دانلود پاورپوینت پیوند بین استراتژی های کسب وکار و توسعه و آموزش کارکنان (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات17
حجم فایل179 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پاورپوینت پیوند بین استراتژی های کسب وکار و توسعه و آموزش کارکنان

دسته: مدیریت

فرمت: پاورپوینت

در این فایل بصورت جامع به بررسی پیوند بین استراتژی های کسب وکار و توسعه و آموزش کارکنان پرداخته ایم. این فایل شامل بخش های زیر است:

مقدمه

استراتژی کسب و کار و مفهوم آن

استراتژی های مطرح شده در نوع شناسی مایلز و اسنو

مقایسه استراتژ های تدافعی،آینده نگر و تحلیل گر

مدیریت منابع انسانی استراتژیک

پیوند استراتژی های منابع انسانی و استراتژی کسب و کار

پیوند استراتژی های منابع انسانی و استراتژی کسب و کار

پیوند استراتژی های منابع انسانی (مدل برد و بیچلر)و استراتژی کسب و کار

پیوند استراتژی های کسب و کار و توسعه و آموزش

پیوند استراتژی های منابع انسانی و توسعه و آموزش

پیوند استراتژی های کسب و کار، استراتژی های منابع انسانی و توسعه و آموزش

پیوند استراتژی های کسب و کار، استراتژی های منابع انسانی و توسعه و آموزش 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 14:24 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود پاورپوینت پردازش بی سیم ، پردازش سیار و تجارت سیار (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات47
حجم فایل466 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 دانلود پاورپوینت پردازش بی سیم ، پردازش سیار و تجارت سیار

دسته»مدیریت( سیستم های اطلاعاتی مدیریت، مدیریت بازاریابی، مدیریت استراتژیک)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 47

این فایل در47 اسلاید در زمینه پردازش بی سیم ، پردازش سیار و تجارت سیار می باشد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

تکنولوژیهای بی سیم

فواید استفاده از وسایل بی سیم

انواع وسایل بی سیم

پیجرها

Microbrowser

دستگاه نامه خوان الکترونیکی

تلفن همراه

رسانه های انتقال بی سیم

امواج الکترومغناطیسی

تکنولوژیهای انتقال سلولی

دستیار شخصی دیجیتالی

شبکه های کامپیوتری بی سیم و دسترسی اینترنتی

قرارداد استفاده از دستگاههای بی سیم

پردازش سیار و تجارت سیار

کاربردهای تجارت سیار

پردازش فراگیر

امنیت بی سیم

كاربردهای IT برای مدیران

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 14:24 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

حل تشریحی و جامع مسائل فصل 2 الی 8 کتاب مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته راعی و پویان فر (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات15
حجم فایل203 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

حل تشریحی و جامع مسائل فصل 2 الی 8 کتاب مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته راعی و پویان فر

کتاب مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته راعی و پویان فر جزو منابع کارشناسی ارشد و دکتری نیمه متمرکز مدیریت مالی محسوب می شود. در این فایل به مسائل فصل 2 الی 8 این کتاب بصورت جامع و تشریحی پاسخ داده شده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 14:24 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاسخنامه کاملاً تشریحی سوالات تئوری های مدیریت، رفتار سازمانی پیشرفته و مدیریت منابع انسانی پیشرفته

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات21
حجم فایل262 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاسخنامه کاملاً تشریحی سوالات تئوری های مدیریت، رفتار سازمانی پیشرفته و مدیریت منابع انسانی پیشرفته مجموعه مدیریت آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1393همراه با ذکر منبع و شماره صفحه مربوط به طرح سوال

در این فابل بصورت جامع به تمامی سوالات (70 سوال) تئوری های مدیریت، رفتار سازمانی پیشرفته و مدیریت منابع انسانی پیشرفته مجموعه مدیریت آزمون نیمه متمرکز دکتری 1393 بصورت تشریحی پاسخ داده شده است. ضمن اینکه منبع طرح سوال به همراه شماره صفحه مربوطه برای 48 سوال نیز ذکر شده است.

تهیه این فابل به داوطلبین شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و به ویژه دکتری نیمه متمرکز سال 1394 توصیه می شود

.به عنوان نمونه 2 سوال(سوال 2 و 34) از 70 سوال پاسخ داده شده به شرح زیر است:

2- بر اساس نظریه «مینتزبرگ» مدیران در «نقش های اطلاعاتی» کدام یک از نقش های مدیریت را ایفا        می­کنند؟

1) کارآفرین                        2) سخنگو                    3) رهبر                     4) مذاکره کننده

گزینه 2 صحیح است(مبانی سازمان و مدیریت رضائیان، ص 73-75)

توضیح:

مینتزبرگ با مطالعه منظم فعالیتهای مدیران اجرایی پنج سازمان متفاوت، نتیجه می گیرد که مدیران برای انجام وظایف برنامه­ریزی، سازماندهی، هماهنگی، وکنترل به فعالیتهای گوناگونی می پردازد. وی معتقد است که مدیر نقشهای ذیل را ایفا می کند:

الف) نقشهای متقابل شخصی( انجام وظایف اجتماعی و تشریفاتی به منزله نماینده سازمان)

1. رئیس تشریفات

2. رهبر

3. رابط( به ویژه در مواجهه با افراد خارج از سازمان)

ب) نقش های اطلاعاتی

1. گیرنده(اخذ اطلاعات مربوط به عملیات ی واحد سازمانی)

2. نشردهنده(ارائه اطلاعات به کارکنان)

3. سخنگو(انقال اطلاعات به خارج از سازمان).

ج) نقشهای تصمیم گیری

1. سوداگری(کارآفرینی)

2. آشوب زدایی

3. تخصیص دهنده منابع

4. مذاکره کننده

نکته: نقشهای متقابل شخصی زمینه ساز ایفای نقشهای اطلاعاتی و به همین ترتیب نقش های اطلاعاتی زمینه ساز ایفای نقشهای تصمیم گیری را فراهم می کند.

34- در کدام یک از انواع تاکتیک های جامعه پذیری سازمانی، اعضای باتجربه ی سازمان به عنوان الگو عمل

می کنند؟

1) فردی              2) تصادفی                3) پیوسته            4) غیررسمی

گزینه 3 صحیح است (مدیریت منابع انسانی سعادت، ص 169)

توضیح:ممکن است از یکی از اعضای قدیمی و باتجربه سازمان که با شغل و وظایف تازه وارد آشناست، بخواهیم که راهنمایی و هدایت او را برعهده بگیرد، ولی اگر چنین فردی در سازمان وجود نداشته باشد که تازه وارد بتواند از او یاد بگیرد، یا عمل و رفتار او را الگوی خود قرار دهد، بناچار باید از کس دیگه ای خواست که راهنمایی و هدایت تازه وارد را بر عهده بگیرد. آموزش تازه وارد را به روش اول آموزش پیوسته و به روش دوم، آموزش گسسته نامیده اند.

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 14:24 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاسخ های کاملاً تشریحی سوالات کارشناسی ارشد تئوری های مدیریت مجموعه مدیریت سال 93 (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات11
حجم فایل38 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاسخ های کاملاً تشریحی سوالات کارشناسی ارشد تئوری های مدیریت مجموعه مدیریت سال 93 همراه با ذکر منبع و صفحه مربوط به طرح سوال

در این فایل به 20 سوال تئورهای مدیریت کارشناسی ارشد مجموعه مدیریت در سال 1393 بصورت تشریحی پاسخ داده شده است. همچنین منابع و کتابهای مربوط به طرح 17 سوال از 20 سوال به همراه شماره صفحه آن نیز ذکر گردیده است ضمن اینکه در بخش اول فایل تفکیک سوالات بر حسب شاخه ها و درصد سوالات طرح شده از کتابهای مطرح در این زمینه نیز تحلیل شده است. تهیه این فایل به همه دانشجویانی که قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و دکتری مجموعه مدیریت را دارند پیشنهاد می شود.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 14:24 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود پاورپوینت برنامه ریزی نیروی انسانی و کارمندیابی (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات25
حجم فایل268 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پاورپوینت برنامه ریزی نیروی انسانی و کارمندیابی

دسته: مدیریت

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 25 اسلاید

این فایل در زمینه برنامه ریزی نیروی انسانی و کارمندیابی بوده و شامل بخشهای زیر است:

تعریف تجزیه و تحلیل شغل

روش های جمع آوری اطلاعات برای تجزیه و تحلیل شغل

نوشتن شرح شغل

نوشتن ویژگی های شغل (شرایط احراز شغل)

تجزیه و تحلیل شغل در دنیای ”بدون شغل“

آینده شرح شغل

کارمند یابی و فر ایند انتخاب

برنامه ریزی و پیش بینی نیروی انسانی

برنامه ریزی و پیش بینی نیروی انسانی

برنامه ریزی و پیش بینی نیروی انسانی

پیش بینی عرضه نیرو ی کار از منابع داخلی سازمان

منابع داخلی نیروی کار

پیش بینی عرضه نیروی کار از منابع خارج از سازمان

کارمند یابی ( شناسائی داوطلبان واجد شرایط)

سازمان های کاریاب به عنوان یک منبع تامین نیروی کار

استخدام نیروی کار ناهمگون

تدوین و استفاده از فرم درخواست کار

فرصت برابر و فرم درخواست کار

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 14:24 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بازار مصرفی و رفتار مصرف كنندگان (فصل پنجم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات37
حجم فایل1.566 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت بازار مصرفی و رفتار مصرف كنندگان (فصل پنجم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 37 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل پنجم این كتاب با عنوان  " بازار مصرفی و رفتار مصرف كنندگان "  در 37 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده  زیر است:

الگوی رفتار مصرف كننده

عوامل مؤثر بر رفتار مصرف كننده

عوامل فرهنگی

طبقه اجتماعی

عوامل اجتماعی

عوامل شخصی

عوامل روانشناختی

انواع رفتار خرید

رفتار خرید پیچیده

رفتار خرید كاهش ناهماهنگی

رفتار خریدهای همیشگی

رفتار خرید تنوع گرایی

شناخت نیاز

جستجوی اطلاعات

ارزیابی انتخابها

تصمیم خرید

رفتار پس از خرید

مراحل فرآیند انطباق با محصول جدید

طبقه بندی انطباق پذیران بر اساس زمان نسبی انطباق با نوآوریها

تفاوتهای فردی در قوه ابتكار

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 14:23 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی (فصل چهارم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فرو

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات20
حجم فایل370 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی (فصل چهارم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد سالاید: 25 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل چهارم این كتاب با عنوان  "مدیریت اطلاعات بازاریابی"  در 25 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده  زیر است:

تعریف سیستم اطلاعات بازاریابی

فرایند سیستم اطلاعات بازاریابی

تشخیص نیازها به اطلاعات بازاریابی

ایجاد اطلاعات بازاریابی

داده های داخلی

هوشمندی بازاریابی

تحقیقات بازاریابی

فرایند تحقیقات بازاریابی

تعریف مسئله و اهداف تحقیق

تهیه برنامه تحقیق

اجرای برنامه تحقیق

تفسیر كردن و گزارش یافته ها

تحلیل اطلاعات بازاریابی

مدیریت ارتباط با مشتری

توزیع و استفاده از اطلاعات بازاریابی

تحقیقات بازاریابی در شركتهای كوچك و سازمانهای غیر انتفاعی

تحقیقات بازاریابی بین المللی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 14:23 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود پاورپوینت محیط بازاریابی (فصل سوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده) (مدیری

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات20
حجم فایل521 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پاورپوینت محیط بازاریابی (فصل سوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد سالاید: 20 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل سوم این كتاب با عنوان  "محیط بازاریابی"  در 20 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شاملبخشهای عمده  زیر است:

مقدمه

محیط بازاریابی

نیروهای اصلی محیط خرد شركت

شركت      

تأمین كنندگان

واسطه های بازاریابی

مشتریان

رقبا

اجتماع

نیروهای اصلی در محیط كلان شركت

محیط جمعیت شناختی

محیط اقتصادی

محیط طبیعی

محیط فن آوری

محیط سیاسی

افزایش تأكید بر عملهای مسئولانه اخلاقی و اجتماعی

محیط فرهنگی

پاسخ به محیط بازاریابی

 

مقدمه این فایل:

بازاریابی در محیطی مستقل عمل نمی كند، بلكه محیط آن پیچیده و كاملاً در حال تغییر است. دیگر بازیگران این محیط مثل تأمین كنندگان، واسطه ها، مشتریها و مردم ممكن است له یا علیه شركت عمل كنند . نیروهای محیطی اساسی یعنی تركیب جمعیتی، اقتصادی، طبیعی، فن آوری، سیاسی، و فرهنگی، فرصتهای بازاریابی را شكل داده، تهدیدهایی مطرح می كنند، و بر توانایی شركت در چگونگی خدمت رسانی به مشتریان و برقراری رابطه سودمند با آنها تأثیر می گذارند. برای درك بازاریابی و تهیه استراتژیهای مؤثر، ابتدا باید محیطی كه بازاریابی در آن انجام می شود را بشناسیم.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 14:22 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود پاورپوینت شركت و استراتژی بازاریابی،همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری (فصل دوم كتاب اصول بازار

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات31
حجم فایل1.244 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پاورپوینت شركت و استراتژی بازاریابی،همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری (فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 31 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل دوم این كتاب با عنوان  "شركت و استراتژی بازاریابی،همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری"  در 31 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

برنامه ریزی استراتژیك در سطح شركت: تعریف كردن نقشهای بازاریابی

تعریف مأموریت بازار گرا

مشخص كردن اهداف و مقصودهای شركت

طراحی پرتفولیو كسب و كار

تجزیه و تحلیل پرتفولیو فعلی كسب و كار

ماتریس رشد -سهم گروه مشاورین بوستون

ایجاد استراتژی برای رشد و كوچك كردن

شبکه توسعه محصول/بازار

برنامه ریزی بازاریابی: همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری

همكاری با دیگر بخشهای شركت

مدیریت استراتژی بازاریابی و آمیخته بازاریابی

تقسیم بازار

هدف گیری بازار

تثبیت موقعیت در بازار

چهار پی آمیخته بازاریابی

تحلیل ، برنامه ریزی، اجرا وكنترل بازاریابی

تحلیل بازاریابی

برنامه ریزی بازاریابی

محتوای یك برنامه بازاریابی

پیاده سازی بازاریابی

كنترل بازاریابی

بازگشت سرمایه گذاری بازاریابی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 14:22 ] [ آریا برومندی ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 صفحه بعد

دیگر امکانات