بررسی تاثیر تبلیغات روابط عمومی بر میزان رضایت مراجعین (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات99
حجم فایل318 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 بررسی تاثیر تبلیغات روابط عمومی بر میزان رضایت مراجعین

نگارش پاییز 1394 در فرمت ورد و قابل ویرایش

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

 

بیان مسئله

یكی از مهم ترین سرفصل های روابط عمومی ارتباط با رسانه های تبلیغاتی است. انتخاب بهترین روش برای انتقال پیام به مخاطب، هنر روابط عمومی است. این توانایی با برخورداری از دانش شناخت رسانه ها، كاركرد آن ها و شناخت مخاطبان امكان پذیر است. روابط عمومی پس از شناخت دقیق مخاطب به ارزیابی نیازهای آنان پرداخته و براساس نیاز مخاطبان اطلاعات مورد نیاز گردآوری شده را در اختیار آنان قرار می دهد. عدم استفاده درست از ابزار رسانه ها و عدم شناخت صحیح از نیاز مخاطبان موجب شكست روابط عمومی در اهداف خود خواهد شد. بر این اساس نیاز روابط عمومی به رسانه ها و مجموعه های مشاور رسانه ها نمایان می گردد.بطور كلی روابط عمومی و تبلیغات از ابزارهای ترویجی به حساب می‌آیند.علاوه بر اینها از دیگر ابزارهای ترویجی می‏توان به فروش شخصی ، پیشبرد فروش و بازاریابی مستقیم اشاره كرد. اما مهمترین ابزارهای مختلف ترویج، روابط عمومی و تبلیغات هستند . با نگاهی گذرا به تاریخچه روابط عمومی در ایران، غالبا شاهد فعالیت روابط عمومی‏ها در قالبی كاملا دولتی هستیم كه وظیفه شان دفاع از ابعاد سیاسی سازمان است و توجهی به مشتریان ندارد. در سویی دیگر شاهد تبلیغاتی هستیم كه صرفا از سازمان حمایت می كند و توجهی به مشتری ندارد. بدین معنی كه روابط عمومی و تبلیغاتی را تجربه كردیم كه هر دو در دفاع از سازمان و بدون توجه به مشتری فعالیت كرده اند.

منظور از تبلیغات در روابط عمومی، تبلیغات سیاسی (پروپاگاندا) یا تبلیغات تجاری نیست، بلكه تبلیغاتی مدنظر است كه دارای رویكرد اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی‌های عمومی افراد جامعه نسبت به برنامه‌ها، اقدامات و فعالیت‌های سازمان و ارائه گزارش به مردم و مخاطبین بدون هیچ‌گونه اغراق، بزرگ‌نمایی و دروغ‌پردازی باشد. روابط عمومی‌ها باید منادی آن نوع تبلیغاتی باشند كه با دستكاری اندیشه‌ها و القاء، تلقین، دروغ و فریب، كاری نداشته باشد، بلكه به تبلیغاتی بپردازد كه بر پایه‌ی  اطلاع‌رسانی،‌ افزایش آگاهی‌های عمومی، اقناع و ترغیب و آموزش انجام می‌گیرد. (شبرنگی، 1382: 103-100). تبلیغ باید در معرض دید قرار گیرد، درک شود، آموخته شود، به یاد بماند و به عمل درآید.  (پراتکانیس و دیگران،1383، ص‌۲۳). با تبلیغات به‌موقع و متعادل می‌توان برنامه‌ها و سیاست‌های سازمان‌ها و دستگاه‌ها را برای مردم تشریح كرد و به تصویر كشید و از همیاری و همفكری و مشاركت مردم در اجرای طرح‌های منطقه‌ای و ملی سود جست. بنابراین در حرفه‌ی  روابط عمومی و ارتباطات، منظور از تبلیغ، به‌كارگیری فن ترغیب و تشویق و استفاده‌ی  صحیح و مؤثر از همه‌ی  تكنیك‌های ارتباط جمعی، گروهی و فردی است. (شبرنگی، 1382: 103-100).هدف از این تحقیق بررسی بررسی تاثیر تبلیغات روابط عمومی بر میزان رضایت مراجعین می باشد و متغیر وابسته تحقیق، تبلیغات روابط عمومی و متغیر های مستقل شامل: شناخت تاکتیک های مختلف تبلیغات، دراختیارداشتن امکانات و وسایل ارتباطی، میزان ارتباط مسئول روابط عمومی با رسانه های جمعی مختلف، میزان استفاده از تکنولوژی های تبلیغاتی مختلف برای انجام تبلیغات می باشد.

اهداف تحقیق

اهداف اصلی:

1- بررسی تاثیر تبلیغات روابط عمومی بر میزان رضایت مراجعین

 

اهداف فرعی:

1-ارزیابی شناخت تاکتیک های تبلیغاتی مختلف و  تکنولوژی های نوین تبلیغاتی برای افزایش رضایت مراجعین.

2- بررسی میزان کارآمدی تبلیغات در روابط عمومی و عوامل تاثیرگذار بر آن.

تاریخچه تبلیغات در جهان و ایران

آنچه که امروز به عنوان تبلیغات نو و جدید می شناسیم، ریشه در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم در کشور ایالات متحده دارد. اما به طور کلی برای تبلیغات اعم از سیاسی یا تجاری می توان سه دوره تاریخی قبل از انقلاب گوتنبرگ و اختراع و تکمیل ماشین چاپ در سال ۱۴۵۰ را در نظر گرفت.

۱) دوره علایم تجاری در زمان های گذشته افتخار و غروری که استادکاران داشتند، منجر به استفاده تبلیغاتی از آن به شکل علامت یا علامت های مشخص، شده است. به طور مثال آنان برای موضوعاتی مانند کاسه، کوزه سفالی و.... علامت خود را حک می کردند. بدین ترتیب شهرت آنان دست به دست و زبان به زبان می گشت و خریداران هنگام خرید به علایم تجاری توجه می کردند.

۲) نشانه ها و تبلیغ روی دیوارها

وسیله دیگر تبلیغات، جملاتی بود که روی سنگ و دیوارهای جنب محلی که اجناس مختلف به فروش می رسید نوشته می شد و از اجناس و کالا تمجید و تحسین می کرد. نظیر آن را می توان تبلیغات دیوارها و تابلوهای بالای مغازه های امروزی ذکر کرد. به طور مثال کاوش هایی که در شهر بمبئی آمده نشان داده است که در هر دکان کوچکی یک نوشته ای روی دیوار جنب در ورودی مغازه داشته است.

۳) جارچیهای شهر

در دوران گذشته به ویژه در یونان، جارچیهای عمومی وظیفه اطلاع رسانی را انجام می دادند، آنان اخبار مهم و وقایع مورد علاقه مردم را انتشار و بابت آن کارمزد می گرفتند. آنان حتی اتحادیه ای نیز تشکیل داده بودند اما بعد از ۱۴۵۰ و اختراع ماشین چاپ به وسیله یوهان گوتنبرگ به تدریج و تقریباً طی ۳۰۰ سال تمام اروپا تحت تأثیر این صنعت قرار گرفت. با بسط و گسترش مطبوعات در اواسط قرن هفدهم، تبلیغات به صورت جدیدی برای اطلاع افراد باسواد رشد و کم کم شروع به پیشرفت کرد.

بسط و توسعه چاپ روز به روز بر تعداد روزنامه ها و مجله ها افزوده شد و اولین روزنامه در ایالات متحده به نام بوستون نیوزلتر در سال ۱۶۹۰ چاپ شد و در سال ۱۹۱۴ قریب ۱۵ هزار روزنامه و مجله در این کشور منتشر شد.

سرانجام پس از پیدایش رادیو و ارسال اولین پیام به وسیله مارکنی در سال ۱۸۹۵ کم کم تبلیغات جای خود را در رسانه جدید گشود و اولین رادیو تجاری به نام کاکا در شهر پیترزبورگ واقع در ایالات پنسیلوانیا راه اندازی شد و بعدها شبکه عظیمی مانند A.B.C در سال ۱۹۲۶ تأسیس شد، پس از خاتمه جنگ جهانی دوم در سال ۱۹۴۵ تبلیغات از طریق تلویزیون آغاز شد و به سرعت گسترش یافت.

در فاصله بین سال های ۱۸۹۰ و دهه ۱۹۲۰ شاهد تغییرات عمده ای در صنعت تبلیغات بازرگانی و آثار اجتماعی آن بودیم. تا قبل از ۱۸۹۰ توجه مؤسسات تبلیغی تنها معطوف به بازار فروش کالا یا متن رسانه های مناسب و کوشش در متقاعد کردن صاحب شغلی است که باید برای آنها تبلیغ می شد. بعد از سال ۱۸۹۰ تبلیغات حاکی از گسترش دامنه خلاقیت و نقش مشاغل شد.

تبلیغات بازرگانی با به کار بردن شگردهای مختلف ارایه شد و با استفاده از قلم های مختلف و صفحه آرایی های مختلف و غیره به راه چند سویه ای برای اقناع مخاطبان تبدیل شد.

 

 

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                               صفحه

فصل 1-    کلیات تحقیق... 1

1-1-    مقدمه...... 2

1-2-    بیان مسئله. 3

1-3-    اهمیت و ضرورت انجام تحقیق.. 4

1-4-    اهداف تحقیق.. 4

1-5-    سوالات تحقیق.. 5

فصل 2-    ادبیات و مستندات تحقیق... 6

2-1-    پیشینه تحقیق.. 7

2-2-    تاریخچه تحقیق.. 11

2-3-    روابط عمومی.. 20

2-4-    تعاریف و مفاهیم روابط عمومی.. 21

2-4-1-     تعریف لغوی روابط عمومی.. 22

2-4-2-     تعریف اصطلاحی روابط عمومی.. 23

2-5-    ویژگی های روابط عمومی.. 24

2-6-    اهمیت و ضرورت روابط عمومی.. 24

2-7-    انواع روابط عمومی.. 25

2-7-1-     انواع روابط عمومی درعصر امروز 26

2-8-    جایگاه روابط عمومی در ایران.. 27

2-9-    تعریف تبلیغ.. 30

2-10-  تعریف تبلیغات... 31

2-11-  انواع تبلیغات بر اساس هدف... 33

2-12-  انواع روش های تبلیغات... 33

2-13-  ضرورت‌ تبلیغات‌ در جامعه‌ امروز 34

2-14-  نیاز و اهمیت تبلیغات... 35

2-15-  نهادینه‌ کردن‌ فرهنگ‌ تبلیغات... 36

2-16-  پیوند تبلیغات و روابط عمومی در جهت رضایت مراجعین.. 38

2-16-1-   نقش  مخاطب در عملکرد روابط عمومی و مبلغین تبلیغات... 38

2-17-  تبلیغات در روابط عمومی، رویکردی اطلاع‌رسانی.. 38

2-17-1-   اهداف روابط عمومی و تبلیغات... 40

2-18-  نقش ‌تبلیغات‌ در روابط عمومی.. 41

2-19-  جایگاه‌ تبلیغات در روابط عمومی ها 42

2-20-  رویكردهای ارزیابی میزان اثربخشی تبلیغات روابط عمومی در میزان رضایت مراجعین.. 42

2-21-  چارچوب نظری روابط عمومی.. 43

2-22-  مدل مفهومی تحقیق.. 50

2-23-  فرضیات تحقیق.. 50

فصل 3-    روش شناسی تحقیق... 52

3-1-    متغیرهای تحقیق.. 53

3-2-    تعریف مفاهیم.. 53

3-3-    روش تحقیق و ابزار گردآوری داده ها 55

3-4-    جامعه آماری.. 56

3-5-    برآورد حجم نمونه. 56

3-6-    روش نمونه گیری.. 56

3-7-    اعتبار و روایی.. 56

3-8-    روش تجزیه و تحلیل داده ها 57

فصل 4-   تجزیه و  تحلیل اطلاعات... 58

4-1-    مقدمه...... 59

4-2-    یافته های توصیفی مربوط به متغیر های تحقیق.. 59

4-3-    یافته های مربوط به فرضیه های تحقیق.. 77

فصل 5-    نتیجه‌گیری و پیشنهادات... 80

5-1-    مقدمه........ 81

5-2-    نتیجه گیری.. 81

5-3-    محدودیتهای تحقیق.. 82

5-4-    پیشنهادات... 83

 فهرست جداول

جدول‏4‑1 توزیع سنی مدیران ارشد و کارکنان.. 59

جدول‏4‑2 میزان تحصیلات مدیران ارشد و کارکنان.. 60

جدول‏4‑3 نحوه پاسخ گویی به سوالات نگرش کارکنان روابط عمومی در خصوص تبلیغات روابط عمومی.. 62

جدول‏4‑4  نحوه پاسخ گویی به سوالات نگرش مدیران ارشد روابط عمومی در خصوص تبلیغات روابط عمومی  64

جدول‏4‑5 نحوه پاسخ گویی به سوالات  نقش عوامل موثر بر توانمندسازی و توسعه جایگاه روابط عمومی.. 65

جدول‏4‑6 نتایج آزمون  t استیودنت زیر فرضیه اول.. 78

جدول‏4‑7 نتایج آزمون  t استیودنت زیر فرضیه دوم.

 

فهرست شکل­ها

شکل ‏4‑1 توزیع سنی مدیران ارشد و کارکنان مرد. 60

شکل ‏4‑2 توزیع سنی مدیران ارشد و کارکنان زن.. 61

شکل ‏4‑3میزان تحصیلات مدیران ارشد و کارکنان مرد. 61

شکل ‏4‑4میزان تحصیلات مدیران ارشد و کارکنان زن.. 62

شکل ‏4‑5 نحوه پاسخ گویی به سوال 2. 66

شکل ‏4‑6 نحوه پاسخ گویی به سوال 3. 67

شکل ‏4‑7 نحوه پاسخ گویی به سوال 7. 67

شکل ‏4‑8 نحوه پاسخ گویی به سوال 9. 67

شکل ‏4‑9 نحوه پاسخ گویی به سوال 12. 68

شکل ‏4‑10 نحوه پاسخ گویی به سوال 16. 68

شکل ‏4‑11 نحوه پاسخ گویی به سوال 18. 68

شکل ‏4‑12 نحوه پاسخ گویی به سوال 21. 69

شکل ‏4‑13 نحوه پاسخ گویی به سوال 25. 69

شکل ‏4‑14 نحوه پاسخ گویی به سوال 26. 69

شکل ‏4‑15 نحوه پاسخ گویی به سوال 1. 70

شکل ‏4‑16 نحوه پاسخ گویی به سوال 6. 70

شکل ‏4‑17 نحوه پاسخ گویی به سوال 10. 71

شکل ‏4‑18 نحوه پاسخ گویی به سوال 13. 71

شکل ‏4‑19 نحوه پاسخ گویی به سوال 14. 72

شکل ‏4‑20 نحوه پاسخ گویی به سوال 17. 72

شکل ‏4‑21 نحوه پاسخ گویی به سوال 19. 72

شکل ‏4‑22 نحوه پاسخ گویی به سوال 24. 73

شکل ‏4‑23 نحوه پاسخ گویی به سوال 28. 73

شکل ‏4‑24 نحوه پاسخ گویی به سوال 29. 73

شکل ‏4‑25 نحوه پاسخ گویی به سوال 4. 74

شکل ‏4‑26 نحوه پاسخ گویی به سوال 5. 74

شکل ‏4‑27 نحوه پاسخ گویی به سوال 8. 75

شکل ‏4‑28 نحوه پاسخ گویی به سوال 11. 75

شکل ‏4‑29 نحوه پاسخ گویی به سوال 15. 75

شکل ‏4‑30 نحوه پاسخ گویی به سوال 20. 76

شکل ‏4‑31 نحوه پاسخ گویی به سوال 22. 76

شکل ‏4‑32 نحوه پاسخ گویی به سوال 23. 76

شکل ‏4‑33 نحوه پاسخ گویی به سوال 27. 77

شکل ‏4‑34 نحوه پاسخ گویی به سوال 30. 77

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 16:43 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت آناتومی جمجمه (تربیت بدنی)

دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلppt
تعداد صفحات34
حجم فایل1.485 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

آناتومی جمجمه

Ø      از مجموع 22 استخوان پهن و نامنظم تشکیل شده است که با استخوان لامی و استخوانهای درون گوش میانی 29 عدد می باشد.

Ø      این استخوانها سروصورت را شکل می دهند.

Ø      همه بجز فک پایینی به وسیله بافت همبندی با هم مفصل شده و هیچ گونه حرکتی ندارند.این نوع مفصل لیفی را درز sture))می نامند.

جمجمه از دو بخش استخوان تشکیل شده است:

1.یکی از استخوانهای فرد جمجمه است که از دو بخش افقی وعمودی تشکیل شده است.

2.بخش عمودی  حفره جمجمه را از جلو محدود نموده،پیشانی را می سازد وبخش افقی ساختن سقف کاسه چشم و حفره ی بینی دخالت دارد.

3.استخوان پیشانی با استخوانهای دیگر جمجمه مانند:پروانه ای،پرویزنی ،فک بالایی ، جانبی ،گونه ای،اشکی ،و بینی مفصل می گردد.

 

عناوین اسلایدها


استخوان پیشانی     Forantal

استخوان پس سری     Occipital

استخوان پروانه ای   Sphenoid

استخوان پرویزنی       Ethmoid

استخوان گیجگاهی Temporal       

استخوان آهیانه    Parietal       

1- نمای پیشانی             frontalis      Norma

2-نمای پس سری        occipitalis      Norma

3-نمای جانبی               lateralis      Norma

4-نمای قاعده ای            basalis          Norma

5-نمای عمودی               Norma      rticalis

ملاج      Fontanell   

استخوان لامی    Hyoid bone

استخوان ترقوه    Clavicle 

استخوان کتف Scapula     

زوایا وکناره های استخوان کتف

استخوان لگن   Pelvis 

نمای بیرونی استخوان لگن

نمای درونی استخوان لگن

تفاوت لگن در زن ومرد

منابع:

1- کالبد شناسی عمومی          دکترسیدفخرالدین مصباح اردکانی

2- کالبد شناسی انسانی           دکترجمال الدین مستقیمی

3-مبانی آناتومی و حرکت         ولی اله دبیدی روشن

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 16:43 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت مغز و ساختمان آن (تربیت بدنی)

دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات49
حجم فایل1.973 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مغز و ساختمان آن

مخچه بزرگترین بخش مغز پسین می باشد که در بزرگسالان 8/1 وزن مغز (150 گرم) را تشکیل میدهد.

 در درون حفره جمجمه ای پشتی ودر زیر لوب پس سری مخ قرار دارد که بوسیله چادر مخچه (بخشی از سخت جامه) از آن جدا میگردد و شامل دو نیمکره است که بوسیله یک بخش میانی به نام کرمینه (Vermis)  بهم پیوند میشوند.

با پیشرفت رشد و تکامل لوله عصبی نخستین ، بخش دمی آن نخاع و بخش سری حبابهای مغزی را تشکیل میدهد. فضای درون لوله عصبی همچنان باز می ماند و دربخش سری گشادتر میگردد. فضاهای درون این حبابها بطن های مغزی را می سازند.

فضای درون تل انسفالون : بطن های جانبی

فضای درون دیانسفالون : بطن سوم

فضای درون رومبانسفالون : بطن چهارم

فضای درون مزانسفالون باریک بوده مجرای مغزی را می سازد که بطن سوم و چهارم را بهم مرتبط می سازند.

 

عناوین اسلایدها

ساقه مغز  (Brain stem)

 ساقه مغز شامل

اعمال ساقه مغز

بصل النخاع (Medulla oblongata)

ساختمان درونی

پل مغزی  (Pons)

ساختمان درونی

در برش عرضی پل دو ناحیه را می توان درنظر گرفت

مغز میانی  (Midbrain)

ساختمان درونی

مخچه (Cerebellum )

 ساختمان درونی

اعمال مخچه

پایه های مخچه ای

تشکیلات شبکه ای

وظایف تشکیلات شبکه ای

مغز واسطه ایDiencephalon ) )

ساختمان درونی

تالاموس

اپی تالاموس

متاتالاموس

  هیپوتالاموس

اعمال هیپوتالاموس

ساب تالاموس

مخ   (Cerebrum)

ساختمان درونی

قشر مخ

رشته های هماهنگ کننده

رشته های ارتباطی

رشته های پرتابی

بطن های مغز

اسکالپ (Scalp)

پرده مننژ

سخت شامه

عنکبوتیه

 نرم شامه

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 16:42 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت سیستم ایمنی و ورزش (تربیت بدنی)

دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلppt
تعداد صفحات99
حجم فایل2.893 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

سیستم ایمنی  و ورزش

سیستم ایمنی در چندین قسمت بدن واقع شده است

 سلول های ایمنی در اندام های اولیه ( مغز استخوان، تیموس) تکامل می یابند

 پاسخ های ایمنی در اندام های ثانویه (طحال، لوزه ها، آپاندیس) رخ می دهند

 

هنگامی سیستم ایمنی ما در حال شکل گیری است، ما توسط دفاع های ایمنی به نام آنتی بادی ها محافظت می شویم، که این آنتی بادی ها ( IgG) از طریق جفت از خون مادر به خون جنین انتقال می یابند.

مکانیسم های مسوول ایجاد تغییر در ایمنی در حین ورزش چند عاملی هستند.

 که شامل فاکتورهای عصبی-هورمونی از جمله هورمون آدرنالین، نورآدرنالین، هورمون رشد و هورمون کورتیزول می باشد.

 به نظر می رسد که این هورمون ها در دوره ی ریکاوری بر روی نوتروفیل ها و لنفوسیت ها اثر گذار می باشند.

    

 

برخی عناوین اسلایدها

آناتومی سیستم ایمنی

سلول های سیستم ایمنی

انواع ایمنی

سیستم ایمنی

ایمنی ذاتی ( غیر اختصاصی )

شیمیایی

ایمنی ذاتی ( غیر اختصاصی )

اهمیت بیگانه خواری

پاسخ التهابی

ماست سل ها

عوامل محلول در پاسخ های ایمنی

ایمنی اکتسابی

تکامل لنفوسیت ها

تکامل لنفوسیت ها

انواع لنفوسیت ها

پلاسماسل

انواع ایمنی اکتسابی

انتخاب کلونی لنفوسیت ها

انتخاب کلونی لنفوسیت ها

انتخاب کلونی لنفوسیت ها

ایمنی هومورال

انوع آنتی بادی

اعمال آنتی بادی ها

ایمنی سلولی

مولکول MHC و انواع آن

کلاس یک مولکول MHC

کلاس دو مولکول MHC

نقش سلول های T کمکی درایمنی اکتسابی

سلول های T کشنده: پاسخ به سلول های عفونی و سرطانی

سیستم ایمنی و ورزش

اثر ورزش شدید بر سیستم ایمنی

اثر ورزش کوتاه مدت شدید بر روی تعداد گلبول های سفید

اثر ورزش شدید کوتاه مدت بر روی تعداد لنفوسیت ها

اثر ورزش حاد بر روی سطوح سایتوکین

اثر ورزش حاد بر روی سطوح اینترلوکین 6

ارتباط احتمالی بین پاسخ سایتوکین و آسیب عضله

پروتئین های فاز حاد و سطح سایتوکین

مکانیسم های عصبی-هورمونی و سیستم ایمنی

مقایسه ی سیستم ایمنی ورزشکاران و غیر ورزشکاران

عملكرد ایمنی در ورزشكاران و غیر ورزشكاران

نقش مكمل های تغذیه ای در سیستم ایمنی  

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 16:42 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

جزوه ی کسب درآمد تضمینی از اینترنت بدون سرمایه یا کمترین سرمایه ...عدم رضایت=بازگشت وجه (آموزشی)

دسته بندیآموزشی
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات69
حجم فایل874 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

سلام...همونطور که میدونید در اینترنت هزاران کتاب و مقاله و جزوه  در مورد کسب درآمد از اینترنت هست که به قیمت های مختلف به فروش میره و بعضی هم رایگان هستند ولی هیچکدوم تضمینی و یک درصد هم عملی نیستند و اگر هم یک درصد عملی باشند تو ایران جواب نمیده و بدون سرمایه هم نمیشه کاری کرد... ولی حالا که این جزوه رو انتخاب کردین باید بهتون بگم که این جزوه با تمامیه جزوه ها و کتاب های کسب درآمد از اینترنت فرق داره  و من بصورت صد درصد عملی بهتون از اول تا آخر کسب درآمد از اینترنت تو ایرانو حتی بدون سرمایه و یا سرمایه ی کم توضیح دادم...و سعی کردم اصلا پرحرفی نکنم و مرحله به مرحله براتون توضیح بدم...من قول میدم اگر این جزوه رو با دقت و مرحله به مرحله بخونین و تلاش کنید خیلی راحت به درآمد های مختلف از اینترنت میرسید... در انتهای جزوه هم آموزش تمامیه نرم افزارهای ارتباطی مثل اینستاگرام و تلگرام وآموزش هک گوشی های سیمبین رو گذاشتم...دوستان بازم میگم این جزوه کاملا تضمینی هست و مبلغشم که از همه کتابا ارزونتر هست...این جزوه رو  خودم تو دو ماه نوشتم و حاصل تجربیات بنده هست....ایمیل من هم برای مشاوره و پشتیبانی در خدمتتون هست...hamodhamed8124@gmail.com

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 16:42 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت روشهای انتگرال‌گیری عددی همراه با کدهایR (آمار)

دسته بندیآمار
فرمت فایلrar
تعداد صفحات35
حجم فایل866 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

این پاورپوینت شامل ۳۵ اسلاید شامل انواع روشهای انتگرال گیری عددی از جمله انتگرال گیری ذوزنقه‌ای و کد Rآن همراه با مثال حل شده،انتگرال گیری سیمپسون و کد Rآن همراه با مثال حل شده،انتگرال گیری گوس هرمیت و کد Rآن همراه با مثال حل شده، و... می‌باشد. اسلایدها همراه با شکل و توضیحات کامل ارائه شده‌اند. مثالها به طور کامل حل شده و هیچ ابهامی در آنها وجود ندارد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 16:42 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود پاورپوینت فعالیتهای ترفیعی وتشویقی ( فصل یازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) (

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات25
حجم فایل402 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت فعالیتهای ترفیعی وتشویقی ( فصل یازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

تعداد اسلاید:25 اسلاید

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

دسته: مدیریت بازاریابی

کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل یازدهم این کتاب با عنوان "فعالیتهای ترفیعی وتشویقی" می باشد و بخشهای عمده آن شامل موارد زیر است:

مقدمه

فرآیند ارتباطات                                                                  

عوامل موثردرترکیب ترفیع

اجزای آمیخته ترفیع وتشویق

گامهای اصلی برنامه تبلیغات  آگهیها

مشخص کردن هدف

 تصمیمات درمورد بودجه اگهی

تصمیمات درموردپیام

تصمیمات درموردرسانه گروهی

 ارزیابی عملیات آگهی دررسانه

پیشبردفروش

تصمیمات اصلی درامور پیشبرد فروش

 ایجاد برنامه پیشبردفروش

اهداف روابط عمومی

مراحل تعیین زمان ونحوه استفاده ازروابط عمومی

فروش حضوری

مزیت فروش حضوری

انواع مشاغل فروش

فرآینداستراتژیک فروش حضوری

عوامل موثردرترکیب ترفیع

مراحلی که درانتخاب فروشندگان مهم است

سه گام اصلی درانتخاب نیروی فروش

روشهای متداول پرداخت دستمزد به نیروی فروش

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 16:42 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود سوالات تخصصی رشته حسابداری مدیریت کلیه گرایش ها و بانکداری استخدامی بانک ملت (آزمون استخدامی)

دسته بندیآزمون استخدامی
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات400
حجم فایل4.656 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

سوالات تخصصی :

حسابداری+حسابداری میانه+بودجه+حسابداری شرکتها+حسابداری صنعتی+حسابرسی

تئوری های مدیریت

مدیریت مالی

بانکداری

اقتصاد خرد و کلان

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 16:42 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت تغذیه در مسابقات آمادگی جسمانی (تربیت بدنی)

دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلppt
تعداد صفحات35
حجم فایل368 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

تغذیه در مسابقات آمادگی جسمانی

اهداف تغذیه در ورزشكاران

1)     افزایش انرژی برای مسابقه كوتاه مدت كوتاه مدت

2)     جایگزینی مواد از دست رفته از طریق تعریق

3)     افزایش قدرت عضلات

4)     افزایش تمركز حواس برای انجام دقیق ایستگاهه

5)     ترمیم بافت های آسیب دیده بعد از مسابقه

•         در حین تمرینات به علت زمان طولانی و تشكیل اكسیدان هااستفاده از ویتامین C  , Eضروری است.

*      2ساعت قبل از تمرین فرصت خوبی برای مصرف آب است.در این فاصله دستگاه گوارشی قدرت جذب آب را دارد.

ü      وجود انواع مختلف كربوهیدرات(گلوكز-فروكتوز-ساكاروز)در یك مایع باعث می شود سرعت جذب آن بیشتر از محلول حاوی یك نوع كربوهیدرات است كه دلیل آن وجود مسیر ها ی مستقل انتقا فعال برای هر یك از انواع كربوهیدرات می باشد.

 

عناوین اسلایدها

شیوه مسابقات آمادگی جسمانی

مسابقات در 6 گروه سنی برگزار می شود

 رده های سنی

مسابقات در 2 آزمون برگزار می شود:

مسافت های آزمون دو

سیستم درگیر در این مسابقات

آزمون ایستگاهی

آزمون دویدن

اهداف تغذیه در ورزشكاران

میزان كالری مصرفی روزانه

در صد سهم كالری دریافتی

كربوهیدرات ها

لیپید ها

پروتئین ها

بیشترین ماده معدنی موجود در بدن

منیزیم

پتاسیم

غذادرطول تمرینات

مایعات در طول تمرینات

آب

آیا بارگیری كربوهیدرات قبل از مسابقه برای مسابقات آمادگی جسمانی لازم است؟

غذا در شب قبل  از مسابقه

غذا با كربو هیدرات بالا(نان-برنج- ماكارونی-سیب زمینی پخته)

روز مسابقه

مایعات قبل از مسابقه

تغذیه بعد از مسابقه

مكمل های رژیمی

آیا مصرف چای، قهوه یا كوكاكولا می‌تواند باعث مثبت شدن تست دوپینگ شود؟

بی كربنات

كراتین

از عمده اثرات كراتین می توان به موارد ذیل اشاره كرد

مقدار مصرف

توصیه های مهم هنگام مصرف كراتین

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 16:41 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود تحقیق آماده با عنوان "هوش" (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات7
حجم فایل20 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود تحقیق آماده با عنوان "هوش"

دسته: مدیریت رفتار سازمانی- مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته

تعداد صفحات: 7 صفحه

این فایل شامل تحقیقی در زمینه "هوش" بوده که می تواند به عنوان کار تحقیقی برای درسهای مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

اندازه گیری هوش

تست های هوش

هوش چندگانه گاردنر

هوش هیجانی ( عاطفی )

ابعاد هوش هیجانی

هوش معنوی

مقایسه هوش معنوی با هوش احساسی

مقایسه هوش معنوی و هوش عقلی (سنتی)

هوش فرهنگی

ابعاد هوش فرهنگی

هوش شهودی

منابع     

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 16:41 ] [ آریا برومندی ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 صفحه بعد

دیگر امکانات