جزوه اصول و فنون تبلیغات (آموزشی)

دسته بندیآموزشی
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات1
حجم فایل378 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود جزوه اصول و فنون تبلیغات

تبلیغات یکی از ارکان عمده بازاریابی و عاملی موثر جهت گسترش تقاضا برای کالا و خدمات محسوب می شود.

شما در جزوه اصول و فنون تبلیغات با این رکن اساسی آشنا شده و قوانین و قواعد آن را خواهید آموخت تا بتوانید با بکار گیری آنها تبلیغاتی موثر و هدفمند داشته باشید.

در این جزوه شما با مطالب زیر آشنا خواهید شد :

تاریخچه تبلیغات
اشکال گوناگون تبلیغات
اهداف مختلف تبلیغات
زبان تبلیغات
روانشناسی تبلیغات ((یکی از مهم ترین بخش ها در ایجاد تبلیغات هدفمند بشمار میرود))
شیوه های مختلف تبلیغات و نحوه بکارگیری آنها
آشنایی با عوامل جذب مخاطب به محتوای تبلیغات
10 فرمان در تبلیغات موفق و موثر و قوانین آنها
آشنایی با عوامل موثر در تهیه و تنظیم پیامهای تبلیغاتی
و....

پس اگر میخواهید که تبلیغی هدفمند ایجاد نمایید و بدین وسیله کسب و کار خود را رونق ببخشید حتما مطالب این جزوه را بخوانید تا با اصول و فنون تبلیغات آشنا شوید و آنها را بکار گیرید.

این جزوه بصورت فایل PDF می باشد
شما میتوانید بعد از پرداخت مبلغ این جزوه با ارزش بلافاصله آنرا دانلود کنید و رمز و راز تبلیغات را کشف نمایید

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 1 دی 1396 ] [ 12:15 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

راهنمای جوشکاری طلا و فلزات گران بها (فنی و مهندسی)

دسته بندیفنی و مهندسی
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات1
حجم فایل1.306 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

توجه               توجه

این محصول بی نظیر را از دست ندهید .

راهنمای جوشکاری و لحیم کاری فلزات گران بها نظیر طلا ، نقره ، پلاتین . در این فایل پاورپوینت با 40 اسلاید توضیحات کاملی پیرامون مطالب مربوط به روش های جوشکاری طلا ذکر شده است . همچنین این فایل حاوی تصاویرهای متعدد پیرامون موضوع جوشکاری و لحیم کاری فلزات گران بها می باشد .


توصیه می شود این محصول را از دست ندهید .

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 1 دی 1396 ] [ 12:15 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

راهنمای نحوه گزارش نویسی مهندسان ناظر ساختمان (فنی و مهندسی)

دسته بندیفنی و مهندسی
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات38
حجم فایل5.033 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

قابل توجه کلیه مهندسان عمران و معماری عضو سازمان نظام مهندسی و مهندسین جوان و ناظر ساختمانی که دارای پروانه اشتغال به کار  نظارت می باشند و در ساختمانهای شهری مشغول فعالیت می باشند:

مجموعه حاضر راهنما و نحوه گزارش نویسی  و تمامی اطلاعاتی را که یک مهندس ناظر باید در توضیحات برگه های گزارش بنویسد و با آن آشنایی کامل داشته باشد  تا از لحاظ حقوقی به مشکلی برخورد ننماید را دارا می باشد

 سالانه مهندسانی هستند که به علت عدم آگاهی از نحوه نوشتن گزارشات نظارت و نحوه برخورد با مالکین و سازندگان ساختمان  به پرداخت هزینه های گزاف در دادگاه محکوم می شوند .این مجموعه تا حدودی جمله بندی و نحوه نگارش گزارش را آموزش میدهد

خلاصه مواردی که در مجموعه حاضر می باشد به شرح ذیل می باشد:

1-- ضوابطی كه توسط مهندسین ناظر باید رعایت شود
2-باید ها و نبایدهای مهندسین ناظر
3-اصول گزارش نویسی
4-نمونه فرم گزارش نویسی
5-نمونه تکمیل شده فرم گزارش
6-نمونه مکاتبات و نامه نگاری به سازمان نظام مهندسی و شهرداری ها
7-نمونه ابلاغیه تعهد ایمنی به مالک
8-نمونه فرمت ها و نگارش گزارش نویسی از لحاظ حقوقی
9-نکاتی که در نگارش گزارشات تخریب و گودبرداری ،فونداسیون،اسکلت ،سفت کاری و نازک کاری و برگ سبز باید رعایت شود
10-آیین نامه حفاظتی کارگاههای ساختمانی (توجه به این آیین نامه برای مهندسان ناظر پر اهمیت می باشد)
11-مجموعه تصاویر دادنامه و دفاعیه و رای و اظهارات کارشناس رسمی دادگستری از مهندسانی که فقط به علت نحوه گزارش نویسی غلط محکوم شدند 
و ...

فایلهای ضمیمه

نحوه گزارش نویسی در 38 صفحه و در فرمت پی دی اف و کلیه فایلهای ضمیمه با فرمت پی دی اف بوده و قابل خواندن در کامپیوترها و تبلت و لپ تاپ ها می باشد
نمونه نامه ها به سازمان نظام مهندسی و شهرداری و ابلاغیه تعهد رعایت مبحث 12 مقررات ملی ساختمان نیز ضمیمه فایل می باشد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 1 دی 1396 ] [ 12:14 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

فهرست بهای ابنیه 95 -تحت اکسل (کاربردی)

دسته بندیکاربردی
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات1
حجم فایل1.651 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

قابل توجه پیمانکاران ساختمانی -مهندسین مشاور- و کلیه مهندسین ساختمان

فروش ویژه فهرست بهای ابنیه سال 95 تحت نرم افزار اکسل

این نرم افزار تحت اکسل می باشد
با کمی اطلاعات در مورد اکسل میتوانید با نرم افزار کارکنید
لازم نیست هزینه های آنچنانی بپردازید.
فقط اکسل رو نصب کنید و برنامه زیر رو دانلود کنید.
این برنامه 100 درصد قابل ویرایش می باشد

مزایای برنامه
1-قابل ویرایش
2-امکان ورود مقادیر کار انجام شده در هر ردیف به طور مجزا
3-محاسبه حجم هر ردیف بر اساس مقدار واردشده توسط شما
4-محاسبه جمع هر فصل
قبل از هر کاری ابتدا از برنامه خود یک نسخه پشتیبان گرفته و در جای دیگر در سیستم خود نگهداری نمائید .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 1 دی 1396 ] [ 12:14 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

تحقیق مُحَمَّد زَکَریای رازی (بیوگرافی)

دسته بندیبیوگرافی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات8
حجم فایل29 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

زَکَریای رازی 

 (۲۵۱ ه.ق.، ۸۶۵ ؛ ۳۱۳ ه.ق.، ۹۲۵) پزشک، فیلسوف و شیمی‌دان ایرانی که آثار ماندگاری در زمینهٔ پزشکی و شیمی و فلسفه نوشته است و به عنوان کاشف الکل و جوهر گوگرد (اسید سولفوریک) مشهور است.

به گفته جرج سارتون، پدر تاریخ علم، رازی "بزرگ‌ترین پزشک اسلام و قرون وسطی بود." این دانشمند ایرانی از آن‌جا که کتاب‌های خود را به زبان عربی می‌نوشت، نزد غربیان به جالینوس عرب[۱] نیز مشهور بوده‌است.

فهرست مندرجات

[۱ زندگی


 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 1 دی 1396 ] [ 12:14 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

تحقیق محمد جمال الدین اصفهانی (بیوگرافی)

دسته بندیبیوگرافی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات4
حجم فایل8 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

                                        دیوان محمد جمال الدین اصفهانی

شرح حال جمال الدین اصفهانی:

لقب وی جمال الدین و نامش محمد و اسم پدر او عبدالرزاق است و در کتب تذکره نام و نسب او بهمین صورت آمده و گاهی نیز لقب او را بنام پدر اصافه کرده و جمال الدین عبدالرزاق گفته اند.بعضی از تذکره نویسان از این نکته غافل گردیده و لفظ جمال الدین را لقب و عبدالرزاق را نام وی پنداشته اند وآن غلط است.خاندان جمال الدین از طبقه فضلا و شعرا نبوده اند و جنانکه از اشعار وی و اشارات بعضی از تذکره نویسان مستفاد است او یا خاندانش به شغل زرگری می پرداخته اند.و او به گفته کمال الدین پسرش از دکان رخت زی مدرسه آورد.جمال الدین از بزرگان شعرای اراک و سخن سرایان نامور قرن ششم است.و اشعارش حاوی عمده فنون نظم از غزل و مدح وحکمت و وعظ می باشدو غالبا لطیف و دلکش است و گاهی نیز مضامین دلپسند دارد.وبا آنکه نتایج طبعش آب روانرا ماند وآثار تکلف در آنها کمتر محسوس است از تاثیر قواعد بلاغت و صناعت سازی فکر هم عاطل نیست.وبا آن همه دقائق به سهولت عبارت و سادگی ترکیب ممتاز است او در فن قصیده سبک خاص ندارد و بیشتر قصائد وی به تقلید سنایی و در طریقه ای شبیه برویه انوری یا مسعود سعد سروده شده و به پایه قصائد آنان نرسیده است.وبخصوص چند قصیده که در جواب و به تقلید پاره ای از قصیده های سنایی نظم کرده با همه رنج خاطر و تعب روان چه از نظر فکر و اساس مضامین و از چه حیث اسلوب از سنایی بدور افتاده اگر چه این هر دو استاد در انتقاد زندگانی و دنیا پرستان هم اندیشه و هم آوازند.و در آن قسمت که به پیروی انوری سروده است ملاحات و ظرافات بسیار بکار برده و در روانی لفظ و صراحت فکر از انوری برتر است. غزلهای وی در ردیف اول از غزلیات آن عصر است معانی لطیف و الفاظ نرم و دلاویز در بر دارد.ولی چون وی در اواسط تحول غزل اتفاق افتاده همه غزلهای او بیکدستی غزلهای سعدی نخواهد بود.جمال الدین بر حسب معمول آن عصر در آداب عربی و به احتمال اقوی در مبادی علوم و نیز در علوم شرعی رنج برده ودر اشعار خود به دانستن آنها می نازد و تاثیر اشعارعربی و فنون دینی در فکر او محسوس و روشن است.

اخلاق جمال الدین اصفهانی

اخلاق او:جمال الدین در زهد وترک دنیا بسیار می گوید و خلق را به نعیم اخروی می خواند و زندگانی مادی را بس حقیر و مختصر می شمارد و از تتبع دیوان و برابر داشتن افکارش این نتیجه بدست می آید.لیکن اشعار او می رساند که گوینده همه عمر را به زهد نگذرانیده و قسمت عمده زندگی را به مدح گویی و تقاضای صلت به سر برده است 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 1 دی 1396 ] [ 12:14 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

متـن كامل وصیتنامه سیاسى و الهى بنیان گذار جمهورى اسلامى (بیوگرافی)

دسته بندیبیوگرافی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات37
حجم فایل46 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

متـن كامل وصیتنامه سیاسى و الهى بنیان گذار جمهورى اسلامى

 ایران حضرت آیه الله العظمـى امام خمینى ( قدس سره الشریف )

قـال رسـول الله صلـى الله علیه و آله و سلـم: انـى تـارك فیكــم الثقلیـن كتاب الله و عترتى أهل بیتى فانهما لـن یفتـرقا حتـى یردا على الحـوض.

 الحمدلله و سبحانك اللهم صل علـى محمـد و آله مظاهـر جمـالك و جلالك و خزان أسـرار كتـابك الذى تجلـــى فیه الأحـدیة بجمیع أسمائك حتـى المستأثر منها الذى لایعلمه غیرك و اللعن علـى ظالمیـهم أصل الشجــرة الخبیثة .

و بعد این جانب مناسب مى دانم كه شمه كوتاه و قاصر در باب ثقلیـن تذكر دهم ، نه از حیث مقامات غیبى و معنوى و عرفانى كه قلـم مثل منـى عاجز است از جسارت در مرتبه اى كه عرفان آن بـر تمام دأره وجـود از ملك تا ملكـوت اعلى و از آنجا تا لاهـوت و آنچه در فهم مـن و تو ناید سنگین و تحمل آن فوق طاقت ، اگر نگویم ممتنع است. و نه از آنچه بر بشریت گذشته است از مهجور بـودن از حقایق مقام والاى ثقل اكبر و ثقل كبیر كه از هـر چیز اكبر است جز ثقل اكبـر كه اكبـر مطلق است و نه از آنچه گذشته است بـرایـــن دو ثقل از دشمنان خـدا و طاغوتیان بازیگر كه شمارش آن براى مثل منـى میسر نیست با قصـور اطلاع و وقت محدود ، بلكه مناسب دیدم اشاره اى گذرا و بسیـار كـوتـاه از آنچه بـر ایـن دو ثقل گذشته است بنمـایـم. شاید جمله لـن یفترقا حتـى یردا على الحـوض اشاره باشد براینكه بعد از وجود مقدس رسول الله صلى الله علیه وآله و سلـم هر چه بر یكـى از ایـن دو گذشته است بر دیگرى گذشته است و مهجـوریت هریك مهجوریت دیگرى است تا آنگاه كه ایـن دو مهجـور بر رسـول خدا در حوض وارد شوند. و آیا ایـن حـوض مقام اتصال كثرت به وحدت است و اضمحلال قطرات در دریا است یا چیزى دیگر كه به عقل و عرفان بشـر راهى ندارد و باید گفت آن ستمى كه از طاغوتیان برایـن دو ودیعه رسـول اكرم صلـى الله علیه وآله و سلـم گذشته برامت مسلمان بلكه بـر بشـریت گذشته است كه قلــم از آن عاجز است . و ذكر این نكته لازم است كه حدیث ثقلین متواتر بین جمیع مسلمیـن است و كتب اهل سنت از صحاe ششگانه تا كتب دیگـر آنان بـا الفاظ مختلفه و موارد مكرره از پیغمبراكرم صلى الله علیه وآله و سلـم به طـور متـواتـر نقل شـده است و ایـن حـدیث شریف حجت قاطع است بـرجمیع بشر بـویژه مسلمانان مذاهب مختلف و بایـد همه مسلمانان كه حجت برآنان تمام است جـوابگـوى آن باشنـد و اگـر عذرى بـراى جـاهلان بـى خبـر بـاشـد بـراى علمــاى مذاهب نیست . اكنـون ببینیـم چه گذشته است بـر كتـاب خـدا ایـن ودیعه الهى و مـاتـرك پیامبـر اسلام صلـى الله علیه وآله و سلـم. مسـأل إسف انگیزى كه بایـد بـراى آن خـون گـریه كـرد ، پـس از شهادت حضـرت على (ع) شروع شد .
خود خـواهان و طاغوتیان ، قـرآن كریـم را وسیله اى كـردنـد بـراى حكـومتهاى ضد قرآنى و مفسران حقیقى قرآن و آشنایان به حقایق را كه سراسـر قرآن را از پیامبـر اكرم صلـى الله علیه وآله و سلـم دریافت كرده بودند و نداى انى تارك فیكـم الثقلان در گوششان بود بـا بهانه هاى مختلف و تـوطئه هاى از پیـش تهیه شـده آنان را عقب زده و با قـرآن ، در حقیقت قـرآن را كه بـراى بشـریت تا ورود به حوض بزرگتریـن دستـور زندگانى مادى و معنوى بـود و هست از صحنه خارج كردند و برحكـومت عدل الهى كه یكـى از آرمانهاى ایـن كتاب مقدس بوده و هست خط بطلان كشیدند و انحراف از دیـن خدا و كتاب و سنت الهى را پایه گذارى كردنـد تا كار به جأى رسیـد كه قلـم از شرح آن شرمسار است. و هر چه ایـن بنیان كج به جلـو آمـد كج ها و انحـرافها افزون شـد تا آنجا كه قـرآن كـریـم را كه بـراى رشـد جهانیـان و نقطه جمع همه مسلمـانـان بلكه عأله بشـرى از مقـام شامخ احـدیت به كشف تام محمدى(ص) تنزل كرد كه بشریت را به آنچه باید برسند ، برسانـد و این ولیده علـم الاسمإ را از شر شیاطیـن وطاغوتها رها سازد و جهان را به قسط و عدل رسـانـد و حكـومت را به دست اولیإ الله معصـومیـن علیهم صلـوات الاولیـن و الاخـریـن بسپارد تا آنان به هر كه صلاح بشریت است بسپارنـد ، چنان از صحنه خارج نمـودند كه گـوئى نقشـى براى هـدایت نـدارد و كار به جأى رسید كه نقـش قرآن به دست حكومتهاى جأر و آخـوندهاى خبیث بدتر از طاغوتیان وسیله اى براى اقامه جور و فساد و تـوجیه ستمگران و معانـدان حق تعالـى شـد و مع الاسف به دست دشمنـان تـوطئه گــر و دوستان جاهل ، قرآن ایـن كتاب سرنوشت ساز ، نقشى جز در گـورستانها و مجالـس مردگان نداشت و ندارد و آنكه باید وسیله جمع مسلمانان و بشریت و كتاب زندگـى آنان باشد ، وسیله تفرقه و اختلاف گردید و یا به كلـى از صحنه خارج شـد ، كه دیدیـم اگر كسـى دم از حكـومت اسلامى برمىآورد 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 1 دی 1396 ] [ 12:14 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

متـن كامل وصیتنامه سیاسى و الهى بنیان گذار جمهورى اسلامى (بیوگرافی)

دسته بندیبیوگرافی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات37
حجم فایل46 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

متـن كامل وصیتنامه سیاسى و الهى بنیان گذار جمهورى اسلامى

 ایران حضرت آیه الله العظمـى امام خمینى ( قدس سره الشریف )

قـال رسـول الله صلـى الله علیه و آله و سلـم: انـى تـارك فیكــم الثقلیـن كتاب الله و عترتى أهل بیتى فانهما لـن یفتـرقا حتـى یردا على الحـوض.

 الحمدلله و سبحانك اللهم صل علـى محمـد و آله مظاهـر جمـالك و جلالك و خزان أسـرار كتـابك الذى تجلـــى فیه الأحـدیة بجمیع أسمائك حتـى المستأثر منها الذى لایعلمه غیرك و اللعن علـى ظالمیـهم أصل الشجــرة الخبیثة .

و بعد این جانب مناسب مى دانم كه شمه كوتاه و قاصر در باب ثقلیـن تذكر دهم ، نه از حیث مقامات غیبى و معنوى و عرفانى كه قلـم مثل منـى عاجز است از جسارت در مرتبه اى كه عرفان آن بـر تمام دأره وجـود از ملك تا ملكـوت اعلى و از آنجا تا لاهـوت و آنچه در فهم مـن و تو ناید سنگین و تحمل آن فوق طاقت ، اگر نگویم ممتنع است. و نه از آنچه بر بشریت گذشته است از مهجور بـودن از حقایق مقام والاى ثقل اكبر و ثقل كبیر كه از هـر چیز اكبر است جز ثقل اكبـر كه اكبـر مطلق است و نه از آنچه گذشته است بـرایـــن دو ثقل از دشمنان خـدا و طاغوتیان بازیگر كه شمارش آن براى مثل منـى میسر نیست با قصـور اطلاع و وقت محدود ، بلكه مناسب دیدم اشاره اى گذرا و بسیـار كـوتـاه از آنچه بـر ایـن دو ثقل گذشته است بنمـایـم. شاید جمله لـن یفترقا حتـى یردا على الحـوض اشاره باشد براینكه بعد از وجود مقدس رسول الله صلى الله علیه وآله و سلـم هر چه بر یكـى از ایـن دو گذشته است بر دیگرى گذشته است و مهجـوریت هریك مهجوریت دیگرى است تا آنگاه كه ایـن دو مهجـور بر رسـول خدا در حوض وارد شوند. و آیا ایـن حـوض مقام اتصال كثرت به وحدت است و اضمحلال قطرات در دریا است یا چیزى دیگر كه به عقل و عرفان بشـر راهى ندارد و باید گفت آن ستمى كه از طاغوتیان برایـن دو ودیعه رسـول اكرم صلـى الله علیه وآله و سلـم گذشته برامت مسلمان بلكه بـر بشـریت گذشته است كه قلــم از آن عاجز است . و ذكر این نكته لازم است كه حدیث ثقلین متواتر بین جمیع مسلمیـن است و كتب اهل سنت از صحاe ششگانه تا كتب دیگـر آنان بـا الفاظ مختلفه و موارد مكرره از پیغمبراكرم صلى الله علیه وآله و سلـم به طـور متـواتـر نقل شـده است و ایـن حـدیث شریف حجت قاطع است بـرجمیع بشر بـویژه مسلمانان مذاهب مختلف و بایـد همه مسلمانان كه حجت برآنان تمام است جـوابگـوى آن باشنـد و اگـر عذرى بـراى جـاهلان بـى خبـر بـاشـد بـراى علمــاى مذاهب نیست . اكنـون ببینیـم چه گذشته است بـر كتـاب خـدا ایـن ودیعه الهى و مـاتـرك پیامبـر اسلام صلـى الله علیه وآله و سلـم. مسـأل إسف انگیزى كه بایـد بـراى آن خـون گـریه كـرد ، پـس از شهادت حضـرت على (ع) شروع شد .
خود خـواهان و طاغوتیان ، قـرآن كریـم را وسیله اى كـردنـد بـراى حكـومتهاى ضد قرآنى و مفسران حقیقى قرآن و آشنایان به حقایق را كه سراسـر قرآن را از پیامبـر اكرم صلـى الله علیه وآله و سلـم دریافت كرده بودند و نداى انى تارك فیكـم الثقلان در گوششان بود بـا بهانه هاى مختلف و تـوطئه هاى از پیـش تهیه شـده آنان را عقب زده و با قـرآن ، در حقیقت قـرآن را كه بـراى بشـریت تا ورود به حوض بزرگتریـن دستـور زندگانى مادى و معنوى بـود و هست از صحنه خارج كردند و برحكـومت عدل الهى كه یكـى از آرمانهاى ایـن كتاب مقدس بوده و هست خط بطلان كشیدند و انحراف از دیـن خدا و كتاب و سنت الهى را پایه گذارى كردنـد تا كار به جأى رسیـد كه قلـم از شرح آن شرمسار است. و هر چه ایـن بنیان كج به جلـو آمـد كج ها و انحـرافها افزون شـد تا آنجا كه قـرآن كـریـم را كه بـراى رشـد جهانیـان و نقطه جمع همه مسلمـانـان بلكه عأله بشـرى از مقـام شامخ احـدیت به كشف تام محمدى(ص) تنزل كرد كه بشریت را به آنچه باید برسند ، برسانـد و این ولیده علـم الاسمإ را از شر شیاطیـن وطاغوتها رها سازد و جهان را به قسط و عدل رسـانـد و حكـومت را به دست اولیإ الله معصـومیـن علیهم صلـوات الاولیـن و الاخـریـن بسپارد تا آنان به هر كه صلاح بشریت است بسپارنـد ، چنان از صحنه خارج نمـودند كه گـوئى نقشـى براى هـدایت نـدارد و كار به جأى رسید كه نقـش قرآن به دست حكومتهاى جأر و آخـوندهاى خبیث بدتر از طاغوتیان وسیله اى براى اقامه جور و فساد و تـوجیه ستمگران و معانـدان حق تعالـى شـد و مع الاسف به دست دشمنـان تـوطئه گــر و دوستان جاهل ، قرآن ایـن كتاب سرنوشت ساز ، نقشى جز در گـورستانها و مجالـس مردگان نداشت و ندارد و آنكه باید وسیله جمع مسلمانان و بشریت و كتاب زندگـى آنان باشد ، وسیله تفرقه و اختلاف گردید و یا به كلـى از صحنه خارج شـد ، كه دیدیـم اگر كسـى دم از حكـومت اسلامى برمىآورد 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 1 دی 1396 ] [ 12:13 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پی دی اف لموند دیپلماتیک 7ص (بیوگرافی)

دسته بندیبیوگرافی
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات7
حجم فایل127 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

لموند دیپلماتیک 7ص
پی دی اف لموند دیپلماتیک 7ص
دانلود لموند دیپلماتیک 7ص

لموند دیپلماتیک

پی دی اف

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 1 دی 1396 ] [ 12:13 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

تحقیق گوشه هایی از وصیت نامه شهید چمران (ادبیات)

دسته بندیادبیات
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات2
حجم فایل3 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

گوشه هایی از وصیت نامه شهید چمران:

 "... به خاطر عشق است كه فداكاری می كنم. به خاطر عشق است كه به دنیا با بی اعتنائی می نگرم و ابعاد دیگری را می یابم. به خاطر عشق است كه دنیا را زیبا می بینم و زیبائی را می پرستم. به خاطر عشق است كه خدا را حس می كنم، او را می پرستم و حیات و هستی خود را تقدیمش می كنم.

عشق هدف حیات و محرك زندگی من است.  زیباتر از عشق چیزی ندیده ام و بالاتر از عشق چیزی نخواسته ام.

  عشق است كه روح مرا به تموج وا می دارد، قلب مرا به جوش می آورد، استعدادهای نهفته مرا ظاهر می كند، مرا از خودخواهی و خودبینی می رهاند، دنیای دیگری حس می كنم، در عالم وجود محو می شوم، احساسی لطیف و قلبی حساس و دیده ای زیبابین پیدا می كنم. لرزش یك برگ، نور یك ستاره دور، موریانه كوچك، نسیم ملایم سحر، موج دریا، غروب آفتاب، احساس و روح مرا می ربایند و از این عالم به دنیای دیگری می برند … اینها همه و همه از تجلیات عشق است.

 برای مرگ آماده شده ام و این امری است طبیعی، كه مدتهاست با آن آشنام. ولی برای اولین بار وصیت می كنم. خوشحالم كه در چنین راهی به شهادت می رسم. خوشحالم كه از عالم و ما فیها بریده ام. همه چیز را ترك گفته ام. علائق را زیر پا گذاشته ام. قید و بندها را پاره كرده ام. دنیا و ما فیها را سه طلاقه گفته ام و با آغوش باز به استقبال شهادت می روم ..."

زندگى حماسه‏ آفرین و پرفراز و نشیب دکتر مصطفى چمران از مقاطعى بسیار گوناگون و حساس شكل گرفته است، شرایط خاص هر مقطع كاملاً قابل دقت است، زمانى در دوران مبارزات ملى‏ شدن صنعت نفت و پس از آن در دوران اختناق بعد از كودتاى 38 مرداد، سالیانى چند در آمریكا، سپس در مصر و بعد از آن دوران حماسه ‏ساز لبنان، در كنار مرزهاى اسرائیل و پس از پیروزى انقلاب اسلامى ایران در وطن و میهن اسلامى خود در مسئولیت‏ها و مأموریت‏هاى مختلف، عمر پرجوش و تحرك و انسان ‏ساز خود را سپرى ساخت. این مقاطع با هم بسیار متفاوتند، ولى آن چه كه همه این ادوار را به هم ارتباط مى‏بخشد، خط فكرى او، اعتقاد خالصانه و شیدایى او براى تكامل روح انسانى و اوج ‏گرفتن از این دنیاى خاكى و وصول به معشوق و لقاى حق بوده است. او لحظه‏ اى آرام نداشته است، خود را وقف خدمت به خلق و جهاد در راه خدا نموده و از هیچ كس و هیچ چیز جز خداى تعالى انتظار و ترس و باكى نداشت. سراپا عشق بود، محبت بود، شور بود، تلاش خالصانه بود، مبارزه بود، خودسازى بود، انسان‏ سازى بود، سازمان‏دهى بود، درد و غم و رنج بود، تنهایى و پرواز بود، فریاد بود و بالأخره شهادت بود.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 1 دی 1396 ] [ 12:13 ] [ آریا برومندی ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 صفحه بعد

دیگر امکانات