پاورپوینت خاتم کاری (هنر و گرافیک)

دسته بندیهنر و گرافیک
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات27
حجم فایل730 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت خاتم کاری

هنرهای سنتی ایران، هنرهای اصیل مردمی و نشات گرفته از فطرتی پاک است که از دیر باز در تمامی شئون زندگی مردم رسوخ کرده و به صورت جزئی تفکیک ناپذیر درآمده اند.

صنایع دستی به عنوان گنجینه ای از تفکر، فرهنگ و تمدن قومی، تلطیف کننده فضای بی روح و خشن زندگی صنعتی و ماشینی است و به همین دلیل نبض تپنده سبد کالاهای اقتصادی، فرهنگی - هنری خوانده می شود. در این رهگذر ایران از نظر تنوع رشته ها در مقام نخست و به لحاظ جایگاه عرضه محصولات در رتبه سوم جهانی قرار دارد.

 صنایع دستی ایران، ثمره ذوق و هنر ایرانیان طی سده های متوالی است. تحولاتی که در اوضاع اقتصادی، اجتماعی و صنعتی جامعه ما پدید آمده به بسیاری از حرفه های مرتبط باصنایع دستی نقش حاشیه ای داده یا به طور کلی آنها را منسوخ کرده است.

 این فنون و هنرها با وجود آن که در حاشیه تولیدات کشور قرار گرفته اند، اما قابلیت کسب درآمدهای ارزی و ریالی بیشتر را پیدا خواهند کرد. مشروط بر آن که مسوولان از بازاریابی، برگزاری دوره های آموزشی نظام مند و تهیه متون لازم برای ارتقای کمی و کیفی تولیدات صنایع دستی حمایت کافی به عمل آورند.

تدوین متون آموزشی یکی از ضروریات توسعه و بهبود وضعیت هنرهای دستی در ایران است. متاسفانه درحال حاضر محتوای اکثر کتب و مقاله هایی که در این زمینه نوشته شده به ذکر تاریخ و توصیف هنرها بسنده کرده و متون آموزشی کمتر در میان آنها به چشم می خورد. واژه های رایج و تخصصی این حوزه ها نیز فقط برای اهل فن آشناست و عموم مردم، حتی فرهنگ نویسان اطلاع زیادی در مورد آن ندارند. این هنرها، از گذشته دور تا کنون، بدون تغییرات زیاد باقی مانده اند و اگر به آنها توجه نشود رفته رفته به بوته فراموشی سپرده خواهند شد.

فهرست اسلایدها

*مقدمه
*آشنایی با خاتم
*تعریف خاتم كاری
*هنر خاتم کاری
*تاریخچه‌ی خاتم و خاتم کاری
*مهمترین آثار هنری خاتم‌کاری
*مواد و مصالح خاتم سازی
*وسایل و ابزار خاتم سازی
*مراحل خاتم سازی
*مراحل تولید خاتم
*خصوصیات خاتم مرغوب و هنری
*خلاصه و نتیجه گیری
*منابع

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 17:15 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت مدیریت استراتژیک بازار (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات21
حجم فایل408 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت مدیریت استراتژیک بازار

 

فرآیند برنامه ریزی ساختار یافته، می تواند ما را مطمئن سازد كه برنامه ریزی، زمان و اهداف مناسبی را برای ما فراهم می آورد. تقویمی كه مشاغل و زمان تاریخ انجام آنها را مشخص می كند، در حقیقت بیان كنندة انضباط است. اشكال مختلف برنامه ریزی و برنامه همایش های كلیدی، بیانگر ساختار شركت است و جزئیات وظایف مشخص شده را جهت اجرا، شرح می دهد.

توسعه استراتژی، نیازمند جمع آوری اطلاعات منظم و ساختار یافته، خواستار توجه به جوانب فكری جدید، بینش مدیریتی و توانایی تفكر استراتژیكی می باشد. با وجود تمامی این تلاش ها، باز هم این پرسش مطرح می شود كه چگونه یك شركت، فرآیند توسعه، احیا و تغییر استراتژی ها را شروع می كند و استمرار می بخشد ؟ احتمالاً با این سوال، شخص علاقه مند می شود تا دو فصل اول این كتاب را بخواند، چرا كه این عمل، یك بازنگری از كل كتاب و مفاهیم و روش های مورد نیاز در فرآیند توسعة استراتژی را فراهم می آورد.

فهرست اسلایدها

سیستم های برنامه ریزی رسمی (اداری)

فرآیندهای برنامه ریزی

مراحل یك فرآیند

برنامه های اجرایی استراتژی

اشكال برنامه ریزی استراتژیک

نقش های ستاد برنامه ریزی

سیستم های از بالا به پایین در مقابل سیستم های از پایین به بالا

عیوب یك سیستم برنامه ریزی رسمی (اداری)

اصلاح یك سیستم برنامه ریزی (مطالعة موردی)

نتیجه‌گیری

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 17:14 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت کلاس آموزشی مطلب (مکانیک)

دسته بندیمکانیک
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات210
حجم فایل3.074 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت کلاس آموزشی نرم افزار مطلب

مطلب MATLAB یکی از زبانهای برنامه نویسی سطح بالا با تمرکز بر روی تکنیکهای محاسباتی است. این نرم افزار  محیطی  مناسب  برای  انجام  عملیاتهای  ریاضی، ایجاد  محیطهای  ویژوال  و  برنامه نویسی آسان را همزمان فراهم کرده است. در این   نرم افزار تلاش بر آن است که مسائل ریاضی و راه حلهای آنها به همان صورتیکه در ریاضیات رایج دانشگاهی وجود دارد ارائه شوند.

§MATLAB که نام آن از عبارت انگلیسی MATrix LABoratory به معنی آزمایشگاه ماتریس

§اولین نگارش های آن در دانشگاه نیومکزیکو و استانفورد در سال ١٩٧٠ Cleve Moler, در جهت حل مسائل تئوری ماتریس ها، جبرخطی و آنالیز عددی

§هدف اولیه آن قادر ساختن مهندسین و دانشمندان به حل مسائل شامل عملیات ماتریسی بدون نیاز به نوشتن برنامه در زبان های برنامه نویسی متداول همچون C و FORTRAN  بود (LINPACK)

§در اوایل دهه 1980 با زبان C بازنویسی شد.

 

فهرست

1- نحوه نصب نرم افزار

-2 معرفی نرم افزار و کاربردهای آن

3- پنجره های نرم افزار

4- شناخت عملگرها

5- پارامتر های  اولیه

6-  دستورات اولیه

 7-  برنامه نویسی ، رفع خطاها، خواندن و اجرای برنامه ها

8- انواع توابع

9- دستورات منطقی

10- کار با ماتریس ها

11-  ترسیم دو بعدی و سه بعدی

12-  چند جمله ای

13- توابع سمبلیک

14- حل معادلات معمولی

15- حل معادلات پارشیال

16- مطالب ویژه) تبدیل لاپلاس،FFT،معرفی GUI و ...)

17- معرفی اجمالی چند جعبه ابزار

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 17:14 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

بررسی نقاط آسیب خیز اجتماعی شهر تهران (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات88
حجم فایل221 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 بررسی نقاط آسیب خیز اجتماعی شهر تهران

بررسی نقاط آسیب خیز اجتماعی شهر تهران به تفکیک انواع آسیبها

لینک پروپوزال این پایان نامه

هرگونه استفاده برای نمره و یا ارائه مستقیم به استاد مورد تایید ما نمی باشد و شرعا و اخلاقا کار درستی نمی باشد لطفا از این پروژه برای آموزش و نمونه تحقیق استفاده شود.

چکیده

 توزیع گسترده جمعیت در مناطق شهری تهران در چند دهه اخیرپدیده ای است خود بخودی و هدایت نشده که با توان تجهیز فضاهای شهری و گسترش زیر ساخت ها متناسب نبوده و مشکلات ناشی از آن ابعاد پیچیده ای یافته است، در نتیجه مشکلاتی نظیر تورم،گرانی مسکن، بیکاری، اسکان غیررسمی و ... به شدید ترین شکل ممکن در آن ظاهر شده است. در میان معضلات كالبدی، اقتصادی، اجتماعی مسئله آسیب های اجتماعی، از اهمیت شایان توجهی برخوردار می باشد و یکی از اساسی ترین چالش ها به شمار می رود. طی قرن بیستم به دنبال افزایش جمعیت و تغییر در نظام فرهنگی – ارزشی و نظام هنجاری در بسیاری از نقاط جهان بویژه در جوامع صنعتی و کلان شهرها میزان آسیب های اجتماعی روندی افزایشی به خود گرفته است. نابسامانی خانواده، بزهکاری، سرقت، جرایم مالی، بیکاری، فسا اداری، فقر، حاشیه نشینی، تکدی گری، خودکشی، قاچاق و اعتیاد به مواد مخدر، جرم و جنایت، بحران هویت و سایر آسیب های اجتماعی در کلان شهرهای جهان و فراخور آن در شهر تهران با آن روبرو هستیم، که شناسایی مناطق آسیب خیز اجتماعی می تواند راهگشای این مسائل باشد.هدف اصلی مقاله نیز بررسی نقاط آسیب پذیر اجتماعی شهر تهران با بررسی  شهرداری تهران می باشد. نوع تحقیق از نوع توصیفی است و به روش پیمایشی به اجراء در آمده است و از ابزارهای اسنادی، تحلیلی، پیمایش میدانی استفاده شده است. رشد و تنوع آسیبهای اجتماعی و پیامدهای زیان بارآن در جامعه لزوم اجرای برنامه های اجتماعی را خصوصا در شهرهای بزرگ و کلان شهرها دوچندان می کند . بنابراین درشهری چون تهران باتوجه به تنوع مسائل و آسیبهای اجتماعی لزوم اجرای بیش از پیش برنامه های پیشگیرانه و مداخله های کاهش آسیب احساس می شود. یافته های تحقیق نشان می دهد كه کنترل آسیب های اجتماعی و ارتقاء سطح نقاط آسیب پذیر شهر منوط به پیگیری و پیاده سازی راهبردها و مستلزم تلاش همه جانبه و برنامه ریزی شده ای است.

کلمات کلیدی: نقاط آسیب خیز،آسیب های اجتماعی،شهر تهران

بیان مسئله

بحث آسیب شناسی اجتماعی عمدتا با مسائل و مشکلات سر و کار دارد. پژوهشها و تحقیقات متعدد برای شناخت انواع این آسیبها و علل بروز آنها صورت می‌دهد و نظریاتی را برای حل آن مسائل پیشنهاد می‌کند. بر این اساس زمینه‌هایی چون فرهنگ و هنجارهای یک جامعه، ویژگیهای اقتصادی و سیاسی و جغرافیایی یک جامعه نیز در حوزه مطالعات آسیب شناسی اجتماعی قرار می‌گیرد. چرا که بررسی آسیبهای اجتماعی بدون در نظر گرفتن شرایط زمینه‌ای یک جامعه میسر نخواهد بود.

چه چیزی به عنوان آسیب شناخته می‌شود؟ حدود و شخور آن چقدر است؟ عوامل زمینه ساز و علل آشکار کننده آن کدامها هستند؟ در کدام طبقات گسترش بیشتری دارند؟ در کدام سنین گسترش بیشتری دارند؟ توانایی جامعه برای کنترل و نظارت بر آنها چقدر است؟ از چه راههایی می‌توان به کاهش آنها مبادرت کرد؟ همه اینها سوالاتی هستند که در حوزه آسیب شناسی اجتماعی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

 در این راستا وزارت رفاه با کمک دانشگاه توانبخشی و علوم بهزیستی سندی در چهار بخش ارتقای کیفیت زندگی و رفاه اجتماعی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، کنترل آسیب‌های اجتماعی و تقویت ساختار سازمان‌های دولتی و غیردولتی‌ای که در زمینهء کاهش و کنترل آسیب‌‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند، تدوین کرده است. در این سند وزارت رفاه به عنوان متولی تدوین سند در هر یک از بخش‌ها پروژه‌هایی را در نظر گرفته است و برای هر پروژه دستگاه مسوول تدوین، دستگاه همکار، دستگاه مسوول اجرا و سهم هر دستگاه را در بخش دولتی و غیردولتی به صورت درصد مشخص کرده است. باوجود این‌که سند آسیب‌های اجتماعی کشور توسط وزارت رفاه تدوین شده است وزارت دولت نیز در این زمینه اسنادی را تهیه و تدوین نمونه است. مراکز خدماتی دیگر به تفکیک آسیبهای اجتماعی را بررسی کرده اند از آن قبیل می توان به سند جامع پیشگیری اولیه از اعتیاد بر اساس اسناد ملی توسعه ویژه (فرابخشی) در اجرای مفاد بندهای الف و ج ماده 155 قانون برنامه چهارم توسعه با اتکا به سند چشم انداز بلند مدت (بیست ساله) تدوین شده اند. براین اساس در اسناد فرابخشی ضمن ارائه تفصیلی توصیف وضع موجود ، پس از تحلیل وضعیت و تعیین مشکلات و تنگناها، فرصت ها و چالش ها و هدف گذاری های مشخص، سیاست ها و اقدامات اجرایی تدوین شده اند.

در نتیجه ی انقلاب صنعتی،که در کشورهای اروپایی رخ داد شمار فراوانی از مردم در سده های نوزدهم و بیستم از خانه های روستایی شان کنده شده و به محیط های شهری سرازیر شدند (ریتزر،1374). در ایران نیز با انقلاب مشروطه آخرین مرحله از رشد شهرنشینی شروع می شود. این آهنگ در دوره پهلوی با افزایش مهاجرت روستاییان به شهرها سرعت می یابد. این فرآیند که امروزه نیز ادامه دارد خود به خود به‌وجود آورنده انواع مسائل روانى ـ اجتماعى وجرم‌شناسانه است. گردآمدن مهاجران با فرهنگ‌هاى گوناگون در محیط‌هاى زندگى نامناسب همراه با بیکارى و بى‌فرهنگى منجر به ایجاد محله‌هاى بزهکارپرور و مشکلات گوناگون روانى مى‌شود.

امروزه شاهد آن هستیم که آسیب های اجتماعی به یکی از مهمترین مسائل کلان شهر تهران تبدیل شده است و روند رو به رشد معضلاتی چون اعتیاد، فرار کودکان، کودکان کار، تکدی گری و ... به ویژه در سال های اخیر مشکلات عدیده ای برای شهر تهران و شهروندان به وجود آورده است. این در حالی است که طرح ها و برنامه های دولتی بسیاری از جمله اقدامات شهرداری در این حیطه به اجرا در آمده اما به دلیل ناکافی بودن آنها و عدم اجرای برنامه های آموزشی و پیشگیرانه در این راستا، هنوز شاهد افزایش انواع آسیب های اجتماعی در پایتخت هستیم. رشد بی‌سابقه‌ جمعیت‌ شهری‌، تشكیل‌ شورای‌ شهر و شورایاری‌ محلات‌، رشد فزاینده‌ آسیب‌های‌ اجتماعی‌ و مسائل‌ شهری‌ بعنوان‌ رهاورد شهرنشینی‌ و بحران‌های‌ حاد شهری‌ در ابعاد مختلف‌ ترافیكی‌، زیست‌ محیطی‌ و زیربنایی‌ در كنار محدویت‌های‌ منابع‌ انسانی‌ و ساختاری‌، این‌ حوزه‌ را در تحقق‌ اهداف‌ مورد انتظار آسیب‌پذیر نموده‌ است‌. در این راستا آسیب شناسی اجتماعی همچون سایر حوزه‌های اجتماعی، از شیوه عملی خاص خود برای بررسی موضوعات مورد نظر خود استفاده می‌کند. به عبارتی برای مطالعه و بررسی علل، زمینه‌ها و راه حلها در زمینه کجرویها و آسیبها، هم از لحاظ ذهنی به صورت شناخت مفاهیم خاص و هم به کمک ابزار وسایل تحقیق عینی استفاده می‌شود. با توجه به مطالعات انجام شده کجروی ها هر روزه شکل جدیدی به خود می گیرد و همه ساله باید مورد بررسی قرار گیرد. بنابراین تأکید عمده این پایان نامه شناخت علمی آسیبهای اجتماعی و علل و دلایل گسترش آنها، بررسی و طبقه بندی و اولویت بندی آسیب های اجتماعی و ارائه راهکارهای علمی و نوین در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی و پیشگیری از وقوع مجدد آسیب در منطقه پانزده می باشد.

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                               صفحه

فصل 1-    کلیات پژوهش.... 1

1-1-    مقدمه............ 2

1-2-    بیان مسئله. 4

1-3-    اهمیت و ضرورت مسئله. 5

1-4-    چارچوب نظری.. 7

1-5-    فرضیات تحقیق.. 13

1-6-    اهداف تحقیق.. 14

فصل 2-   ادبیاتپیشینهپژوهش.... 15

2-1-    تعریف شهر و مسائل شهری.. 16

2-2-    تعریف آسیب ( ناهنجاریها ) و انواع آن.. 17

2-3-    معیارهای تشخیص آسیب ها 18

2-4-    مفهوم آسیب اجتماعی.. 19

2-5-    مشخصات لازم در بررسی آسیب های اجتماعی.. 21

2-6-    طبقه بندی مسائل و آسیب های اجتماعی.. 22

2-7-    انواع آسیبهای اجتماعی.. 23

2-8-    تعیین اولویت آسیب های اجتماعی.. 26

2-9-    وضعیت آسیب های‌ اجتماعی‌ در جامعه شهری.. 27

2-10-  آسیب شناسی اجتماعی.. 27

2-11-  اهداف و رویکردهای آسیب شناسی اجتماعی.. 30

2-12-  علل و عوامل پیدایش آسیب های اجتماعی.. 32

2-13-  تحلیل و بررسی مسائل و مشکلات شهر تهران.. 44

2-14-  اولویت بندی آسیبهای اجتماعی در سطح مناطق 22 گانه تهران.. 56

فصل 3-   فرضیه ها و روش انجام کار. 57

3-1-    تحقیقات انجام شده 58

3-2-    روش پژوهش.... 60

3-3-    جامعه آماری.. 60

3-4-    نمونه و روش نمونه گیری.. 60

3-5-    3  ابزارهای پژوهش.... 61

3-6-    روائی پرسشنامه. 61

3-7-    اعتبار پرسشنامه. 62

فصل 4-   تجزیه وتحلیل اطلاعات... 63

4-1-    روش های تحلیل اطلاعات... 64

4-2-    توصیف ویژگی های جمعیت شناختی پاسخگویان.. 64

4-3-    توصیف متغیر های نگرشی.. 65

4-4-    توصیف نتایج نگرشی پاسخگویان.. 66

4-5-    آزمون فرضیه و تبیین روابط بین متغیرها 67

فصل 5-   پیشنهادات و نتیجه گیری.. 72

5-1-    نتیجه گیری.. 73

5-2-    پیشنهادات... 73

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 17:14 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پرسشنامه اولویت بندی شاخص مدیریت سبز در بخش پسماند (پرسشنامه)

دسته بندیپرسشنامه
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات4
حجم فایل25 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پرسشنامه اولویت بندی شاخص مدیریت سبز در بخش پسماند

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

مدیریت آموزشی, منابع کارشناسی ارشد مدیریت دولتی, منابع کارشناسی ارشد مدیریت مالی, منابع ارشد مدیریت مالی, منابع کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی

شامل 30سوال محقق ساخته

توضیحات پرسشنامه

ابزار گردآوری اطلاعات وسایلی هستند که محقق به کمک آنها می تواند اطلاعات مورد نیاز را برای تجزیه و تحلیل و بررسی پدیده مورد مطالعه و نهایتاً کشف حقیقت گردآوری نماید(حافظ نیا،1380). ابزارهای جمع‏آوری داده‏ها و اطلاعات عبارت خواهند بود از: مراجعه به اسناد و مدارك، مشاهده و بخصوص مصاحبه و پرسشنامه. نكته قابل ذكر اینكه، در تحقیقات مدیریتی در ایران، به احتمال زیاد روش پرسشنامه بهتر می‌تواند نیازهای اطلاعاتی پژوهشگران را تأمین نماید(آذر ، 1383، 28). در تحقیق حاضر برای جمع آوری اطلاعات عمدتاً از روش های مطالعه کتابخانه ای از جمله مطالعه کتب و نشریات ، پایان نامه ها و مقالات داخلی و خارجی و جستجو در پایگاههای اطلاعاتی(اینترنت) و تحقیقات پیشین و روش مطالعات میدانی  استفاده شده است. در این تحقیق از پرسشنامه¬¬ای مناسب كه توسط پژوهشگر و با همكاری و مشاورت اساتید راهنما و مشاور و متخصصان مربوطه تهیه شد، جهت جمع¬آوری اطلاعات مورد استفاده قرار می¬گیرد. برای پاسخ دادن به سوالات تحقیق نیازمند ابزاری جهت جمع آوری داده ها می باشیم. كه در این تحقیق از  مصاحبه ، پرسشنامه واینترنت استفاده شده است

روائی پرسشنامه

    به منظور روائی پرسشنامه تعدادی از پرسشنامه ها به همراه اهداف و فرضیات تحقیق‌ دربین برخی از اساتید و کارشناسان توزیع گردید که پس از دریافت نقطه نظرات ، در تعدادی از سوالات اصلاحات لازم به عمل آمد و اطمینان حاصل شد که سوالات مطرح شده در پرسشنامه دقیقاً همان خصوصیات مورد نظر محقق را در تحقیق‌ اندازه گیری کرده است .

پایائی پرسشنامه

به منظور كسب پایایی و سنجش اعتبار پرسشنامه و تجزیه و تحلیل پایایی تحقیق از روش آلفای كرونباخ با استفاه از نرم افزار SPSS استفاده شده است. آلفای کرونباخ بیانگر این مطلب است كه سوالات همپوشانی و همسویی داشته اند یا خیر و نیز اینكه پاسخگویان در جواب به سوالات دقت و حوصله بالایی را مبذول داشته اند یا خیر که در تحقیقات علوم انسانی، ضریب بالاتر از 70/0 قابل قبول است.

عکس بخشی از پرسشنامه

پرسشنامه انجمن پرسشنامه ایران|, پرسشنامه مدیریتی, سفارش پرسشنامه, پایان نامه ی لاتین از پایگاه پروکوست, کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی, منابع کارشناسی ارشد مدیریت دولتی, منابع کارشناسی ارشد مدیریت مالی, منابع ارشد مدیریت مالی, منابع کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی, منابع کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی, دکتری مدیریت, پرسشنامه های جدید, دانلود پرسشنامه, لیست همه پرسشنامه ها

 

مشخصات پرسشنامه:

تعداد سوال: 30

شیوه نمره گذاری: آزاد

تفسیر نتایج: آزاد

روایی و پایایی: دارد

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 17:13 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود پاورپوینت قدرت و سیاست (فصل یازدهم کتاب تک جلدی مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز ترجمه پارسا

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات16
حجم فایل401 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت قدرت و سیاست (فصل یازدهم کتاب تک جلدی مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 16 اسلاید

دسته: مدیریت رفتار سازمانی

کتاب مدیریت مبانی رفتار سازمانی رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی از جمله منابع مهم درس مدیریت رفتار سازمانی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل یازدهم این کتاب با عنوان « قدرت و سیاست » می باشد که در 16 اسلاید بصورت بسیار زیبا طراحی شده است و می تواند به عنوان کار ارائه کلاسی(سمینار-کنفرانس) برای درس مدیریت رفتار سازمانی مورد استفاده قرار گیرد؛ بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

تعریف قدرت

مقایسه رهبری با قدرت

پایگاههای قدرت

قدرت مبتنی بر زور

قدرت مبتنی بر پاداش

قدرت قانونی

قدرت مبتنی بر تخصص

قدرت مرجع

وابستگی: كلید درك قدرت

عواملی كه موجب وابستگی می شوند؟

سیاست (قدرت در عمل)

اهمیت دیدگاه سیاسی

عواملی كه در رفتار سیاسی نقش دارند

تسخیر احساسات

شیوه های تسخیر احساسات

اثربخشی شیوه های تسخیر احساسات

اصول اخلاقی و رفتار سیاسی

نكات كاربردی برای مدیران

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 17:13 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

فروشگاه اینترنتی صادرات (سایر گروه ها)

دسته بندیسایر گروه ها
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات11
حجم فایل244 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فایل PDF تاسیس و راه اندازی فروشگاه اینترنتی برای صادرات

برای اولین بار در ایران

 حاوی مطالب :

مقدمه ،تعریف فروشگاه اینترنتی ، تعریف ومعرفی محصولاتی که قابلیت صادراتی دارند

معرفی ادارات وارگانهای مربوطه، چگونگی دریافتها وپرداختها، نحوه ارسال کالا و روشهای

موجود دراین رابطه، راه های موفقیت یک فروشگاه اینترنتی و ….

مزایا:

اشتغالزائی (عمومی وخانگی)

ارزآوری

بالا رفتن آمارصادرات کشور وبه دنبال آن رونق اقتصادی

افزایش میزان بازاریابی محصولات کشاورزی وصنایع تبدیلی وصنایع دستی 

استفاده از پتانسیل کاری ایرانیان خارج از کشور برای بازاریابی در محل سکونتشان

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 17:13 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

رابطه بین عقاید دینی و سلامت روانی و بهزیستی روانشناختی دانشجویان (روانشناسی و علوم تربیتی)

دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات101
حجم فایل242 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 رابطه بین عقاید دینی و سلامت روانی و بهزیستی روانشناختی دانشجویان

در فرمت ورد و قابل ویرایش در 101 صفحه استاندارد نگارش سال 1394

 بیان مسئله

  تامین بهداشت همه افراد جامعه از مهم ترین مسایل اساسی هر کشور است، این امر در سه جنبه جسمانی، روانی و اجتماعی مورد ملاحظه قرار می گیرد، در صورتی که بعد روانی بهداشت به اندازه کافی مورد توجه قرار نگیرد، فراوانی مشکلات روانی و رفتاری رو به فزونی خواهد گذاشت تا حدی که عوارض ناشی از بی توجهی به آن در ابعاد فردی و اجتماعی، خانوادگی و انسانی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی اثرات سوء و غیر قابل جبران رادر پی خواهد گذاشت( نوابی نژاد،1376).  یکی از مفاهیم اصلی مدل سلامت بهزیستی است. مدل سلامت سه نوع بهزیستی هیجانی، بهزیستی روانشناختی و بهزیستی اجتماعی را با هم ترکیب کرده ومفهوم جامع و کامل از بهزیستی را هم که جنبه عاطفی(بهزیستی هیجانی) و هم جنبه کاربردی(بهزیستی روانشناختی و اجتماعی) سلامت روانی را در بر می گیرد به وجود آورده اند. سلامت روانی دارای 13 نشانه است که 2 نشانه مرتبط با بهزیستی هیجانی 5 نشانه مرتبط با بهزیستی اجتماعی و 6 نشانه مرتبط با بهزیستی روانشناختی است. بهزیستی روانشناختی به معنای قابلیت یافتن تمام استعدادهای فرد است. ودارای مولفه های 1- خودمختاری (احساس شایستگی و توانایی در مدیریت محیط پیرامون فرد و ...)2- رشد شخصی(داشتن رشد مداوم و ...)3- روابط مثبت با دیگران(داشتن روابط گرم و ...)4- هدفمندی در زندگی (داشتن هدف در دختر دگی)5-پذیرش خود(داشتن نگرش مثبت نسبت به خود و ...) 6- تسلط بر محیط (توانایی انتخاب و ایجاد محیطی مناسب و...) می باشد.

آموزش‌های روان شناختی شامل آموزش مهارتهای دختر دگی و آموزش ابراز وجود درمانهای روان شناختی مانند رفتار درمانی و انواع فنون روان درمان و توان بخشی مانند مشكلات ادراكی و شناختی از جمله مداخله‌های روان شناختی تلقی می شوند همچنین مداخله‌های روان شناختی شامل هر گونه اقداماتی است كه روان شناسان و مشاوران به منظور پیشگیری درمان و كاهش مشكلات روان شناختی افراد بکار می برند. هدف نهایی این مداخله‌ها كمك به افراد برای درک بهتر خود و جهان پیرامون، افزایش قابلیت و توانمندی سازگاری و بهزیستی روانشناختی است(یوسفی، 1387).

در تحقیق حاضر آن چه که ذهن محقق را به خود مشغول کرده مسئله ای است که در زندگی روزمرّه ی امروز از اهمیت بالایی برخوردار است و با بررسی و پاسخدهی به سؤالات آن روش ها و شیوه های بهتری برای رفع مشکلات روحی و روانی انسان عصر حاضر فراهم می شود. دین از حقایقی است که در عرصه های گوناگون انسانی حضور جدی دارد و دین پژوهی نیز متناظر با این عرصه ها، شاخه های عدیده ای   یافته است. روان شناسی دین، یکی از شاخه های مهم دین پژوهی است که با دین ورزی و دینداری ربط و نسبت وثیق دارد. امروزه در انجمن روان شناسی آمریکا، بخش مستقلّی به روان شناسی دین اختصاص یافته است و نشریات علمی پایگاه های اینترنتی و همایش های مستقل ویژه ای به این موضوع می پردادختر د و توجه به آن به گونه ای افزایش یافته است که به عنوان یک درس رسمی در بسیاری از دانشگاه های معتبر دنیا جایگاه خود را یافته و حتی در برخی از مؤسسات علمی، رشته ای تخصصی به شمار می آید. (آذربایجانی، موسوی اصل 1385) مسئله اساسی که در این تحقیق مطرح شده به رابطه ی بین دین و دین داری و عقاید مذهبی  با بهزیستی روانشناختی و سلامت روانی افراد می پردازد. به عبارت دیگر بررسی این نکته حائز اهمیت است که آیا افرادی که عقاید دینی بالاتری دارند در زمینه بهداشت روانی هم به همین ترتیب در سطح بالایی از بهنجاری قرار دارند یا نه؟ دین مقوله ی شناخته شده ای است که در طول تاریخ همواره با انسان بوده، حتی انسان های اولیه هم مفهومی از خدا و پرستش و در نتیجه گرایشات دین داری را از خود بر جای گذاشته اند و مستندات تاریخی و باستان شناختی این نظر را تأیید می کنند. به طور کل در تعریف دین دو روی آورد کلّی وجود دارد.

الف) گاهی دین به عنوان پدیده ای مستقل از انسان در نظر گرفته می شود که برخی گزاره های اعتقادی، اخلاقی و عملی را در بر می گیرد. این معنا، با موارد کاربرد کلمۀ دین در فارسی (مثلاً دین اسلام، دین مسیحیت و ...) بیشتر سازگاری دارد. (دهخدا، 1373، معین، 1371). در قرآن کریم نیز هر چند کلمۀ دین در اصل به معنای جزا و پاداش (مانند «ملک یوم الدین» حمد، 4) و اطاعت (مانند «امرت ان اعبدا... مخلصاً له الدین» زمر، 11) است، ولی در مورد شریعت و آیین و کیش نیز بسیار به کار رفته است (مانند «لااکراه فی الدین» بقره، 256 و نیز، «لکم دینک ولی دین» کافرون، 6). 

ب) گاهی نیز دین به معنای پایبندی به شریعت و آیین و به عبارت دیگر، تدین و دینداری است. این کاربرد میان دانشمندان غربی شیوع بیشتری دارد. واژه ی (دین در فارسی) و (religion) در انگلیسی، معادل هم گرفته می شوند ولی به نظر می رسد غالباً دین در معنای اول و religion در معنای دوم (دست کم در متون مربوط به روان شناسی دین) به کار می روند. مثلاً برخی روان شناسان، دین (یا در واقع religion) را چنین تعریف کرده اند: «منظومه ای از اعتقاد به قدرت  خدایی یا فوق بشری و عبادت یا آیین های دیگری که به سوی چنین قدرتی جهت گیری شده اند» (بیت هالامی و آرگیل، 1997، ص 60) بدیهی است این تعریف، در واقع تعریف دینداری و اعتقاد به دین است. علت این امر هم روشن است، آن چه برای روان شناسی اهمیت دارد، اعتقاد به دین و موضوعات مربوط به آن است، نه دین به عنوان پدیده ای مستقل از وجود انسان.

بهزیستی روانشناختی هم چنان که از نام آن پیداست یک مفهوم کلی است که جنبه های جسمانی و روانی را در بر می گیرد. سلامتی عمومی مفهومی است که دور بودن و عاری بودن از بیماری را در ذهن تداعی می کند و کلیه تلاش های پزشکان و روان شناسان در جهت حفظ این سلامتی و جلوگیری از بروز اختلال در جسم و روان بوده است. سلامتی در تحقیق حاضر مؤلفه های جسمانی، روابط اجتماعی، اضطراب و افسردگی را شامل می شود. به این معنی که فرد در این مؤلفه ها، آیا در حد بهنجار قرار دارد یا این که به ناهنجاری متمایل است.

از آن جا که عملکرد افراد را عقاید و افکار آن ها تعیین می کند، یعنی در پس هر عملی فکری قرار دارد و این شیوه های زندگی افراد را تعیین می کند و سبک و شیوه ی زندگی هر فردی تعیین می کند، که آیا در آینده از سلامتی برخوردار خواهد بود یا نه. بنابراین افرادی که عقاید دینی و مذهبی  دارند، سبک و شیوه ی زندگی خاص خود را دارند که این رفتارها و عملکرد های خاصی را به همراه دارد و تعیین کننده ی سلامتی یا عدم سلامتی در آینده ی آن ها خواهد بود. مسئله اساسی رابطه ی بین عقاید دینی و سلامتی افراد است که در این زمینه از سوی دانشمندان و نظریه پردازان گوناگون عقاید مختلفی مطرح شده است. این که متدین شویم تا به آثار مثبت آن بر سلامت دست یابیم، احتمالاً خیلی مؤثر نخواهد بود. تحقیق نشان داده است افرادی که از دین به عنوان ابزاری در راه هدف استفاده می کنند، از منافع روانی فعالیت دینی بهره مند نمی شوند. بلکه آن کسانی که خودشان را ملتزم به دینی، که خودش هدف است. می کنند (یعنی اشخاص با  ایمان واقعی) محتمل تر است  که از سلامت روان، رضایت بیشتر از حیات و نگرانی و اضطراب کمتر بهره ور شوند. به عنوان مثال آلوارادو و همکارانش پس از بررسی رابطه ی بین فعالیت های دینی و نگرانی از مرگ، نتیجه گرفتند که: «کوشش برای پایین آوردن اضطراب از مرگ یا افسردگی به خاطر مرگ از طریق مشارکت دینی بیشتر، یک علاج تضمین شده نیست، در عوض شاید ایمان عقیده و تعهد باید قبلاً وجود داشته باشد، تا شخص کم شدن اضطراب از مرگ را تجربه کند». 

بنابراین برای این که افراد به منافع تندرستی دست پیدا کنند، احتمالاً نیاز دارند که دین را به خاطر خود دین جست وجو کنند، نه به دلایل سلامت. (ابراهیمی -1376).

اهداف پژوهشی

هدف اصلی:

بررسی رابطه بین عقاید دینی و سلامت روانی و بهزیستی روانشناختی دانشجویان.

 

اهداف فرعی:

1) تعیین رابطه بین عقاید دینی و بهزیستی روانشناختی دانشجویان.

2) تعیین رابطه بین عقاید دینی و سلامت روانی دانشجویان.

3)تعیین رابطه بین سلامت روانی با بهزیستی روانشناختی در بین دانشجویان

4)مقایسه  بهزیستی روانشناختی در بین دانشجویان

5)مقایسه بهزیستی روانشناختی با توجه به ویژگیهای جمعیت شناختی پاسخگویان مانند: جنس، سن، میزان تحصیلات و غیره.

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                        صفحه

 

1-1-              مقدمه. 3

1-2-              بیان مسئله. 4

1-3-              اهمیّت و ضرورت تحقیق.. 8

1-4-              سؤالات پژوهشی.. 9

1-5-               اهداف پژوهشی.. 9

1-6-              فرضیه ها 10

1-7-              تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرها 10

فصل 2-    ادبیات و مستندات تحقیق... 12

2-1-              سلامت روان.. 13

2-2-              سلامت روانی.. 14

2-3-              تعریف سلامت روانی.. 14

2-4-              تعریف بهداشت روان در فرهنگهای مختلف... 15

2-5-              اصول بهداشت روانی.. 17

2-6-              خصوصیات افراد دارای سلامت روانی.. 18

2-7-              نظریات مرتبط با  سلامت روانی.. 20

2-7-1-                    نظریه ی زیگموند فروید. 20

2-7-2-                    نظریه ی آدلر: 21

2-7-3-                    نظریه ی سالیون: 21

2-7-4-                    نظریه ی کارل راجرز: 22

2-7-5-                    نظریه ی آلبرت الیس: 22

2-7-6-                    نظریات نوین مبتنی بر شناخت درمانی: 23

2-7-7-                    نظریه ی ویلیام گلاس: 23

2-7-8-                    نظریه ی اسکنیر: 24

2-8-              بهزیستی روانشناختی.. 24

2-9-              مولفه های تشکیل دهنده سازه بهزیستی روانی.. 27

2-9-1-                    خودمختاری.. 27

2-9-2-                    رشد فردی.. 27

2-9-3-                    تسلط بر محیط.. 28

2-9-4-                    هدفمندی در دختر دگی.. 29

2-9-5-                    روابط مثبت با دیگران. 29

2-9-6-                    پذیرش خود. 30

2-9-7-                    استرس یا فشار روانی.. 30

2-10-           تحول تاریخی تعریف فشار روانی.. 31

2-11-           تعریف استرس... 33

2-12-           از استرس تا مقابله. 34

2-13-           آثار دین بر تندرستی.. 34

2-13-1-                 زیگموند فروید. 35

2-13-2-                 آلبرت الیس... 39

2-13-3-                 وندل واترز 40

2-14-           آرای روان شناسان موافق با دین.. 41

2-14-1-                 «ویلیام جیمز» (1910- 1842) 41

2-14-2-                 کارل گوستا و یونگ... 44

2-15-           دین و سلامت روان.. 47

2-15-1-                 مقابله ی دینی با تنش... 48

2-15-2-                 خشنودی و رضایت از زندگی.. 49

2-15-3-                 تفسیر خوش بینانه از مرگ.. 51

2-15-4-                 افسردگی و خودکشی.. 52

2-15-5-                 اضطراب.. 53

2-15-6-                  مصرف سوء الکل و دارو 54

2-16-           مطالعات درمانی.. 54

2-17-           ساز و کارهای ممکن برای تأثیر دین.. 55

2-18-           دین و سلامت بدن.. 56

2-18-1-                 فشار خون بالا. 56

2-18-2-                 سکته ی مغزی.. 56

2-18-3-                 بیماری قلبی.. 57

2-18-4-                 سرطان. 59

2-18-5-                 مرگ و میر ناشی از همه ی علل.. 60

2-18-6-                  سایر مطالعات صورت گرفته در زمینه ی تأثیر دین داری بر جسم و روان انسان. 60

فصل 3-   روش شناسی تحقیق... 62

3-1-              مقدمه. 63

3-2-              جامعه آماری پژوهش.... 63

3-3-              نمونه آماری  و روش نمونه گیری.. 63

3-4-              طرح پژوهش.... 63

3-5-              ابزار جمع آوری اطلاعات.. 63

3-6-              روش اجرای اصل پژوهش.... 68

3-7-              روشهای آماری.. 68

فصل 4-   تجزیه و  تحلیل اطلاعات... 69

4-1-              مقدمه. 70

4-2-              داده های تحلیل شده بدین شرح اند. 70

4-3-              تجزیه و تحلیل داده ها 71

4-4-              بررسی جمعیت شناختی آزمودنیها: 71

4-4-1-                    بررسی حجم نمونه به تفکیک جنسیت: 71

4-4-2-                    بررسی حجم نمونه به تفکیک محل سکونت.. 71

4-4-3-                    بررسی حجم نمونه به تفکیک میزان تحصیلات.. 72

4-5-              بررسی متغیرهای اصلی تحقیق.. 73

4-6-              آزمون فرضیه ها 76

فصل 5-   بحث و نتیجه گیری.. 87

5-1-              مقدمه. 88

5-2-              نتایج تحقیق و بحث و بررسی.. 88

5-3-              محدودیت های پژوهش: 90

5-4-              پیشنهادهای تحقیق.. 90

 

فهرست جداول

جدول‏4‑1- توزیع پاسخگویان به تفکیک جنسیت دانشجویان. 71

جدول‏4‑2توزیع پاسخگویان به تفکیک محل سکونت... 71

جدول‏4‑3- توزیع پاسخگویان به تفکیک میزان تحصیلات... 72

جدول‏4‑4-  میانگین و انحراف معیار  در خرده مقیاس های بهزیستی روانشناختی.. 73

جدول‏4‑5میانگین و انحراف معیار  در خرده مقیاس های بهزیستی روانشناختی  در بین دانشجویان پسر  74

جدول‏4‑6میانگین و انحراف معیار  در خرده مقیاس های بهزیستی روانشناختی در بین دانشجویان دختر  74

جدول‏4‑7میانگین و انحراف معیار  در مقیاس سلامت روان به تفکیک دانشجویان پسرو دختر. 76

جدول‏4‑8 نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین عقاید مذهبی با بهزیستی روانشناختی در بین دانشجویان پسرو دختر  76

جدول‏4‑9 نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین سلامت روانی با بهزیستی روانشناختی در بین دانشجویان پسرو دختر  78

جدول‏4‑10 بهزیستی روانشناختی در بین دانشجویان پسرو دختر. 79

جدول‏4‑11 عقاید مذهبی در بین دانشجویان پسرو دختر. 80

جدول‏4‑12 سلامت روانی در بین دانشجویان پسرو دختر. 81

جدول‏4‑13 نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر سن و بهزیستی روانشناختی.. 82

جدول‏4‑14 نتایج ضریب همبستگی پیرسون بین دو متغیر میزان تحصیلات و بهزیستی روانشناختی.. 83

جدول‏4‑15 بهزیستی روانشناختی به تفکیک جنس دانشجویان. 84

جدول‏4‑16  بهزیستی روانشناختی به تفکیک محل سکونت... 85

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 17:13 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود پاورپوینت رهبری (فصل دهم کتاب تک جلدی مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز ترجمه پارسائیان و اعر

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات20
حجم فایل413 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت رهبری (فصل دهم کتاب تک جلدی مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 20 اسلاید

دسته: مدیریت رفتار سازمانی

کتاب مدیریت مبانی رفتار سازمانی رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی از جمله منابع مهم درس مدیریت رفتار سازمانی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل دهم این کتاب با عنوان « رهبری » می باشد که در 20 اسلاید بصورت بسیار زیبا طراحی شده است و می تواند به عنوان کار ارائه کلاسی(سمینار-کنفرانس) برای درس مدیریت رفتار سازمانی مورد استفاده قرار گیرد؛ بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

رهبری چیست

رهبری غیر سازمانی یا غیر ارادی

تئوریهای رهبری

تئوری شخصیتی

تئوری رفتاری

رهبران كارمند گرا 

تولیدگرا

شبکه مدیریت

تئوری اقتضایی

تئوری فیدلر

ب)تئوری مسیر هدف

رهبری زنان با مردان متفاوت است

آیا رهبری مؤثر است !

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 17:12 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

همه چیز درموردمشاغل خانگی (سایر گروه ها)

دسته بندیسایر گروه ها
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات66
حجم فایل3.574 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فایل Pdf همه چیز درمورد مشاغل خانگی

حاوی مطالب :

راهنمایی،تعاریف،پشتیبان،افرادتحت پوشش،مستقل یا خوداشتغالی

کسب وکارمجازی،نحوه فعالیت درمشاغل خانگی،نحوه گرفتن مجوز ،

وضعیت بیمه در مشاغل خانگی،نحوه اخذتسهیلات ، نحوه عرضه و

تقاضا در مشاغل خانگی و ….

به همراه 

فایل فهرست مشاغل خانگی 

فایل شیوه کار متقاضیان مشاغل

فایل تعاریف مرتبط با کاردرخانه

 

مجموعه کاملی شامل :

ارائه تعاریف متفاوت مشاغل خانگی

نحوه اخذ وام کم بهره از بانکها وموسسات اعتباری

نحوه اخذ مجوز از وزارت تعاون و جهادکشاورزی و صنعت ومعدن

شرایط راه اندازی کار در منزل

فهرست مشاغل خانگی که می توان برای آنها مجوز وتسهیلات گرفت

مراحل اقدامات لازم برای شروع کار

و …..

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 17:12 ] [ آریا برومندی ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 صفحه بعد

دیگر امکانات