حسابداری پیمانها (حسابداری)

دسته بندیحسابداری
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات28
حجم فایل1.362 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

حسابداری پیمانهای بلند مدت
مقدمه: پیمانکاری فعالیتی گسترده است که حوزه های متنوعی مانند سد سازی، راه سازی، ساختمان سازی، تاسیسات نفت و گاز و خدمات
را پوشش می دهد. فرایند پیمانکاری دارای جزییات فنی زیادی است که از تهیه اسناد مناقصه شروع می شود و تا تحویل قطعی کار به
کارفرما ادامه می یابد. پیچیدگی کار در پیمانکاری و روابط بین کارفرما و پیمانکار دولتها را وادار می کند مقررات لازم را برای پیشبرد
فعالیتهای پیمانکاری تدوین و اجرا کنند. یکی از مقررات مهم در حوزه پیمانکاری شرایط عمومی پیمان است که در پنج فصل و 45 ماده
تنظیم شده است و در آن تاییدات و تعهدات پیمانکار، تعهدات و اختیارات کارفرما، تضمین پرداخت، تحویل کار و حوادث قهری و ...
مشخص شده اند. مهمترین مساله ی حسابداری برای پیمانهای بلند مدت زمان شناسایی درآمد و سود یا به عبارت دیگر تخصیص درآمد
ها و هزینه های پیمان به دوره هایی است که در آن دوره ها عملیات موضوع پیمان اجرا می شود.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 17:18 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

مقاله نقش اعتیاد در وقوع جرم (روانشناسی و علوم تربیتی)

دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات34
حجم فایل35 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقاله نقش اعتیاد در وقوع جرم

 

بیان مسئله:

اعتیاد به مواد مخدر به عنوان یک مشکل اجتماعی پدیده ای است استعماری که علاوه بر زمینه های شخصیتی،روانی و تربیتی نیز در چگونگی ابتلا به آن از اهمیت زیادی برخوردار است. امروزه وسعت اعتیاد در جهان چنان گسترده است که میلیونها نفر به آن مبتلا هستند کشور ما نیز از این مفصل بی بهره نیست اعتیاد یکی از لکه های ننگ و داغی است که بر پیشانی گروهی از انسانهای منحظ زده شد و وجودشان را مایه شرمساری انسانها ساخته است این امرکه زاییده هوشمندیها، چاره جویی ها برای درمان دردرونی، خوشگذارنیها معاشرت ناباب و زمانی هم با دستیابی و کمک عوامل استعمار است درنزد بسیاری از افراد رواج دارد و حیات شخصی و اجتماعی آن ها را بر باد داده و خانواده و فرزندانشان را دستخوش نابسامانی می سازد. انگیزه اعتیاد هرچه باشد و فرم و صورت آن بهره گونه ای که باشد خواه از مواد مخدر، خواه از الکل و خواه دیگر امور، باید گفت که آن، عاملی برای زوال خانواده واز عوامل جرم زاست. موضوع اعتیاد بهر گونه ای که باشد سبب زوال، گرفتاری نسل، و سقوط شخصیت معتاد و کلا نابسامانی خانواده است. بلوغ عاطفی را دچار مخاطره ساخته و از انسانی که قادر است اوج درگیرد و عروج کند فردی می سازد زبون، درمانده، ناتوان دراداره زندگی خویش، دور از احساس مسئولیت، بی تفاوت در برابر وقایع وامور، ونیز حوادثی که دور و برش است  تنها وجود خود راکه سرمایه ای عظیم برای جامعه ی تواند باشد به خطر می اندازد، بلکه روزگار همسر و فرزندان را هم به تباهی می کشاند. در مورد عصیان وانحراف نسل و درانگیزه شناسی جرم نیز بحث از خانواده است. معمولا درجستجوی یافتن علل و عوامل انحراف و ریشه یابی دردها، ناسازگاری ها و ضایعات از مسائل بسیاری نام می برد که خانواده در راس آنها قرار دارد ا مهمترین و اساسی ترین عامل گرایش جوانان به انحرافات از جمله اعتیاد، عوامل خانوادگی است، خانواده به عنوان یک جریان گروهی از مهمترین آن است. افرادی که در خانواده زندکی می کنند و تابعیت پدر و مادر را دارند درمسیر این جریان و نا خودآگاه همراه آنند، بهرگونه ای که شیوه رفتاری والدین ایجاب میکند آنها به راه افتاده و حرکت می کنند و بدون اینکه خود از این امر سر در آورند محیط خانواده و شرایط تربیتی آن از مسائلی سر نوشت ساز و از جنبه هایی است که نمی توانند مسکوت عنه بماند. تنها اعلانات، آموزشها و القاعات والدین نیست که در کودک اثر می گذارد بلکه جریانات عاطفی، اخلاقی، انضباطی و در کل تربیت خانواده نیز در کودک اثر می گذارد و این خود سبب بسیاری از سازگاری ها و یا نا بسامانی ها است. جوان در خانواده فقیر دچار مسائل ومشکلات بسیاری است. احساس محرومیت و رنج او از این زندگی برای او مساله آفرین است. چه بسیارند جوانانی که به علت عدم آمادگی برای تحمل فقرا دچار لغزش و انحرافی سوای آنچه که برای جوان فقیر پدید می آید برای آنها پدید آید.وجود جدایی و آشفتگی در کانون خانواده، اختلاف و درگیری در بین زن وشوهر، ترک خانواده از سویی هر یک از آنان بلائی است نکبت آفرین نه تنها درونی برای خود بلکه برای فرزندان، خصومت موجود فیما بین زن و شوهر زمینه را برای تن دادن فرزندان به مواد مخدر، بیماری روانی، خوکشی، میخوارگی و در کل جنایت و انحراف فراهم خواهد کرد. معتادان به علت لاز هم گسستگی خانواده، شکست  تحصیلی،بیکاری، طفیان در بدری، معاشرتهای ناسالم و مشکلات توان فرسای دیگر درمانده و بیکس از دایره اجتماع طرد می شوند وچون قطعات چوب و خس و خاشاک و فضولاتی که در ساحل با موج آب بالا و پایین می روند در حاشیه اجتماع زندگی و دنیای خاصی برای حضور خود بوجود می آورند. افراد معتاد و مردم عادی و سالم دو معیار اخلاقی متفاوت دارند. مردم جامعه معتادان را نمی پذیرند و بنابراین تنها کسانی که آنان را می پذیرند و رفتارشان را تایید می کنند و با آنان درارتباط هستند دوستان معتاد قدیمی آنان است زیرا اغلب معتادان به ماد مخدر به کجرویهایی چون دزدی و فحشای گرایش دارند و دراین فعالیت دیگران همیشه نسبت به آنان تصویر جنایی دارند و آنان را از خود نمی دانند. هدف از درمان معتادین درمان جسمی و روانی آنهاست به صورتی که دیگر به اعتیاد برگشت نکنند. اگر فقط به درمان جسمی اکتفا شده و به بر طرف کردن وابستگی هاپی روانی توجه نشود بیماران مجددا به مواد مخدر روی خواهند آورد. عالمی اظهار داشته است اغلب منحرفان و لغزشکاران بجای اینکه پسیکوپات باشند سویدسپات هستند، بعبارت دیگر به جای اینکه از بیماری و اختلالات روانی رنج ببرند از زمینه های اجتماعی و جریاناتی که ریشه در جمع و رابطه دارند رنج می برند. این امر مخصوصا صادق تر است که کو که در سالهای اولیه تجارب و حیات خود در خانواده باشد و از روابط نادرست و حتی بدآموز متاثر گردد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 17:18 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

اقتصاد کارآفرینی (اقتصاد)

دسته بندیاقتصاد
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات14
حجم فایل1.485 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

چهارچوب موثر بر کارآفرینی


- فرصتهای کارآفرینی
-ظرفیت کارآفرینی
- پذیرش اجتماعی
-محیط مالی
-اطلاعات

 

موفقیت در کارآفرینی وابسته به مهارتهاست و نه لزوما دانش.
 تجربه کاری نقش مهمی در موفقیت کارآفرینان دارد، چون باعث می شود تا
آنها درک درست و مناسبی از بهره وری و ظرفیتهای تولیدیشان داشته باشند.
 فرصتها تحت تاثیر ساختارهای تولیدی و فرهنگ کارآفرینی هستند.
 شبکه ارتباطی افراد نقش موثری در موفقیت آنها در پروژه ها کارآفرینی
دارد.
 محدودیتهای مالی مانع اصلی فعالیتهای کارآفرینانه هستند

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 17:18 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

نقش سیستم های مختلف مهاربندی در مقاوم سازی سازه های فولادی (عمران)

دسته بندیعمران
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات21
حجم فایل825 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

نقش سیستم های مختلف مهاربندی در مقاوم سازی سازه های فولادی

چکیده

 آشناترین و مرسومترین سیستم مهاربندی در سازه های فولادی، مهاربند ضربدری هم مرکزCBFمی‌باشد که با وجود سختی مناسب از لحاظ شکل پذیری و جذب انرژی، عملکرد عمدتأ ضعیفی دارد. از سوی دیگر قاب‌های خمشیMRF با وجود شکل پذیری بسیار بالا، از نظر سختی و کنترل تغییر مکان، به هیچ وجه رفتار مناسبی ندارند. سیستمهایی که بر هر دو مشکل فوق غلبه می کنند، به دو طیف عمده سیستمهای مهاربندی خارج از  EBF مرکز و سیستم مهاربندی زانوییKBF تقسیم می شوند. سیستمEBF علی رغم شکل پذیری بسیار عالی،سختی نسبتاً مناسب و تسهیلاتی که به لحاظ ایجاد بازشوها در فرم و نمای معماری ایجاد می کند، به دلیل مشکل ترمیم تیر پیوند Link پس از یک زلزله شدید و مشکلات طرح و اجرای خود پیوند، نقطه ضعفهایی هم دارد. اما در سیستمKBF المان مستهلک کننده انرژی، عضو زانویی است که مانند یک فیوز شکل پذیری عمل می کند و تشکیل مفاصل پلاستیک محدود به آن است. عضوی که تعویض آن )جهت بهره برداری مجدد از سازه)، پس از یک زلزله شدید، سهل تر و عملی تر خواهد بود.در این تحقیق، ضمن یک بررسی همه جانبه روی سیستمهای مختلف مهار بندی و بیان نقاط ضعف و قوت هر یک توجهی خاص به سیستم مهار بندی زانویی و خصوصیات عالی و ممتاز این سیستم، خواهیم داشت.

کلمات کلیدی: سیستم های مهاربندی ؛ مقاوم سازی سازه ؛ سازه های فولادی .

فهرست مطالب

مقدمه

آشنایی با سازه های فولادی

سیستم های مهاربندی فولادی

طراحی سازه  با توجه به روش مهاربندی

انواع مهاربندیها

مهار بندی هم مرکز CBF

مهاربندی خارج از محور EBF

 

 

 

 

 

سیستم مهاربندی زانوئیKBF

نتیجه‌گیری

منابع

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 17:18 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

آموزش همسرداری (زناشویی)

دسته بندیزناشویی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات14
حجم فایل30 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

بسیاری از بانوان بخصوص تازه عروس‌ها دوست دارند همسرشان روز به روز بیشتر از قبل، عاشق‌‌شان شود و صد‌البته این موضوع بی‌اهمیتی نیست.

همه بانوان تلاش می‌کنند با حرف‌ها و رفتارهایشان یک قدم به همسرشان‌ نزدیک‌تر شوند، اما همیشه ماجرا این‌طور پیش نمی‌رود.

گاهی هر قدم رو به جلوی بانوی خانه، مرد را ده‌ها قدم به عقب می‌راند......

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 17:18 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

نقش فرهنگ سازمانی در اجرای موثر سیستم‌های اطلاعاتی مدیریتی(MIS) (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات12
حجم فایل85 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

نقش فرهنگ سازمانی در اجرای موثر سیستم‌های اطلاعاتی مدیریتی(MIS)

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

چکیده

این مقاله به فرهنگ سازمانی به عنوان یک عامل مهم در موفقیت یا عدم موفقیت پذیرش سیستم‌های اطلاعاتی مدیریتی(MIS) اشاره می‌کند. مدارکی وجود دارد که از چند دهه گذشته روند رو به رشدی در تعداد مطالعاتی که به مسائل فرهنگی در ادبیات سیستم های اطلاعاتی مدیریت می پردازند، شروع شده است. صرف نظر از سهم بسیاری از مطالعات تحقیقاتی تا به امروز، هنوز تعدادی چالش مختلف نیازمند پاسخ وجود دارد: اولین چالش؛ وجود مطالعاتی است برای مشاهده فرهنگ سازمانی تا به خوبی با یکدیگر سازگار و به طور مساوی در میان اعضای سازمان به اشتراک گذاشته شود. چالش دوم، تمایل به مطالعات انجام شده برای بی اهمیت جلوه دادن پویایی فرهنگ  سازمانی وجود دارد و اینکه چگونه بر پذیرش سیستم های اطلاعاتی مدیریت در طول زمان تاثیر می گذارد و چالش سوم، افزایش نیاز به تجزیه و تحلیل فرهنگ با استفاده از روش های تفسیری و گسترده از لحاظ جغرافیایی وجود دارد. در این مقاله پیشنهاد شده است که می توان درک ما از فرهنگ سیستم های اطلاعاتی را با ترکیب رویکردهای نظری که در آن ها ضعف یکی از این رویکردها می تواند به قدرت دیگری منجر شود، افزایش داد. در این مقاله به طور خاص بر این امر تاکید شده است که، با ترکیب سه دیدگاه مارتین (2002) از فرهنگ – ادغام، تفکیک و تکه تکه شدن و شبکه و نظریه گروه فرهنگی می توان به نفوذ بیشتری در چگونگی تاثیر فرهنگ سازمانی بر پذیرش سیستم های اطلاعاتی دست یافت. همچنین در این مطالعه به بررسی ظرفیت جذب و نقش آن در پیاده سازی موفق سیستم های اطلاعاتی مدیریت پرداخته شده است. ظرفیت جذب، توانایی سازمان برای به رسمیت شناختن ارزش سیستم های اطلاعاتی مدیریت جدید، جذب آن، و درخواست آن برای اهداف تجاری است.

کلمات کلیدی: فرهنگ سازمانی، سیستم‌های اطلاعاتی، سیستم‌های اطلاعاتی مدیریتی.

روش پژوهش

از آنجا كه هدف پژوهش بررسی نقش فرهنگ سازمانی در اجرای موثر سیستم‌های اطلاعاتی مدیریتی(MIS) است بنابراین پژوهش حاضر از حیث هدف كاربردی و از حیث شیوه جمع‌آوری اطلاعات توصیفی- پیمایشی و از نوع همبستگی و مبتنی بر مدل معادلات ساختاری است. برای گردآوری اطلاعات در زمینه مبانی نظری و ادبیات موضوع از منابع كتابخانه ای، مقالات، كتاب های مورد نیاز و نیز از پایگاه های اطلاعات علمی و مجله‌های الكترونیكی استفاده شده است.

فهرست مطالب:

چکیده

مقدمه

فرهنگ سازمانی

سیستم های اطلاعات مدیریت

سیستم های اطلاعات مدیریت MIS

نقش عناصر فرهنگ سازمانی موثر بر اجرای سیستم های اطلاعات مدیریت MIS

روش پژوهش

نتیجه‌گیری

منابع

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 17:17 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود پاورپوینت تكنولوژی و طرح ریزی شغل(فصل چهاردهم کتاب تک جلدی مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات16
حجم فایل387 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت تكنولوژی و طرح ریزی شغل(فصل چهاردهم کتاب تک جلدی مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 16 اسلاید

دسته: مدیریت رفتار سازمانی

کتاب مدیریت مبانی رفتار سازمانی رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی از جمله منابع مهم درس مدیریت رفتار سازمانی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل چهاردهم این کتاب با عنوان« تكنولوژی و طرح ریزی شغل » می باشد که در 16 اسلاید بصورت بسیار زیبا طراحی شده است و می تواند به عنوان کار ارائه کلاسی(سمینار-کنفرانس) مورد استفاده قرار گیرد؛ بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

تكنولوژی در سازمان

مدیریت كیفیت كامل

بازسازی فرآیند كار

سیستم تولید انعطاف پذیر

منسوخ شدن مهارتها

مقایسه مدیریت كیفیت كامل و بازسازی فرایند:

طرح ریزی شغل

تئوری اسنادی كار

الگوی ویژگیهای شغل

الگوی پردازش اطلاعات اجتماعی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 17:17 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

نقش مدیریت کیفیت فراگیر در بحران های سازمان (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات14
حجم فایل76 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

نقش مدیریت  کیفیت فراگیر در بحران های سازمان

مقدمه

بدون شک در حرکت به سمت جهانی شدن،کیفیت یک عامل‏ تاثیرگذار است.در روند توسعه صنعت و بازرگانی،یکپارچگی‏ اقتصاد جهانی و رشد و اشباع بازار،کیفیت نقش اصلی را ایفا کرده و یکی از مهمترین عامل‏های رقابت سازمان و موفقیت در بازارهای ملی،منطقه‏ای و جهانی به شمار می‏آید. فرایند جهانی شدن،بازارها و لزوم داشتن توان رقابت باعث‏ ایجاد الگوهای جدید مدیریت کیفیت شده است.مدیریت کیفیت‏ فراگیر یک فلسفه،نظریه و روش‏شناسی نو در مدیریت کیفیت‏ و نظامهای نشأت گرفته از آن است. در حقیقیت،تحقق و به کارگیری TQM یکی از ثمرات و دستاوردهای ناشی از گسترش و بین‏المللی‏سازی مدیریت‏ کیفیت طی سالهای گذشته به حساب می‏آید مدیریت کیفیت فراگیر روشی برای اداره یک سازمان است‏ که اساس آن بر کیفیت و مشارکت همه اعضای سازمان استوار است و هدف آن نیل به موفقیت دراز مدت از طریق جلب رضایت‏ مشتری و تامین منافع همه افراد ذی‏نفع است. اكنون با مقدمه فوق لازم است تعاریفی برای برخی مفاهیم بنیادین در این حوزه ارائه شود:

كیفیت (Quality) معمولا ماهیتی بیش از حد انتظار و عالی در تولید كالا یا ارائه خدمت را در ذهن متبادر می‌نماید، كه ابعاد مختلفی چون تطابق، قابلیت اطمینان، پایداری، ذوق و زیبایی را در بر می‌گیرد. بنابراین می‌توان گفت تا اندازه‌ای خارج از تصور است.

كنترل كیفیت (Quality Control:QC) نیز به عنوان استفاده از فنون و دستور‌العمل‌هایی برای دستیابی به بهبود كیفی در زمینه تولید كالاها یا ارائه خدمات شناخته می‌شود، كه در راستای این هدف به صورت ساده تشخیص و شناسایی، آنالیز و بررسی، و در گام بعدی اقدام به حل نقص و كاستی محصولات و خدمات اهمیت اساسی خواهد داشت.

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

مفهوم مدیریت کیفیت فراگیر

اهداف مدیریت کیفیت فراگیر

مؤلفه های موثر در بحرانهای سازمانی

نقش مدیریت کیفیت جامع

نقش مدیریت کیفیت فراگیر در بحران های سازمان

عوامل ناکامی مدیریت کیفیت جامع در بحران های سازمان

نتیجه‌گیری

منابع

منابع

1 - مهشید، یزدان پناه، برنامه ریزی و مدیریت بحران، مجله تدبیر، شماره 127، آبان 81 ، ص 51 
2 - مهرگان تحویلداری و مهین اكبری، مدیریت بحران و چگونگی مقابله با آن، مجله مدیریت، شماره 53 و 54، مهر و آبان 1380 ، ص 45
3 - فاتحی، روشهای موفقیت در مدیریت بحران، مجله تدبیر، شماره 123، تیرماه 1381، ص 88
4 - ایرج، سلطانی، دستاوردهای فرهنگی مدیریت كیفیت فراگیر، مجله تدبیر، شماره 112، خرداد 1380، ص 50 
5 - علی، محمد مصدق راد، مدیریت كیفیت فراگیر، مدل چنگالی، مجله تدبیر، شماره 130، بهمن 1381، ص 77 
6 - ایرج، سلطانی، دستاوردهای فرهنگی مدیریت كیفیت فراگیر، مجله تدبیر، شماره 112، خرداد 1380، ص 53 
7 - داود، حسین زاده و صدیقه صائمیان، مفاهیم و فلسفه مدیریت كیفیت جامع، مجله تدبیر، شماره 129، دی ماه 81 ، ص 62 
8 - غلامرضا، توكلی، مدیریت كیفیت، یك گام به سوی توسعه اقتصادی، مجله تدبیر، شماره 130، بهمن 81، ص 123 

 

 Burnes, Bernard: Managing Change, Prentice Hall, London, England, 2004

Farkas Ferenc: Változás-menedzsment, KJK-Kerszöv Jogi és Üzleti Kiadó Kft, Budapest, 2004

Dr. Poór József, Dr. Farkas Ferenc: Nemzetközi Menedzsment, KJKKerszöv, Budapest, 2001

Berces, Roland and Hegyi, Zoltán: TQM and Organisation Development, Periodica Polytechnica ser Soc. Man. Sci. Vol. 9. No. 2, pp. 117-126, 2001

Clinton, Williamson, Bethke: Implementing Total Quality Management, The Role of Human Resource Management, SAM Advanced management Journal, pp. 10-17, 2001

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 17:17 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پروپوزال بررسی رابطه بازاریابی و تبلیغات در توسعه گردشگری (گردشگری و توریسم)

دسته بندیگردشگری و توریسم
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات27
حجم فایل156 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال بررسی رابطه بازاریابی و تبلیغات در توسعه گردشگری

بررسی رابطه بازاریابی و تبلیغات در توسعه گردشگری

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

 روابط عمومی, روابط عمومی ,اخبار روابط عمومی ,شرکت معماران تبلیغات نوین ,روابط عمومی و تبلیغات, مدیریت تبلیغات

 

بیان مسئله

ایران دهمین كشور از نظر جاذبه‌های تاریخی،مذهبی وطبیعی برای جذب گردشگری شناخته شده است.در صورتی كه توریسم ایران در جهان جایگاه پایینی دارد به گونه ای كه در سال های پایانی قرن بیستم كمتر از نیم درصد از سهم بازار گردشگری را به خود اختصاص داده یعنی از هر 1000 گردشگر فقط 2 نفر ایران را انتخاب می كنند. و این نشان می دهد كه ایران هنوز در مرحله‌ی اكتشاف[1] قرار دارد و برای بسیاری از گردشگران ناشناس است. تعداد گردشگران خارجی در ایران محدودند ، غالباً انفرادی و مراوده‌ی مردم محلی با گردشگران در سطح مطلوبی است. این مطلب به وضوح روشن می كند كه جهانیان هنوز ایران را نمی شناسند. در سال‌های اخیر شركت در نمایشگاه های بین المللی و شبكه‌ تلویزیونی كه جذابیت های گردشگری را برای خارجیان نمایش می دهد توانسته در شناساندن جاذبه های كشورمان تا حدی موثر باشد؛ اما متأسفانه در امر بازاریابی نه تنها سرمایه گذاری كافی انجام نگرفته بلكه سیاست های روشنی نیز تدوین نگردیده است؛ همچنین فعالیت های انجام شده غیر علمی و پراكنده بوده اند. در این صنعت كالاها و خدمات متفاوتی از طریق عرضه كننده گان مختلف هر روز وارد بازار می‌شوند و همه در پی رقابت با یكدیگر هستند. در این میان جلب نظر گردشگر به خرید یكی از این خدمات و مهمتر از آن ایجاد رضایت مندی در  او بسیار دشوار است. تقاضا یك گردشگر علاوه بر سلایق شخصی به مد ، پیشنهاد اطرافیان همچنین فصل سفر ، بستگی دارد. مقصود از بازاریابی ، فعالیت های است كه برای گرد هم آوردن خریدار و فروشنده انجام می شود.«باتلر» فرضیه ی چرخه ی عمر مقصد گردشگری را مطرح كرد.(1980 )او گفت كه خدمات گردشگری هم مانند  سایر خدمات وكالاها چرخه ی عمر دارد وبازاریاب باید آن مرحله ومرحله‌ی بعد را شناسایی وبرنامه ریزی های لازم را انجام دهد.چرخه ی عمر گردشگری به این تریب است :

1- اكتشاف exploration) :(تعداد گردشگران محدود ،به صورت انفرادی گردشگر سفر می كند، گردشگر زبان مردم مقصد را نمی داند ، مردم محلی از گردشگر استقبال می كنند، مراوده ، با گردشگران مردم محلی را خوشحال می‌كند.

2- مرحله مشاركت :(involvement) تعداد گردشگران اضافه می شوند، مردم از آثار مثبت ورود گردشگران سود می برند، مرد برای گردشگران تسهیلات رفاهی فراهم می‌كنند(اجاره منازل خود به آنها ) ، رابطه میزبان و مهمان هماهنگ و خوب است.

3- مرحله توسعه (development): رفتار مردم بومی تغییر می كند، سرمایه گذاری خارجی آغاز     می شود، شكل و فضای منطقه تغییر می كند، بازار تخصصی می شود.

4- مرحله تثبیت (consolidation): به صورت انبوه جذب گردشگر داریم، شركت های مهم حاكمیت یافته و در آمده سرانه همچنین نرخ افزایش تعداد گردشگر ورودی كاهش می یابد.

5- ركود (Institutionalism): مقصد گردشگری شهرت می یابد، از مد می افتد ، مشكلات اجتماعی ، فرهنگی، زیست محیطی بروز می كند، سرمایه گذاران خارجی باز می گردند، شاید هتل‌ها و تسهیلات دیگری اجباراً پدید آیند.

6- افول و تجدید حیات (decline- rejuvenation) : اگر تجدید حیات صورت نگیرد و كالا و خدمات جدید ایجاد نشود ، امكانات گردشگری نو نگردد ، كم كم فقط خاطره‌ای از دوران شكوفایی در اذهان می ماند.

هدف اصلی:

بررسی رابطه بازاریابی و تبلیغات در توسعه گردشگری

اهداف فرعی:

بررسی اهمیت بازاریابی در امر توسعه صنعت گردشگری كشورمان

بررسی چالش‌ها و مشكلات فراروی توسعه صنعت گردشگری در كشورمان

ارائه راهكارهایی جهت بهبود و توسعه صنعت گردشگری كشورمان، بررسی اهمیت و نقش تبلیغات در گسترش بازاریابی توریسم در ایران .

 نقش تبلیغات در توسعه گردشگری

فهرست مطالب

عنوان تحقیق

- بیان مسأله اساسی تحقیق

- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق

مرور ادبیات و سوابق مربوطه

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

- اهداف مشخص تحقیق

سؤالات تحقیق:

فرضیه‏ های تحقیق:

تعریف واژه ‏ها و اصطلاحات فنی

روش شناسی تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه آماری، روش نمونه‏ گیری و حجم نمونه

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ ها


1- Exploration

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 17:17 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پروپوزال رابطه بازاریابی رابطه مند و رضایتمندی شرکتها (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات24
حجم فایل108 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال رابطه بازاریابی رابطه مند و رضایتمندی شرکتها

بررسی رابطه بازاریابی رابطه مند و رضایتمندی شرکتهای متقاضی خدمات بانکی

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

 

بیان مسئله

یکی از عوامل محیطی اثر گذار بر سازمانها مشتریان آن هستند، صاحبنظران مدیریت، کسب رضایت مشتری را از مهمترین وظایف و اولویتهای مدیریت سازمانها بر شمرده و لزوم پایبندی همیشگی و پایدار مدیران عالی به جلب نظر مشتریان را پیش شرط اصلی موفقیت به حساب آورده اند.

در حقیقت، یکی از پیش شرطهای موفقیت سازمانها و شرکتها، قرار دادن مشتری و تلاش برای جلب رضایت وی در سرلوحه سازمان می باشد.

  شناخت کامل مشتری، مقدم شمردن وی و ارائه خدمات کیفی از جمله عوامل موفقیت در بازار کسب و کار امروز است.

تعبیری که امروزه از مشتری می شود با آنچه در گذشته رواج داشته، کاملا متفاوت است. بدین معنی که مشتری دیگر خریدار صرف کالا یا خدمات نیست، بلکه یک عضو فعال و تاثیر گذار در کلیه فعالیتهای تجاری به شمار می رود. بنابراین داشتن استراتژی نوین، توجه به نکات مهم در برقراری، حفظ و گسترش روابط با مشتری و تلاش برای جلب رضایت وی در تمام مراحل، کارایی و اثر بخش یک سازمان را در تحقق اهداف مشتری محور افزایش می دهد و در بلند مدت پایگاهی از مشتریان وفادار به ارمغان خواهد آورد.

  واژه های مشتری و رضایت مشتری در سازمانهای خدماتی، خصوصا بانکها به دلیل وابستگی کامل به مشتریان برای بقا، اهمیتی دو چندان می یابد. ارائه خدمات مختلف بانکی به منظور حفظ مشتریان موجود و جذب مشتریان جدید و در نهایت کسب سهم بیشتری از بازار رقابت بانکی، بیانگر این اهمیت است.

دربازار پر رقابت خدمات مالی از دست دادن تنها یک مشتری هزینه های سنگینی را برای بانکها و موسسات مالی در پی دارد، آنچه بیش از هر چیز دارای اهمیت است، سرمایه گذاری های عظیمی که سازمانها در جهت تنوع در تولیدات و خدمات و بهبود کیفیت و اراده خدمات مطلوب انجام می دهند، همگی با هدف جلب رضایت مشتریان فعلی و جلوگیری از زوال مشتریان جدید می باشد.(داریوش رشیدی، 1381)

با تمرکز بر رفتار شرکتها به عنوان مصرف کنندگان خدمات مالی در می یابیم، اکثر شرکتها معمولا با چند بانک، رابطه مالی دارند ولی تنها یکی از آنها را به عنوان موسسه مالی اصلی برای دریافت وام انتخاب می کنند.(Perrien and Ricard,1995)

در بخش خدمات مالی برای بنگاهها و شرکتهای اقتصادی که درخواست وام از بانکها را دارند، چالشهای متفاوتی نسبت به مشتریان معمول بانکها وجود دارد، در حال حاضر، یکی از چالشهای موجود، تیرگی روابط بین مشتریان وام گیرنده و بانکهای عامل وام دهنده می باشد.

 این چالش در سمت وام دهنده (بانک) به صورت حداقل کردن ریسک، برای بازگشت وام داده شده خود را نشان می دهد. نتیجه این چالش، اعمال فشار بر مشتری، ایجاد رویه ها و سیاستهایی-که بعضا از دید مشتریان دست و پا گیر هستند- برای اطمینان از بازگشت وام ، کاهش احتمال ریسک و آموزش پرسنل برای برقراری ارتباط صحیح با شرکتهای وام گیرنده می باشد. در سوی دیگر رابطه ، چالش برای شرکت وام گیرنده، دستیابی آسانتر به منابع مالی، دریافت بیشترین کیفیت خدمات، کاهش استرس و فشار عصبی و افزایش میزان خدمات بانکی دریافتی است.

 در نتیجه این انتظارات، مشتریان رفتار متمایز و سر به زیرتری نسبت به آنچه هستند ابراز می کنند. بانکها نیز با توجه به چالش های خود، با وضع دستور العملها و سیاستها و آموزش مدیران و پرسنل، عملکردی مخصوص به خود برای برقراری ارتباط با مشتری در پیش می گیرند که تبعات آن ممکن است بر رضایت مشتری تاثیر گذار باشد.(Judith J.Madill,Lisa Feeney, Alan Riding-International Jornal Of bank Marketing,2002)

 بنابراین، آنچه در این پژوهش اهمیت دارد، پاسخ به این سئوال است که،"  رابطه بازاریابی رابطه مند و رضایتمندی شرکتهای متقاضی خدمات بانکی ، چیست؟".

اهداف مشخص تحقیق

هدف اصلی:

بررسی رابطه بازاریابی رابطه مند و رضایتمندی شرکتهای متقاضی خدمات بانکی

اهداف فرعی:

بررسی تاثیر عملکرد مدیران مالی( رئیس شعبه) بانک بر رضایت شرکت وام گیرنده از بانک.

بررسی تاثیر عملکرد کارمندان صفی بانک بر شرکت وام گیرنده از بانک.

ارزیابی تاثیر سیاستها و دستورالعملهای بانک بر شرکت وام گیرنده از بانک.

مدل و چارچوب تحقیق

رابطه, بازاریابی, شرکتها, بازاریابی رابطه مند, بازاریابی رابطه ای, مند

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 17:17 ] [ آریا برومندی ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 صفحه بعد

دیگر امکانات