پاورپوینت توریسم درمانی (گردشگری و توریسم)

دسته بندیگردشگری و توریسم
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات33
حجم فایل642 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت توریسم درمانی

 

توسعه روزافزون علوم منابع طبیعی و محیط زیست در سطح دنیا ، ایجاد شاخه های نوینی از علوم و صنایع مربوط را در پی داشته که هر یک به نوبه خود قابلیت اثرپذیری از بوم سازه طبیعی را دارا هستند . دانش اکوتوریسم یا گردشگری طبیعت به عنوان یکی از پرجاذبه ترین و در عین حال پرمنفعت ترین علوم وابسته به منابع طبیعی و محیط زیست تلقی می شود که هنوز در ایران به طور جدی بدان پرداخته نشده است .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 17:09 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

روت و آموزش تضمینی روت کردن گوشی اندرویدی (آموزشی)

دسته بندیآموزشی
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات7
حجم فایل278 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فهرست مطالب...

فصل اول :  روت چیست؟ شناسایی کامل روت و نکاتی کلیدی در مورد روت .......3

 فصل دوم  و اصلی : نحوه ی روت کردن گوشی های اندروید............................5
 

روت چیست؟ شناسایی کامل روت و مزایا و معایب آن و نکاتی کلیدی در مورد روت
 

با سلام و عرض وقت بخیر خدمت دوستان عزیز ... این بار با آموزش کامل و تصویری روت کردن گوشی های اندرویدی در خدمت شما هستیم...خب قبل از روت کردن گوشی شما لازم هست که ابتدا کامل روت رو بشناسید و با مزایا و معایب اون هم آشنا بشید...خب بریم سراغ اینکه روت چیست؟؟؟

روت یا ROOT در لغت به معنای ریشه و اصطلاحا روت کردن به زبان ساده یعنی دسترسی ریشه ای به دستگاه اندروید شما...یعنی روت در کل یعنی قابلیت  دسترسی به چیزهایی در تنظیمات که شما در حالت عادی نمیتونید اونا رو انجام بدین...با روت کردن میتونید تغییرات بیشتری رو انجام بدین و تنظیمات دلخواهتون رو روی گوشیتون پیاده کنید...و میشه گفت که با روت کردن یجورای گوشیتون آپدیت میشه و به آخرین نسخه میره و امکانات جدیدی رو در گوشیتون میبینید ...البته روت کردن مزایا و معایبی که درادامه میگم پس حتما با دقت مطالب رو دنبال کنید.

خب همونطور که گفته شد با روت کردن شما از محدودیت های گوشی آزاد میشین و به تنظیمات بیشتر و جالبتری در گوشیتون دست پیدا کرده و استفاده میکنید و حتی گاها پوشه های سیستم گوشی رو هم مشاهده میکنید و میتونید موارد اضافی رو حذف کنید....با روت کردن از هنگ گوشی و کم سرعتی طبق تجارب بنده و دیگر کاربران راحت میشوید...باطری موبایل شما بهتر کار کرده و عمر بیشتری میکند...با روت کردن میتونید براحتی بعد از روت کردن خیلی از برنامه های پیش فرض گوشیتون که حافظه اشغال کردند رو حذف کنید برنامه هایی مثل گوگل پلاس گوگل موزیک توییتر  و خیلی برنامه های دیگر ،براحتی پس از روت با نصب  titanium backupمیتونید این کار رو انجام بدید... و ....
موفق باشین این جزوه با قیمت استثنایی برای شما عزیزان ...در صورتی موبایلی ها برای روت پنجاه هزار میگیرند اونم اگر بتونند روت کنند...

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 17:09 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود پاورپوینت ارتباطات (فصل نهم کتاب تک جلدی مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز ترجمه پارسائیان و

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات14
حجم فایل384 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت ارتباطات (فصل نهم کتاب تک جلدی مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 14 اسلاید

دسته: مدیریت رفتار سازمانی

کتاب مدیریت مبانی رفتار سازمانی رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی از جمله منابع مهم درس مدیریت رفتار سازمانی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل نهم این کتاب با عنوان « ارتباطات» می باشد که در 14 اسلاید بصورت بسیار زیبا طراحی شده است و می تواند به عنوان کار ارائه کلاسی(سمینار-کنفرانس) برای درس مدیریت رفتار سازمانی مورد استفاده قرار گیرد؛ بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

نقش ارتباطات

فرآیند ارتباطات

مسیر ارتباطات

راههای شناخته شده در ایجاد ارتباط

شبكه های ارتباطی

موانعی كه بر سر راه ارتباطات اثر بخش قرا ردارد:

ارتباطات بین فرهنگها

نكات كاربردی برای مدیران (موانع بر سر راه ارتباطات كدامند)

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 17:09 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود پاورپوینت شناخت تیم (فصل هشتم کتاب تک جلدی مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز ترجمه پارسائیان

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات19
حجم فایل393 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت شناخت تیم (فصل هشتم کتاب تک جلدی مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 19 اسلاید

دسته: مدیریت رفتار سازمانی

کتاب مدیریت مبانی رفتار سازمانی رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی از جمله منابع مهم درس مدیریت رفتار سازمانی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل هشتم این کتاب با عنوان « شناخت تیم » می باشد که در 19 اسلاید بصورت بسیار زیبا طراحی شده است و می تواند به عنوان کار ارائه کلاسی(سمینار-کنفرانس) برای درس مدیریت رفتار سازمانی مورد استفاده قرار گیرد؛ بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

تعریف گروه

تعریف گروه كاری

مقایسه تیم و گروه

انواع تیم

تیم حل كنندة مسأله

 تیم خودگردان

 تیم متخصص

رابطة تیم و گروه

نه نقش تیم

نقصان پذیری تیم و حساب پس دهی

اعتماد متقابل

ابعاد اعتماد

چگونه می توان اعتماد به وجود آورد ؟

تبدیل افراد به عضو تیم

پرورانیدن افراد برای عضویت در تیم

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 17:08 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

اب مجازی (علوم انسانی)

دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلzip
تعداد صفحات33
حجم فایل2.123 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

اب مجازی

مقاله اب مجازی در 33 صفحه همراه پاورپوینت در 27 اسلاید

آب مجازی مقدار آبی است كه یك كالا و یا یك فرآورده كشاورزی طی فرآیند تولید مصرف می‌كند تا به مرحله تكامل برسد و مقدار آن معادل جمع كل آب مصرفی در مراحل مختلف زنجیره تولید از لحظه شروع تا پایان می‌باشد. به طور ساده می توان آب مجازی را مقدار آبی که برای تولید کالا مورد نیاز می باشد، تعربف نمود. صفت مجازی در این تعریف بدان معنا است که بخش عمده آب مصرف شده طی فرایند تولید، در محصول نهایی وجود فیزیکی ندارد و در حقیقت بخش بسیار ناچیزی از آب مصرفی در پایان به عنوان آب واقعی در بافت محصول باقی خواهد ماند.

مقدار آب مجازی هر کالا یا محصول با توجه به شرایط اقلیمی و فرهنگی، مکان تولید، مدیریت و برنامه ریزی در طی روند تولید آن متفاوت است، به عنوان مثال آب مجازی یک کیلوگرم گندم در ایران و یک کشور اروپایی با هم متفاوت می باشد.

افزایش رقابت كشورها برسر آب، نیاز به غذا برای جمعیت در حال رشد و افزایش کم آبی در بسیاری از نقاط جهان از جمله دلایل مهمی هستند تا نگاهی به شیوه درست مدیریت آب در این کره خاکی و كشورخود داشته باشیم. وابستگی انسان به آب نشان می‌دهد كه نیاز آبی برای تولید غذا بیش از نیازهای دیگر بشریت است به گونه‌ای كه یک انسان بالغ برای زنده ماندن، روزانه بیش از 2 الی 4 لیتر آب آشامیدنی احتیاج دارد و این درحالی است كه 1000 برابر این مقدار، آب برای تولید غذا نیاز است و این خود دلیل مهمی برای پاسخ به این سؤال است كه چرا مفهوم آب مجازی در زمانی كه در خصوص تولید غذا صحبت می‌شود دارای اهمیت بالایی است.

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 17:08 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

کاربینی بانک قوامین (گزارش کاربینی)

دسته بندیگزارش کاربینی
فرمت فایلzip
تعداد صفحات18
حجم فایل162 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

کاربینی بانک قوامین  

دانلود گزارش کاربینی همراه فایل پاورپوینت

گزارش کاربینی

فرمت:ورد و قابل ویرایش

زمینه:حسابداری

 نگارش سال 1394

دارای 12اسلاید طراحی شده زیبا و با انیمیشن زیبا

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قابل ویرایش در قالب استاندارد کاردانی نگارش سال 1394

دارای 12 اسلاید طراحی شده زیبا و با انیمیشن زیبا

 

گزارش کاربینی بانک ملی, بانک فایل , بانک مقاله صبا ,در پی فردا - گزارش کاربینی بانک,ریسک در بانک ها ,عملکرد بین بانک های کوچک ,روابط بین بانک های کوچک و SME ها ,دانلود کاربینی بانک,بانک پاورپوینت,بانک ملی پاورپوینت,بانک ملی پاورپوینت ایران,پروژه آذرخش بانک ملی,پروژه حسابداری بانک ملی,پروژه کارآموزی بانک ملی,پروژه کاربینی بانک,پروژه کاربینی بانک ملی,پروژه مالی بانک ملی,پروژه های تحقیقاتی بانک ملی,دانلود پروژه پاورپوینت کاربینی بانک ملی,کاربینی در بانک ملی,پایان نامه بانک ملی,پایان نامه در مورد بانک ملی,پایان نامه های مورد حمایت بانک ملی,پرسشنامه رضایت مشتری از بانک,پرسشنامه رضایت مشتری از خدمات بانک,پرسشنامه رضایت مشتری از کارکنان بانک,پرسشنامه رضایت مشتری بانک,پرسشنامه رضایت مشتریان از بانک,پرسشنامه رضایت مشتریان بانک,پرسشنامه سنجش رضایت مشتریان بانک,تحقیق بانک ملی,تحقیق در مورد بانک ملی ایران,تحقیق در مورد تاریخچه بانک ملی,تحقیق درباره بانک ملی,تحقیق رضایت مشتریان بانک,تعریف رضایت مشتریان بانک,دانلود پرسشنامه رضایت مشتری از بانک,رضایت مشتری در بانک,رضایت مشتریان بانک ملی,سنجش رضایت مشتریان بانک ملت,شماره مشتری بانک ملی چیست؟,عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک,مقالات بانک ملی,مقالات بانک ملی ایران,مقاله ای در مورد بانک ملی,مقاله بانک ملی,مقاله بانک ملی ایران,مقاله درباره بانک ملی,مقاله درمورد بانک ملی,موضوعات پایان نامه بانک ملی

بانك قوامین در ابتدا با هدف كمك به افزایش توان معیشتی و مالی كاركنان زحمتكش ناجا با نام صندوق قرض الحسنه ناجا فعالیت خود را شروع نمود و در تاریخ 20/6/79 به مؤسسه پس انداز وقرض الحسنه قوامین تغییر نام یافت و گستره فعالیت خودرا علاوه بر كاركنان ناجا به آحاد مردم امتداد بخشید .

بانك قوامین در آستانه پنجمین سال فعالیت خود توانست شرایط ورود به شبکه بانکی کشور را مهیا و در بهمن ماه سال 1383 موفق به دریافت موافقت اصولی از بانک مرکزی برای تبدیل به موسسه مالی و اعتباری گردید .

بانك قوامین هم اکنون با بهره گیری از تکنولوژی نوین و به کارگیری نیروهای کارآمد و متخصص با 29 واحد سرپرستی در مراکز استان ها و بیش از 772 شعبه در سراسر کشور در راستای تحقق اهداف و برنامه های خود در چارچوب قوانین و مقررات نظام بانکی جمهوری اسلامی گام برمی دارد .

بانك قوامین با رعایت اصل مشتری محوری به عنوان سرمایه ای بزرگ در جهت ارتقاء خدمات گام برمی دارد و در تلاش است تا با ایجاد بستری مناسب برای ارائه خدمات مطلوب به مردم جایگاهی امن برای آسایش مشتریان باشد. شعبه ای که اینجانب در آن مشغول به کار بوده دارای 15پرسنل شامل،رئیس،معاون،رئیس صندق،رئیس معاملات،سوپروایزر،کارمند و 4نفر تحویل دار و همچنین خدمتگزار شعبه می باشد.ساعت کار اغلب بانکها از 8 صبح تا 16 می باشد.

دراین شعبه ساعت 8 تا حدودا 11 صبح پر بارترین و می شود گفت شلوغ ترین زمان است و کارمندان کار بیشتر را در این ساعات انجام می دهند.روزهای آخر ماه و اولین روزهای و زمان واریز حقوق روزهایی هستند که شعبه مشتریان بسیاری را پذیزا و به آنها جواب گوست.این شعبه با این تعداد کارمند پاسخوی همه مشتریان می باشد.تقریبا ارتباطاط به صورت عمودی است یعنی از بالا به پایین برخی از کارها برای کارمندان تعریف شده است و آنها باید هر روز تکرار مکرارات را انجام دهند کار آنها تکراریست چندان اختیاری در انجام کارها ندارند,برخی از کارها باید حتما مورد تایید و امضاء رئیس قرار گیرد و برخی دیگر باید حتما مقامات بالا به رئیس این اجازه را بدهند یعنی حتی رئیس شعبه نیز در انجام برخی از امور از خود اختیار تام ندارد.خلاقیت و نو آوری نیز در امور بانکی معنا ندارد مگر در کارهای فردی که بر می گردد به نظم و انضباط آنها برای مثال چیدمان پرونده ها طوری که به راحتی در دسترس باشند.نوآوری و خلاقیت در بانک با پیشرفت تکنولوژی و شبکه ارتباطاط و...در ارتباط است و این به مسئولین رده های بالاتر بانک بر می گردد که این تکنولوژیهای برتر را هر چه سریع تر از سایر بانکها برای شعبات خود فراهم کنند چرا که سایر بانکهای خصوصی و دولتی رقبای بزرگی محسوب می شوند و مشتریان به بانکهایی مراجعه می کنند که در کمترین زمان و با صرف وقت و هزینه کمتر بهترین وبیشترین کارها را انجام دهند چرا که در این دوران وقت و هزینه و جلب رضایت مشتری حرف اول را میزند.

امور بانکی بر اساس عدم اعتماد صورت می گیرد لذا هر یک از کارمندان در قبال کاری که انجام میدهند مسئولند.سیستم کامپیوتری که هر یک از آنها با آن کار می کنند جداست هر کدام برای ورود کارمندان  به سیستم کد و رمز جداگانه تعریف شده.و هر یک از کارمندان باید با کد و رمز خود وارد شوند زیرا اگر اشتباهی رخ دهد این مسئولیت با صاحب آن کد و صاحب امضاء می باشد.

در سیستم بانکی رفتار کارمندان باید محترمانه و رسمی باشد چه با ارباب رجوع و چه با سایر همکاران.لباس فرم آنها نیز باید مرتب و رسمی باشد که این رسمی بودن در بانکهای خصوصی بیشتر رعایت می شود.

در سیستم بانکی رفتارها پاسخ ـ محرک می باشد کارمندان کار می کنند تا در آخر ماه حقوق بگیرند.کارمندی که کار خود را خوب انجام دهد برای مثال کارمندی ظرف مدت 1ماه بسیاری از اقساط معوقه را پیگیری و مبلغ هنگفتی را به صندوق بازگرداند بانک نیز مبلغ 24 ساعت اضافه کاری را به ایشان اعطا نمودند.این خود باعث تشویق این کارمند و ترغیب سایرین می شود.

 

  1. 2. ماشین‌آلات و دستگاه‌ها و ابزارها:

  2.  

شرح فعالیت های اداره حسابداری در خصوص امورحقو ق و دستمزد:

 

عکس بخشی از گزارش کاربینی

دانلود کاربینی حسابداری,دانلود پروژه کاربینی رشته حسابداری, مقاله حسابداری, مقاله رشته حسابداری, مقالات حسابداری, پروژه حسابداری, تحقیق حسابداری, تحقیق رشته حسابداری, پروژه رشته حسابداری, پروژه های حسابداری, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی,

فهرست مطالب گزارش کاربینی

توصیف فرآیند انجام کار
        1.تشریح جریان فرآیند کار
        2.ماشین‌آلات و دستگاه‌ها و ابزارها
        3.محصولات تولید شده (کالا یا خدمات) و نحوه ارایه خدمات پس از تولید و تحویل
        4.نحوه کنترل کیفیت انجام فعالیت‌ها
توصیف توانمندی‌ها و مهارت‌های مورد انتظار برای احراز شغل موردنظر
         1.ویژگی‌های مهارتی
       2.دانش و استعدادهای موردنیاز
       3.ویژگی‌های جسمانی
توصیف شرایط انجام وظایف مربوط به شغل موردنظر
       1.سختی و پیچیدگی کار
       2.نکات مربوط به قوانین و مقررات انجام کار
       3.نکات مربوط به ایمنی و بهداشت
       4.نکات مربوط به فرهنگی و اجتماعی (جاذبه و انگیزه‌های شغلی):
       5.وضعیت درآمدی و مباحث اقتصادی

ت) تحقیق، توصیف و مقایسه ویژگی‌های شغل موردنظر در داخل و خارج از کشور:

ث) ارایه نظرات و پیشنهادات کاربین در خصوص موقعیت فعلی و آینده شغل موردنظر:

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 17:08 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

کاربینی بانک کشاورزی (گزارش کاربینی)

دسته بندیگزارش کاربینی
فرمت فایلzip
تعداد صفحات27
حجم فایل229 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

کاربینی بانک کشاورزی  

دانلود گزارش کاربینی همراه فایل پاورپوینت

گزارش کاربینی

فرمت:ورد و قابل ویرایش

زمینه:حسابداری

 نگارش سال 1394

دارای 12اسلاید طراحی شده زیبا و با انیمیشن زیبا

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قابل ویرایش در قالب استاندارد کاردانی نگارش سال 1394

دارای 12 اسلاید طراحی شده زیبا و با انیمیشن زیبا

 

گزارش کاربینی بانک ملی, بانک فایل , بانک مقاله صبا ,در پی فردا - گزارش کاربینی بانک,ریسک در بانک ها ,عملکرد بین بانک های کوچک ,روابط بین بانک های کوچک و SME ها ,دانلود کاربینی بانک,بانک پاورپوینت,بانک ملی پاورپوینت,بانک ملی پاورپوینت ایران,پروژه آذرخش بانک ملی,پروژه حسابداری بانک ملی,پروژه کارآموزی بانک ملی,پروژه کاربینی بانک,پروژه کاربینی بانک ملی,پروژه مالی بانک ملی,پروژه های تحقیقاتی بانک ملی,دانلود پروژه پاورپوینت کاربینی بانک ملی,کاربینی در بانک ملی,پایان نامه بانک ملی,پایان نامه در مورد بانک ملی,پایان نامه های مورد حمایت بانک ملی,پرسشنامه رضایت مشتری از بانک,پرسشنامه رضایت مشتری از خدمات بانک,پرسشنامه رضایت مشتری از کارکنان بانک,پرسشنامه رضایت مشتری بانک,پرسشنامه رضایت مشتریان از بانک,پرسشنامه رضایت مشتریان بانک,پرسشنامه سنجش رضایت مشتریان بانک,تحقیق بانک ملی,تحقیق در مورد بانک ملی ایران,تحقیق در مورد تاریخچه بانک ملی,تحقیق درباره بانک ملی,تحقیق رضایت مشتریان بانک,تعریف رضایت مشتریان بانک,دانلود پرسشنامه رضایت مشتری از بانک,رضایت مشتری در بانک,رضایت مشتریان بانک ملی,سنجش رضایت مشتریان بانک ملت,شماره مشتری بانک ملی چیست؟,عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک,مقالات بانک ملی,مقالات بانک ملی ایران,مقاله ای در مورد بانک ملی,مقاله بانک ملی,مقاله بانک ملی ایران,مقاله درباره بانک ملی,مقاله درمورد بانک ملی,موضوعات پایان نامه بانک ملی

بانک کشاورزی یکی از بانک‌های تخصصی کشور و مورد تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است که ماموریت آن، حمایت از بخش کشاورزی و زیر بخش‌های آن است. بانك كشاورزی در بیست و یكم خرداد سال 1312 تاسیس شد. این بانك هم‌اكنون با پشتوانة هشتاد و یک سال‌ تجربه خدمت‌رسانی به عنوان یك بانك پیشرو در زمینه ارائه خدمات بانكی به همه مردم در سراسر كشور در حال خدمت رسانی است.

در برخی دوره های زمانی نام بانک دستخوش تحولاتی شده و در برخی مواقع نیز اساس نامه و ماموریت های آن نیز در راستای تامین مالی بخش کشاورزی و زیر بخشهای آن به عنوان یکی از زیر بخش‌های اثرگذار بر اقتصاد کشور و موتور مولد تولید که منجر به رشد اقتصادی می گردد تغییر یا تکمیل شده است. این بانک به منظور حفظ خوداتکایی از اوایل دهه 70 هجری شمسی با حضور موثر در مراکز پولی و مالی کشور و توسعه خدمات شعب شهری خود تلاش كرده است تا از منابع موجود در مراکز تجاری نیز به نفع توسعه بخش کشاورزی بهره جوید.

بانک کشاورزی در حال حاضر 1914 شعبه دارد که 1153 شعبه در مناطق روستایی و کشاورزی به ارایه خدمات تخصصی بخش کشاورزی پرداخته و تعداد 761 شعبه نیز در شهرها در امر ارایه خدمات تجاری مشغول به فعالیت هستند و 36 شعبه نیز به ارایه خدمات ارزی و بین المللی مشغول اند.

دراین شعبه ساعت 8 تا حدودا 11 صبح پر بارترین و می شود گفت شلوغ ترین زمان است و کارمندان کار بیشتر را در این ساعات انجام می دهند.روزهای آخر ماه و اولین روزهای و زمان واریز حقوق روزهایی هستند که شعبه مشتریان بسیاری را پذیزا و به آنها جواب گوست.این شعبه با این تعداد کارمند پاسخوی همه مشتریان می باشد.تقریبا ارتباطاط به صورت عمودی است یعنی از بالا به پایین برخی از کارها برای کارمندان تعریف شده است و آنها باید هر روز تکرار مکرارات را انجام دهند کار آنها تکراریست چندان اختیاری در انجام کارها ندارند,برخی از کارها باید حتما مورد تایید و امضاء رئیس قرار گیرد و برخی دیگر باید حتما مقامات بالا به رئیس این اجازه را بدهند یعنی حتی رئیس شعبه نیز در انجام برخی از امور از خود اختیار تام ندارد.خلاقیت و نو آوری نیز در امور بانکی معنا ندارد مگر در کارهای فردی که بر می گردد به نظم و انضباط آنها برای مثال چیدمان پرونده ها طوری که به راحتی در دسترس باشند.نوآوری و خلاقیت در بانک با پیشرفت تکنولوژی و شبکه ارتباطاط و...در ارتباط است و این به مسئولین رده های بالاتر بانک بر می گردد که این تکنولوژیهای برتر را هر چه سریع تر از سایر بانکها برای شعبات خود فراهم کنند چرا که سایر بانکهای خصوصی و دولتی رقبای بزرگی محسوب می شوند و مشتریان به بانکهایی مراجعه می کنند که در کمترین زمان و با صرف وقت و هزینه کمتر بهترین وبیشترین کارها را انجام دهند چرا که در این دوران وقت و هزینه و جلب رضایت مشتری حرف اول را میزند.

امور بانکی بر اساس عدم اعتماد صورت می گیرد لذا هر یک از کارمندان در قبال کاری که انجام میدهند مسئولند.سیستم کامپیوتری که هر یک از آنها با آن کار می کنند جداست هر کدام برای ورود کارمندان  به سیستم کد و رمز جداگانه تعریف شده.و هر یک از کارمندان باید با کد و رمز خود وارد شوند زیرا اگر اشتباهی رخ دهد این مسئولیت با صاحب آن کد و صاحب امضاء می باشد.

در سیستم بانکی رفتار کارمندان باید محترمانه و رسمی باشد چه با ارباب رجوع و چه با سایر همکاران.لباس فرم آنها نیز باید مرتب و رسمی باشد که این رسمی بودن در بانکهای خصوصی بیشتر رعایت می شود.

در سیستم بانکی رفتارها پاسخ ـ محرک می باشد کارمندان کار می کنند تا در آخر ماه حقوق بگیرند.کارمندی که کار خود را خوب انجام دهد برای مثال کارمندی ظرف مدت 1ماه بسیاری از اقساط معوقه را پیگیری و مبلغ هنگفتی را به صندوق بازگرداند بانک نیز مبلغ 24 ساعت اضافه کاری را به ایشان اعطا نمودند.این خود باعث تشویق این کارمند و ترغیب سایرین می شود.

عکس بخشی از گزارش کاربینی

دانلود کاربینی حسابداری,دانلود پروژه کاربینی رشته حسابداری, مقاله حسابداری, مقاله رشته حسابداری, مقالات حسابداری, پروژه حسابداری, تحقیق حسابداری, تحقیق رشته حسابداری, پروژه رشته حسابداری, پروژه های حسابداری, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, دانلود پروژه, دانلود پروژه کارآموزی

فهرست مطالب گزارش کاربینی

توصیف فرآیند انجام کار
        1.تشریح جریان فرآیند کار
        2.ماشین‌آلات و دستگاه‌ها و ابزارها
        3.محصولات تولید شده (کالا یا خدمات) و نحوه ارایه خدمات پس از تولید و تحویل
        4.نحوه کنترل کیفیت انجام فعالیت‌ها
توصیف توانمندی‌ها و مهارت‌های مورد انتظار برای احراز شغل موردنظر
         1.ویژگی‌های مهارتی
       2.دانش و استعدادهای موردنیاز
       3.ویژگی‌های جسمانی
توصیف شرایط انجام وظایف مربوط به شغل موردنظر
       1.سختی و پیچیدگی کار
       2.نکات مربوط به قوانین و مقررات انجام کار
       3.نکات مربوط به ایمنی و بهداشت
       4.نکات مربوط به فرهنگی و اجتماعی (جاذبه و انگیزه‌های شغلی):
       5.وضعیت درآمدی و مباحث اقتصادی

ت) تحقیق، توصیف و مقایسه ویژگی‌های شغل موردنظر در داخل و خارج از کشور:

ث) ارایه نظرات و پیشنهادات کاربین در خصوص موقعیت فعلی و آینده شغل موردنظر:

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 17:07 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

کاربینی بانک مسکن (گزارش کاربینی)

دسته بندیگزارش کاربینی
فرمت فایلzip
تعداد صفحات18
حجم فایل164 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

کاربینی بانک مسکن

دانلود گزارش کاربینی همراه فایل پاورپوینت

گزارش کاربینی

فرمت:ورد و قابل ویرایش

زمینه:حسابداری

 نگارش سال 1394

دارای 12اسلاید طراحی شده زیبا و با انیمیشن زیبا

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قابل ویرایش در قالب استاندارد کاردانی نگارش سال 1394

دارای 12 اسلاید طراحی شده زیبا و با انیمیشن زیبا

 

گزارش کاربینی بانک ملی, بانک فایل , بانک مقاله صبا ,در پی فردا - گزارش کاربینی بانک,ریسک در بانک ها ,عملکرد بین بانک های کوچک ,روابط بین بانک های کوچک و SME ها ,دانلود کاربینی بانک,بانک پاورپوینت,بانک ملی پاورپوینت,بانک ملی پاورپوینت ایران,پروژه آذرخش بانک ملی,پروژه حسابداری بانک ملی,پروژه کارآموزی بانک ملی,پروژه کاربینی بانک,پروژه کاربینی بانک ملی,پروژه مالی بانک ملی,پروژه های تحقیقاتی بانک ملی,دانلود پروژه پاورپوینت کاربینی بانک ملی,کاربینی در بانک ملی,پایان نامه بانک ملی,پایان نامه در مورد بانک ملی,پایان نامه های مورد حمایت بانک ملی,پرسشنامه رضایت مشتری از بانک,پرسشنامه رضایت مشتری از خدمات بانک,پرسشنامه رضایت مشتری از کارکنان بانک,پرسشنامه رضایت مشتری بانک,پرسشنامه رضایت مشتریان از بانک,پرسشنامه رضایت مشتریان بانک,پرسشنامه سنجش رضایت مشتریان بانک,تحقیق بانک ملی,تحقیق در مورد بانک ملی ایران,تحقیق در مورد تاریخچه بانک ملی,تحقیق درباره بانک ملی,تحقیق رضایت مشتریان بانک,تعریف رضایت مشتریان بانک,دانلود پرسشنامه رضایت مشتری از بانک,رضایت مشتری در بانک,رضایت مشتریان بانک ملی,سنجش رضایت مشتریان بانک ملت,شماره مشتری بانک ملی چیست؟,عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک,مقالات بانک ملی,مقالات بانک ملی ایران,مقاله ای در مورد بانک ملی,مقاله بانک ملی,مقاله بانک ملی ایران,مقاله درباره بانک ملی,مقاله درمورد بانک ملی,موضوعات پایان نامه بانک ملی

بانك مسكن در25 دیماه سال 1317 باتاسیس " بانك رهنی ایران "بعنوان بانكی تخصصی درامرمسكن وساختمان با سرمایه اولیه دویست ملیون ریال بمشارکت وزارت دارائی و بانک ملی ایران فعالیت خودراآغازكرد.  موضوع فعالیت بانك مسكن ، موضوعات بانكی مرتبط باامرمسكن راتشكیل می داد. پرداخت تسهیلات دربرابررهن اموال غیرمنقول باهدف خرید، احداث وتكمیل ، تعمیرواعطای اعتباربه شركتهای ساختمانی بخش عمده فعالیت هارادربرمی گرفت .    بدنبال پیروزی انقلاب اسلامی دركشور، بانك مسكن درسال 1358 براساس لایحه قانونی اداره اموربانكهامصوب 17/3/1358 شورای انقلاب اسلامی ، ازادغام بانكهای رهنی ایران ، ساختمان ، شركت سرمایه گذاریهای ساختمانی بانكهای ایران وسایرشركتهای پس اندازووام مسكن كوروش ، اكباتان ، پاسارگاد، درتهران ودرشهرستانهاشركت های پس اندازووام مسكن مشهد، تبریز، شیراز، اصفهان ، اهواز، گیلان ، همدان ، كرمانشاه ، مازندران ، گرگان ، سمنان وآبادان تشكیل گردید.

تركیب جدیدكه تحت عنوان “ بانك مسكن “ فعالیت های بانكی خودرادربخش ساختمان شروع نمود، طیف غالب آن راازهرحیث بانك رهنی ایران تشكیل می داد، ودرواقع بانك مسكن تداوم فعالیت بانك رهنی ایران درقالب جدیداست كه بابرخورداری ازپیشینه وتجربیات طولانی خودحركتی نوین راآغازنموده وازسال 1323 به خانه سازی مبادرت ورزیده است 

همچنین درراستای توسعه فعالیتهای تخصصی بانك درامرساخت وسازمسكن بعنوان یك رسالت اجتماعی بانك مسكن درسال 1369 وباهماهنگی وزارت مسكن وشهرسازی اقدام به ایجادشركت سرمایه گذاری مسكن نمودكه فعالیت بیش ازیك دهه این شركت موجب تامین مسكن بخش عظیمی ازهموطنانمان بارعایت استانداردهای ملی وقانونی گردیده است .

بانك مسكن افتخاردارد با شبکه گسترده خود درسطح كشوربه عنوان بنگاه اقتصادی معتبرعلاوه برتولید واحدهای مسكونی ، درجهت اعطای تسهیلات وخدمات بخش مسكن شامل تسهیلات مضاربه ، اجاره به شرط تملیك و خریدتجهیزات پزشكی ، افتتاح حسابجاری ، صدورانواع ضمانتنامه ها، حوالجات ، خدمات چك فاكس ، چك مسافرتی ، انواع امورارزی واعتباراسنادی و انواع خدمات الکترونیکی فعالیت نماید.

اولین مدیرعامل بانک رهنی آنتوان خاشاب بود و اولین مدیر عامل بانک مسکن پس از انقلاب آقای ابتهاج (1358) و مدیر عامل کنونی آقای شریفی می باشند.

تا کنون 19 مدیر عامل در بانک مسکن مدیریت کرده اند که احمد فرشچیان بیشترین مدت مدیریت را داشته است (16 سال)

شعبه ای که اینجانب در آن مشغول به کار بوده دارای 15پرسنل شامل،رئیس،معاون،رئیس صندق،رئیس معاملات،سوپروایزر،کارمند و 4نفر تحویل دار و همچنین خدمتگزار شعبه می باشد.ساعت کار اغلب بانکها از 8 صبح تا 16 می باشد.

عکس بخشی از گزارش کاربینی

دانلود کاربینی حسابداری,دانلود کاربینی حسابداری,دانلود پروژه کاربینی رشته حسابداری, مقاله حسابداری, مقاله رشته حسابداری, مقالات حسابداری, پروژه حسابداری, تحقیق حسابداری, تحقیق رشته حسابداری, پروژه رشته حسابداری, پروژه های حسابداری, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, دانلود پروژه, دانلود پروژه کارآموزی,دانلود کاربینی رایگان

فهرست مطالب گزارش کاربینی

توصیف فرآیند انجام کار
        1.تشریح جریان فرآیند کار
        2.ماشین‌آلات و دستگاه‌ها و ابزارها
        3.محصولات تولید شده (کالا یا خدمات) و نحوه ارایه خدمات پس از تولید و تحویل
        4.نحوه کنترل کیفیت انجام فعالیت‌ها
توصیف توانمندی‌ها و مهارت‌های مورد انتظار برای احراز شغل موردنظر
         1.ویژگی‌های مهارتی
       2.دانش و استعدادهای موردنیاز
       3.ویژگی‌های جسمانی
توصیف شرایط انجام وظایف مربوط به شغل موردنظر
       1.سختی و پیچیدگی کار
       2.نکات مربوط به قوانین و مقررات انجام کار
       3.نکات مربوط به ایمنی و بهداشت
       4.نکات مربوط به فرهنگی و اجتماعی (جاذبه و انگیزه‌های شغلی):
       5.وضعیت درآمدی و مباحث اقتصادی

ت) تحقیق، توصیف و مقایسه ویژگی‌های شغل موردنظر در داخل و خارج از کشور:

ث) ارایه نظرات و پیشنهادات کاربین در خصوص موقعیت فعلی و آینده شغل موردنظر:

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 17:07 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود پاورپوینت مبانی رفتار گروه (فصل هفتم کتاب تک جلدی مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز ترجمه پار

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات17
حجم فایل387 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت مبانی رفتار گروه (فصل هفتم کتاب تک جلدی مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 17 اسلاید

دسته: مدیریت رفتار سازمانی

کتاب مدیریت مبانی رفتار سازمانی رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی از جمله منابع مهم درس مدیریت رفتار سازمانی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل هفتم این کتاب با عنوان « مبانی رفتار گروه » می باشد که در 17 اسلاید بصورت بسیار زیبا طراحی شده است و می تواند به عنوان کار ارائه کلاسی(سمینار-کنفرانس) مورد استفاده قرار گیرد؛ بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

ارائه تعریفی از گروه

چرا افراد به گروهها می پیوندند؟

مفاهیم اصلی گروه

تصمیم گیری درگروه

چگونگی انتخاب تصمیم فردی یا گروهی

همرنگ جماعت شدن و از گروه  بریدن

نشانه های وجود پدیده همرنگ جماعت شدن در گروه

روشهای تصمیم گیری

طوفان فکری

روش مبتنی بر ایجاد گروه اسمی

میزگرد از راه دور

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 17:07 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

گزارش کاربینی بانک اقتصادنوین (گزارش کاربینی)

دسته بندیگزارش کاربینی
فرمت فایلzip
تعداد صفحات19
حجم فایل164 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

گزارش کاربینی بانک اقتصادنوین

دانلود گزارش کاربینی همراه فایل پاورپوینت

گزارش کاربینی

فرمت:ورد و قابل ویرایش

زمینه:حسابداری

 نگارش سال 1394

دارای 12اسلاید طراحی شده زیبا و با انیمیشن زیبا

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قابل ویرایش در قالب استاندارد کاردانی نگارش سال 1394

دارای 12 اسلاید طراحی شده زیبا و با انیمیشن زیبا

 

کاربینی,پروژه کاربینی بانککاربینی,دانلود کاربینی بانک,حسابداری کاربینی,گزارش کاربینی بانک ملی رایگان ,دانلود گزارش کاربینی بانک ملی,بانک پاورپوینت,بانک ملی پاورپوینت,بانک ملی پاورپوینت ایران,پاورپوینت پروژه کاربینی رشته حسابداری,پاورپوینت درس کاربینی,پاورپوینت درس کاربینی موضوع it,پاورپوینت کاربینی حسابداری,پاورپوینت کاربینی کامپیوتر,پروژه آذرخش بانک ملی,پروژه حسابداری بانک ملی,پروژه کارآموزی بانک ملی,پروژه کاربینی بانک ملی,پروژه کاربینی حسابداری,پروژه کاربینی حسابداری مالی,پروژه کاربینی روابط عمومی,پروژه کاربینی شبکه,پروژه کاربینی عمران,پروژه کاربینی فناوری اطلاعات,پروژه کاربینی کامپیوتر,پروژه کاربینی معماری,پروژه مالی بانک ملی,پروژه های تحقیقاتی بانک ملی,دانلود پاورپوینت کاربینی,دانلود پاورپوینت کاربینی حسابداری


 

  1. تشریح جریان فرآیند کار:

بانك اقتصادنوین اولین بار در تاریخ 29 الی 31 تیرماه سال 1380، براساس مجوزات مأخوذه از بانک مركزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار؛ اقدام به پذیره‌نویسی سهام نمود. مجمع عمومی مؤسس بانک اقتصادنوین در 13 مرداد 1380 برگزار و در تاریخ 20 مرداد همان سال، با سرمایه اولیه به مبلغ 250 میلیارد ریال در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری تهران، تحت شماره 177132 به ثبت رسید.

بانک اقتصادنوین در تاریخ 15 بهمن 1382 در سازمان محترم بورس اوراق بهادار پذیرفته شده و از آن تاریخ سهام بانک در تابلو اصلی آن سازمان قابل معامله می‌باشد.

بانک اقتصادنوین با هدف ارائه خدمات نوین بانکی و کسب سود برای سپرده‌گذاران و سهامداران خود و با اتکا به مصالح کشور، امیدوار است نظام بانکی کشور را با ارائه خدمات مدرن بانکی مورد نیاز هموطنان عزیز متحول کند.

بانک اقتصادنوین به رغم اینکه در عرصه فعالیت‌های بانکی و اقتصادی کشور نوپا می‌باشد، بازیگران فعالیت‌های بانکی کشور را تحت تاثیر قرار داده، بطوریکه شعار "مشتری مداری" را امروز به شعار محوری بانک‌های کشور تبدیل نموده است.

با گسترش شبکه شعب، تربیت نیروی انسانی و طراحی ابزار جدید در ارائه خدمات بانکی، این تاثیر بطور جدی افزایش خواهد یافت. از سوی دیگر بانک اقتصادنوین اهتمام دارد تا هدف بانکداری فراگیر (Universal Banking) را پیگیری نموده و این سیستم را در تمام شعب بکار گیرد.

 شعبه ای که اینجانب در آن مشغول به کار بوده دارای 15پرسنل شامل،رئیس،معاون،رئیس صندق،رئیس معاملات،سوپروایزر،کارمند و 4نفر تحویل دار و همچنین خدمتگزار شعبه می باشد.ساعت کار اغلب بانکها از 8 صبح تا 16 می باشد.

دراین شعبه ساعت 8 تا حدودا 11 صبح پر بارترین و می شود گفت شلوغ ترین زمان است و کارمندان کار بیشتر را در این ساعات انجام می دهند.روزهای آخر ماه و اولین روزهای و زمان واریز حقوق روزهایی هستند که شعبه مشتریان بسیاری را پذیزا و به آنها جواب گوست.این شعبه با این تعداد کارمند پاسخوی همه مشتریان می باشد.تقریبا ارتباطاط به صورت عمودی است یعنی از بالا به پایین برخی از کارها برای کارمندان تعریف شده است و آنها باید هر روز تکرار مکرارات را انجام دهند کار آنها تکراریست چندان اختیاری در انجام کارها ندارند,برخی از کارها باید حتما مورد تایید و امضاء رئیس قرار گیرد و برخی دیگر باید حتما مقامات بالا به رئیس این اجازه را بدهند یعنی حتی رئیس شعبه نیز در انجام برخی از امور از خود اختیار تام ندارد.خلاقیت و نو آوری نیز در امور بانکی معنا ندارد مگر در کارهای فردی که بر می گردد به نظم و انضباط آنها برای مثال چیدمان پرونده ها طوری که به راحتی در دسترس باشند.نوآوری و خلاقیت در بانک با پیشرفت تکنولوژی و شبکه ارتباطاط و...در ارتباط است و این به مسئولین رده های بالاتر بانک بر می گردد که این تکنولوژیهای برتر را هر چه سریع تر از سایر بانکها برای شعبات خود فراهم کنند چرا که سایر بانکهای خصوصی و دولتی رقبای بزرگی محسوب می شوند و مشتریان به بانکهایی مراجعه می کنند که در کمترین زمان و با صرف وقت و هزینه کمتر بهترین وبیشترین کارها را انجام دهند چرا که در این دوران وقت و هزینه و جلب رضایت مشتری حرف اول را میزند.

امور بانکی بر اساس عدم اعتماد صورت می گیرد لذا هر یک از کارمندان در قبال کاری که انجام میدهند مسئولند.سیستم کامپیوتری که هر یک از آنها با آن کار می کنند جداست هر کدام برای ورود کارمندان  به سیستم کد و رمز جداگانه تعریف شده.و هر یک از کارمندان باید با کد و رمز خود وارد شوند زیرا اگر اشتباهی رخ دهد این مسئولیت با صاحب آن کد و صاحب امضاء می باشد.

در سیستم بانکی رفتار کارمندان باید محترمانه و رسمی باشد چه با ارباب رجوع و چه با سایر همکاران.لباس فرم آنها نیز باید مرتب و رسمی باشد که این رسمی بودن در بانکهای خصوصی بیشتر رعایت می شود.

در سیستم بانکی رفتارها پاسخ ـ محرک می باشد کارمندان کار می کنند تا در آخر ماه حقوق بگیرند.کارمندی که کار خود را خوب انجام دهد برای مثال کارمندی ظرف مدت 1ماه بسیاری از اقساط معوقه را پیگیری و مبلغ هنگفتی را به صندوق بازگرداند بانک نیز مبلغ 24 ساعت اضافه کاری را به ایشان اعطا نمودند.این خود باعث تشویق این کارمند و ترغیب سایرین می شود.

 
 
 
 

عکس بخشی از گزارش کاربینی

روژه کاربینی بانک ملی,پروژه کاربینی حسابداری,پروژه کاربینی حسابداری مالی,پروژه کاربینی روابط عمومی,پروژه کاربینی شبکه,پروژه کاربینی عمران,پروژه کاربینی فناوری اطلاعات,پروژه کاربینی کامپیوتر,پروژه کاربینی معماری,پروژه مالی بانک ملی,پروژه های تحقیقاتی بانک ملی,دانلود پاورپوینت کاربینی,دانلود پاورپوینت کاربینی حسابداری,دانلود پروژه پاورپوینت کاربینی بانک ملی,کاربینی در بانک ملی,نمونه پاورپوینت کاربینی,پایان نامه بانک ملی,پایان نامه در مورد بانک ملی,پایان نامه های مورد حمایت بانک ملی,پرسشنامه رضایت مشتری از بانک,پرسشنامه رضایت مشتری از خدمات بانک,پرسشنامه رضایت مشتری از کارکنان بانک,پرسشنامه رضایت مشتری بانک,پرسشنامه رضایت مشتریان از بانک,پرسشنامه رضایت مشتریان بانک,پرسشنامه سنجش رضایت مشتریان بانک,تحقیق بانک ملی,تحقیق در مورد بانک ملی ایران,تحقیق در مورد تاریخچه بانک ملی,تحقیق درباره بانک ملی,تحقیق رضایت مشتریان بانک,تعریف رضایت مشتریان بانک,دانلود پرسشنامه رضایت مشتری از بانک,رضایت مشتری در بانک,رضایت مشتریان بانک ملی,سنجش رضایت مشتریان بانک ملت,شماره مشتری بانک ملی چیست؟,عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک,مقالات بانک ملی,مقالات بانک ملی ایران,مقاله ای در مورد بانک ملی,مقاله بانک ملی,مقاله بانک ملی ایران,مقاله درباره بانک ملی,مقاله درمورد بانک ملی,موضوعات پایان نامه بانک ملی

فهرست مطالب گزارش کاربینی

توصیف فرآیند انجام کار
        1.تشریح جریان فرآیند کار
        2.ماشین‌آلات و دستگاه‌ها و ابزارها
        3.محصولات تولید شده (کالا یا خدمات) و نحوه ارایه خدمات پس از تولید و تحویل
        4.نحوه کنترل کیفیت انجام فعالیت‌ها
توصیف توانمندی‌ها و مهارت‌های مورد انتظار برای احراز شغل موردنظر
         1.ویژگی‌های مهارتی
       2.دانش و استعدادهای موردنیاز
       3.ویژگی‌های جسمانی
توصیف شرایط انجام وظایف مربوط به شغل موردنظر
       1.سختی و پیچیدگی کار
       2.نکات مربوط به قوانین و مقررات انجام کار
       3.نکات مربوط به ایمنی و بهداشت
       4.نکات مربوط به فرهنگی و اجتماعی (جاذبه و انگیزه‌های شغلی):
       5.وضعیت درآمدی و مباحث اقتصادی

ت) تحقیق، توصیف و مقایسه ویژگی‌های شغل موردنظر در داخل و خارج از کشور:

ث) ارایه نظرات و پیشنهادات کاربین در خصوص موقعیت فعلی و آینده شغل موردنظر:

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 17:07 ] [ آریا برومندی ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 صفحه بعد

دیگر امکانات