دانلود مبانی نظری موضوع رفتار مصرف کننده

مبانی نظری موضوع رفتار مصرف کننده

مبانی نظری موضوع رفتار مصرف کننده در 21 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات21
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری موضوع رفتار مصرف کننده در 21 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



شامل مبانی نظری و تعریف ها با منابع + منابع مفید بیشتر

 

 

فهرست مطالب

 

رفتار مصرف کننده

عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده

- عوامل فرهنگی

- عوامل اجتماعی

- عوامل شخصی

دیدگاه های پژوهشی در مورد رفتار مصرف کننده

فرایندهای تصمیم گیری مصرف کننده

مدل های رفتار خرید مصرف کننده

- مدل کاتلر

- مدل انگل- کولات

تجارت الکترونیک

مشتری آنلاین و آفلاین

مدل های رفتار مصرف کننده در تجارت الکترونیکی

- مدل کاتلر

- مدل پارک و کیم

- مدل مایکل بونرا

- مدل شیم

- مدل کریسنی چونگ

- مدل miac

- مدل توربان و کینگ

منابع



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 18 اسفند 1396 ] [ 12:21 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود مبانی نظری موضوع شهروندی سازمانی

مبانی نظری موضوع شهروندی سازمانی

مبانی نظری موضوع شهروندی سازمانی در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات16
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری موضوع شهروندی سازمانی در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



شامل مبانی نظری و تعریف ها با منابع + منابع مفید بیشتر

 

 

فهرست مطالب

 

رفتار شهروندی سازمانی

ابعاد رفتار شهروندی

انواع رفتار شهروندی در سازمان

عوامل تاثیر گذار بر رفتار شهروندی سازمانی

سیاست های تشویق رفتار شهروندی

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 18 اسفند 1396 ] [ 12:21 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود مبانی نظری موضوع توانمندسازی

مبانی نظری موضوع توانمندسازی

مبانی نظری موضوع توانمندسازی در 9 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات9
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری موضوع توانمندسازی در 9 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



شامل مبانی نظری و تعریف ها با منابع + منابع مفید بیشتر

 

 

فهرست مطالب

 

توانمندسازی

مفاهیم و ابعاد نظری راجع به توانمندسازی کارکنان

ابعاد توانمندسازی

- شایستگی

-احساس خودمختاری

- احساس موثر بودن

- احساس معنی دار بودن

پیامدهای توانمندسازی

مزایای توانمندسازی کارکنان

موانع توانمندسازی

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 18 اسفند 1396 ] [ 12:21 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود مبانی نظری موضوع تمکین مالیاتی

مبانی نظری موضوع تمکین مالیاتی

مبانی نظری موضوع تمکین مالیاتی در 14 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات14
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری موضوع تمکین مالیاتی در 14 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



شامل مبانی نظری و تعریف ها با منابع + منابع مفید بیشتر

 

 

فهرست مطالب

 

تعریف تمکین مالیاتی

تمکین داوطلبانه

هزینه های تمکین

دلایل عدم تمکین عمدی و غیرعمدی

طبقه بندی های تمکین مالیاتی

رهیافت ها و نظریات مربوط به تمکین مالیاتی

عوامل موثر بر تمکین مالیاتی

- عوامل اقتصادی

- عوامل سیاسی

- عوامل مدیریتی

- عوامل اجتماعی

- عوامل قانونی

تاریخچه ی مالیات ایران

مالیات

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 18 اسفند 1396 ] [ 12:20 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود مبانی نظری موضوع تغییر سازمانی

مبانی نظری موضوع تغییر سازمانی

مبانی نظری موضوع تغییر سازمانی در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات10
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری موضوع تغییر سازمانی در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



شامل مبانی نظری و تعریف ها با منابع + منابع مفید بیشتر

 

 

فهرست مطالب

 

مدل های تغییر برنامه ریزی شده

عوامل تاثیرگذار بر موفقیت تغییر سازمانی

مقاومت در برابر تغییر

آمادگی برای تغییر

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 18 اسفند 1396 ] [ 12:20 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود مبانی نظری موضوع تحلیل عوامل محیطی

مبانی نظری موضوع تحلیل عوامل محیطی

مبانی نظری موضوع تحلیل عوامل محیطی در 9 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات9
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری موضوع تحلیل عوامل محیطی در 9 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



شامل مبانی نظری و تعریف ها با منابع + منابع مفید بیشتر

 

 

فهرست مطالب

 

تحلیل عوامل محیطی

ضرورت تحلیل محیط در مدیریت استراتژیک

آنالیز برای تحلیل محیط دور

- عوامل سیاسی

- عوامل اقتصادی

- عوامل اجتماعی - فرهنگی

- عوامل تکنولوژیکی

- عوامل قانون گذاری

- عوامل زیست محیطی

تحلیل محیط نزدیک

- تهدید ورود رقبای جدید

- قدرت چانه زنی تامین کنندگان

- تهدید کالاهای جایگزین

- شدت رقابت میان رقبای موجود

منابع



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 18 اسفند 1396 ] [ 12:20 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود مبانی نظری موضوع تبلیغات

مبانی نظری موضوع تبلیغات

مبانی نظری موضوع تبلیغات در 18 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات18
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری موضوع تبلیغات در 18 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



شامل مبانی نظری و تعریف ها با منابع + منابع مفید بیشتر

 

 

فهرست مطالب

 

مقدمه

تعریف تبلیغات

تبلیغات خاص

ادبیات تبلیغاتی

آمیخته ی بازاریابی

- محصول

- قیمت

- توزیع

- ترفیع

چهار c

- توزیع محصولات مصرفی

- توزیع محصولات صنعتی

- توزیع خدمات

انتخاب رسانه

تبلیغات تجاری و رفتار مصرف کننده

تاریخچه ی رسانه های جمعی

انواع رسانه های تبلیغاتی

- رادیو

- تلویزیون

منابع



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 18 اسفند 1396 ] [ 12:20 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود پیشینه پژوهش موضوع شایستگی عاطفی - اجتماعی

پیشینه پژوهش موضوع شایستگی عاطفی - اجتماعی

پیشینه پژوهش موضوع شایستگی عاطفی اجتماعی در 7 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات7
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

پیشینه پژوهش موضوع شایستگی عاطفی - اجتماعی در 7 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



شامل پیشینه و منابع + منابع مفید


بخشی از متن :


كاپاگودا (2012) به بررسی تأثیر شایستگی‌های عاطفی ـ اجتماعی مدیران بر عملكرد وظیفه‌ای و زمینه‌ای كاركنان بخش بانكداری در سریلانكا پرداخت. نتایج این تحقیق كه بر نشان داد که رابطه مثبت و معناداری بین شایستگی‌های عاطفی ـ اجتماعی مدیران و عملكرد وظیفه‌ای كاركنان و رابطه معنادار و مثبت قوی را بین شایستگی‌های عاطفی ـ اجتماعی مدیران و عملكرد زمینه‌ای كاركنان وجود دارد. بررسی رابطه ابعاد شایستگی‌های عاطفی ـ اجتماعی و دو جنبه عملكرد شغلی (عملكرد وظیفه‌ای و زمینه‌ای) حكایت از رابطه مثبت و معنادار خود مدیریتی، آگاهی سازمانی و مدیریت روابط با هر دو جنبه عملكرد شغلی داشت اما خودآگاهی تنها با عملكرد زمینه‌ای رابطه معنادار داشته و با عملكرد وظیفه ای رابطه معناداری نشان نداد. یافته‌های به دست آمده همچنین بیانگر آن است كه شایستگی‌های عاطفی ـ اجتماعی مدیران قادر به پیش‌بینی 7/13% از واریانس عملكرد وظیفه‌ای و  9/28% از عملكرد زمینه‌ای است.  

رضایی دیزگاه و همکاران (1390) در پژوهش خود تحت عنوان بررسی رابطه رفتار شهروندی سازمانی با کیفیت خدمات در بیمارستان های استان گیلان به این نتایج دست یافتند که بین ابعاد رفتار شهروندی سازمانی که شامل وفاداری، اطاعت و مشارکت است با کیفیت خدمات ارتباط مستقیم وجود داشت. میانگین تمام ابعاد بررسی شده در حد بالای متوسط بود.
پژوهشی توسط طاهری دمنه و همکاران (1390) با عنوان نقش اخلاق کاری در ارتقای رفتار شهروندی سازمانی انجام گرفته است. نتایح به دست آمده نشان می‌دهد که عامل قانونگرایی اخلاق کاری به بهترین وجه می‌تواند رفتار شهروندی کارکنان سازمان را توجیه نماید.



فهرست مطالب :


پژوهش های خارجی

پژوهش های داخلی

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 18 اسفند 1396 ] [ 12:20 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود پیشینه پژوهش موضوع تبلیغات در صنعت بیمه

پیشینه پژوهش موضوع تبلیغات در صنعت بیمه

پیشینه پژوهش موضوع تبلیغات در صنعت بیمه در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات10
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

پیشینه پژوهش موضوع تبلیغات در صنعت بیمه در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



شامل پیشینه و منابع + منابع مفید


بخشی از متن :


ﻫﺪف از اﻧﺠﺎم مطالعه‌ای ﺑﺮرﺳﻲ تأثیر رﺳﺎﻧﻪ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎﺗﻲ منتخب بر ارزش  وﻳﮋه ﺑﺮﻧﺪ ﻣﺒﺘﻨﻲ بر ﻣﺸﺘﺮی و ابعاد آن در دو ﮔﺮوه ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن اولین ﺑﺎر و ﺗﻜﺮاری می‌باشد. ﻧﻮع تحقیق حاضر ﺗﻮﺻﻴﻔﻲ و همبستگی ﺑﻮده و اﺑﺰار ﮔﺮدآوری داده‌ها ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ می‌باشد. ﺟﺎﻣﻌﻪ آﻣﺎری ﺗﺤﻘﻴﻖ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺑﺎﻧﻚ ﺳﻴﻨﺎ در ﺳﻄﺢ ﺷﻬﺮ ﺗﻬﺮان می‌باشد که حجم نمونه برابر است با 420 نفر.  ﻧﺘﺎﻳﺞ حاصل از تحقیق بیان‌گر آن اﺳﺖ که فراوانی ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت  تأثیر مثبتی بر ارزش ویژه برند هر دو گروه مشتریان بانک سینا داشته است. همچنین تلویزیون به‌عنوان تأثیرگذارترین رسانه بر ارزش ویژه برند شناسایی گردیده است (فرهنگی و عابدینی، 1394).

مطالعه‌ای به بررسی شکل‌گیری آگاهی از برند در شبکه‌های اجتماعی پرداختند این شبکه‌ها به دلیل ظرفیت تعاملی و ارتباطی بالایی که دارند به کمپانی‌ها اجازه می‌دهند تا میزان آگاهی از برند خود را در میان مشتریان بهبود ببخشند. هدف این مطالعه، بررسی تجربی یک مدل تئوریک در رابطه با آگاهی از برند در شبکه‌های اجتماعی بوده است. داده‌های به‌دست‌آمده با استفاده از مدل معادلات ساختاری مورد تحلیل قرار گرفت. نتایج این تحلیل نشان داد که ایجاد آگاهی برند در شبکه‌های اجتماعی باعث افزایش تبلیغات دهان‌به‌دهان در بین کاربران می‌شود. این محققان بیان کردند که برای افزایش آگاهی از برند در شبکه‌های اجتماعی باید یک محیط تعاملی و گفتگو محور ایجاد شود تا کاربران بتوانند اطلاعات موثق و به‌روز را به شکلی به‌موقع در اختیار سایر کاربران قرار دهند. همچنین مشخص شد که تعاملات مجازی کیفیت سیستم، کیفیت محتوی اطلاعاتی و فعالیت‌های تشویقی تأثیر به سزایی در ارتقاء آگاهی از برند دارند (بردا و همکاران ، 2015).

 


فهرست مطالب:


پیشینه ی داخلی

پیشینه ی خارجی

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 18 اسفند 1396 ] [ 12:20 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود مبانی نظری اعتماد

مبانی نظری اعتماد

مبانی نظری اعتماد در 6 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات6
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری اعتماد در 6 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 


شامل مبانی نظری با منابع درون و پایان متنی + منابع برای مطالعه بیشتر

 


بخشی از متن:


اعتماد یک واژه شخصی است و به عنوان اعتقاد به قصد و نیت و خواسته طرف دیگر رابطه تعریف شده و بر اساس شهرت، شخصیت، سیستم‌ها و فرآیند‌ها بنا می شود. اعتماد همچنین بر اساس تجربه، رضایت و همدلی ایجاد می‌گردد(رشید،2003،ص 21). اولین بنیان بازاریابی رابطه مند اعتماد است. از نگاه مورگان و هانت   موفقیت در بازاریابی رابطه مند مستلزم وجود اعتماد و تعهد در رابطه است .آنان معتقدند شکل گیری اعتماد در رابطه متضمن داشتن سطحی از اطمینان به  راستی و درستی قول و وعده های طرف مقابل توسط هریک از طرفین است. سین و همکاران  (2005) نیز اعتماد را به عنوان اعتقاد یک طرف رابطه به قابل اتّکا بودن گفته ها وتعهدات طرف دیگر تعریف می کنند. آنان همچنین معتقدند که سطوح بالاتری از اعتماد میان خریدار و فروشنده احتمال استمرا رابطه را افزایش خواهد داد. اعتماد یک مفهوم انتزاعی و مجرد دارد و عنصر مهم در بین سازمانها و معاملات تجاری است که تسهیل کننده ریسک است . اعتماد مفهومی چند بعدی است که دارای ابعاد رفتاری، احساسی و ادراکی است(وولف و همکاران ،2006 ،ص95).


فهرست مطالب :

مبانی نظری : 3/5 صفحه

منابع : 2/5 صفحه


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 18 اسفند 1396 ] [ 12:19 ] [ آریا برومندی ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 صفحه بعد

دیگر امکانات