پرسشنامه تست خلاقیت تورنس

دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdocx
حجم فایل14 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پرسشنامه تست خلاقیت تورنس

برای بررسی خلاقیت در این تحقیق از پرسشنامه تورنس استفاده شده است. این پرسشنامه در سال (1996) طراحی شده است و مشتمل بر (60) سؤال می‌باشد؛ که 16 سؤال در بخش سیالی، 11 سؤال در بخش بسط، 22 سؤال در بخش ابتکار و 11 سؤال نیز در بخش انعطاف‌پذیری قرار دارد. هر سؤال مشتمل بر سه گزینه یا پاسخ می‌باشد که باید جلوی سؤالات علامت‌گذاری نمود. سپس آزمون گر برای دستیابی به نتیجه آزمون به ازای هر پاسخ به پاسخ (الف) 1 امتیاز، پاسخ (ب) 2 امتیاز و پاسخ (ج)3 امتیاز در نظر می‌گیرد. به این ترتیب چهار نمره برای بخش‌های سیالی، بسط و گسترش، ابتکار و انعطاف‌پذیری به دست می‌آید که با جمع کردن این چهار بخش نمره خلاقیت آن فرد تعیین می‌گردد. (سؤال 1 تا 16 نمره سیالی-سؤال 17 تا 27 نمره بسط-سؤال 28 تا 49 نمره ابتکار- سؤال 50 تا 60 نمره انعطاف‌پذیری را می سنجد) این پرسشنامه در محیط Excel به صورت نرم‌افزاری طراحی شده است و در کارگاه کامپیوتر روی سیستم دانش‌آموزان نصب‌شده و به آن‌ها اعلام می‌گردد که فایل اکسل را بازکرده و به 60 سؤال پرسشنامه به دقت پاسخ دهند. در پایان استفاده از نرم‌افزار اکسل نمره هر دانش‌آموز در هر بخش سیالی و بسط و ابتکار و انعطاف‌پذیری به دست می‌آید. روایی و پایایی آن توسط دکتر عابدی با استفاده از آلفای کرونباخ در خرده آزمون‌های سیالی، بسط، ابتکار و انعطاف‌پذیری، به ترتیب 68/0، 48/0، 67/0 و 55/0 به دست آمده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ پنجشنبه 14 دی 1396 ] [ 20:24 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پرسشنامه حمایت اجتماعی کاترونا و راسل sps

دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdocx
حجم فایل9 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پرسشنامه حمایت اجتماعی کاترونا و راسلsps

پرسشنامه حمایت اجتماعی کاترونا و راسل sps

آزمون حمایت اجتماعی : پرسشنامه حمایت اجتماعی  (SPS) توسط کاترونا و راسل (1987)ساخته شد و دارای 24 سوال 4 گزینه ای(کاملا مخالفم:1 تا کاملا موافقم:4).

 این ابزار به بررسی وضعیت حمایت اجتماعی از نظر بالا یا پایین بودن مقدار وجود آن در هر گروه سنجیده می شود. این ابزار دارای 16 مولفه میباشد.این ابزار برای ارزیابی میزان اعتقاد به حمایت اجتماعی ساخته شده است و بر پایه الگوی وایس 6 شرط متکی بر روابط اجتماعی، افزایش حمایت اجتماعی را به دنبال دارد.

 

1-راهنمایی و مشورت:توانایی حساب کردن روی کمک دیگران

2-پیوند و وصلت با دیگران: توانایی آمادگی فرد برای دریافت پیشنهاد یا دریافت اطلاعات از دیگران

3-ارزش قائل بودن: بها دادن به قابلیتها و مهارتهای خود

4-وابستگی:احساس اطمینان و امنیت به دیگران و داشتن روابط باز با آنها

5-فرصت برای جلب نظر و تشویق:داشتن این حس که از نظر دیگران خوشبخت به حساب می آید.

6-انسجام اجتماعی:روابط اجتماعی متکی بر منافع و دلبستگی های مشترک داشتن(زکی.1387)

کاترونا وراسل(1987) نخستین ابزار را که دارای 4 گویه برای هر زیر مقیاس (دو گویه مثبت و دو گویه منفی)بودبرروی 1792 آزمودنی اجرا وپایایی شش مقیاس آنرا بین 65/0 تا 76/0 گزارش کردند.پایایی کل مقیاس 93/0 و پایایی آن به روش بازآزمایی 915/0 گزارش شد.روایی تمایزی ارتباط بین شش زیر مقیاس حمایت اجتماعی با یکدیگر را بین 10/0 تا 51/0 (میانگین همبستگی درونی27/0) نشان داد.. این پرسشنامه روی نمونه های گوناگون اجتماعی انجام شده است. در ایران نیز این ابزار توسط دکتر زکی (1389) در دانشگاه اصفهان مورد ارزیابی قرار گرفته است که آلفای کرونباخ برای بررسی پایایی روی 200 آزمودنی 85/0 گزارش شده است.پایایی ابزار برای پسران و دختران نیز به ترتیب 87/0 و 82/0 به دست آمده است.بررسی روایی سازه به کمک تحلیل عاملی نشان داد که شش مقیاس حمایت اجتماعی قابل تقلیل در یک عامل هستند و عامل یاد شده را می توان حمایت اجتماعی نامید.این پرسشنامه بر اساس مقیاس فاصله ای مورد ارزیابی قرار گرفته است.

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ پنجشنبه 14 دی 1396 ] [ 20:23 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پرسشنامه راهبردهای مقابله ای بیلینگز و موس

دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdocx
حجم فایل8 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پرسشنامه راهبردهای مقابله ای بیلینگز و موس

پرسشنامه راهبردهای مقابله ای بیلینگز و موس

آزمون راهبردهای مقابله ای[1] (روش های مقابله): این پرسشنامه نیز دارای 32 سوال، چهار گزینه ای است که توسط مووس و بلینگر تدوین و طراحی شد. و متمرکز بر دو بخش است

- راهبرد مقابله ای مساله محور (انجام عملی یا اندیشیدن و ارزیابی مشکل پیش آمده)

- راهبرد مقابله عاطفه محور به هیجان و احساسات متعاقب با رویداد می پردازد بیشتر جنبه دفاعی دارد و در جهت حل مشکل پیش آمده چندان مفید نبوده (غیرموثر)اند.

.ضریب اعتبار بر اساس آلفای کرونباخ و روایی محتوایی آن به ترتیب برابربا 78/0 و 88/0 می باشد.. شیوه نمره گذاری بر مبنای مقیاس درجه بندی شده که نمره ای بین 0تا 3 را شامل می شود بدست می دهد.روایی این مقیاس در بسیاری از پژوهشهای داخلی ازجمله چاووشی فر و طباطبایی و آقا محمدیان و نیز پاژخ زاده به اثبات رسیده است.(عسگری.1385)

 


[1] - coping strategies

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ پنجشنبه 14 دی 1396 ] [ 20:23 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پرسشنامه خودتنظیمی بوفارد

دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdocx
حجم فایل34 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پرسشنامه خودتنظیمی بوفارد

پرسشنامه 14سوالی بوفارد و همکاران (1995) ابزاری است برای سنجش خودتنظیمی که بر اساس نظریه شناختی –اجتماعی بندورا طراحی شده است. سوالات این پرسشنامه در مقیاس لیکرت بوده و دو عامل راهبردهای شناختی و راهبردهای فراشناختی خودتنظیمی را می­سنجد.

ضریب پایایی کلی پرسشنامه بر اساس آلفای کرانباخ 71/0 بدست آمده است پایایی خرده مقیاس راهبردهای شناختی 70/0 و خرده مقیاس فراشناختی 68/0 گزارش شده است. پایایی آزمون فوق در پژوهشی که درسال (1382) توسط غلامی انجام گرفت 63/0 گزارش شده است. همچنین پایایی آزمون فوق در پژوهشی که توسط نیکدل (1385)، عربزاده (1387) انجام گرفته است به ترتیب 67/0 و 69/0گزارش شده است.

همچنین پایایی آزمون فوق در پژوهشی توسط طالب زاده وهمکاران (1391) انجام شد. از طریق اجرای آزمایشی بر روی 30 دانشجو با استفاده از آلفای کرونباخ 76/. به دست آمده است. نتایج عاملی نشان داد که ضریب همبستگی بین سوال­ها مناسب بوده و بار ارزشی مربوط به عامل­ها در حد قابل قبول است و روایی آن نیز در حد مطلوب می باشد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ پنجشنبه 14 دی 1396 ] [ 20:23 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پرسشنامه آزمون مهارت حل مسئله علوم و فارسی

دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdocx
حجم فایل9 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پرسشنامه  آزمون مهارت حل مسئله علوم و فارسی

این تحقیق بر اساس استراتژی در زمره تحقیقات تجربی، و براساس مسیر اجرا، در گروه شبه  تجربی قرار می گیرد. همچنین این نوع تحقیق بر اساس محیط اجرا چون مطالعه آزمودنی در موقعیت طبیعی و ارایه داده ها توسط خود آزمودنی انجام می گردد، از نوع میدانی محسوب می شود.

ابزار شامل پس آزمون برای ارزیابی درس های علوم تجربی و ادبیات فارسی پایه هفتم می باشد. این آزمون ها شامل سؤالات استانداردی است که براساس توانایی حل مسئله(توانایی تشخیص، توانایی طراحی مسأله، شیوه گردآوری اطلاعات،  توانایی ارائه راه حل، توانایی آزمایش راه حل ها و توانایی استنتاج) طراحی شده است. 

برای محاسبه پایایی پس آزمون درس های علوم تجربی و ادبیات فارسی پایه هفتم ، سؤالات طراحی شده با هماهنگی معاونت سازمان و مدیریت آموزش و پرورش میاندوآب، مدیر و دبیران محترم، ابتدا در یک کلاس 30 نفری که به صورت تصادفی انتخاب شده بودند اجرا گردید. سپس برای پیدا کردن ضریب پایایی،  این آزمون دوباره در همان کلاس برگزار شد، سپس برای اطمینان از پایایی ابزار  از روش بازآزمایی استفاده گردید.  یعنی ضریب همبستگی نمرات دانش آموزان در دو بار آزمون محاسبه گردید و مقدار ضریب همبستگی حاصل از این دو آزمون برابر 89/0 به دست آمد که نمایانگر قابلیت اعتماد این آزمون می باشد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ پنجشنبه 14 دی 1396 ] [ 20:23 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

مقیاس بی ثباتی ازدواج (MII)

دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdocx
حجم فایل10 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقیاس بی ثباتی ازدواج (MII)

این پرسشنامه که به طورکلی برای اندازه گیری عدم ثبات زناشویی و خصوصاً مستعد طلاق بودن تدوین شده است. این ابزار متکی بر این نظر است که برای ارزیابی بی ثباتی و خطر بالقوه طلاق زن و شوهر باید هم شناخت و هم رفتار به حساب آورده شود. این مقیاس توسط ادواردز، جانسون و بوث (1983) در مورد 2034 زن و مرد متأهل زیر 55 سال و با 1578 (78%) از این نمونه در سال 1983 بکار گرفته شد. نمره بالا در این مقیاس نشان می دهد که احتمال وقوع طلاق در زوج ها بالاست و نمره پایین نشان می دهد که احتمال وقوع طلاق در زوج ها پایین است (جعفری، ثنایی ذاکر، پاشا شریفی و کرمی، 1389). «شاخص بی ثباتی ازدواج» با ضریب آلفای 93% از یک همسانی درونی عالی برخوردار است و همچنین با مقیاس های مربوط به مشکلات و اختلافات زناشویی همبستگی مثبت و با مقیاس های مربوط به تعامل و خرسندی زناشویی همبستگی منفی دارد (علیمردانی، فاتحی زاده، جلالی و باغبان، 1389). در ایران نیز یاری پور (1379)، ضریب اعتبار 70/ را گزارش کرده است. در پژوهش حاضر پایایی آن به روش آلفای کرونباخ 73/ به دست آمد.

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ پنجشنبه 14 دی 1396 ] [ 20:23 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پرسشنامه سرمایه اجتماعی در امنیت محلات

دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdocx
حجم فایل15 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پرسشنامه سرمایه اجتماعی در امنیت محلات

پرسشنامه سرمایه اجتماعی در امنیت محلات

برای اندازه گیری متغیرها دراین تحقیق، پرسشنامه با مقیاس پنج فاصله ای لیکرت (خیلی زیاد، زیاد ، متوسط، كم، خیلی كم) تنظیم شده است. علت استفاده از مقیاس فاصله ای این است که چنانچه پاسخ دهندگان امکان جواب دادن بصورت بلی  یا خیر برایشان میسر نباشد بتوانند در جواب دادن انعطاف بیشتری داشته باشند. دراین راستا برای تبدیل اطلاعات کیفی به اطلاعات کمی به هر کدام از گزینه ها به ترتیب اعداد (رتبه ) یک تا پنج داده شد .

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ پنجشنبه 14 دی 1396 ] [ 20:22 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پرسشنامه بهره ورری ﺑﻪوﺳﻴﻠﻪ ﻫﺮﺳﻲ، ﺑﻼﻧﭽﺎرد و ﮔﻠﺪاﺳﻤﻴﺖ (1983)

دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdocx
حجم فایل11 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پرسشنامه بهره ورری ﺑﻪوﺳﻴﻠﻪ ﻫﺮﺳﻲ، ﺑﻼﻧﭽﺎرد و ﮔﻠﺪاﺳﻤﻴﺖ (1983)

پرسشنامه بهره ورری ﺑﻪوﺳﻴﻠﻪ ﻫﺮﺳﻲ، ﺑﻼﻧﭽﺎرد و ﮔﻠﺪاﺳﻤﻴﺖ (1983) ﺗﻬﻴﻪ ﺷﺪ و دارای ﻫﻔﺖ ﻣﺆﻟﻔﺔ ﺗﻮاﻧﺎﻳﻲ ، درك و شناخت شغل ، حمایت سازمانی، انگیزش ، بازخورد ، اﻋﺘﺒﺎر و سازگاری اﺳﺖ. این ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﺑﻬﺮه وری ﺷﺎﻣﻞ 26 سوال اﺳﺖ و ﭘﺎﺳﺦﻫﺎ ﺑﺮ اﺳﺎس ﻃﻴﻒ ﻟﻴﻜﺮت ( 5= ﺧﻴﻠﻲ زﻳﺎد، 4 = زﻳﺎد، 3= ﺗﺎ ﺣﺪی، 2= ﻛﻢ، 1= ﺧﻴﻠﻲ ﻛﻢ) اﻣﺘﻴﺎزﮔﺬاری ﺷﺪه اﻧﺪ.

سوالهای هر خرده مقیاس عبارتند از :

توانایی : سوالهای 1 -  2 -  3

درك و شناخت شغل: 4 - 5 – 6- 7

حمایت سازمانی : 8- 9- 10- 11

انگیزش : 12- 13 – 14- 15

بازخورد : 16- 17- 18- 19

اعتبار: 20- 21- 22- 23

سازگاری : 24- 25- 26

شعبانی بهار و صفایی (1389) در بررسی این پرسشنامه ﭘﺎﻳﺎﻳﻲ آن را از طریق آﻟﻔﺎی ﻛﺮوﻧﺒﺎخ مورد بررسی قرار داده و میزان آن را 86/0 بدست آورده اند كه نشان از پایایی مناسبی برای این پرسشنامه است. همچنین رواﻳﻲ اﻳﻦ اﺑﺰار  ﻧﻴﺰ از ﻃﺮﻳﻖ درﻳﺎﻓﺖ ﻧﻈﺮات ﺻﺎﺣﺐ  ﻧﻈﺮان و اﺳﺘﺎدان ﺗﺄﻳﻴﺪ ﺷﺪه است. در این پژوهش اعتبار بدست آمده برای این پرسشنامه بر اساس آلفای كرونباخ 83/0 است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ پنجشنبه 14 دی 1396 ] [ 20:22 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پرسشنامه بررسی برانگیختگی، خوشایندی و غلبه لغت خبری SAM

دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdocx
حجم فایل99 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پرسشنامه بررسی برانگیختگی، خوشایندی و غلبه لغت خبری SAM

پاسخ‌های هیجانی می­توانند حداقل با سه روش بررسی شوند، گزارش هیجانی، باز نمود روانی و کنش بیرونی رفتار که مشکل‌ترین بخش آن گزارش هیجانی است (لنگ[1]، 1969). پرسشنامه خود ارزیابی آدمک از آن دسته پرسشنامه‌هایی است که توانسته، به عنوان پرسشنامه ای معتبر در سنجش این بخش استفاده گردد. این پرسشنامه توسط بردلی در این راستا برای هنجاریابی این پرسشنامه پژوهشی با هدف بررسی ویژگی‌های روان- سنجی آزمون خود ارزیابی تصاویر آدمک SAM  به عنوان یک آزمون سنجش هیجان در ایران که توسط محمد علی نظری و همکاران (1391)، در دانشگاه تبریز انجام گرفته و با جامعه آماری دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه تبریز سال 1389 دریک مطالعه مقدماتی و یک مطالعه اصلی اجرا شده است. بر اساس نتایج به دست آمده در این پژوهش  SAM از روایی و پایایی مناسبی برخوردار است و در پژوهش‌ها و فعالیت‌های مورد نظر برای کاربرد پژوهشگران و متخصصان در ایران قابل استفاده است.

 

پرسشنامه SAM

 

 

دوست گرامی، 

 ضمن سپاس فراوان از شما که قصد دارید در طرح تحقیقاتی... با ما مجریان این طرح همکاری کنید.

 به اطلاع شما می رساند که این طرح در قالب یک پایان نامه­ی مقطع کارشناسی ارشد در پژوهشکده علوم شناختی در حال اجرا است و بنابه قوانین تدوین شده اخلاق در پژوهش مجریان متعهد می شوند که تمامی اطلاعات به دست آمده ازشما در این پرسشنامه محرمانه باقی خواهد ماند و بدون ذکر نام تحت بررسی قرار خواهد گرفت. همانطور که در ذیل آمده اطلاعات مربوط به   سن،جنس قومیتها و...  با هدف  بررسی  دقیق تر ویژگیهای شناختی-هیجانی لغات جمع آوری می شود و هیچ گونه استفاده ی دیگری نخواهد داشت. 

 


[1].Lang

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ پنجشنبه 14 دی 1396 ] [ 20:22 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پرسشنامه عدالت سازمانی گرینبرگ(1990)

دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdocx
حجم فایل21 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پرسشنامه عدالت سازمانی گرینبرگ(1990)

 برای سنجش عدالت سازمانی از پرسشنامه گرینبرگ(1990) استفاده گردیدکه درسه بعد و شامل20سوال است و در قالب مقیاس 5 گزینه ای لیکرت2(کاملا موافقم- موافقم- نظری ندارم- مخالفم-کاملا مخالفم) به شکل جدول (3-2) طراحی و مورد استفاده قرار گرفته است

مفهوم اعتبار به این پرسش پاسخ می‌دهدکه ابزار اندازه‌گیری تا چه حد، خصیصه مورد نظر را می‌سنجد .

بدون آگاهی از اعتبار ابزار اندازه‌گیری نمی‌توان به دقت داده‌های حاصل از آن اطمینان داشت. دراین تحقیق

1.Validity

برای تعیین روائی ابزار جمع آوری اطلاعات، ازروائی نمادی یاصوری استفاده گردیدکه بابهره گیری ازنظرات وپیشنهادهای اساتید وکارشناسان امر مورد تایید واقع شد.

تعیین پایایی1 (قابلیت اعتماد) پرسشنامه :

قابلیت اعتماد یا پایایی یکی از ویژگیهای فنی ابزار اندازه‌گیری است . مفهوم یاد شده به این امر سر و کار دارد که ابزار اندازه‌گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می‌دهد.

دامنة ضریب قابلیت اعتماد از صفر (عدم ارتباط) تا 1+ (ارتباط کامل) است. ضریب قابلیت اعتماد نشانگر آن است که تا چه اندازه ابزار اندازه‌گیری ویژگی‌های با ثبات آزمودنی و یا ویژگیهای متغیر و موقتی آن را می‌سنجد . برای محاسبه ضریب قابلیت اعتماد ابزار اندازه‌گیری شیوه‌ های مختلفی به کار برده می‌شود. از آن جمله می‌توان به :

  • اجرای دوباره آزمودن (روش بازآزمایی)
  • روش موازی (همتا)
  • روش تصنیف (دو نیمة کردن)
  • روش کودر- ریچارد سون
  • روش آلفای کرونباخ2 اشاره نمود.

در این تحقیق به منظور تعیین پایایی آزمون از روش آلفای کرونباخ1 استفاده گردیده است. این روش برای محاسبه هماهنگی درونی ابزار اندازه‌گیری که خصیصه‌های مختلف را اندازه‌گیری می‌کند به کار می‌رود. برای محاسبه ضریب آلفای کرونباخ ابتدا باید واریانس نمره‌های هر زیرمجموعه ، سوال‌های پرسشنامه و ورایانس کل را محاسبه کرد .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ پنجشنبه 14 دی 1396 ] [ 20:22 ] [ آریا برومندی ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 صفحه بعد

دیگر امکانات