تحقیق جهانی شدن دنیای اطلاعات (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات15
حجم فایل11 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

جهانی‌شدن دنیای اطلاعات:

چكیده
مفهوم «جهانی شدن» به فرآیندی اطلاق می‌شود كه طی آن جریان آزاد اندیشه، انسان، كالا، خدمات، و سرمایه در دنیا میسر گردد. تأثیر این مفهوم، دگرگونی متغیرهای زمان و مكان را پدید آورده و گسترش ارتباطات در سطح بین‌المللی قابلیت وقوع یافته است. بر این قرار، داده‌های كمی اطلاعات در صحنه جهانی ابعاد وسیعی یافته و موجب رشد شبكه ارتباطات در صحنه بین‌المللی از نظر روابط فردی و اجتماعی شده است. در مقاله حاضر، ضمن توجه به جهانی‌شدن گستره اطلاعاتی در جهان معاصر، به ارزیابی موضوعات مذكور مبادرت شده، و در نهایت به نتیجه‌گیری درباره تأثیرات آن بر كتابداری و اطلاع‌رسانی پرداخته می‌شود.


كلیدواژه‌ها:جهانی‌شدن/ علم كتابداری/ علم اطلاع‌رسانی/ جریان آزاد اطلاعات/ فناوری اطلاعات



 

مقدمه
پدیده جهانی‌شدن در چند سال اخیر به نحوی گسترده منابع چاپی و الكترونیكی زبان فارسی را تحت‌الشعاع قرار داده است. نگاهی به مواد كتابی در این حوزه (به‌خصوص علوم اجتماعی) نشانگر توجه اندیشمندان ایرانی به موضوع جهانی‌شدن در رشته‌های مختلف می‌باشد[1]. آنچه از دهه شصت میلادی و در بطن اندیشه «مك‌لوهان» برای ارائه یك تصویر وسیع ارتباطی به جامعه جهانی عرضه شد، تا به امروز كه در هزاره سوم میلادی به ارزیابی اطلاعات دیجیتال پرداخته می‌شود، مبتنی بر رابطه انسان و ابزارهای فناوری است. بر این مبنا، در گستره كنونی جهانی‌شدن، سعی می‌شود محدوده این تغییر و دگرگونی در حوزه اطلاعات مورد توجه قرار گیرد.
هدف این مقاله آن است كه مباحث موضوعی جهانی شدن را در عرصه اطلاع‌رسانی مورد شناسایی قرار دهد و با مطالعه اهم مقالات این حوزه در منابع چاپی و الكترونیكی، عرصه اطلاعات و اطلاع‌رسانی را در چارچوب جهانی‌شدن بررسی نماید.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ چهارشنبه 29 آذر 1396 ] [ 21:22 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

تحقیق جهانی شدن مدیریت و تجارت الکترونیک (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات42
حجم فایل106 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

جهانی شدن ،مدیریت و تجارت الكترونیك

جهانی شدن پدیده‌ای است كه بروز آن در عصر حاضر موجب تغییر و تحولات بسیاری در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در عرصه بین‌المللی شده و كشورهای بسیاری را به چالش كشانده‌است.

 

 

 

 

یكی از مهمترین پیامدهای جهانی شدن، افزایش رقابت درسطح بین المللی اقتصاد است. زیرا در این شرایط، همواره با كاهش هزینه های حمل ونقل، رشد حیرت انگیز فناوری اطلاعات و گسترش روزافزون تجارت الكترونیك و به حداقل رسیدن محدودیتهای جغرافیایی و رشد رقابت مواجه خواهیم بود كه درنتیجه كارایی اقتصاد بین المللی افزایش خواهدیافت. در این میان می توان گفت مهمترین پیامد جهانی شدن بر اقتصاد كشورها رشد تجارت الكترونیك است. كه عناصر آن بازار الكترونیك، تبادل الكترونیك داده و تجارت اینترنتی هستند كه مبین ارتباط تنگاتنگ بین فناوری اطلاعات و ارتباطات با فرایندهای بازار ومدیریت است. بنابراین، برای باقی ماندن مدیران در عرصه رقابتهای اقتصادی باید ابزارهای مختلف اطلاعاتی و ارتباطی با دیدی روشن و طبق نیازهای سازمان تامین و راه اندازی شوند. درنهایت آنچه در راستای تجارت الكترونیك برای مدیران دارای اهمیت است بسترسازی مطلوب برای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در ساختار سازمانی توأم با شناخت كافی و نگرش مثبت مدیران به ضرورتهای حضور این پدیده در روند فعالیتهای سازمان است.
جهانی شدن پدیده‌ای است كه بروز آن در عصر حاضر موجب تغییر و تحولات بسیاری در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در عرصه بین‌المللی شده و كشورهای بسیاری را به چالش كشانده‌است. به طوری كه بی‌شك مهمترین و بارزترین وجه تمایز اقتصاد امروز و دیروز جهانی شدن است. جهانی شدن‌ برای‌ بیماریهای‌ اقتصادی‌ جهان‌ تجویز شده و چنین‌ ادعا می‌شود؛ كه‌ جریان‌ آزاد سرمایه، نیروی‌ كار، كالا و اطلاعات‌ بدون‌ دخالت‌ دولت‌ و دیگر شكلهای‌ مداخله، تنها راه‌ رسیدن‌ به‌ سعادت‌ جهانی‌ است (چنج، ۱۹۹۹، ۲۲۵)

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ چهارشنبه 29 آذر 1396 ] [ 21:22 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

جهان آینده و مشخصات سازمان های پیشگام (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات34
حجم فایل58 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فهرست

 

 

مقدمه...............................................................................................................................................................2

بخش اول: شناخت تحولات جهانی...........................................................................................................4

بخش دوم: سازمان‌های امروز و تحولات جهانی..................................................................................11

بخش سوم: تحول سازمان‌ها در اثر تحول دنیا.....................................................................................15

نتیجه‌گیری..................................................................................................................................................28

منابع..............................................................................................................................................................30

 

 

 

 

 

 

 

 

مقـــدمه

 

 

فناوری‌های جدید، دنیای كسب و كار را از اساس دگرگون كرده‌اند. این فناوری‌ها با ایجاد رشد شتابان در توانمندترین نیروهای اقتصاد جهان؛ یعنی فضای مجازی و قدرت محاسبه، به جزء لاینفك سازمان‌ها در تمام دنیا تبدیل شده‌اند. از سوی دیگر، همین فناوری‌ها، چالش‌های شدید دیگری پیش روی تمامی سازمانها قرار داده‌اند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ چهارشنبه 29 آذر 1396 ] [ 21:22 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری از کتاب قورباغه را قورت بده (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات40
حجم فایل65 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری از کتاب قورباغه را قورت بده

رمز خوشبختی، رضایت، موفقیت بزرگ، احساس خوب، قدرت فردی و کارایی این است که عادت کنید هر روز اولین کاری که انجام می‌دهید خوردن قورباغه خودتان باشد.

خوشبختانه می‌توانید از طریق تمرین این مهارت را یاد بگیرید و هنگامی که توانستید قبل از هر کاری عادت شروع مهم‌ترین کار را در خود به وجود آورید، موفقیت شما حتمی خواهد بود.

در اینجا خلاصه‌ای از بیست و یک روش فوق‌العاده برای غلبه بر تنبلی و انجام کار بیشتر در زمان کمتر را که چکیده فصل‌های کتاب است میخوانید. این اصول و قواعد را مدام مرور کنید تا عمیقاً در ذهن و عمل‌تان ریشه بدواند و در نتیجه موفقیت آینده‌تان تضمین شود:

 

سفره را بچینید

دقیقاً تصمیم بگیرید که چه میخواهید. روشن بودن در این مورد یک شرط اساسی است. پیش از شروع کار، هدف‌ها و تصمیم‌هایتان را بنویسید.

 

برای هر روز از قبل برنامه‌ریزی کنید

برنامه‌هایتان را روی کاغذ بیاورید. به ازای هر دقیقه‌ای که صرف برنامه‌ریزی می‌کنید، به هنگام اجرای آن پنج یا شش دقیقه در وقت خود صرفه‌جویی خواهید کرد.

 

قانون 20/80 را در همه امور به‌کار بگیرید

80 درصد از دستاوردهایتان نتیجه 20 درصد از فعالیت شماست. همواره تلاش خود را روی این 20 درصد متمرکز کنید

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ چهارشنبه 29 آذر 1396 ] [ 21:21 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

تحقیق جلوتر از زمان حركت كنید (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات13
حجم فایل11 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

جلوتر از زمان حركت كنید       

  چكیده

این مقاله فنون مدیریت زمان را مورد بررسی قرار می‌دهد. تعیین اهداف كاری و شخصی، تحلیل عوامل اتلاف وقت، كاهش وقفه‌ها و ایجاد تمركز، كار با برگه‌ها و اسناد، بایگانی مدارك، محیط كار مناسب، كنترل زمان تلفن و واگذاری یا تفویض بخشی از مسئولیت‌ها و اختیارات رئوس مطالب این مقاله را تشكیل می‌دهند.

1- مقدمه

آیا تا به حال احساس نكرده‌اید مانند خرگوش سفید در داستان آلیس در سرزمین عجایب هستید؟ ... همیشه در عجله‌اید اما هرگز به آنچه كه می‌خواهید نمی‌رسید. آیا شما هم ساعات طولانی كار می‌كنید ولی همیشه این حس را دارید كه اهدافتان در حال گریز هستند؟

وقتی حمایت از كاركنان كاهش می‌یابد فشار كار هجوم می‌آورد و آنها مجبور می‌شوند سخت‌تر، طولانی‌تر و سریع‌تر كار كنند. مدیریت زمان و رویه واگذاری بخشی از وظایف كاری به همكاران، دیگر یك موضوع تجملی نیست. این مهارت‌های اساسی ابقاء شده‌اند. افزایش معلومات و تجربیات و استفاده از روش‌های مدیریت زمان باعث افزایش كارآیی و پیشرفت سریع و مستمر در محل كار می‌شود.

2- تعیین اهداف

قبل از این كه بخواهید جزئیات مدیریت زمان را مشخص نمایید، می‌بایست به یك چشم‌انداز گسترده نگاه كنید. پایه و اساس كار داشتن یك شناخت صحیح از اهداف و اولویت‌هاست. سپس به جای آشفتگی و تغییر مسیرهایی كه باعث می‌گردد از موضوع اصلی منحرف و در نتیجه ناامید شوید می‌توانید فعالیت‌های روزانه را برای پیشبرد اهداف تنظیم كنید. وقتی اهداف را مشخص می‌كنید ویژگی‌های زیر را در نظر داشته باشید:

اهداف باید مشخص، قابل اندازه گیری، دستیابی و زمان‌بندی باشند.

اهدافی را مد نظر قرار دهید كه شما را در حد اعلای انگیزه‌دهی قرار می‌دهد و امكان بروز قابلیت‌هایتان را فراهم می‌سازد.

ضروری است كه از ابتدا با حس دستیابی به موفقیت شروع به فعالیت كنید و این امر تنها با تعیین اهداف در حیطه منابع، بودجه، چارچوب زمانی و محدودیت‌های سازمانی امكان پذیر است. هنگامی كه اهداف كاری را مشخص كردید آنها را در مقوله‌های ذیل سازماندهی كنید:

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ چهارشنبه 29 آذر 1396 ] [ 21:21 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

تحقیق تئوری مدیریت (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات49
حجم فایل33 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فصل اول

تئوری های مدیریت
( بدبختانه هیچ سازمان و مقرراتی نمی تواند در زمینه رشد و توسعه اقتصادی - اجتماهی كشورها موثر باشد مگر مردانی كه آن را اداره می كنند بدانند چه كاری    می خواهند انجام دهند ) .

بنیامین هی گیتر

1-1                تئوری كلاسیك

اهمیت مدیریت

امروزه دگرگونی شایان توجهی در روندی كه ثقل آن بیشتر به سوی نظریه پردازی متمایل بوده رخ داده است و توجه و تاكید بر واقعیتهای ملموس دنیای سازمانی در برنامه ریزیهای مربوط به آموزش رشته مدیریت روند رو به رشدی را یافته است در واقع از بدو ساخت آگاهانه واقعیتهای اجتماعی و انسانی - اقتصادی و غیره مدیریت شناخته شد و شیوه ای گردید برای هدایت كردن و راهنمایی نمودن عقلانی و منطقی امور از طریق سازمان دادن به فعالیتها و تعیین استراتژی ها برای حصول به هدف یا اهداف مورد انتظار به دنبال این شیوه برخورد دانش مدیریت با مهارت كاربرد می آمیزد و بین آن دو توازن لازم برقرار می گرد در مدیریت دانش و مهارت هر دو ضروری هستند تاكید بر یكی و غفلت از دیگری به عدم تعادل می انجامد .

تعریف مدیریت

سازمان برای نیل به مقاصد خود و جهت دادن به فعالیتهای كاركنان و در راستای هدفهایش به سرپرستی ، نظارت ، هماهنگی و هدایت نیاز دارد مجموعه وظایفی كه رفتار و فعالیت سازمان را در مسیر رسیدن به هدف نظیم ، تصحیح - تقویت و راهنمایی می كند مدیریت نامیده می شود همه سازمانهای رسمی برای استمرار و تداوم فعالیت خود به مدیریت نیاز دارند و فقدان این موضوع باعث ناهماهنگی - انحراف از هدف اتلاف وقت و انرژی می شود .

به بیانی دیگر مدیریت فرآیند برنامه ریزی - سازماندهی - رهبری و كنترل كار اعضای سازمانهاست و همه ومنابع سازمانی در دسترس را برای رسیدن به هدفهای تعیین شده سازمانی به كار می برد همچنین از نظر بزرگان این علم ( ماری یاركرفالت ) مدیریت هنر انجام دادن كارها به وسیله دیگران تعریف شده است .

به تعبیرسی دیگر باید مدیریت در مهارت تبدیل برنامه به اهداف پیش بینی شده در مطلوب ترین كیفیت و همچنین انجام دادن اهداف سازمان از طریق هماهنگی منابع انسانی ، مالی فنی و اطلاعاتی در متن محیط مشخص و معینی با توجه به عواملی از قبیل بدعت گذاری خلاقیت مسئولیت مشترك و بالاخره داشتن علم و هنر متشكل كردن هماهنگ نمودن رهبری و كنترل فعالیتهای گروهی به منظور رسیدن به هدف یا هدفهای مشتركها تعریف  نمود .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ چهارشنبه 29 آذر 1396 ] [ 21:21 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

تحقیق تئوری سلسله مراتب نیازها و ایجاد انگیزه در ادامه تحصیل معلمی (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات22
حجم فایل26 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

تئوری سلسله مراتب نیازها:

بعنوان یكی از اولیه ترین تئوریهای محتوایی در انگیزش ، می توان به نظریه سلسله مراتب نیازها اشاره كرد. در این تئوری نیازهای آدمی در پنج طبقه قرار داده شده است كه عبارتند از: نیازهای جسمانی، نیاز به امنیت، نیاز به محبت، نیاز به حرمت، نیاز به خودیابی و كمال، نیازهای مذكور در سازمان بصورت پرداخت حقوق و مزایا و امكانات رفاهی ،ایجاد امنیت شغلی و مقررات حمایتی، تشكلهای گروهی رسمی و غیر رسمی در محیط كار ، قائل شدن حرمت برای فرد و كارا و در مراتب مختلف سازمان و ایجاد امكانات برای شكوفایی توان بالقوه افراد، ارضا می شوند به طبقه بندی مذكور ، دو نیاز دانش اندوزی و شناخت و درك پدیده ه ، نیاز به زیبایی و نظم،نیز اضافه شده كه قبل از نیاز به خودیابی قرار میگیرند ، شكل شماره 1 سلسله مراتب نیازها را نشان می دهد. اگر چه تئوری سلسله مراتب نیازها مستقیماً برای انگیزش كاری طراحی نشده است ، اما می توان نتیجه گرفت كه با ارضای این نیازها برای فرد انگیزه به كار درسازمان ایجاد خواهد شد و شاید این ساده ترین خواستها را بوجود می آورند و در راه برآوردن این خواسته هاست كه فرد به رفتار خاصی دست می زند و انگیزه عمل در او بیدار می شود.

برخی از صاحبنظران رابطه نیاز و انگیزش را به این صورت توصیف كرده اند كه نیاز در فرد ایجاد محرك كرده و محرك باعث می شود فرد به سمت هدفی برای ارضای نیاز خود حركت كند و انگیزش اتفاق بیفتد.

بر اساس این نظریه محرك یا انگیزه ، احساس نیازی است كه جهتدار شده و به سمت هدفی موجد حركت شده است. نیاز یك احسس است ، اما محرك یا انگیزه حاوی اقدام و عمل بوده و نیرویی زائیده و برخاسته از نیاز است.

 

 

 

 

 

 

 

نیازهای فیزولوژیك : گرسنگی ، نیاز به جفت و مسكن

 

 

نیاز به تعلق، عشق و وابستگی: احساس دلبستگی با دیگران مورد قبول واقع شدن و تعلق داشتن

 

 

نیاز به حرمت و احترام: احساس دستیابی و توفیق توانا و قابل بودن رسیدن به پذیرش و شناسایی از سوی دیگران

 

 

نیازهای شناختی: نیاز به دانش اندوزی ، ادراك و كشف برقراری میزانها برای شناخت جهان

 

 

نیازهای زیبا شناسی: نیاز به تقارن نظم و زیبایی

 

 

نیاز به  خود شكوفایی

نیازبه تحقق خویش نیاز به

تحقق بخشیدن به توانایی های فردی ، نیاز به كمال و خودیابی

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ چهارشنبه 29 آذر 1396 ] [ 21:21 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

تحقیق تقسیم کار در سازمانها (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات14
حجم فایل161 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

زمان سنجی در کارها

زمانسنجی یکی از اولین و اصولی ترین کارها در طراحی و راه اندازی کارخانه و به طور کلی پایه اساسی دیگر کارهاست.

اگه مایل باشین این مبحث رو تا اونجایی که بتونیم جلو ببریم.

تعریف زمانسنجی:

كاربرد تكنیكهائی است به منظور تعیین زمان استاندارد انجام كار برای یك كارگر واجد شرایط (نرمال) كه كار مشخصی را در سطح كارائی مشخصی به انجام میرساند.

مسئولیتهای فرد زمانسنج:

1- بررسی كامل روش فعلی جهت حصول اطمینان از صحیح بودن آن.

2- بررسی كامل ماشین آلات و توانایی اپراتور قبل از ارزیابی عملیات.

3- همكاری كامل با اپراتور و مسئولین مافوق او (به منظور گرفتن بیشترین كمك از آنان).

4- ثبت دقیق زمانهای عناصر كار.

5- ارزیابی كارایی اپراتور به طریق عادلانه.

6- در طول جریان زمانسنجی باید به طریقی رفتار نماید كه اعتماد كامل اپراتور را بخود جلب كند. صبر و قضاوت

صحیح، دو امر مهم در این زمینه هستند.

7- قابلیت و توانایی ذهنی خوب جهت تصمیم گیریهای مناسب و سریع.

8- نحوه صحیح استفاده از ماشین آلات، ابزار دستی، جیگها و فیكسچرها و آلات اندازه گیری را بداند و از طرف دیگر 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ چهارشنبه 29 آذر 1396 ] [ 21:20 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

تحقیق تعریف و خلاصه ای از سرمایه گذاری مشترك Joint Venture (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات15
حجم فایل12 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

تعریف و خلاصه ای از سرمایه گذاری مشترك Joint Venture از دایره المعارف آزاد WiKi Pedia (وی كی پی دی آ)

سرمایه گذاری مشترك با علامت اختصاری VJ نشان داده می شود عبارت است از:

موجودیت جدیدی كه بین دو یا چند شریك شكل می گیرد تا در كنار هم فعالیت اقتصادی را تقبل نماید و شركا توافق می كنند كه این موجودیت جدید با رعایت سهام مشخص توسط طرفین ایجاد شود و سپس در درآمد، هزینه ها و اداره شركت سهیم باشند. كه این سرمایه گذاری مشترك می توان صرفاً برای یك پروژه خاص و یا یك رابطه تجاری طولانی مدت مانند سرمایه گذاری مشترك «سونی اریكسون» باشد.

علاوه بر شركتها، سازمان ها نیز، سرمایه گذاری مشترك را صورت می دهند. برای نمونه سازمان بهزیستی كودكان در نواحی شمال مركزی آمریكا، یك سرمایه گذاری مشترك شروع نموده است. عبارت سرمایه گذاری مشترك به نوع موجودیت شكل گرفته اشاره ندارد بلكه به هدف موجودیت توجه دارد. از این رو، یك سرمایه گذاری مشترك، بر حسب تعدادی از عوامل مانند مالیات، بدهی و زیان، ممكن است یك شركت سهامی، شركت با مسئولیت محدود، شراكت یا هر شكل و یا ساختار قانونی دیگری شكل بگیرد.

سرمایه گذاری مشترك در چه موقع مورد استفاده قرار می گیرد؟

سرمایه گذاری های مشترك در صنعت نفت و گاز متداول می باشند، و اغلب بین یك شركت داخلی و خارجی می باشند (مانند عسلویه) (حدود ¾ آنها بین المللی هستند). سرمایه گذاری مشترك در بخش صنعت نفت و گاز به عنوان یك آلترناتیو تجاری بسیار كارآمد مورد استفاده قرار می گیرد. ضمن اینكه شركت خارجی به بازارهای جغرافیایی جدیدی وارد می شود، شركتها می توانند مهارت هایشان را تكمیل كنند.

تحقیقات به عمل آ,ده نشان می دهد كه 30 تا 61% موفقیت در سرمایه گذاری مشترك حاصل شده و اینكه 60% از آنها موفق به انجام سرمایه گذاری نشده اند، یا اینكه در طی 5 سال از بین رفته اند (آسبورن، 2003) به علاوه مشخص شده كه سرمایه گذاری مشترك در كشورهای كمتر توسعه یافته، بی ثباتی و ناپایداری بیشتری را نشان می دهند، و سرمایه گذاریهای مشتركی كه شركای آنها دولتی بوده اند، بیشتر با شكست مواجه شده اند. به نظر می رسد كه شركتهای خصوصی به مهارتها، فن آوریها و شبكه های بازاریابی و غیره مجهزتر هستند و علاوه بر آن مشخص شد كه سرمایه گذاریهای مشتركی كه با تغییرات سریع در فن آوری تولید، تقاضای بسیار متغیر و بی ثبات مواجه بوده اند به صورت فجیعی با شكست مواجه شده اند. برخی كشورها از قبیل جمهوری خلق چین با هدف ورود به بازارهای خارجی، اقدام به سرمایه گذاری مشترك با شركتهای خارجی می كنند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ چهارشنبه 29 آذر 1396 ] [ 21:20 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

تحقیق تعریف مدیریت (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات27
حجم فایل27 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

تعریف مدیریت

مدیریت فرایند به کارگیری مؤثر و کارآمد منابع مادی وانسانی در برنامه ریزی سازماندهی بسیج منابع وامکانات هدایت و کنترل است که برای دستیابی به اهداف سازمانی و بر اساس نظام ارزشی مورد قبول صورت می گیرد.

مدیریت امور اداری

مدیریت اداری پشتیبانی  کننده واحد در زمینه های اداری خدمات و تدارکات است که در زمینه های زیر فعالیت دارد

1-                        کارگزینی کارکنان :

این بخش کلیه اقدامات مدیریت منابع انسانی شامل تامین و سازماندهی و انتصاب نیروی انسانی , آموزش و پرورش نیروی انسانی , ترفیعات , جابجاییها, مرخصی , ماموریت , برکناری از خدمات , بازنشستگی , برقراری حقوق و مزایای کارکنان  غیر هیئت علمی , بایگانی اسناد و مدارک را انجام میدهد.

2-                        تدارکات واحد :  کلیه اقدامات مربوط به تهیه نیازمندیها  اعم از کالا و خدمات نگهداری و مدیریت انبارها و واگذری اجناس مورد نیاز به بخش های مختلف دانشگاه را زیر نظر مدیر اداری و با هماهنگی مدیر مالی به انجام میرساند

3-                        بخش خدمات : این بخش کلیه کارهای خدماتی واحد از قبیل انتظامات , نگهداری فضای سبز , ترابری افراد/اشیاء , نظارت محوطه و ساختمانها را زیر نظر مدیر اداری به انجام می رساند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ چهارشنبه 29 آذر 1396 ] [ 21:20 ] [ آریا برومندی ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 صفحه بعد

دیگر امکانات