دانلود مقاله بررسی تطبیقی نظام دادرسی اداری ایران و آمریکا (حقوق)

دسته بندیحقوق
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات68
حجم فایل264 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود مقاله بررسی تطبیقی نظام دادرسی اداری ایران و آمریکا

بررسی تطبیقی نظام دادرسی اداری ایران و آمریکا

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

دانلود مقاله بررسی نظام دادرسی اداری ایران و آمریکا,بررسی تطبیقی نظام دادرسی اداری ایران و آمریکا,بررسی نظام دادرسی اداری ایران, بررسی نظام دادرسی اداری آمریکا,نظام دادرسی اداری ایران,نظام دادرسی اداری آمریکا,دادرسی اداری ایران,دادرسی اداری آمریکا,دیوان اداری ایران, دیوان اداری ,دیوان اداری آمریکا,دیوان ادرای,دیوان اداری ایران و آمریکا,دیوان,نظام اداری آمریکا,نظام اداری ایران,بررسی دیوان اداری آمریکا و ایران,بررسی نظام حقوقی آمریکا,بررسی نظام اداری ایران,

چکیده

برای تحقق عدالت در جامعه، قانونمند بودن رابطة حكومت و مردم ضروری است. «دادرسی اداری»، یكی از راه‌های تضمین قانونمندی این رابطه، اعطای حق شكایت و دادخواهی از اعمال و تصمیمات مقامات اداری و دولتی به شهروندان است.دیوان عدالت اداری، به عنوان یک دادگاه اختصاصی در ساختار قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران، وظیفه رسیدگی به شکایات مردم از دستگاههای اداری را بر عهده دارد . در حقیقت، دیوان عدالت در نقش حامی مردم و مدافع حقوق آنان، اقدامها، تصمیمها و مصوبه های مامورین و واحدهای دولتی را زیر نظر می گیرد . قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برای حقوق مردم اهمیت ویژه ای قائل شده است . همچنین، برای جلوگیری از نقض حقوق مردم، در رسیدگی به شکایتها و اعتراضهای آنان از دستگاه های دولتی تدابیر ویژه ای پیش بینی کرده است . از جمله این تدابیر، مرجعیت مجلس شورای اسلامی در رسیدگی به شکایات مردم (اصل 90)، سازمان بازرسی کل کشور برای نظارت بر اجرای قوانین (اصل 174) و دیوان عدالت اداری (اصل 173) می باشد . از میان این مراجع، دیوان عدالت اداری به عنوان یک مرجع قضایی ویژه، نقش بسزایی در خدمت رسانی به مردم و دفاع از حقوق آنان در برابر تعدیات احتمالی ماموران، واحدها و آیین نامه های دولتی بر عهده دارد .در ایالات متحده چهار نهاد،سازمانهای اداری را‌ کنترل می‌کنند.کنگره از طریق‌ قانونگذار‌ توانمندساز و با تصویب«قانون ارگانیک»،سازمان اداری را تأسیس می‌کند و نقش آن و محدوده‌های صلاحیت آن را تعیین می‌کند.کنگره متعاقبا سازمان اداری موصوف را با ترکیب دو روش دیگر کنترل می‌کند؛کنترل‌های تقنینی‌ با تصویب قانون جدیدی که اختیارات سازمان اداری را تغییر می‌دهد و کنترل‌های غیرتقنینی از طریق آئین‌های نظارت پارلمانی.این مقاله، با رویكرد تحلیلی و بررسی نظام دادرسی اداری ایران و امریکا را مورد واكاوی قرار داده است.

واژه های كلیدی: دادرسی اداری، نظام دادرسی اداری ایران ، نظام دادرسی اداری امریکا.

مقدمه:

فلسفه تأسیس دیوان، رسیدگی به شکایات شهروندان به طرفیت دولت است. در عمل، رویه قضایی دیوان نیز جایگاه شاکی را متعلق به مردم (در مفهوم اشخاص حقیقی و حقوقی خصوصی) دانسته و طرف شکایت را منحصر به دولت و مأموران دولتی نموده است. اگر چه اصولا مفاد  مواد مربوطه در قانون جدید باید به گونه­ای تفسیر شود که با روح و منطوق اصل یکصد و هفتاد و سوم قانون اساسی و نیز رویه قضایی لازم الاتباع هیئت عمومی دیوان، هماهنگ باشد، لیکن ابهامات متعدد در این خصوص در قانون جدید می­تواند تردیدهایی را در میان وکلا، شهروندان ذینفع و یا دادرسان دیوان برانگیزد، خصوصا به این دلیل كه قانون فعلی، ناسخ قوانین وقررات مغایر می باشد. برای مثال، بند (1) ماده 13 به نحو مطلق، اشخاص حقیقی و حقوقی را در مقام شاکی قرار داده است. اشکالی بر عنوان «اشخاص حقیقی» وارد نیست لیکن اطلاق عنوان «اشخاص حقوقی» می­تواند جایگاه شاکی را در هاله­ای از ابهام فرو برد زیرا اشخاص حقوقی اعم از اشخاص حقوقی حقوق خصوصی و نظایر آنها در حقوق عمومی می­باشند. اشخاص حقوقی حقوق خصوصی می­توانند در مقام شاکی در دیوان قرار گیرند لیکن چنانچه اشخاص حقوقی حقوق عمومی را نیز در زمره شاکیان در محضر دیوان بدانیم، فلسفه تأسیس دیوان، زیر سئوال می­رود. اطلاق عبارت «اشخاص حقیقی یا حقوقی» در مقام بیان شاکیان، در بند (1) ماده 19 به دلیل موسع بودن عبارت «هرکس» در قسمت اخیر اصل یکصد و هفتادم قانون اساسی، موجه است لیکن اطلاق همین عبارت - به شرحی که باز گفته شد ـ در بند (1) ماده 13 مشکل آفرین بوده و بهتر است که عبارت «حقوق خصوصی» بدان افزوده شود تا جایگاه شاکی به اشخاص حقوقی حقوق خصوصی، اختصاص یابد.علاوه بر آن تبصره (2) ماده 31 نیز طرح دعوا به طرفیت شخص حقیقی را مطرح نموده و مقرراتی را در خصوص آن بیان می­دارد، معلوم نیست با توجه به اختصاص قطعی جایگاه متشاکی به واحدها و مأموران دولتی، چرا و چگونه «شخص حقیقی» می­تواند طرف شکایت واقع شود؟ هریک از مسئولان یا مأموران دولتی، صرفاً از جهت شخصیت حقوقی خود، متصدی انجام اعمال اداری محوله­اند و اختیارات آنها نیز فرع بر شخصیت حقوقی آنها است، بنابراین فرامین، مصوبه­ها و تصمیمات آنها مشمول احکام و قواعد حقوق عمومی در زمره صلاحیت و شخصیت حقوقی آنها بوده و با اختیارات و فرامین صادره از یک شخص حقیقی معمولی (مشمول حقوق خصوصی) متفاوت است. پس، مفاد تبصره مذكور با رویه­های شناخته شده دیوان و ساختار صلاحیتی آن مرجع، ناسازگار می­نماید....

دادرسی اداری,حقوق اداری, دادرسی اداری ایالات متحده آمریکا, دادرسی اداری آمریکا,دادگاه‌های اختصاصی اداری,دادرسی اداری,آراء هیات عمومی دیوان عدالت اداری,آیین دادرسی مدنی,آیین دادرسی کیفری, دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری‌,

فهرست مطالب

مقدمه:

نگاهی به قوانین دادرسی اداری در ایران و سیر تحولات آن

گفتار اول. دادرسی اداری در ایران پیش از انقلاب اسلامی

گفتار دوم. دادرسی اداری پس از انقلاب اسلامی

مبحث اول. دیوان عدالت اداری

الف. تصویب اولین قانون دیوان عدالت اداری (4 بهمن 1360)

ب. تصویب اولین آیین‌نامة آیین دادرسی دیوان (سال 1362)

ج. قانون الحاق پنج تبصره به مواد 15 و 18 و 19 قانون دیوان عدالت اداری (26 اردیبهشت 1372)

د. ‌قانون اصلاح موادی از قانون دیوان عدالت اداری - مصوب 1360 (1 اردیبهشت 1378)

ه‍ .تصویب آیین‌نامة آیین دادرسی دیوان (19 اردیبهشت 1379)

و . قانون جدید دیوان عدالت اداری (25 آذر 1385)

1. تغییر در تركیب شعب

2. توجه به سابقة قضایی قضات دیوان

3. تأسیس شعب تشخیص و حذف شعب تجدیدنظر

4. اعادة دادرسی

5. دخالت فرد ثالث

6. تشكیل واحد اجرای احكام

7. توجه به موضوع كارشناسی

ز. لایحة پیشنهادی آیین دادرسی جدید دیوان

ح. تصویب و ابلاغ آیین‌نامة اجرایی شوراهای حل اختلاف تخصصی دیوان عدالت اداری

مبحث دوم. مراجع اختصاصی اداری (شبه قضایی)

مبحث سوم. فلسفه وجودی دیوان عدالت اداری

مبحث چهارم - اهداف تشکیل دیوان عدالت اداری

گفتار سوم: ساختار دیوان عدالت و آیین دادرسی آن

بند اول - سازمان دیوان عدالت اداری

گفتار چهارم: صلاحیتهای دیوان عدالت اداری

بند اول - صلاحیت دیوان از حیث خواهان (مردم)

بند دوم - صلاحیت دیوان از حیث خوانده (دولت)

بند سوم - موضوع دعوی (خواسته)

تاریخچه و فلسفه تاسیس دیوان دادرسی اداری ایران و امریکا

 گفتار اول:سیر تحولات دیوان دادرسی اداری ایران

مبحث اول :تعریفی از دیوان دادرسی اداری

 مبحث دوم:فلسفه تاسیس دیوان دادرسی اداری ایران

مبحث سوم:قانون دیوان دادرسی اداری

ارکان دیوان :

اختیارات و مسئولیتهای اداری رئیس دیوان دادرسی اداری :

ریاست کل دیوان :

ارجاع پرونده ها به شعب دیوان :

ارجاع پرونده های مرتبط به شعبه مقدم الارجاع :

پیشنهاد افزایش شعب تجدید نظر دیوان دادرسی اداری :

اختیارات و مسئولیتهای قضائی رئیس دیوان دادرسی اداری :

ریاست شعبه اول دیوان دادرسی اداری :

درخواست تجدید نظر نسبت به آرایی که مخدوش تشخیص دهد :

عضویت در هیات تجدید نظر :

درخواست رای وحدت رویه :

امضای رای هیات عمومی و تجدید نظر :

تعیین دادرس یا عضو مشاور دیگر به جای دادرس یا مشاور ممتنع از اظهار نظر :

موارد امتناع :

تشكیلات دیوان دادرسی اداری

وظائف هیأت عمومی دیوان

شرایط قضات دیوان

وظایف، صلاحیت و حدود اختیارات دیوان دادرسی اداری

 گفتار دوم:بررسی تاریخی امریکا

مبحث اول:تعریفی از امریکا

مبحث دوم:فلسفه تاسیس امریکا:

مبحث سوم:تاریخچه امریکا از سال1945 به بعد

  بند اول:در کاخ سلطنتی

بند دوم:شورای دولتی((دیوان عالی اداری))

مبحث چهارم:به عنوان مراحل اول و آخر تظلم خواهی

 بند اول:به عنوان دادگاه استینافی یا تجدید نظر

بررسی وظایف و ساختار دیوان دادرسی اداری ایران و امریکا

 گفتار اول:دادرسی اداری در امریکا

 گفتار دوم:بررسی  سیستم حقوقی ایالات متحده آمریکا

 مبحث اول: مفاهیم مقدماتی حقوق اداری آمریکا 

بند اول:تعریف حقوق اداری

بند دوم:نقش سازمانهای اداری

بند سوم:فرآیندهای‌ اداری

بند چهارم:نظات بر سازمانهای اداری

گفتار دوم:ابعاد‌ نظارت قضائی،صلاحیت و دسترسی به دادگاه

بند اول:گستره بازنگری قضایی(دلایل مبنای بازنگری)

بند دوم:مبانی قانون اساسی بازنگری قضائی

بند سوم:مبانی تقنینی(قانون عادی)بازنگری قضایی

بند چهارم:داشتن سمت

بند پنجم:صلاحیت و مقرّ دادگاه

بند ششم:زمانبندی بازنگری قضائی

 گفتار دوم :دادرسی اداری در ایران

مبحث اول:ایران

 مبحث دوم:    دیوان دادرسی اداری ایران

بند اول:ساختار و جایگاه دیوان دادرسی اداری

 بند دوم:تشکیلات و صلاحیت و حدود اختیارات دیوان

بند سوم:شرایط انتخاب قضات و ترتیب رسیدگی در دیوان

نتیجه گیری:

منابع و ماخذ:

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 13:23 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پروپوزال بررسی شاخص های توسعه فناوری اطلاعات ICT در مدارس تهران (علوم انسانی)

دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات32
حجم فایل104 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال بررسی شاخص های توسعه فناوری اطلاعات ICT در مدارس تهران

بررسی شاخص های توسعه فناوری اطلاعات ICT در مدارس تهران

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

 

بیان مسئله

امروزه مهمترین دغدغه‌ی نظام آموزشی و پرورشی یك كشور، ایجاد بستری مناسب جهت رشد و تعالی سرمایه‌های فكری در جامعه‌ی اطلاعاتی و دانایی ‌محور می‌باشد. برای آنكه همه‌ی گروه‌های اجتماعی قادر باشند بطور مؤثّر در چنین جامعه‌ای مشاركت داشته باشند، باید یادگیری پیوسته، خلاقیت، نوآوری و نیز مشاركت فعال و سازنده‌‌ی اجتماعی را بیاموزند. تحقّق این امر مستلزم تعریف مجدد و نوینی از نقش و كاركرد مدارس به عنوان اصلی‌ترین نهادهای آموزشی در جامعه می‌باشد.

امروزه نظام آموزشی كشور به مدرسه‌ا‌ی نیاز دارد كه با بهره‌گیری از فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات (فاوا)‌، امکان یادگیری پیوسته را فراهم نموده و فرصت‌های نوینی را در اختیار افراد برای تجربه‌ی زندگی در جامعه‌ی اطلاعاتی قرار ‌دهد، به گونه‌ای كه این فناوری‌ نه به عنوان ابزار، بلکه در قالب زیرساختِ توانمند‌ساز برای تعلیم و آموزش حرفه‌ای محسوب ‌‌شود.

 بكارگیری گسترده‌ی فاوا در فرایند آموزش و پرورش، همزمان با تحوّل در رویكردهای آموزشی درجهان، زمینه‌‌ی شكل‌گیری مدارس هوشمند را فراهم آورده است. این مدارس از جمله نیازمندی‌های كلیدی جوامع دانش‌بنیان می‌باشند و رویكردهای توسعه‌ی مهارت‌های دانشی و كارآفرینی دانش‌آموزان را دنبال می‌نمایند. در این مدارس‌، فرایندهای یاددهی - یادگیری تقویت شده و محیط تعاملی یكپارچه برای ارتقای مهارت‌های كلیدی دانش‌آموزان با تكیه بر فعالیت‌های گروهی، در عصر دانایی محور فراهم می‌شود.

از دیر باز از آموزش و پرورش انتظار می رود كه نسل های امروز را برای زندگی و جامعه فردا آماده سازد، درجوامع سنتی گذشته، تحولات به كندی انجام می گرفت، بنابراین شناخت فردایی كه باید نسل های امروز را برای زیستن در آن پرورش داد چندان ضرورت نداشت، اما امروزه براثر پیشرفت های علمی فنی كه به انقلاب علمی و تكنولوژیكی تعبیر شده است. و از سی سال پیش از هر 5 یا 7 سال حجم انتشارات علمی دو برابر افزایش یافته این شناخته اهمیت بسزایی یافته است(امیری، 1369). در همین راستا از دستاوردهای آموزش  نوین مبتنی بر ICT محور قرار دادن دانش آموز به جای معلم مد نظر است. و تغییر نقش معلمان به عنوان مربی، راهنما و تسهیل كننده می باشد كه خود محور قراردادن داشن آموز به جای معلم و تغییر نقش معلم موجب می شود كه انگیزه های یادگیری افزایش  یابد و دانش آموز، عنصری فعال، خلاق و موثر شود. میل  و علاقه او به كسب اطلاعات و دانش افزایش یابد و به طور طبیعی محتوای  آموزش در مسیر عملی و واقعی قرارگیرد(عبادی، 1383، ص 66).

    فن آوری های اینترنتی ، با سرعت چشمگیری درحال گسترش است و پدیده آموزشی با تكیه برفناوری های اینترنتی اكنون موضوع توجه و رقابت فزاینده بیشتر دانشكده ها و مدارس دنیا قرار گرفته است.

استفاده از فناوری های جدید اطلاعاتی، توان بالقوه نوینی را در آموزش مبتنی برفناوری به وجود آورده اند كه بهره گیری از آنها در فرایند یاددهی – یادگیری  بسیار موثر است. این فناوری ها همچنین سبب شده اند تا یادگیری مادام العمر به صورت گسترده و عمیق به  كار گرفته شود(چاریانی، 1380). واقعیت ها نشان می دهند كه استفاده از فناوری های نوین در قرن 21 تأثیر عمیقی در زندگی اجتماعی  انسان خواهد داشت و یقیناً آموزش و پرورش نیز از این تغییرات مستثنی نخواهد بود. تحقیقات در آموزش، بیان كننده این مطلب اند، كه فن آوری اطلاعات به صورت عمده ای در نظام آموزش منظم مورد استفاده قرار گرفته است (دالوز، ترجمه افتخارزاده، 1380، ص 22).

فن آوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) وسیله ای برای ذخیره سازی، پردازش و ارائه اطلاعات است که به صورت الکترونیکی و مبتنی بر تعدادی رسانه می باشد (رضوی،1388،ص1).

امروزه مسئله کیفیت آموزش و اثربخشی نظام های آموزشی از مهمترین دغدغه های نظام های آموزشی و دست اندرکاران و تصمیم سازان امر توسعه در هر کشوری می باشد .در کشور ما ایران این مسئله به دلایل عدیده ای از نگرانی مضاعفی برخوردار شده است . به نحوی که دولت ها، طی یک دهه گذشته به سختی توانسته اند حتی هزینه های جاری آموزش و پرورش را بپردازند. فناوری اطلاعات و ارتباطات این ادعا و بلکه توان را دارد که طی یک برنامه مدون و با تغییر در ساختار و روش های آموزش از هزینه ها بکاهد و کیفیت را افزایش دهد و محصولات نظام های آموزشی را با نیاز های جامعه هماهنگ و منطبق نماید و در جهت کاربردی نمودن آموزش قدم بردارد (صالحی امیری و حیدری زاده،1386، ص111).

بسیاری از مشکلاتی که امروزه توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور با آن مواجه است از قبیل کمبود بستر های فرهنگی، کمبود نیروی انسانی ماهر، آشنا نبودن با زبانهای خارجی، پایین بودن انگیزه و روحیه جست وجو و کاوشگری، فقدان گرایش به کار و تلاش و عمل و در یک کلمه، کاهش توانمندی های مهارت های زندگی، ناشی از ناتوانی نظام آموزش و پرورش سنتی در پاسخگویی به نیازهای جامعه در حال تغییر و تحول است. نوآوری در روش های تدریس و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس موجب توسعه یادگیری مشارکتی دانش آموزان، تقویت روحیه جست وجوگری و پژوهش، کاربردی نمودن آموزش، فراهم نمودن زمینه آموزش و یادگیری مادام العمر می شود(همان منبع، ص112).

فناوری اطلاعات به عنوان یک رویکرد نوین ، در نقش مکمل نظام آموزشی – بهبود کیفیت تدریس ، تنوع بخشیدن به شیوه های تدریس – فراهم ساختن آموزش مستمر وخودکار- کوتاه نمودن زمان آموزش – کوتاه کردن دوره تحصیل، توجه به استعدادهای فردی – انفرادی کردن آموزش و مقابله با مشکلات آموزش جمعی عمل می کند(ملکی، 1388 ،ص1).

فن آوری اطلاعات پارادایمی است که در تغییر و تحول در آموزش و پرورش نقش اساسی و پایداری داشته و دارد. این پارادایم برای تعیین روش های انجام امور آموزشی به شیوه ای تکرار شونده و پیشرونده بکار می رود( بزاز جزایری، 1375، ص3).

امروز اطلاعات شاخص قدرت است؛ برخلاف گذشته که تمایز میان جوامع بر چهار شاخصه دوران صنعتی (سرمایه، ماشین آلات، مواد اولیه و نیروی انسانی) استوار بود، امروزه آنچـه کـه کشـوری را در سطح اول، دو یا سـوم جهان قرار می­دهد و یا به کار می­گیرد، آغاز هزاره سوم و شروع قرن بیست و یکم، تبلور حقیقی حضور کشورهای پیشرفته اطلاعاتی است(منتظر، 1381، ص 103).

امروزه با دراختیارداشتن فناوری اطلاعاتی و ارتباطی مختلف و پیشرفته، امکان برقراری سریع ارتباط و تبادل سریع اطلاعات بیش ازپیش میسرگردیده است. افراد درهرکجا که باشند می توانند آخرین اطلاعات مورد نیاز خودرا درهرزمینه ای دریافت کنند. اما بی شک- بیشترین تاثیر پدیدآمدن فناوری های اطلاعاتی  و ارتباطی برمحیط های آموزشی بوده است(اصنافی وحمیدی،1386 ،ص1).

پیدایش فناوری اطلاعات،  شتاب بیشتری به تحولات جهان در عصر اطلاعات و دانایی داده است . اگر چه این پدیده ابتدا از محیط های نظامی آغاز و سپس به مراکز دانشگاهی کشیده شد، اما امروزه عرصه های مختلف زندگی جوامع را تحت تأثیر قرار داده است . اینک قریب به دو دهه است که فناوری اطلاعات در عرصه ی تعلیم و تربیت پا نهاده و نظام های آموزشی و محیط های تحصیلی را نیز به چالش کشیده است . نظام آموزشی کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست . اگر چه به میزان بسیار اندکی از این فناوری در قسمت های مختلف آموزش و پرورش به کار گرفته شده است ، اما اکنون زمان آن رسیده است که ما نیز همپای دیگر کشور های جهان در سیستم های آموزشی خود تغییر اساسی ایجاد کنیم تا هم از این قافله شتابان عقب نمانیم و هم از مزایای عصر اطلاعات بهره گیریم(کیاسی،1386، ص77).

اطلاعات، مهمترین فاکتور تولید در فرآیند شکل گیری جامعه اطلاعاتی است. کشورهایی که قادر به انطباق با تغییرات سریع در جهان و مجهز شدن به ویژگی های برگرفته از شرایط محیطی جدید هستند و نیز از قابلیت دسترسی، تولید و استفاده از اطلاعات نوین برخوردارند، موفقیت های شایانی را بویژه در قرن بیست و یکم به خود اختصاص داده اند. شعار « کامپیوتر برای همه »، « اینترنت برای همه » و « دولت الکترونیک » در حال حاضر، توجه بسیاری از نهادهای علاقه مند به تبدیل شدن به یک جامعه اطلاعاتی را به خود معطوف ساخته است (بایر وکیسر ،2009،ص335).

 

اهداف تحقیق

هدف اصلی:

بررسی شاخص های توسعه فناوری اطلاعات ICT  در مدارس تهران

اهداف فرعی:

1- بررسی نگرش دبیران و مدیران در مورد میزان استفاده ICT درمحتوای کتابهای درسی.

2- بررسی نگرش دبیران ومدیران در مورد میزان استفاده ICT در تدریس.

3- بررسی نگرش دبیران ومدیران در مورد میزان استفاده ICT درپژوهش.

4- بررسی نگرش دبیران ومدیران در مورد میزان استفاده ICT در فرایند مدیریت و تصمیم گیری.

5- بررسی نگرش دبیران ومدیران در مورد امکانات موجود در مدارس جهت توسعه ICT.

6- بررسی نگرش دبیران ومدیران متوسطه در موردفرایند اجرای ICT در آموزش و پرورش.

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 13:23 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

اصول و فنون مذاکره (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات130
حجم فایل1.593 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

به نام خداوند مهربان
اصول و فنون مذاکره

بخش اول
مذاکره چیست ؟

هر روزه، در هر نقطه ای از جهان، افراد با موقعیت هایی برای مذاکره
روبرو می شوند. برخی از مذاکرات ساده و برخی پیچیده اند. مذاکره دو
کودک برای انتخاب کانال تلویزیون، مذاکره دو نفر برای ازدواج،
مذاکره دو شرکت فروشنده و خریدار، مذاکره هسته ای ایران و ...
نمونه هایی از مذاکره هستند و...

Related image

بخش دوم
تعارض و مواجهه با آن

تعارض ممکن است در تفاوت خواسته های
طرفین، و یا تفاوت در برداشت ها و سوء تفاهم ها ریشه داشته باشد .

Related image

بخش سوم
برنامه ریزی برای مذاکره

مذاکره کننده ای که
برنامه ریزی نکرده با مشکلات متعددی مواجه می شود که شامل
موارد زیر است : ...

Image result for ‫تصویر اصول و فنون مذلکره‬‎

 

بخش 4
استراتژی و تاکتیک های یک مذاکره رقابتی ( برد - باخت )
توصیه بسیاری از مذاکره کنندگان این است که مذاکره را به

صورت برنده-برنده اجرا کنید. یا به عبارتی سعی کنید کیک
مذاکره را بزرگتر کنید تا به هر کس سهم بیشتری برسد.

Image result for ‫تصویر اصول و فنون مذلکره‬‎

بخش 5
مذاکره برنده - برنده

 

و ...

تجدید مذاکره

چه زمانی مذاکره نکنیم

خلاصه انچه آموختیم

همیشه مذاکره بهترین راه حل نیست :
گاهی انجام ندادن مذاکره بهتر از انجام آن است. یک مذاکره کننده
خوب، قبل از مذاکره به این سوال پاسخ می دهد : آیا شرکت در
این مذاکره به صلاح من و یا سازمان من است ؟

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 13:23 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

بررسی ریسک های آلودگی در نیروگاه حرارتی (محیط زیست)

دسته بندیمحیط زیست
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات145
حجم فایل404 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

بررسی ریسک های آلودگی در نیروگاه حرارتی

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

 

 

مقدمه

پیشرفت روز افزون تكنولوژی اگر چه در مجموع امكانات زیستی بهتر برای بشریت فراهم آورده لیكن اثرات سوء و ناگواری نیز بر محیط زیست گذاشته است كه مقابله با آن به سادگی امكان‌پذیر نیست از این رو برای جلوگیری از تخریب بیشتر محیط زیست باید از آخرین دست آوردهای دانش و تكنولوژی امروزی بهره گرفت. جهت اقدام عملی برای حفظ محیط زیست ابتدا باید آینده‌های مختلف از صنایع گوناگون ناشی از انواع فرایندها را به خوبی شناخت سپس روش مناسب برای تصفیه و دفع صحیح آنها را مورد بررسی قرار داد و در نهایت سیستم و سیستم‌های مناسب را طراحی و اجرا نمود.

برای احداث صنایع جدید روز به روز قوانین سخت‌تری از نظر جلوگیری از آلودگی محیط زیست وضع می‌گردد تا ضمن حفظ محیط زیست فعلی، از آلودگیهایی كه در گذشته بوجود آمده است نیز كاسته شود. بدیهی است كه جهت نیل به این اهداف لازم است پیشرفته‌ترین روشهای فیزیكی، شیمیایی و بیولوژیكی طرح و اجراء شود و در عین حال به لحاظ اقتصادی نیز امکان سنجی شده  تامین سرمایه گردد. در مملكت ایران با توجه به برنامه‌های صنعتی دولت و نیاز صنایع به انرژی برق به همراه استفاده عموم، تعداد نیروگاههای تولید برق مرتباً افزایش می‌یابد و از میان انواع نیروگاههای حرارتی بخاری، گازی و آبی بیشترین مقدار تولید برق مربوط به نیروگاههای بخاری می‌باشد كه نیروگاه عظیم رامین هم جزء این دسته قرار می‌گیرد.

کلمات کلیدی:ریسک های آلودگی نیروگاه,ریسکهای آلودگی در نیروگاه حرارتی,ارزیابی ریسک های آلودگی نیروگاه

مسأله اساسی تحقیق

آلودگی زیست محیطی، محصول فرعی و ناخواسته فعالیت های صنعتی مختلف است كه باعث شده محیط زیست هر چه بیشتر در معرض تهدید قرارگیرد امروزه بحران های زیست محیطی، حركت به سوی توسعه پایدار، حذف موانع غیر تعرفه ای در راه اقتصاد، جلوگیری از اتلاف و هدر رفتن منابع و ایجاد شرایطی در جهت تفاهم در خصوص تعرفه ها و مسائل اقتصادی را می توان از جمله علل مطرح شدن سیستم های مدیریت محیط زیست دانست. هماهنگی همزمان ارتقا سطح كیفی، زیست محیطی، ایمنی و بهداشتی، معیار انتخاب خدمات ومحصولات در یك جامعه متمدن بشر است.

بدون شك انرژ ی الكتریكی، نقش اساسی در شكل گیری و توسعه تمدن بشری داشته است. از طرفی مصرف مقادیر عظیم آب، انرژی و مواد شیمیایی در فرایندهای مختلف تولید انرژی الكتریكی باعث شده این صنایع ریسك های زیست محیطی نامطلوبی  به همراه داشته باشد . بنابراین شناخت این ریسك ها و اتخاذ روشها و سیستم های مدیریتی مناسب نقش مهمی در كاهش پیامد های نامطلوب آن به همراه خواهد داشت.

در تحقیق پیش رو از تکنیک های تصمیم ساز همچون MCDM و MADM جهت ایجاد مدل تصمیم ساز استفاده خواهد شد که با تلفیق با مدل COQ  نگاه جدیدی به رتبه بندی ریسک خواهد داشت.]21[ ، ]9[

اهمیت و ضرورت انجام تحقیق

صنایع نیروگاهی از جمله صنایع راهبردی در جهان و کشورمان است که بنا بر طبیعت استراتژیک و حساس و همچنین تکنولوژی پیچیده اجرا همواره با عدم قطعیت و ریسک بالایی به لحاظ آلودگیها همراه بوده است امروزه با وجود گسترش تکنیک ها و ابزارهای مدیریت ریسک کمبود رویکردی ساختارمند و یکپارچه، همچنین توجه کمتر به آنالیز تصمیم گیری و تاثیرات آن بر نتایج پروژه سبب ایجاد ناهماهنگی هایی دراستفاده موثر و سیستماتیک از این راهکارها در پروژه های تولید برق گردیده است. از طرفی دیگر برای تصمیم گیری در مورد مدیریت ریسک این نیاز وجود دارد که ما بتوانیم داده های کیفی را به داده های کمی تبدیل نماییم و علاوه بر آن شاخص اقتصادی که از اهمیت بالایی نیز برخوردار است در تصمیم گیری ها در نظر بگیریم  و اولویت بندی را در این زمینه انجام  دهیم. به دلیل خلائی که در این راستا وجود دارد و اهمیت موضوع این ضرورت احساس می شود تا مدلی یکپارچه برای رتبه بندی ریسک های آلودگی در این حوزه با در نظر گرفتن شاخص های اقتصادی ارائه گردد. ]21[ ، ]22[

اهداف تحقیق

طراحی مدل تصمیم گیری برای رتبه بندی ریسکهای آلودگی در نیروگاه حرارتی

اهداف ویژه و کاربردی :

1- تلفیق شاخص های محیطی با شاخص اقتصادی و رتبه بندی ریسکهای آلودگی در نیروگاه رامین

2- یافتن راهکارهایی جهت کاهش هزینه شکست مخاطرات (حرکت هزینه ها از شکست به سمت پیشگیری)

3- تعیین فعالیتهایی که با ریسک آلودگی بیشتری همراه است

4- تعیین واحدهای پر خطر در نیروگاه رامین

5- شناسایی میزان خروجی آلاینده ها به هوا و آبهای پذیرنده و همینطور میزان پسماندهای خطرناک

]10[ ، ]6[ ، ]4[

فهرست مطالب

مقدمه

كلیاتی از نیروگاههای بخار

نیروگاه رامین

تاریخچه تاسیس نیروگاه رامین اهواز

مشخصات کلی نیروگاه رامین

انواع پسابهای صنعتی در نیروگاههای بخار

كیفیت و كمیت پسابهای نیروگاه بخار

اثرات و پیامدها

اساس پیش بینی اثرات عمومی نیروگاههای حرارتی

اثرات بر اقلیم و کیفیت هوا

اثرات بر کمیت و کیفیت منابع آب

اثرات صدا

اثرات برگیاهان

اثرات بر جانوران

اثر برمحیط اقتصادی و اجتماعی

اثر بر محیط فرهنگی

اثرات مستقیم نیروگاهها

اثرات غیر مستقیم نیروگاهها

تعریف واژگان تخصصی

فصل دوم : ادبیات تحقیق

مسأله اساسی تحقیق

اهمیت و ضرورت انجام تحقیق

اهداف تحقیق

مرور مقالات

نتیجه گیری مرور تحقیقات مختلف با یكدیگر

روش AHP

روش  ویکور

تکنیک تاپسیس

مقایسه ویکور و تاپسیس و AHP

تکنیک تلفیق AHP  و   TOPSIS

روش ANP

مقایسه AHP  و  ANP

كاربردهای تكنیك ANP و AHP

مدیریت ریسك

ریسك

تاریخچه مدیریت ریسك

تعاریف و ابعاد ریسك

اصول مدیریت ریسک

اهداف مدیریت ریسک

مشخصه‌های ریسك

انواع مختلف ریسك

فرآیند مدیریت ریسک

تصمیم گیری چند شاخصه و انواع تكنیك های آن

طبقه بندی تصمیم از جهت میزان اطمینان

وزن تصمیم گیری

تصمیم گیری چند شاخصه (Multiple Criteria Decision Making)

دلایل بکارگیری تصمیم گیری چند شاخصه

تصمیم گیری با شاخصهای چندگانه

لزوم تصمیم گیری چند معیاره در پروژه ها و مسائل مختلف

مدلهای چند شاخصه (Multiple Attribute Decision Making)

قدمهای ایجاد مدل تصمیم گیری

روش ANP

فرایند تحلیل سلسله مراتبی روش AHP

مدل تاپسیس

روش های تجزیه و تحلیل عوامل شکست و آثار آنها FMEA

تعریف FMEA

هزینه یابی كیفیت COQ

ویژگی های سیستم مدیریت هزینه های کیفیت

فوائد سیستم هزینه های کیفیت

انواع هزینه های كیفیت

هزینه های پیشگیری

هزینه های ارزیابی

هزینه های شکست داخلی

هزینه های شکست خارجی

هزینه های انطباق و عدم انطباق

فصل سوم : مواد و روش ها

ابزار گردآوری داده ها

جامعه آماری

تعیین نمونه آماری و حجم نمونه

بررسی پایایی تحقیق

اطلاعات پرسش شوندگان

تشریح مراحل انجام کار برای مدل FMEA

محاسبه RPN

آیا اصلاح نیاز است؟

اقدامات اصلاحی و پیشنهادی

وزن شاخص ها

شناسایی مخاطرات و عوامل و تاثیرات آن در نیروگاه

مواد زاید جامد و نیمه جامد

روغنهای حاویPCBs

شناسایی واحدهای اصلی و خطرزا در نیروگاههای حرارتی

شناسایی عوامل عمده ریسک در واحد بهره برداری

شناسایی عوامل عمده ریسک در واحد شیمی

موارد مورد بحث و بررسی جهت منابع تأمین آب

فصل چهارم : یافته های تحقیق

تهیه پرسشنامه FMEA

محاسبه RPN ریسك ها با استفاده از FMEA

تهیه پرسشنامه COQ

آزمون فریدمن

گام های محاسباتی

دلیل استفاده از آزمون فریدمن

محاسبه رتبه ریسك ها با استفاده از مدل تركیبی FMEA و COQ با روش Topsis

فصل پنجم : تجزیه  تحلیل و نتیجه گیری

 بحث و نتیجه گیری

مزیت مدل پیشنهادی حاصل از تحقیق

نتایج رتبه بندی

دلیل تفاوت رتبه های ریسک ها

اقدامات پیشنهادی یا پیشنهاد عملکرد

پیشنهادات جهت اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه

پیشنهاد برای پژوهش های آتی

فهرست منابع و مراجع

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 13:23 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

آشنایی با سرطانهای شغلی (طب کار و ایمنی)

دسته بندیطب کار و ایمنی
فرمت فایلzip
تعداد صفحات12
حجم فایل24 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

همان طور که یک ساختمان بزرگ از تجمع تعداد زیادی خشت یا سنگ یا آجر تشکیل شده است . بدن تمام موجودات زنده نیز از تجمع تعداد زیادی سلول بوجود آمده است .

در حالت طبیعی هر روز میلیون ها سلول در بدن انسان به علت پیری یا صدمات و جراحات می میرند و به جای آنها سلول های تازه ای جانشین می گردند .

در کشور ما اهمیت سرطان در حال افزایش است و به عنوان سومین علت مرگ و میر و دومین گروه بزرگ از بیماریهای مزمن و غیر قابل انتقال است . عادت های جدید زندگی ، افزایش مصرف

دخانیات ، افزایش جمعیت و مسن تر شدن ترکیب جمعیتی ، آلودگی های زیست محیطی و شرایط نامساعد در محیط های زیست انسانی ، رواج ابتلا به بعضی بیماریهای مسری مانند

هپاتیت C و B در زمره سایر دلایل کلان منتهی به افزایش سرطان در جامعه ما محسوب می شوند .

تخمین زده می شود که بیش از یک سوم تمام موارد سرطان ها قابل پیشگیری است و یک سوم دیگر مشروط به تشخیص زودرس و سریع ، بالقوه درمان پذیر می باشند ،

در اکثر موارد دیگر که درمان قطعی میسر نیست با اقدام های موثر نگاهدارنده و تسکین دهنده ، می توان کیفیت زندگی بیماران را بهبود بخشید .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 13:22 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

زیان های آلودگی های صوتی در محیط کار (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات75
حجم فایل189 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

- گازهای سمی

- محیط غبار آلود

- آلودگی صوتی

- مواد اشتعال زا

-  ظرف تحت فشار

سر و صدا شایع ترین عامل زیان آور محیط كار است . حداكثر سر و صدای مجاز در محیط كار در یك شیفت ۸ ساعته، ۸۵-۹۰ dB می باشد . صوت بیش از حد مجاز سبب ناشنوایی های حسی، عصبی و یا هر دو می گردد . افزایش فشار، قند و كلسترول خون، اضطراب، ناراحتی عصبی و اختلالات شنوایی در كودكانی كه مادرانشان به هنگام بارداری در معرض سر و صدای بیش از حد مجاز بوده اند، از دیگر اثرات سوء آن بر سلامت انسان می باشد . برخی فلزات سنگین، حلال ها، آفت كش ها و سایر مواد شیمیایی نیز سبب كاهش شنوایی حسی- عصبی می گردند .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 13:22 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

کتابچه ایمنی و بهداشت شغلی (طب کار و ایمنی)

دسته بندیطب کار و ایمنی
فرمت فایلzip
تعداد صفحات44
حجم فایل997 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فهرست ) بخش عمومی (
هدف ............................................................................................................................................................................ 6
دامنه و کاربرد ..................................................... . 6 .........................................................................................................
تعاریف و اصطلاحات ........................................... . ................................................................................ .. 6 ......................
واحد بهداشت حرفه ای ................................................................................................................................................ 7
اهداف بهداشت حرفه ای ........................................................................................................................ ... 7 ...................
شرح وظایف بهداشت حرفه ای ............................................................................................................... .. 7 ...................
حدود انتظارات از کارکنان ............................................................................................................................. ... 8 .............
مخاطرات پیش روی کارکنان خدمات بهداشتی ............................................................................................. .. 8 ..............
مراحل برنامه های مدیریت خطر ................................................................................................. .. 8. ...............................
اولویت بندی مخاطرات .................................................................................................................................................. 3
عوامل زیان آور ناشی از کار در بیمارستانها
مخاطرات ارگونومیك، روانی اجتماعی ......................................................................................................... – . 3 ..............
عوامل روانی زیان آور ............................................................................................ . ....................................... . 3 ..............
عوامل ارگونومیکی زیان آور ..................................................................................................................... .. 11..................
مخاطرات بیولوژیکی زیان آور ............................................................................................. .. 11 ......................................
مخاطرات شیمیایی ............................................................................................................ .. 11.......................................
مخاطرات فیزیکی
صدا ............................................................................................................................................................................ 12
روشنایی ..................................................................................................................................................................... 13
تشعشعات و مواد رادیو اکتیو ....................................................................................................................................... 13
شرایط جوی ............................................................................................................................................................... 11
مخاطرات حادثه ای .................................................................................................................................................... 11
3 " CSR " کتابچه ایمنی و سلامت شغلی
حریق
شناخت کامل آتش سوزی و پیشگیری از آن ................................................................................................................ 17
انواع آتش ................................................................................................................................................................. 18
وسایل و لوازم مبارزه با آتش سوزی
کپسولهای اطفاء حریق ............................................................................................................................................... 13
جعبه های آتش ) FIRE BOX 13 .................................................................................................................................. )
سیستم های اعلام و اطفاء اتوماتیك ............................................................................................................................ 21
اصول کلی پیشگیری از حریق ..................................................................................................................................... 21
اقدامات اضطراری ...................................................................................................................................................... 21
حریق در بیمارستان ................................................................................................................................................... 21
بلایای طبیعی ............................................................................................................................................................. 22
سیلندرهای تحت فشار ............................................................................................................................................... 23
فهرست ) بخش خصوصی (
عوامل زیان آور ناشی از کار در CSR
عوامل ارگونومی زیان آور
راه رفتن و ایستادن برای مدت زمان طولانی ........................................................................................ ... 22 ...................
جابجایی اجسام سنگین ............................................................................................................................ .. 26 ..............
پوسچرهای نامناسب بدنی .............................. ........................................................................................ .. 28 ..............
سندرم تونل کارپال .................................................................................................................................................... 28
سندرم مدخل خروجی قفسه سینه ) (TOS ................................................................................................... . 23..............
نوبت کاری ............................ ............................................................................................. .. 31.....................................
4 " CSR " کتابچه ایمنی و سلامت شغلی
عوامل شیمیایی زیان آور
پودر تالك .... .............................................................................................................................................................. 32
ضد عفونی کننده ها ..................................................................................................................................................... 32
شوینده ها .................................................................................................................................................................. 31
عوارض پوستی ناشی از تماس با شوینده ها ................................................................................................................ 31
عوارض ریوی ناشی از تماس با شوینده ها ................................................................................................................ 32
عوامل فیزیکی زیان آور
صدا ........................................................................................................................................................................... 36
استرس حرارتی ......................................................................................................................................................... 36
مخاطرات حادثه ای
اصول ایمنی کار با اتوکلاو ........................................................................................................................................... 37
عوامل بیولوژیکی زیان آور
الزامات کارکنان در تماس باخون .................................................................................. . 33..............................................
روش ضد عفونی کردن خون و ترشحات آلوده ............................................................................................................. 33
وسایل حفاظت فردی ویژه این واحد ....................................................................................................................... 11
منابع .......................................................................................................................................................................43

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 13:22 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

چند راز مردانه برای تسخیر قلب شوهران (روانشناسی و علوم تربیتی)

دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلzip
تعداد صفحات4
حجم فایل13 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

همه آدم‌ها، چه کسانی که تازه تصمیم به ازدواج گرفته‌اند و چه زوج‌هایی که 20-10 سال از زندگی مشترک‌شان می‌گذرد، همه نیازمند آموزش مهارت‌های زندگی هستند و متاسفانه اطلاع‌رسانی در این

زمینه در کشور ما بسیار کم و محدود است؛ بیشتر خانواده‌ها عقیده دارند که فرزندشان باید شنا، زبان، خطاطی و نقاشی یاد بگیرد اما هیچ‌کس به این فکر نمی‌کند که «زندگی کردن»

را به فرزندش آموزش دهد!


اسدی، روان‌شناس بالینی در هفته نامه ای نوشت: تازه ازدواج کرده‌اید یا چند سال از زندگی مشترک‌تان می‌گذرد و هنوز رگ خواب شوهرتان دستتان نیامده است؟!

نمی‌دانید چطور خواسته‌تان را به همسرتان بگویید که به او بر نخورد و غرور مردانه‌اش جریحه‌دار نشود؟! خسته‌اید از بس حسرت رابطه خوب دوستتان با همسرش را خورده‌اید؟؟/؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 13:22 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

بررسی عوامل موثر بر اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات65
حجم فایل199 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 بررسی عوامل موثر بر اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری

بررسی عوامل موثر بر اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری  با استفاده از مدل (AHP)

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری CRM , پایان نامه , رضایت مشتری , دانلود مدیریت ارتباط با مشتری CRM, دانلود پایان نامه, دانلود پایان نامه دانشگاهی,پایان نامه مدیریت

چکیده

امروزه با شکل گیری ابزارهای الکترونیکی ارتباطات مالی و اعتباری بانک ها با مشتریان خود نیز وارد مرحله جدیدی شده است که شاخصه بارز آن حضور فناوری های نوین با امکانات و توانمندی های بهینه است . دسترسی تعداد زیادی از مردم جهان به شبکه جهانی اینترنت و گسترش ارت باطات الکترونیک بین افراد و سازمان های مختلف از طریق دنیای مجازی، بستری مناسب برای برقراری مراودات تجاری و اقتصادی فراهم آورده است . لذا امروزه در کنار مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری، مفهوم دیگری با عنوان مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری شکل گرفته است.

هرچند تاکنون تحقیقات بسیاری در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری انجام شده است که این تحقیقات از انواع گوناگونی از چارچوبهای تئوریک استفاده نمود ه اند، امادر حوزه مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری به ویژه در حوزه بانکداری  تحقیقی انجام نگرفته است . و در نتیجه عوام ل تأثیرگذار بر موفقیت در پیاده سازی مدیریت روابط مشتریان مورد شناسایی قرار نگرفته است.

دراین تحقیق 8 عامل مؤثر در اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری ، بررسی و اولویت بندی قرار گرفت که عبارتند از: فرهنگ، مدیران ارشد، کارمندان، فناوری، یکپا رچه سازی سیستم، سازوکارسازمانی، مشتری مداری و محرك ها و مشوق های کارمندان. برای بررسی و اعتبارسنجی عوامل مؤثر ابتدا پرسشنامه ای ماتریسی در اختیار خبرگان قرار گرفت . اعتبار فرضیات تحقیق نیز از طریق رگرسیون مورد آزمون قرار گرفت . سپس پرسشنامه ای با مقیاس لیکرت 10 امتیازی از 1 به عنوان بسیار ضعیف تا 10 به عنوان بسیار عالی برای اندازه گیری در نظر گرفته شد، و برای نظر سنجی و اولویت بندی عوامل و مؤلفه های مؤثر هر کدام در اختیار کارمندان و نیز مشتریان قرار گرفت. جامعه آماری، کارمندان شعب مختلف بانک پاسارگاد شهر اصفه ان بودند، که حدود 92 نفر انتخاب شدند و همچنین مشتریان شعب مختلف نیزکه حدود 4000 نفر بودند و نمونه 200 نفر انتخاب شد ند. ضمناً ضریب آلفای کرونباخ پرسشنامه های کارمندان و مشتریان نیز از نمونه اولیه به دست آمده و نشان از پایایی مناسب بود. برای وزن دهی و اولویت بندی عوامل و مؤلفه های هر کدام از نرم افزار Expert Choice استفاده شده است.

نتایج آشکار کرد که در بین 8 عامل مؤثر از دید کارمندان بانک پاسارگاد : عامل محرك ها و مشوق ها در بالاترین اولویت و عامل سازوکار سازمانی در کمترین اولویت قرار دارد و به آن کمتر توجه می شود. از دید مشتریان عامل محرك ها و مشوق های کارمندان در بالاترین اولویت و عامل فرهنگ سازمانی در کمترین اولویت قرار دارد و بانک مذکور به عامل مشتری مداری نیز توجه چندانی نشان نمی دهد.

کلید واژه: سبک های هویتی، بهزیستی روانی، دانشجویان

بیان مسئله

آنچه که سازمان ها از مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک راه برد کاری که تحول درسازمان و فرآیندهای کاری را ایجاد می کند، انتظار دارند با آنچه در عمل اتفاق می افتد تفاوت دارد . سیستمهای مدیریت روابط مشتریان ازنظرعملکردی یا نوع اعمالی که انجام می دهند به 4 دسته تقسیم می شوند :

عملیاتی(کاربردی)، تحلیلی، اشتراکی و الکترو نیکی. به نظر می رسد که با پیاده سازی واصلاح مستمر فرآیندهای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در بانک می توان به رضایت هر چه بیشتر مهمترین سرمایه بانک که همان مشتریان می باشند، دست یافت . در این راستا اولین قدم شناسایی عوامل تاثیر گذار بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان است . امروزه با شکل گیری ابزارهای الکترونیکی ، ارتباطات، مالی و اعتباری بانک ها نیز با مشتریان خود وارد مرحله جدیدی شده اند، که شاخصه بارز آن حضور فناوری های نوین با امکانات و توانمندی های بهینه است . دسترسی تعداد زیادی از مردم جهان به شبکه جها نی اینترنت و گسترش ارتباطات الکترونیک بین افراد و سازمان های مختلف از طریق دنیای مجازی ، بستری مناسب برای برقراری مراودات تجاری و مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری شکل گرفته است . هرچند تا کنون تحقیات بسیاری در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری انجام شده است که این (تحقیقات از انواع گوناگونی از چارچوبهای تئوریک استفاده نموده اند، اما در حوزه مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری به ویژه در حوزه بانکداری  تحقیقی انجام نگرفته است و در نتیجه عوامل تاثیرگذار بر موفقیت در پیاده سازی مدیریت روابط مشتریان مورد شناسایی قرار نگرفته است . مساله اصلی این پژوهش بر این مبنا شکل گرفته است . به عبارت دیگر تحقیق حاضر با هدف کشف علل مذکور و بررسی ورتبه بندی عوامل مؤثر در اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری  استان اصفهان انجام گرفته است . با توجه به ماهیت مساله و لزوم توجه توأمان به داده‌های تجربی و قضاوت ذهنی، در این در پژوهش مبنای کار بر اساس مدل فرآیند تحلیل سلسله مراتبی  قرار داده شده است .مدل AHP تئوری ریاضی که اولین بار توسط توماس ال ساعتی  در دانشگاه پنسیلوانیا مطرح شد AHP یک مدل قدرتمند و جامع می باشد که تصمیم گیری درآن با استفاده از داده های تجربی و قضاوت ذهنی تصمیم گیرنده انجام می پذیرد. در مدل تحلیل سلسله مراتبی از یک ساختار جهت سازماندهی و ارزیابی اهمیت معیارهای مختلف وتشخیص اولویت متغییرها استفاده میشود، ودر این راستا قضاوت های افراد مختلف را ترکیب مینماید(ساعتی، 2008).

فرضیات تحقیق

فرضیه1: فرهنگ در اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری تأثیر دارد.

فرضیه2: مدیران ارشد در اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری تأثیر دارد.

فرضیه3: کارمندان در اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری تأثیر دارد.

فرضیه4: یکپارچهسازی سیستمها در اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری تأثیر دارد.

فرضیه5: فناوری در اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری تأثیر دارد.

فرضیه6: سازوکارسازمانی در اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری تأثیر دارد.

فرضیه7: محرك ها و مشوق های کارمندان در اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری تأثیردارد.

فرضیه8: مشتری مداری در اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری تأثیردارد

پایان نامه رشته مدیریت ، پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت،مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت کیفیت فراگیر، کسب و کار الکترونیک، اهداف CRM ،دانلود رایگان پایان نامه،

.

فهرست مطالب

فصل 1-     کلیات تحقیق.. 1

1-1-         مقدمه………. 2

1-2-          بیان مسئله. 2

1-3-         اهمیت و ضرورت انجام تحقیق.. 4

1-4-         اهداف تحقیق.. 6

1-5-         سوالات تحقیق.. 6

1-6-         فرضیات تحقیق.. 7

1-7-         چارچوب نظری تحقیق.. 8

1-8-         تعاریف واژه ها 16

فصل 2-     ادبیات و مستندات تحقیق.. 19

2-1-          مقدمه…………. 20

2-2-         ویژگیهای اقتصاد دانش محور. 20

2-3-         مفهوم مشتری مداری.. 24

فصل 3-     روش شناسی تحقیق.. 25

3-1-       روش تحقیق.. 26

3-2-         نحوه استخراج پارامترها 27

3-3-         مراحل اجرای تحقیق.. 27

3-4-          قلمرو تحقیق.. 27

3-5-         جامعه آماری.. 27

3-6-         نمونه و روش نمونه گیری.. 28

3-7-         روش گردآوری اطلاعات.. 28

3-8-         ابزار گرد آوری اطلاعات.. 29

3-9-         روش های تجزیه و تحلیل داده ها 35

فصل 4-     تجزیه و تحلیل اطلاعات.. 36

4-1-         بررسی جمعیت شناختی آزمودنیها 37

4-1-1-     بررسی حجم نمونه به تفکیک جنسیت... 37

4-1-2-     بررسی حجم نمونه به تفکیک محل سکونت... 38

4-1-3-     بررسی حجم نمونه به تفکیک ترم تحصیلی.. 38

4-1-4-     بررسی حجم نمونه به تفکیک میزان تحصیلات.. 40

4-1-5-     بررسی حجم نمونه به تفکیک میزان درآمد. 41

4-2-         بررسی متغیرهای اصلی و فرضیات تحقیق.. 42

فصل 5-     نتیجه گیری و پیشنهادات.. 60

5-1-         خلاصه یافته ها ی پژوهش.... 61

5-2-         بحث و نتیجه گیری.. 62

5-3-         محدودیتهای تحقیق.. 65

5-4-         پیشنهادهای تحقیق.. 66

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 13:22 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

نیتریدة گازی بدون بهره گیری از سیستم تجزیة کنندة مستقل(پاورپوینت) (مواد و متالوژی)

دسته بندیمواد و متالوژی
فرمت فایلzip
تعداد صفحات38
حجم فایل8.736 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فهرست مطالب :

•خلاصه و معرفی فرآیند

•اصول عملیات نیتریده گازی

•خصوصیات نیتریده گازی

•کاربرد

•انتخاب فولاد

•عملیات حرارتی قبل از نیتریده

•شرایط سیکل نیتریدة گازی و بررسی برخی خصوصیات

•برخی مشکلات در قطعات نیتریده شده و علت بروز آن

•تجهیزات

•مراجع

قطعات مختلف مورد مصرف در صنایع هوائی ، ماشین سازی، شیمیائی ، غذائی، نساجی، خودرو سازی و ... که از فولاد و یا چدن ساخته شده است، نیتریده گردیده و برای مدت طولانی تر مورد استفاده قرار می گیرند.

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 13:21 ] [ آریا برومندی ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 صفحه بعد

دیگر امکانات