه متمایز است.
4 تعاریفی از پروژه (PROJECT) مجموعه‌ای از وظایف (task) كه فقط یك بار انجام (كامل) می‌شود.
به عبارت دیگر، هر پروژه منحصر به فرد است.
مجموعه تلاش جدیدی است كه باید در زمانی مشخص، با كیفیت مشخص و با هزینه‌ای مشخص به پایان برسد.
پروژه دارای مشخصات ذیل است: - دارای هدف معین است كه در چهارچوب مشخص باید به آن رسید.
- زمان شروع و ختم مشخص دارد.
- بودجه آن محدود است.
- منابع در دست را مصرف می‌كند.
- جدید است.
5 تعاریفی از مدیریت (MANAGEMENT) برنامه‌ریزی و هدایت به سوی هدف.
پس مشخص می‌گردد كه هدف‌گذاری از فعالیت‌های مدیریت نیست، بلكه در حیطه رهبری (LEADERSHIP) قرار دارد.
فعالیت‌های عمده مدیریت شامل برنامه‌ریزی، سازماندهی، اجرا و كنترل است.
تفاوت بین یك رهبر و یك مدیر در این است كه، رهبر می‌گوید: - چه چیزی درست است؟
(What is the right thing) و مدیر می‌گوید: - چگونه چیزی را درست انجام دهیم؟
(How to do the thing right) 6 تعاریفی از مدیریت پروژه (PROJECT MANAGEMENT) برنامه‌ریزی و هدایت تلاشی (كاری/ فعالیتی) در چهارچوب مشخص زمان، هزینه و كیفیت به سوی هدف.

مدیریت پروژه در برگیرنده برنامه‌ریزی، هدایت (سازماندهی، اجرا، كنترل) در مورد

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 10:18 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت مدیریت كیفیت جامع (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات51
حجم فایل325 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 51 صفحه

 

1 بنام خدا مدیریت كیفیت جامع Total Quality Management 2 برنامه ریزی شامل: تعیین هدف و وضع خط مشی تبدیل هدف بصورت برنامه عملیاتی پیش بینی چگونگی اجرای آنها 3 سنجش وضعیت: تحلیل وضع موجود، شناخت نیازها و الویتها و پیش بینی آنچه كه در آینده باید صورت گیرد.
برنامه ریزی برنامه: زمان بندی، تخصیص منابع، بودجه بندی، تقسیم وظایف، تفویض مسئولیتها و اختیار تعیین مقررات و قواعد اجرایی اجرا: هدایت اجرایی، سرپرستی، سنجش، پیشرفت عملیات ارزشیابی: بررسی و تعیین دست آوردها، مقایسه موفقیتها، هدفها 4 تعاریف ارزیابی عملكرد: سنجش و اندازه گیری عملكرد دستگاههای اجرایی در قالب برنامه های اجرایی كارایی: نسبت میزان و ارزش منابع مصرف شده به میزان و ارزش منابع تعیین شده اثر بخشی: نتایج میزان موفقیت دستگاههای اجرایی در دستیابی به اهداف تعیین شده بهره وری: درست انجام دادن كار صحیح بطور مداوم 5 شاخص: معیاری كه فعالیتها و برنامه های دستگاهها براساس آن اندازه گیری می شود.
برنامه های اجرایی: پیش بینی سازو كارهای عملیاتی( تشكیلات، روشها، مقررات، نیروی انسانی، عوامل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و .
.
.
.
) برای تحقق اهداف مقرر در بودجه سالانه و سایر قوانین و مقررات مورد عمل 6 بازدید جامع عملكرد از بیمارستان بازدید جامع عملكرد از مراكز آموزشی درمانی و بیمارستانهای دولتی بازدید جامع عملكرد از درمانگاههای خصوصی بازدید جامع عملكرد از رادیولوژی بازدید جامع عملكرد از فیزیوتراپی بازدید جامع عملكرد ازمطب ها و دفاتر كار بازدید جامع عملكرد از اورژانس بیمارستان دولتی- خصوصی بازدید از اورژانس درمانگاهها ارزشیابی بیمارستانها و مراكز آموزشی درمانی دولتی خصوصی 7 ارزشیابی بخشهای ویژه بیمارستانها و مراكز آموزشی درمانی دولتی و خصوصی تشكیل جلسه ی كمیته ی پرتو( اگر داشته باشد) صدور پروانه جلسه با مسئولین فنی بیمارستانها جلسه با مسئولین فنی درمانگاهها آموزش كاركنان نظارت بر درمان 8 كنترل كیفیت (Quality control) چیست؟
مجموعه عملیاتی نظیر اندازه گیری یا آزمون است كه بر روی یك محصول انجام می گیرد تا مشخص شود كه آیا مشخصات آن محصول با مشخصات فنی یا استانداردها مطابقت دارد یا خیر؟
تعیین تطبیق یا عدم تطبیق یك فرآورده با مشخصات فنی مورد نظر تنها وظیفه كنترل كیفیت در سیستم كنترل كیفیت نیست.

9 وظایف دیگر كنترل كیفیت (Quality control) تعیین منبع یا عامل بوجود آورنده نقص یا اشكال برطرف كردن منبع یا عامل نقص پیش بینی های لازم برای جلوگیری از وقوع مجدد منبع یا اشكال 10 پژوهش در كیفیت مراقبتهای بیمارستانی بیمارستانها مطالعه تطبیقی بیمارستانها مطالعه تطبیقی 11 12 13 سوالاتی كه همیشه ذهن برنامه ریزان و تصمیم گیرندگان سازم

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 10:17 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت مدیریت بحران 20 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات20
حجم فایل254 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 20 صفحه

 

مدیریت بحران Crisis Management مدیر بحران و ویژگیها فعالیت های مدیر بحران برنامه مدیریت بحران اجزای برنامه مدیریت بحران مدیر بحران و7 نكته كلیدی 6 گام برای مدیریت بهتر در زمان بحران مقدمه واژه شناسی بحران تعریف بحران سطوح بحران طبقه بندی انواع بحران عوامل ایجاد کننده بحران مدیریت بحران چرا مدیریت بحران مطرح شده است؟
محیط متغیر سازمان ها نداشتن برنامه شناسایی تغییرات پیچیدگی جوامع گسترش ارتباطات و وابستگی چند جانبه صنایع اثرات بحران بر اعتبار و منافع آتی سازمان ها بحران های 20 سال گذشته حاكی است : برخی صنایع ظرفیت بالقوه بیشتری برای دچار شدن به بحران دارند.

برای مثال صنایع شیمیایی و پتروشیمی , برق , حمل و نقل هوایی وکشتیرانی علی رغم تفاوت بین بحران ها ,ویژگیهای مشترک زیادی با یکدیگر دارند آمادگی قبلی نقش تعیین کننده ای در کاهش ابعاد خسارت دارد تصمیم گیری های عجولانه براساس اطلاعات ناقص باعث افزایش دامنه خسارت می گردند ارتباطات نقش تعیین كننده ای در کنترل بحران دارند واژه شناسی بحران معادل لاتین krisis معادل انگلیسی crisis ریشه اصلی كلمه بحران علم پزشكی تعریف بحران باتوجه به تعریف آن در علم پزشکی : بحران را می توان شرایط عدم تعادلی دانست كه در آن ضوابط و قوانین و هنجارهای مرسوم كارساز نخواهند بود تعریف بحران با توجه به تعریف سیستم بحران وضعیتی است که نظم سیستم یا قسمت هایی از آن را مختل کرده و پایداری آن را برهم زند.
به بیان دیگر بحران وضعیتی است که تغییری ناگهانی در یک یا چند قسمت از عوامل متغیر سیستم به وجود آورد.
پیدایش نیروهایی در درون سیستم که آن را ازحالت تعادل خارج کرده و باعث تحول می گردند.
آشکار شدن خصومتهای پنهانی که پیش از آن در سایه همکاریها و تفاهمهای آشکار, پنهان شده بود.
افزایش تناقض ها که منجر به افزایش جدال و ستیزه گری درسطح افرادو گروهها می گردد.
افزایش تلاش برای گذراندن این مرحله و سیر به حالت تعادل.
پیدایش راهکارهای اسطوره ای , خیالی و .
.
.
سطوح بحران بحران در سطح جهانی (سوراخ شدن لایه اوزون) بحران در سطح کشور (رکود اقتصادی , بیکاری) بحران در سطح شهر (آلودگی آب و هوا) بحران در سطح سازمان یا شرکت ( اعتصاب , قطع برق ) بحران در سطح خانواده ( بیماری ,مرگ ناگهانی ) طبقه بندی بحران ها : بحران هایی که بوسیله تصمیمات مدیریت و بصورت آگاهانه ایجاد می شوند : بحران ناشی از تعطیل کردن کارخانه بحران ناشی از اخراج کارکنان

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 10:17 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت مدیریت استراتژیك 20 ص (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات20
حجم فایل18 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 20 صفحه

  

مدیریت استراتژیك سیر تكاملی برنامه ریزی : دوران مدیریت فردی دوران محصول گرایی بودجه ریزی دهه1930 برنامه ریزی بلند مدت دهه1950 برنامه ریزی استراتژیك یك كسب دهه1960 برنامه استراتژیك یك بنگاه اقتصادی دهه1970 دوران بازار گرایی مدیریت استراتژیك دهه1980 مدیریت تحول استراتژیك دهه1990 مرجع:كتاب برنامه ریزی استراتژیك و كاربرد آن/ مهندس حسین احمدی/ ص14 فلسفه استراتژی : استراتژی منابع محدود سازمان را بر موضوعات اصلی متمركز می كند.
ماهیت استراتژی ، تشخیص فرصت های اصلی و تمركز منابع در جهت تحقق منافع نهفته در آنها است.
درونمایه اصلی استراتژی، فرصت ها هستند.
بدون دستیابی به فرصت های استراتژیك منافع استراتژیك در كار نخواهد بود.
اولین لازمه فرصت یابی ،حساسیت ذهنی است.
احساس رضایت از وضع موجود و احساس امنیت و پایداری سازمانی مهمترین عامل بازدارنده از درك فرصت هاست.
مرجع:كتاب استراتژی اثر بخش / دكتر وفا غفاریان /ص42و43و125و127 تعاریف : استراتژی: زاییده فضای رقابتی و منابع محدود است.
ماهیت استراتژی تشخیص فرصت های اصلی و تمركز در جهت تحقق منافع نهفته درآنهاست.
برنامه ریزی استراتژیك: برنامه ریزی استراتژیك در عین توجه به قوت و ضعف های داخلی سازمان به محیط خارجی سازمان به شدت اهمیت می دهد.
پارادایم های مدیریت استراتژیك: الف) مكتب تجویزی : این مكتب معتقد به طراحی رسمی و پیش بینی تدابیر تحلیلی برای تحقق هدف های بلند مدت می باشد.
ب) مكتب توصیفی : اقدام به موقع و منطبق با شرایط جاری و تقریبا اعمال تدابیر غیر رسمی است.
ج) مكتب تلفیقی مرجع : كتاب نگرشی جامع بر مدیریت استراتژیك / دكتر علیرضا علی احمدی فرایند برنامه ریزی استراتژیك : اركان جهت ساز عوامل محیطی عوامل داخلی تعیین گزینه ها و راهكارها انتخاب راهكار بهینه اجرا F.
B مرجع : كتاب نگرشی جامع بر مدیریت استراتژیك / دكتر علیرضا علی احمدی كتاب برنامه ریزی استراتژیك و كاربرد آن/ مهندس حسین احمدی/ ص26 -1تدوین ارکان جهت ساز: ماموریت ((Mission ماموریت فلسفه وجودی هر سازمان است 1 چه چیزی؟

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 10:17 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت مدارهای مرتبه اول (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات111
حجم فایل453 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 111 صفحه

  

مدارهای الکتریکی مدارهای مرتبه اول مدارهای الکتریکی مدار مرتبه اول چیست؟
هر مداری كه شامل تنها یك عنصر ذخیره كنندة انرژی، تعدادی منبع و تعدادی مقاومت باشد مدار مرتبه اول نامیده می‌شود.

عنصر ذخیره‌كنندة انرژی می‌تواند خازن یا مقاومت باشد.
یكی از خواص مدارهای مرتبه اول اینست كه پاسخ مدار دارای تابع دیفرانسیلی درجه اول می‌باشد.
مدارهای الکتریکی مفاهیم مربوط به مدارهای درجه اول معادلة دیفرانسیل و ویژگی‌ها و روشهای حل آن.
پاسخ طبیعی.
ثابت زمانی.
پاسخ گذرا و پاسخ ماندگار مدار.
مدارهای الکتریکی انواع مدارهای مرتبه اول بطور كلی دو نوع مدار مرتبه اول وجود دارد: مدار RC: مدارهایی كه دارای مجموعه‌ای از مقاومتها و منابع هستند و تنها یك خازن نیز در آنها وجود دارد.
مدار RL: مدارهایی كه دارای مجموعه‌ای از مقاومتها و منابع هستند و تنها یك سلف نیز در آنها وجود دارد.
مدارهای الکتریکی همانگونه كه در مبحث مدارهای معادل نورتن و تونن گفته شد، هر مدار شامل منابع و مقاومتها را می‌توان بصورت تركیب سری یك منبع ولتاژ و مقاومت (معادل تونن) یا تركیب موازی یك منبع جریان و مقاومت (معادل نورتن) نمایش داد.
مدارهای الکتریکی 2/13/2003 Liang-Teck Pang 7 مدار RC مدارهای الکتریکی مدار RC مدار RC از یك مقاومت و یك خازن تشكیل شده است.
مجموعة مقاومت و منبع ولتاژ ممكن است معادل تونن یك مدار دیگر باشد.
مدارهای الکتریکی روابط مدار RC رابطة KVL را برای مدار نوشته و سپس آنرا تبدیل به یك معادلة دیفرانسیل كرده و حل می‌كنیم: vr(t) + vc(t) = vs(t) مدارهای الکتریکی مدارهای الکتریکی همانگونه كه دیده می‌شود معادلات دیفرانسیل بدست آمده درجه اول هستند.
برای حل این معادله می‌توان از روشهای حل معادلات دیفرانسیل یا از روش لاپلاس استفاده كرد.
برای حل معادلات دیفرانسیل نیاز به دانستن شرایط اولیه است.
شرایط اولیه با توجه به شكل مدار معلوم می‌شوند.
مدارهای الکتریکی تعیین شرایط اولیة مدار RC یكی از ویژگی‌های خازن اینست كه ولتاژ آن بطور ناگهانی تغییر نمی‌كند.

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 10:17 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت مخابرات سیار GSM 24 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات24
حجم فایل243 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 24 صفحه

 

4/13/2017 1 مخابرات سیار (GSM) 4/13/2017 2 اهداف تحقیق مبانی GSM وارتباطات بی سیم اهمیت GSM دستگاه های بی سیم وسیستم WAP استفاده های خانگی ازGSM امنیت درGSM وبررسی SLL چگونگی سفارش الکترونیکی در GSM معایب GSM وتلاش برای کاهش عیوب آن کاربردهای آینده GSM SSL مدعی امنیت در WAP 4/13/2017 3 مبانی GSM وارتباطات بی سیم : Gsm مخخف کلمه Global system for mobile communication وبرای سیستم ارتباطات سیار کاربرد دارد.
برای ورود به بحثهای بیشتربرروی شبكه بی سیم وارایه این پروژه ترجیح مـی دهم مفاهیمی را درابتدا توضیح دهم شاید بتوان ازاین طریق به فهم مـشتركی در مورد این شبكه ها با خواننده گرامی برسم 4/13/2017 4 اهمیت (GSM) : بدون شك در10 سال گذشته دو نوع فن آوری بیــش ازموارد دیگردرزندگی ما دخیل بوده اند.
كه عبارتند از اینترنت و دستگاههای اتصال بدون ســیم (موبایل یا همراه).
با وجود افت و خیزهای تجارت مبتنی براینترنت ، اینترنت ( و به خصوص وب ) ، دائـما زندگی ما را دستخوش تغییراتی نموده اند.
فنآوری مزبورروی روش برقراری ارتباط ،خرید ، كار و بازی ما اثر می گذارد.
جالب تراینكه بسیاری از ما حتی از فكر جدا شدن تلفن همراه یا سایر دستـاوردهای دیجیــتالی شخصی مبتنی براتصلات بدون سیم نظیر pda ها به هر دلیل ، بر خود می لـرزیم .
با توجـه به اهمیت حضور آنها در زندگی ما ، طبیعی به نظرمی رسد كه این دو فن آوری در حال حاضردر وضعیت همگرا قرار دارند ، این امر در حالیست كه دستگاههای همراه تبدیل به با زوهای بی سـیم شده اند كه همانند اینترنت سیمی خدمات اطلاعات مورد نیاز را به گونه ای در اختیار ما قرار می دهندكه به آن عادت كرده ایم .
با توجه به اینكه دستگاه های اطلاعاتی همراه ، به یک نیاز و نه یك پدیده نوظهور در تجارت و فضای اجتماعی امروز تبدیل شده اند، توسعه گران ، در چالش استفاده از این سخت افزارهـا و زیر بنای ماورایی آن ، تامین تقاضای روز افزون پیشبرد داده ها و برنامه های كاربردی از طریـق دستگاه های همراه،با مشكل مواجه شده اند.
4/13/2017 5 سیر تكاملی پیشرفت،چگونه به این جارسیدیم ؟
دراین جا یك ثبــت لحظه ای خلاصه شده ازروندهای اخیر در فن آوری اطلاع رسانی را ملاحظه می نماییم.

قبل از دهه 1980 واواخر دهه 1980 اوایل دهه 1990 عصر مشتری/خادم اواخر دهه 1990,تراكنشهای چند ردیفی (Multitier) و مبتنی بر اینترنت اوایل دهه 2000 4/13/2017 6 دستگاه های بی سیم همراه: اگر بخواهیم حتی در زمانی كه پشت میز كار خـود نیستیم ، ارتباط ما همچنان بــرقرار باشد، هیچ كمبودی از نظر انتخاب

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 10:17 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت محاسبات لامبدا 10 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات10
حجم فایل1.021 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 10 صفحه

  

محاسبات لامبدا محاسبات لامبدا سیستمی با سه جزء: نشانه گذاری برای تعریف توابع سیستمی برای اثبات تساوی گزاره ها مجموعه ای از قوانین که کاهش (reduction) نام دارد تاریخچه هدف اصلی: تئوری اصلی جانشینی برای توابع قابل محاسبه موفق تر بود جانشینی  محاسبه سمبلیک تز Church طراحی لیسپ، ML و زبانهای دیگر را تحت تأثیر قرار داده است.
دلایل مطالعه نشانه گذاری های نحوی پایه متغیر های آزاد(free) و مقید(free) توابع اعلانها قانون محاسبات ارزیابی سمبولیک مناسب برای توصیف برنامه در بهینه سازی و توسعه ی ماکرو کاربرد دارد ایده هایی در مورد حوزه ی مقید سازی(binding) را ارائه می دهد.
عبارتها و توابع عبارتها: x + y x + 2*y + z توابع: x.
(x+y) z.
(x + 2*y + z) کاربرد: (x.
(x+y)) 3 = 3 + y (z.
(x + 2*y + z)) 5 = x + 2*y + 5 توابع مرتبه ی بالاتر با داشتن تابع f، تابع fof را برمی گرداند: f.
x.
f (f x) طریقه ی عمل کردن: (f.
x.
f (f x)) (y.
y+1) = x.
(y.
y+1) ((y.
y+1) x) = x.
(y.
y+1) (x+1) = x.
(x+1)+1 روندی مشابه، با استفاده از نحو لیسپ با داشتن تابع f، تابع fof را برمی گرداند: (lambda (f) (lambda (x) (f (f x)))) طریقه ی عمل کردن: ((lambda (f) (lambda (x) (f (f x)))) (lambda (y) (+ y 1)) = (lambda (x) ((lambda (y) (+ y 1)) ((lambda (y) (+ y 1)) x)))) = (lambda (x) ((lambda (y) (+ y 1)) (+ x 1)))) = (lambda (x) (+ (+ x 1) 1)) متغیرهای آزاد و مقید متغیر آزاد: متغیری که در یک عبارت تعریف نشده باشد: متغیر y در x.
(x+y) آزاد است تابع x.
(x+y) با x.
(x+z) تفاوت دارد متغیر مقید: متغیری که آزاد نیست متغیر x در x.

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 10:17 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت مبانی کامپیوتر 38 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات38
حجم فایل1.002 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 38 صفحه

 

1 مبانی کامپیوتر 2 كامپیوترهای امروزی با بكارگیری ریزپردازنده به كامپیوترهای نسل چهارم معروفند.
البته نسل‌های جدید دیگر كامپیوترها نیز به بازار ارائه می‌شود.
در كامپیوترهای امروزی سرعت‌ پردازش‌ بسیار بالا، حجم‌ اجزاء سخت‌افزاری بسیار كوچك، حجم حافظه بالا و غیره آنها را از نسل های دیگر متمایز می‌سازد.
كامپیوترهای امروزی 3 اجزاء تشکیل دهنده کامپیوتر: سخت افزار نرم افزار 4 مجموعه‌ای از قطعات و اجزای كامپیوتر كه قابل لمس باشند را سخت‌افزار گویند.
سخت افزار(1) 5 سخت افزار(2) كامپیوترهای امروزی معمولاً از قطعات زیر تشكیل می‌شوند: دستگاههای ورودی حافظه‌های جانبی حافظه‌های اصلی واحد پردازشگر مركزی دستگاههای خروجی 6 سخت افزار(3) 7 سخت افزار(4) 8 سخت افزار(5) واحدپردازنده مركزی در حقیقت مغز متفكر كامپیوتر است.
این قطعه سرعت و توانایی كلی سیستم را تعیین می كند.
9 سخت افزار(6) واحدپردازنده مركزی برای پردازش برنامه ای که در حافظه اصلی ذخیره شده است CPUهر دستور العمل را به ترتیب بازیابی نموده (به این کار واکشی دستور العمل گفته می شود.
) دستور العمل را تفسیر می کند تا عملکرد آن مشخص گردد سپس داده هایی را که برای اجرای آن دستور العمل لازم است ، بازیابی می کند .
آنگاه پردازش اصلی را روی داده های که بازیابی کرده است انجام می دهد.
10 سخت افزار(7) CPU دو نقش بر عهده دارد : 1- هماهنگ کردن کلیه اعمال کامپیوتر 2- انجام عملیات محاسباتی و منطقی روی داده ها 11 سخت افزار(8) حافظه یکی از اجزاء اصلی کامپیوتر است.
حافظه یک کامپیوتر را به مثابه دنباله مرتبی از محل های حافظه در نظر بگیرید که سلول ها ی حافظه نامیده میشود.
هر کدام از سلول های حافظه دارای آدرس منحصر به فردی هستند.
کلیه داده های موجود در حافظه با الگوی خاصی از 0 و 1 نمایش داده می شوند.
حافظه 12 سخت افزار(9) حافظه جانبی حافظه جانبی از طریق دستگاه های ذخیره سازی جانبی قابلیتی شبیه قابلیت ذخیره سازی داده ها به صورت پایداررا فراهم می کند.
یکی از دستگاه های ذخیره سازی متداول دیسک گردان است.
این وسیله داده ها و برنامه ها را روی رسانه حافظه ای به نام دیسک ذخیره و بازیا

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 10:17 ] [ آریا برومندی ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 صفحه بعد

دیگر امکانات