پیشینه و مبانی نظری تحقیق مدرسه انزوای اجتماعی

دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdocx
حجم فایل54 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پیشینه و مبانی نظری تحقیق مدرسه انزوای اجتماعی

توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

تجرد طولانی مدت، با تمام آسیب ها و تبعاتی که از لحاظ اجتماعی و روانی با خود به همراه خواهد داشت؛ می‌تواند دغدغه بزرگی برای جوامع در سطوح متفاوت پیشرفت و ترقی باشد. ازدواج به‌عنوان یکی از رویدادهای مهم و حیاتی در زندگی روزمره افراد جامعه می باشد و از جنبه های مختلف می‌توان آن را مورد بررسی قرار داد. یکی از این زوایا سن شروع و به اصطلاح وارد شدن به ازدواج است. ازدواج علاوه بر پاسخگویی به نیازهای جنسیتی و عاطفی فرد، نیازهای اقتصادی، ارتباطات اجتماعی و فرهنگی او را نیز تنظیم می‌کند و به خاطر اهمیت و تأثیری که دارد، به‌عنوان هنجاری پذیرفته‌شده در تمامی کشورهای دنیا محسوب می‌شود. به لحاظ اجتماعی و فرهنگی، بی‌ توجهی والدین نسبت به ازدواج، امری ناپسند به شمار می آید چراکه بقای خانواده در گروی بقا و ساماندهی ازدواج است (آزاد ارمکی،99:138). در سال‌های اخیر، پدیده ازدواج که منشأ وقوع ولادت و باروری و به‌عنوان عامل بسیار مؤثر بر ساخت سنی و جنسی جمعیت و افزایش آن محسوب می‌شود، در کشور ما دستخوش تحولات قابل توجهی شده است. ازدیاد جمعیت دختر و پسر واقع در مدار ازدواج که بیش از یک سوم جمعیت کشور را تشکیل داده اند و حاصل افزایش شدید موالید دهه 60 می باشند از یکسو و از سویی دیگر بازتاب تحولات واقع شده در حوزه های مختلف  اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه، نظیر افزایش شهرنشینی و باسوادی و به ویژه تحصیلات زنان و تمایل به کسب درآمد و شغل مناسب قبل از ازدواج که از نشانه های حرکت جامعه به سوی مدرنیزه شدن می- باشد، افزایش سن ازدواج در کشور برای دولتمردان و جامعه محققین نگران کننده گردیده است (کاظمی پور،107:1385)

پیرامون هر دو موضوع اثرات تجرد و انزوای اجتماعی و ویژگی ها و اثرات آن از سوی محققان ایرانی و خارجی به زبان‌های فارسی و لاتین تحقیقات وسیع و بعضا پراکنده ای به صورت راجع به انزوای اجتماعی در دو سطح فردی و اجتماعی و رابطه تجرد با علل انزوای اجتماعی اشاره می‌شود. در ادامه به ذکر چارچوب نظری و نیز ارائه مدل نظری پژوهش پرداخته خواهدشد.

2-2 تحقیقات داخلی

ایزدی (1392)، پژوهشی با عنوان «تجرد قطعی و احساس تنهائی» را به روش کیفی تدوین کرده است که در آن، به بررسی تجربه زیسته زنانی می پردازد که گاه خواسته، گاه ناخواسته تن به زندگی های مجردی داده اند. از آنجا که نگارنده در پی دستیابی به پهنای گسترده‌تری از تجربه زیسته بوده و با توجه به سن شروع یائسگی و علاقه‌مندی به بررسی تفاوت‌های میان دوران قبل و بعد از یائسگی، زنان 35 تا 47‌سال را در یک گروه گنجانده و بالای 47‌سال را در گروه دیگری قرار داده‌است. نتایج نشان می‌دهد این زنان از احساسات دوگانه‌ای نسبت به تجرد برخوردارند، هرچند در نگاهی نخست از آزادی و استقلالی که در تجرد داشته‌اند احساس رضایت دارند ولی به دلیل تنهایی و نبود همدم و مونس در کنارشان از وضعیت خود گلایه داشته و این سبک زندگی را توصیه نمی‌کردند. در واقع در میان این گروه از زنان احساس محرومیت ناشی از نداشتن همسر و همدم دیده شده و هرچند در میان تعدادی از آنان روابط گذرا با مردان دیده می‌شود و آن‌ها بخشی از نیاز خود را با این ارتباطات ارضا کردند ولی به دلیل موقتی بودن، از آن احساس رضایت نداشته‌اند.

 

ناستی زایی (1385)، مقاله ای با عنوان «موانع ازدواج در دختران» را تدوین کرده است که در آن، ابتدا به‌طور کلی با بررسی اهمیت ازدواج در زندگی افراد و نیز آسیب شناسی عدم ازدواج از دیدگاه‌های گوناگون روانی و زیستی، به بررسی موانعی که منجر می‌شود ازدواج دختران به تأخیر افتد و یا اینکه اصلا ازدواج نکنند را تشریح کرده است.این تحقیق، به روش زمینه ای صورت گرفته و جامعه آماری آن عبارت بوده‌اند از دانشجویان دختر مشغول به تحصیل در نیمسال دوم تحصیلی سال 1384-85 دانشگاه سیستان و بلوچستان که تعداد آنان 4027 نفر بوده است . خلاصه نتایج آن چنین بوده است:26/84 درصد آزمودنی ها عوامل اقتصادی را جزء موانع ازدواج مطرح نموده اند. یکی از مهمترین نگرانیهای جوانان مسئله فقر و امکانات مادی بوده است. 13/52 درصد دختران، عوامل فرهنگی را جزء موانع ازدواج مطرح نموده اند .9 /80 درصد دختران، عوامل اجتماعی را در موانع ازدواج دختران مؤثر دانسته اند و 81/70 درصد بی‌توجهی مسئولان را در این امر مؤثر دانسته اند و بالاخره 56/86 درصد از آنان عدم صلاحیت جوانان را در موانع ازدواج مطرح نموده اند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ پنجشنبه 14 دی 1396 ] [ 21:00 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پیشینه و مبانی نظری تحقیق مدرسه هوشمند

دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdocx
حجم فایل300 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پیشینه و مبانی نظری تحقیق مدرسه هوشمند

توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

امروزه مهمترین دغدغه‌ی نظام آموزشی و پرورشی یك كشور، ایجاد بستری مناسب جهت رشد و تعالی سرمایه‌های فكری در جامعه‌ی اطلاعاتی و دانایی ‌محور می‌باشد. برای آنكه همه‌ی گروه‌های اجتماعی قادر باشند بطور مؤثّر در چنین جامعه‌ای مشاركت داشته باشند، باید یادگیری پیوسته، خلاقیت، نوآوری و نیز مشاركت فعال و سازنده‌‌ی اجتماعی را بیاموزند. تحقّق این امر مستلزم تعریف مجدد و نوینی از نقش و كاركرد مدارس به عنوان اصلی‌ترین نهادهای آموزشی در جامعه می‌باشد.

امروزه نظام آموزشی كشور به مدرسه‌ا‌ی نیاز دارد كه با بهره‌گیری از فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات (فاوا)‌، امکان یادگیری پیوسته را فراهم نموده و فرصت‌های نوینی را در اختیار افراد برای تجربه‌ی زندگی در جامعه‌ی اطلاعاتی قرار ‌دهد، به گونه‌ای كه این فناوری‌ نه به عنوان ابزار، بلکه در قالب زیرساختِ توانمند‌ساز برای تعلیم و آموزش حرفه‌ای محسوب ‌‌شود.

بكارگیری گسترده‌ی فاوا در فرایند آموزش و پرورش، همزمان با تحوّل در رویكردهای آموزشی درجهان، زمینه‌‌ی شكل‌گیری مدارس هوشمند را فراهم آورده است. این مدارس از جمله نیازمندی‌های كلیدی جوامع دانش‌بنیان می‌باشند و رویكردهای توسعه‌ی مهارت‌های دانشی و كارآفرینی دانش‌آموزان را دنبال می‌نمایند. در این مدارس‌، فرایندهای یاددهی - یادگیری تقویت شده و محیط تعاملی یكپارچه برای ارتقای مهارت‌های كلیدی دانش‌آموزان با تكیه بر فعالیت‌های گروهی، در عصر دانایی محور فراهم می‌شود.

ازآنجاکه درحال حاضرمعلم محوری پایه آموزش و پرورش درکشور می‌باشد، به روزكردن مدارس، استفاده ازفناوری‌های روز، برخورداری ازخلاقیت‌های نوین درآموزش وپرورش ونیز اهمیت دادن به توانایی‌های دانش‌آموزان، لازمه این تحوّل می‌باشد.

 3-2-1 منظور از مدارس هوشمند چیست ؟ 

در سال 1984، دیوید پرکینز و همکارانش در دانشگاه ها هاروارد، طرح مدارس هوشمند را به عنوان تجربه ای نوین در برنامه های آموزش و پرورش، با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات ارائه نمودند. این طرح به تدریج در چند مدرسه اجرا گشت و بعدها تا حدودی توسعه یافت، به طوری که امروزه برخی از کشورهای توسعه یافته در امر فناوری اطلاعات، همچون مالزی، از این مدارس جهت تربیت نیروی انسانی در برنامه های توسعه خود استفاده می کنند. در تعریف این نوع مدارس گفته شده اس که مدرسه هوشمند یک مدرسه و محیط آموزشی فیزیکی است که کنترل و مدیریت آن مبتنی بر فناوری رایانه و شبکه می باشد و محتوای اکثر دروس الکترونیکی و سیستم ارزشیابی و نظارت آن نیز هوشمند است ودر فرایند آموزش به تفاوت استعداد وتوانایی دانش آموز توجه می شود . بنابراین مهمترین ویژگی ها و خصوصیات این مدارس عبارتند از :

الف) در مدارس هوشمند معلمان می توانند با استفاده از بانک های اطلاعاتی و برنامه های نرم افزاری و غیره دروس جدیدی را با توجه به نیازها و علائق دانش آموزان طراحی نمایند یا اینکه دروس موجود را تغییر داده و اصلاح نمایند بنابراین محتوای آموزشی دروس در این مدارس تا حدودی متفاوت با مدارس دیگر خواهد بود.

‌ب) دانش آموزان این مدارس، خود سرعت یادگیری خود را تعیین می نمایند. همچنین در این مدارس، ساعات یادگیری محدود به ساعت های مدرسه نیست و دانش آموزان در هر لحظه که اراده کنند کلاسهای دلخواهشان را از طریق برنامه های رایانه ای یا ارتباط از راه دور در اختیار خواهند داشت.

‌ج) نقش معلمان در این مدارس تا حدود زیادی از آموزش و ارزشیابی دانش آموزان به پیگیری آموزش شخصی آنان تغییر می یابد و در نتیجه فرصت و فراغت بیشتری برای پرداختن به برنامه های رشد و بالندگی حرفه ای خود (مطالعه، برقراری ارتباطات و تعاملات سازنده و مؤثر با مکاران، ارتقاء سطح علمی و بهبود مهارتهای تدریس و ...) خواهند یافت.

‌د) در این نوع مدارس دانش آموزان اغلب بجای کیف های مملو از کتب حجیم، با کامپیوترهای کیفی

  (lab top) در سر کلاس درس حاضر می شوند. به عبارت دیگر در این مدارس علاوه بر مواد آموزشی رایج و کتابهای درسی، انواع نرم افزارها و درس افزارهای چند رسانه ای نظیر cd و... مورد استفاده قرار می گیرد.

‌ه) ارزشیابی از دانش آموزان در مدارس هوشمند به جای اینکه در مقاطع و نوبتهای فاصله دار (در پایان هر فصل یا هر ترم و ...) صورت پذیرد، همه روزه و به طور مداوم انجام می گیرد و تعدادی از این آزمون ها هم به صورت آنلاین و از راه دور می باشند.

‌و) در این مدارس دانش آموزان هنگام ورود و خروج از مدرسه، با کارت دیجیتالی که در اختیار دارند، والدین خود را از ساعت آمد و رفت خود مطلع می سازند(ارسال SMS ازطریق سیستم اتوماسیون مدرسه). والدین دانش آموزان نیز می توانند با یک آموزش ساده به سیستم ارزشیابی مدرسه متصل شده و به این وسیله از وضعیت وروند پیشرفت تحصیلی فرزند خود آگاهی یابند. معمولاً در این مدارس روزانه در پایان ساعات کلاسی یک

  E-Mail از طرف مدرسه جهت آگاهی والدین از وضع تحصیلی فرزندانشان در آن روز، به آنها ارسال می شود.

 


 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ پنجشنبه 14 دی 1396 ] [ 21:00 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پیشینه و مبانی نظری تحقیق عزت نفس

دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdocx
حجم فایل35 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پیشینه و مبانی نظری تحقیق عزت نفس

توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

عزت نفس عبارت است از احساس ارزشمند بودن. این حس از مجموع افکار، احساسها، عواطف و تجربیاتمان در طول زندگی ناشی می‌شود: احساس می‌کنیم که شخصی منفور یا دوست داشتنی هستیم؛ خود را دوست داریم یا نداریم. مجموعه هزاران برداشت، ارزیابی و تجربه‌ای که از خویش داریم باعث می‌شود که نسبت به خود احساس خوشایند ارزشمند بودن، و یا برعکس احساس ناخوشایند بی کفایتی داشته باشیم (هریس کلمز، امینه کلارک 1929، به نقل از پروین علیپور، 1375).

کوپر اسمیت[1] (1997)، در پژوهش های خود به این نتیجه رسید که عزت نفس بالا فرد را در مقابل انواع مشکلات و مسائل زندگی، فشارهای روانی و موارد مرتبط آن مقاوم خواهد کرد. عزت نفس به عنوان عاملی است که می تواند درک و تفسیر و واکنش های هیجانی فرد را تحت تأثیر قرار دهد و نیز می تواند در میزان استرس زایی رویدادها، عاملی تعیین کننده باشد. عزت نفس به منزله مجموع بازخوردها و عقایدی است که فرد در روابط خویشتن با دنیای بیرونی ابراز می دارد، یعنی بیان عدم تأیید یا تأئید فرد نسبت به انتظار موفقیت، پذیرش و واکنش به تعیین کننده های شخصی (به نقل از پوردهقان و همکاران، 1387).

 

23

 

ویرجنیا ستیر معتقد بود افزایش عزت نفس افراد در خانواده به منظور ایجاد تغییر در نظام میان فردی آن هاست. او بین عزت نفس و ارتباط میان فردی، یک همبستگی مستقیم یافت و عزت نفس پایین را با ارتباط ضعیف همخوان و هم پیوند می دانست. نقش ها اثرهای عمده ای بر کارایی مؤثر خانواده از طریق نفوذ قواعد، فرایندهای ارتباطی و پاسخ به فشارهای روانی دارند. هنگامی که اعضای خانواده از همه رویدادهایی که در زمان حال تجربه می کنند، آگاه شوند، می توانند هم به عنوان فرد و هم به عنوان خانواده رشد کنند. ستیر به طرز ویژه ای بر تخلیه انرژی و از نظر جهت گیری انرژی های متوقف شده از طریق تسهیل در رشد و افزایش عزت نفس و بهبود مهارت های ارتباطی تأکید می ورزد (نوابی نژاد، 1378).

باید توجه داشت که عزت نفس عامل مهمی برای پیشرفت و موفقیت  افراد در همه کارها و در زندگی زناشویی است و محیط نیز نقش تأثیرگذاری در شکل گیری آن دارد، و رضایت زناشویی حاصله مبادله رفتارهای پاداش بخش است. رضایت زناشویی، احساسات عینی از خشنودی، و رضایت و لذت تجربه شده توسط زن و شوهری است که همه جنبه های ازدواجشان را مدنظر قرار می دهند. وقتی فرد ارزیابی مثبت از خصوصیات خود داشته باشد دارای عزت نفس بالا و وقتی نتیجه این ارزیابی منفی باشد دارای عزت نفس پایین است. افرادی با عزت نفس بالا دارای هدف های عالی تر و متعددتری هستند و شوق زیادی دارند تا با موفقیت  های تازه و موضوعاتی روبه رو شوند که استعداد و نیروهای آن ها را به طور عمده به کار می گیرد (عظیمی، 1380).

اهمیت عزت نفس ناشی از رابطه تنگاتنگ آن با رشد سازش یافته و عملکرد شخصیت است (نیس و همکاران، 2002). ماسودا  (2003)، در ارزیابی رضامندی جنسی میان همسزان کری های مقیم آمریکا دریافت که شوهران بیش از زنان از کیفیت رابطه جنسی خود رضایت دارند. مشخص شده که میزان عزت نفس، با نگرش مثبت و همدلی زن و شوهر و با ارضای جنسی بهتر و کامل تر مرتبط است و در جوان ترها با رضامندی جنسی همبستگی بیشتری دارد، همچنین ممکن است تفاوت فرهنگی زن و شوهر از میزان رضایت جنسی آن ها بکاهد. فقدان اعتماد به نفس به عنوان یکی از علل بارز سرد مزاجی بر شمرده شده است ولیکن نتایج پژوهش وسیتمر و لوپاتر (2005) آشکار ساخت، نابهنجاری های جنسی منجر به کاهش اعتماد به نفس و احساس ناکارآمدی در فرد می شوند، از آن جا که مسایل جنسی و توانایی برقراری یک ارتباط جنسی مطلوب، یکی از اجزای شخصیت و خود پنداره فرد محسوب می شود، زمانی که فرد در عملکرد جنسی با مشکل مواجه  می شود، خود را به عنوان یک شریک جنسی فاقد صلاحیت می بیند و این مسئله اعتماد به نفس او را کاهش می دهد.

 

24

 

 

 

پژوهش های هارتر (1999)، نشان داد مردان نسبت به زنان عزت نفس بالاتری دارند. اما علیرغم این نتایج، بیشتر پژوهش ها، حاکی از عدم تفاوت بین دو جنس در عزت نفس است، و فقط تعداد کمی از پژوهش ها بالاتر بودن عزت نفس مردان نسبت به زنان را نشان داده اند (وید و همکاران، 1989 ؛ جوزفز و همکاران، 1992 ، بایرن، 2000).


 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ پنجشنبه 14 دی 1396 ] [ 21:00 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

چگونه هرکسی را عاشق خود کنیم

دسته بندیروانشناسی
فرمت فایلpdf
حجم فایل1.974 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

چگونه هرکسی را عاشق خود کنیم

 

 

کتاب چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم نوشته فاروق رضوان است که با کمک روانشناسی عشق به ما کمک می کند چگونه محبت طرف مقابل را به خود جلب نموده و در زندگی مشترک علاقه همسرمان به خودمان را محکمتر نماییم . این نسخه، ترجمه ویرایش V10.2 است که در ماه آوریل سال 2016 منتشر شده است. این نسخه با نسخه های قبلی تفاوت شایانی دارد و به کتاب زبان اصلی نسخه جدید، بالغ بر 40 صفحه مطالب جدید افزوده شده است.

 

کتاب چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم ، بر اساس روانشناسی عشق نگارش شده است. شما با مطالعه دقیق این کتاب خواهید توانست هر کسی را می خواهید عاشق خود کنید. این کتاب در مجموع در کشور ما و دیگر کشورهای جهان بالای 82 میلیون نسخه فروش داشته است که گواه خوبی بر متفاوت بودن و کارآمد بودن آن می باشد.

بی شک این کتاب ، قدرتمند ترین کتاب دنیا در زمینه عاشق کردن دیگران است. می توانم اطمینان بدهم که تا به امروز هیچ کتابی در دنیا با محتوایی حتی نزدیک به این کتاب نوشته نشده است . این کتاب صد درصد تضمین نمی دهد که شخص مورد نظر عاشق شما شود، اما بدون شک، 99 درصد، دقت کنید، 99 درصد شانس شما را افزایش می دهد.

این کتاب در مورد حقه های اساسی و توصیه های بدیهی نیست که قابل حدس زدن باشد . مثلا: "با او مهربان باشید" ، " برای وی هدیه بگیرید" و "همیشه کنارش باشید" . منابع اساسی و اصلی این کتاب ، علوم روانشناسی و روانشناختی است که در عین تخصصی بودن به زبان کاملا ساده و روان بیان شده است تا همه مردم بتوانند به آسانی متوجه شوند. نویسنده این کتاب هم دکتر فاروق رضوان است. دکتررضوان دارای مدرک روانشناسی (بورد تخصصی NLP آمریکا ) ، مدرک تخصصی هیپنوتیزم (بورد تخصصی هیپنوتیزم آمریکا) و فوق تخصص روانشناسی و رفتار درمانی روانشناسی از آمریکا است. وی همچنین بالغ بر 1500 مقاله و 10 کتاب روانشناسی در زمینه های مختلف نگارش کرده است . وی چندین و چند بار با شبکه های برتر بین المللی و روزنامه های نامی مصاحبه انجام داده است وهمچنین در گوشه گوشه دنیا سمینارهای بسیار موفقی را پشت سر گذاشته است. سایت خودشناسی با بیش از نیم ملیون بازدید در ماه و دریافت بالای 1000 ایمیل روزانه ، یکی از موفق ترین سایت های روانشناسی جهان است.( http://www.2knowmyself.com )


ترجمه این کتاب فوق العاده در 156 صفحه ( 4 فصل و3 پیوست، بصورت فایل PDF  ) توسط اینجانب انجام گردیده است. قیمت ویرایش قبلی این کتاب فوق العاده در سایت شخصی فاروق رضوان 17.99 دلار است. چیزی حدود 60 هزار تومان ، ما نسخه جدید این کتاب را با تخفیف ویژه و با قیمت 9900 تومان قرار داده ایم تا همه توان دسترسی به آنرا داشته باشند.

 

هدف نویسنده و مترجم این کتاب پر فروش، کمک به مردم دنیا برای ایجاد رابطه پایدار و طولانی مدتی است که به ازدواج منجر شود. اگر شما قصد دیگری از مطالعه این کتاب دارید، به هیچ عنوان این کتاب را برای شما توصیه نمی کنیم.

در ادامه تعدادی از نظرات خوانندگان را خدمت شما ارائه می کنیم:

خواننده کتاب: این کتاب اگر به دست شخص با مقاصد نادرست بیفتد میتواند تبدیل به یک اسلحه ی خطرناک شود.

خواننده کتاب: قبلا فکر می کردم اگر عاشق کسی شویم در صورتی که آن شخصی عاشقمان نباشد دیگر هیچ کاری از دست مان بر نمی آید؛ اما وقتی این کتاب را خواندم فهمیدم اشتباه کرده ام، چون تکنیک های آن صد در صد جواب می دهد. یکی از این تکنیک ها روی من اجرا شد و من اکنون سال هاست عاشق او هستم.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ پنجشنبه 14 دی 1396 ] [ 21:00 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

بسته آموزش نگارش رایتینگ آزمون آیلتس آکادمیک برای نمره 7

دسته بندیزبان خارجه
فرمت فایلpdf
حجم فایل1.381 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

بسته آموزش نگارش رایتینگ آزمون آیلتس آکادمیک برای نمره 7


آمادگی آزمون آیلتس آکادمیک - آموزش رایتینگ آزمون آیلتس آکادمیک برای نمره 7
Academic IELTS Writing
نمونه رایتینگ های با نمره 7  

برای گرفتن پذیرش تحصیلی به مدرک زبان نیاز داریم و سهل الوصول ترین آنها آیلتس آکادمیک است . رایتینگ مشکل اصلی برای اکثر داوطلبان است.

دنبال منابع آیلتس آکادمیک می گردید ؟ چگونه رایتینگ آیلتس بنویسیم ؟ چگونه رایتینگ آیلتس7 بدست آوریم ؟ این سوال خیلی هاست . 

مناسب دانشجویان متقاضی ادامه تحصیل در خارج از کشور به همراه نکات تک تک این رایتینگ های آکادمیک task 1 و task 2 .

همانطور که می دانید برای ادامه تحصیل در دانشگاههای انگلیسی زبان به گرفتن یک مدرک زبان انگلیسی نیاز داریم و بهترین و راحت ترین آن آیلتس آکادمیک است .

در آزمون آیلتس یکی از دغدغه های هموطنان عزیزمان نوشتن بخش رایتینگ است .
به همین علت ما بسته آموزش نگارش رایتینگ آزمون آیلتس آکادمیک را برای دانلود شما مهیا کرده ایم

ما رایتینگ تسک 1 آزمون آیلتس را به 4 فرمت اصلی و 4 مدل تقسیم کرده ایم و برای هر مدل، آموزش خاص نوشتن آن را با نکات در چندین صفحه ارائه داده ایم . پس از آموزش هر مدل، مثالهایی برای تفهیم بهتر ارائه شده و نکات خاصی که آموزش داده شده برایتان با رنگ های مختلف در متن رایتینگ، هایلایت شده است .

برای رایتینگ تسک 2 هم همین کار را کرده ایم . آن را به 2 مدل و فرمت تقسیم کرده ایم . برای هر مدل آموزشها و نکات اساسی ارائه شده است . پس از آموزش هر مدل، مثالهایی برای تفهیم بهتر ارائه شده و نکات خاصی که آموزش داده شده برایتان با رنگ های مختلف در متن رایتینگ، هایلایت شده است .

اگر هدف شما 6.5 یا 7 گرفتن است این بسته مناسب شماست . اگر سطح انگلیسی خوب و متوسط رو به بالا دارید با کمک آموزشها و نمونه های این بسته و ایده گرفتن به راحتی به نمره 7 خواهید رسید . اگر نمرات پایینتر مثلا 6 می خواهید که این بسته برای کار شما زیاد هم هست و براحتی با ابن بسته به اهدافتان می رسید .

شمایی که سطح انگلیسی پایینتر دارید . ما در این بسته برای شما راههای میانبری هم آموزش داده ایم که با کمی وقت گذاشتن و حفظ کردن برخی قسمت های رایتینگ ما و پر کردن قسمتهای باقیمانده بر اساس موضوع امتحان، بدون نیاز به یادگیری گرامر و جمله نویسی خیلی قوی ، به نمره ای خوب و حتی 6.5 و 7 دست یابید .

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ پنجشنبه 14 دی 1396 ] [ 20:59 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

مقاله اضطراب و راههای افزایش اعتماد به نفس

دسته بندیروانشناسی
فرمت فایلdoc
حجم فایل28 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

اضطراب و گام هایی جهت بالا بردن اعتماد به نفس

 

اضطراب چیست  

     همة انسانها اضطراب را در زندگى خود تجربه می‌کنند و طبیعى است که مردم هنگام مواجهه با موقعیتهاى تهدیدکننده و تنش‌زا مضطرب می‌شوند، اما احساس اضطراب شدید و مزمن در غیاب علت واضح، امرى غیرعادى است.
 اضطراب شامل احساس عدم اطمینان، درماندگى و برانگیختگى فیزیولوژیکى است. به‌طور کلى اضطراب یک احساس منتشر، بسیار ناخوشایند و اغلب مبهم دلواپسى است که با یک یا چند حس جسمى مانند احساس خالى شدن سر دل، تنگى قفسه سینه، طپش قلب، تعریق، سردرد و غیره همراه است.
  بررسیها نشان می‌دهد که اضطراب در مردها، طبقات اقتصادى مرفه و جوانان کمتر است و در زنان، افراد کم‌درآمد و سالمندان بیشتر شایع می‌باشد.

 

علائم و نشانه های اضطراب

ـ عصبى بودن، آرام و قرار نداشتن
ـ تنش
ـ احساس خستگى
ـ سرگیجه
ـ تکرر ادرار
ـ طپش قلب
ـ بی‌حالى
ـ تنگى نفس
ـ تعریق
ـ لرزش
ـ نگرانى و دلهره
ـ بی‌خوابى
ـ اشکال در تمرکز حواس
ـ گوش به زنگ بودن

...

 

ارتباط اضطراب با بیماریهای دیگر

اضطراب و کاهش قند خون

          کاهش قند خون در هر شرایطى با علائم اضطراب هماهنگى کامل دارد. یعنى در هر اضطراب قند خون کاهش پیدا می‌کند و این مطلبى است که تحقیقات جدید را به‌سوى خود منعطف کرده است.

این واقعیت ما را به این مهم راهنمایى مى کند که شاید با کنترل قند خون بتوان علائم اضطراب را در افراد کاهش داد.

درمان اضطراب

      در بعضى از موارد اضطراب بدون نیاز به درگیرى پزشک در این ماجرا می‌تواند درمان گردد. این موارد اضطراب طبیعى نام دارند که طى آن اضطراب به خوبى توسط بیمار کنترل شده و برطرف می‌شود مثل ترس ناشى از امتحان نهایى و یا ترس ناشى از مصاحبه. در چنین شرایطى استرس می‌تواند توسط اعمال و روشهاى زیر تحت کنترل درآید:

ـ صحبت با شخص مورد اعتماد

ـ روشهاى ایجاد تمرکز

ـ حمام گرفتن طولانى

ـ استراحت در یک اتاق تاریک

ـ ورزشهاى تنفس عمیق

درمان دارویى

      در گذشته داروهایى از خانوادة بنزودیازپانها مانند دیازپام (والیوم)، آلپرازولام (زانکس)، لورازپام (آتیوان) و باسپیرون در درمان اختلالات اضطرابى مورد استفاده قرار می‌گرفت.

در حال حاضر استفاده از داروهاى ضدافسردگى مانندSertaline (Zoloft)، Paroxctine (Paxil)، Fluxetin (Prozac) و Venlafaxineکاربرد بیشترى دارد. ...

...

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ پنجشنبه 14 دی 1396 ] [ 20:59 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

بررسی مقایسه اطلاعات مالی مبتنی بر جریانهای نقدی و اطلاعات مالی مبتنی بر حسابداری تعهدی در پیش بینی

دسته بندیحسابداری
فرمت فایلdocx
حجم فایل477 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

بررسی مقایسه اطلاعات مالی مبتنی بر جریانهای نقدی و اطلاعات مالی مبتنی بر حسابداری تعهدی در پیش بینی بازده سهام با توجه به چرخهی عمر شرکتها با فرمت ورد وقابل ویرایش

عنوان                                                                                                                                         صفحه

 

 

 

فصل اول: کلیات تحقیق

 

-1-1 مقدمه...................................................................................................................................... 1

 

-2-1 بیان مساله................................................................................................................................ 2

 

-3-1 اهمیت موضوع......................................................................................................................... 2

 

-4-1 اهداف تحقیق و استفاده کنندگان از نتایج تحقیق.............................................................................. 3

 

-5-1 پرسش تحقیق........................................................................................................................... 3

 

-6-1 فرضیههای تحقیق..................................................................................................................... 4

 

-7-1 متغیرهای تحقیق....................................... ............................................................................... 4

 

-8-1 روش تحقیق............................................................................................................................. 5

 

-9-1 جامعه آماری، چگونگی نمونه گیری و نمونه های تحقیق................................................................. .    5

 

-10-1  قلمرو تحقیق......................................................................................................................... 6

 

-8-3دادههای مورد نیاز و چگونگی محاسبه و استخراج آنها................................................................... 6

 

-12-1 آزمون آماری فرضیه ها و نتایج آن ها....................................................................... .............. 6

 

7

 

-13-1 نگاهی اجمالی به پیشینه داخلی و خارجی تحقیق................................................ ..     ................

 

-14-1 نتایج تحقیق....................... ................................................................................................... 8

 

-15-1 محدودیت های تحقیق............................................................................................................... 8

 

-16-1 تعریف واژه های کلیدی.......................................................................... ............................... 8

 

 

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق

 

-2-1 مقدمه..................................................................................................................................... 10

 

-2-2 محیط و گزارش های حسابداری................................................................................................. 11

 

-3-2 استفاده کنندگان صورت های مالی و نیازهای اطلاعاتی آنان........................................................... 12

 

-4-2 هدفهای حسابداری و گزارشگری مالی خارجی............................................................................. 14

 

 

 

ج

 

-5-2 ارتباط صورت گردش وجوه نقد با سایر صورتهای مالی اساسی...................................................... 17

 

-6-2 سیر تاریخی صورت گردش وجوه نقد.......................................................................................... 19

 

-7-2 طبقهبندی اطلاعات مربوط به گردش وجوه نقد.............................................................................. 23

 

-8-2 حسابداری تعهدی و نارسائیهای آن.............................................................................................. 27

 

-9-2 حسابداری تعهدی یا نقدی؟......................................................................................................... 31

 

-10-2 مفهوم بازده........................................................................................................................... 34

 

-1-10-2 عوامل مؤثر بر سیاست تقسیم سود.................................................................................. 36

 

-2-10-2 عوامل مؤثر بر تغییرات قیمت سهام................................................................................ 38

 

-11-2 بازارهای اوراق بهادار........................................................................................................... 39

 

-12-2 مفهوم کارایی بازار سرمایه..................................................................................................... 40

 

-1-12-2 شکل ضعیف بازار.......................................................................................................... 42

 

-2-12-2 شکل نیمه قوی بازار....................................................................................................... 42

 

-3-12-2 شکل قوی بازار.............................................................................................................. 42

 

-13-2 بازار سرمایه نوپای ایران................................................................................................... 43

 

-14-2 چرخه عمر شرکت ها............................................................................................................. 44

 

-1-14-2 طبیعت رشد و پیری سازمان ها......................................................................................... 45

 

-2-14-2 دوره های حیات سازمانی: مراحل رشد............................................................................. 47

 

-3-14-2 دوره های حیات سازمانی: مراحل پیری............................................................................. 51

 

-4-14-2 نحوه عملکرد سازمان ها و تعیین موقعیت آنها در مسیر حرکت روی منحنی عمر..................... 54

 

-15-2 پیشینه تحقیق.......................................................................................................................... 56

 

-1-15-2 مروری بر تحقیقات انجام شده در ایران.............................................................................. 56

 

-2-15-2 مروری بر تحقیقات انجام شده در جهان.............................................................................. 57

 

 

 

فصل سوم: روش تحقیق

 

-1-3 مقدمه...................................................................................................................................... 64

 

ح

 

-2-3 پرسش تحقیق........................................................................................................................... 65

 

-3-3فرضیه های تحقیق..................................................................................................................... 65

 

-4-3 متغیرهای تحقیق....................................................................................................................... 65

 

-5-3 روش تحقیق............................................................................................................................. 66

 

-6-3 جامعه آماری، چگونگی نمونه گیری و نمونه های تحقیق................................................................ 66

 

-7-3قلمرو تحقیق.............................................................................................................................. 67

 

-8-3داده های مورد نیاز و چگونگی محاسبه و استخراج آنها.................................................................. 68

 

-9-3طرح آزمون فرضیه های تحقیق................................................................................................... 68

 

-1-9-3آمار توصیفی......................................................................................................................... 68

 

-2-9-3مراحل آزمون فرضیات آماری................................................................................................ 68

 

-3-9-3آزمون ونگ.......................................................................................................................... 70

 

 

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها و آزمونِ فرضیه ها

 

-1-4 مقدمه...................................................................................................................................... 72

 

-2-4آمار توصیفی متغیرهای تحقیق..................................................................................................... 73

 

-1-2-4آمار توصیفی متغیرهای تحقیق قبل از حذف مشاهدات پرت.......................................................... 73

 

-2-2-4آمار توصیفی متغیرهای تحقیق بعد از حذف مشاهدات پرت.......................................................... 75

 

-3-4تشریح فرآیند آزمون فرضیه ها.................................................................................................... 75

 

-1-3-4آزمون فرضیه شماره یک........................................................................................................ 75

 

-2-3-4 آزمون فرضیه شماره دو........................................................................................................ 77

 

-3-3-4 آزمون فرضیه شماره سه........................................................................................................ 79

 

-4-4نتیجه آزمون فرضیه ها............................................................................................................... 82

 

 

فصل پنجم: نتایج تحقیق و پیشنهادها

 

-1-5 مقدمه...................................................................................................... .............................. 83

 

-2-5 یافته های تحقیق....................................................................................................................... 84

 

-3-5 پیشنهادهای کاربردی مبتنی بر یافته های تحقیق............................................................................. 85

 

-4-5 محدودیت های تحقیق................................................................................................................ 86

 

خ

 

-5-5 پیشنهادهایی برای انجام تحقیقات آتی............................................................................................ 86

 

 

 

 

منابع و ماخذ

 

منابع فارسی..................................................................................................................................... 88

 

منابع انگلیسی................................................................................................................................... 90

 

 

پیوست های تحقیق

 

نمونه آماری(پیوست شماره یک)......................................................................................................... 91

 

خروجی های مربوط به آمار توصیفی تحقیق(پیوست شماره 94................................................................. (2

 

خروجی های مربوط به آزمون فرضیات آماری تحقیق(پیوست شماره 109.......................................... ....... (3

 

خروجی های مربوط به آزمون فرضیه شماره یک تحقیق...... ................................................................. 109

 

خروجی های مربوط به آزمون فرضیه شماره دو تحقیق............ ............................................................. 115

 

خروجی های مربوط به آزمون فرضیه شماره سه تحقیق..................... ................................................... 121

 

چکیده انگلیسی(128........................................................................................................... (Abstract

 

 

فهرست نمایه ها

 

عنوان                                                                                                                                         صفحه

 

جدول (1-1 جریان های نقدی و اطلاعات تعهدی هم ارز با آن ها............................................................ 4

 

جدول(1-2 متغیرهای ثانویه و علائم اختصاری آن ها............................................................................. 5

 

نمودار (1-2 ارتباط بین صورت گردش وجوه نقد و سایر صورتهای مالی................................................. 18

 

جدول(1-2 جریان های نقدی ورودی و خروجی نقدی به تفکیک سرفصل های اصلی.................................. 28

 

نمودار(2-2 سطوح تجمعی کارایی بازار و اطلاعات مربوط به هر سطح.................................................. 43

 

نمودار(3-2 رابطه بین قابلیت انعطاف و کنترل پذیری درچرخه عمر واحد تجاری..................................... 46

 

جدول (2-2 نحوه عملکرد و تعیین موقعیت بنگاههای در نقاط متفاوت منحنی عمر شرکت......... ................. 55

 

نمودار (4-2 منحنی چرخه عمر سازمان.............................................................................................. 56

 

جدول (1-3 متغیرهای ثانویه و علائم اختصاری آن ها........................................................................... 66

 

جدول (2-3 جدول مدل چرخه عمر..................................................................................................... 67

 

جدول(3-3 نحوه اندازه گیری و منابع متغیرهای تحقیق........................................................................... 69

 

جدول (1-5 خلاصه نتایج فرضیه اول.................................................................................................. 84

 

جدول(2-5 خلاصه جمع بندی فرضیه اول............................................................................................ 84

 

جدول (3-5 خلاصه نتایج فرضیه دوم.................................................................................................. 84

 

جدول(4-5 خلاصه جمع بندی فرضیه دوم............................................................................................ 85

 

جدول (5-5 خلاصه نتایج فرضیه سوم.................................................................................................. 85

 

جدول(6-5 خلاصه جمع بندی فرضیه سوم........................................................................................... 85

 

 

چکیده

 

در این تحقیق اطلاعات سه طبقه عمده صورت جریان وجه نقد(فعالیت هـای عملیـاتی، سـرمایه گـذاری و تـامین مـالی) بـا اطلاعات تعهدی هم ارز با آن ها جهت پیش بینی بازده سهام در هریک از دوره های چرخه ی عمر شرکت ها(رشـد، بلـوغ و افول) مورد مقایسه قرار گرفته اند تا به این پرسش پاسخ دهـد کـه بـا توجـه بـه عمـر شـرکت هـا کـدامیک از دو شـاخص جریان های نقدی و حسابداری تعهدی به شکل بهتری می تواند بازده سهام را پیش بینی کند لذا فرضیه هایی بـه شـرح زیـر تدوین شده است:

 

فرضیه اول: در دوره رشد، اطلاعات مالی مبتنی بر جریان های نقدی نسبت به اطلاعات مالی مبتنـی بـر حسـابداری تعهـدی برای پیش بینی بازده سهام از توان بیشتری برخوردار است.

 

فرضیه دوم: در دوره بلوغ، اطلاعات مالی مبتنی بر حسابداری تعهدی نسبت به اطلاعات مالی مبتنی بـر جریـان هـای نقـدی برای پیش بینی بازده سهام از توان بیشتری برخوردار است.

 

فرضیه سوم: در دوره افول، اطلاعات مالی مبتنی بر جریان های نقدی نسبت به اطلاعات مالی مبتنی بـر حسـابداری تعهـدی برای پیش بینی بازده سهام از توان بیشتری برخوردار است.

 

یافته های این تحقیق از وجود رابطه معنی داری بین اطلاعات جریان وجه نقد و بازده سهام و همچنین اطلاعات مالی تعهدی و بازده سهام در تمامی دوره های چرخه ی عمر خبر می دهد ولی با اسـتفاده از آزمـون آمـاری وونـگ مشـخص گردیـد در دوره های رشد و افول از چرخه ی عمر، اطلاعات جریان های نقدی از توان بیشتری جهت پیش بینی بازده سـهام نسـبت بـه اطلاعات مالی تعهدی برخوردار است و عکس این موضوع در مورد دوره بلوغ صدق می کند.

 

نتیجه گیری کلی بدین صورت است که جهت استفاده از اطلاعات صورت های مالی برای پیش بینی بازده سهام مـی بایسـت به طبقه ای از چرخهی عمر که شرکت در آن قرار دارد نیز توجه شود.

 

 

 

 

واژگان کلیدی

 

بازده سهام، جریان های نقدی، اقلام تعهدی، چرخهی عمر، بورس اوراق بهادار

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ پنجشنبه 14 دی 1396 ] [ 20:59 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

بررسی ارزیابی ارتباط محافظه کاری سود و زیانی و محافظه کاری ترازنامه ای

دسته بندیحسابداری
فرمت فایلdocx
حجم فایل698 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

بررسی ارزیابی ارتباط محافظه کاری سود و زیانی و محافظه کاری ترازنامه ای

با فرمت ورد وقابل ویرایش


فهرست مطالب                                                                                                     صفحه

 

چکیده

 

.........................................................................................................................

 

....١

فصل اول

 

فصل اول: کلیات

 

تحقیق....................................................................................

...............٢

١-١:

 

مقدمه.............................................................

....................................................

.....٣

 

١-٢: بیان

 

مسئله...............................................................................................................

٧

١-٣: اھمیت و ضرورت

 

تحقیق.......................................................................................

٩

١-۴: اھداف

 

تحقیق........................................................................................................

١١

١-۵: فرضیهھای

 

تحقیق..................................................................................................

١١

١-۶: قلمرو

 

حتقیق.........................................................................................................

١٢

١-۶-١: قلمرو موضوعی

 

تحقیق.....................................................................................

١٢

١-۶-٢: قلمرو مکانی

 

تحقیق..........................................................................................

١٢

١-۶-٣: قلمرو زمانی

 

تحقیق................................................................................

...........١٢

١-٧: روش

 

تحقیق........................................................................................................

١٣

١-٨: جامعه آماری و نحوه گردآوری داده-

 

ھا...................................................................

١٣

١-٩: تعریف واژهھا و اصطلاحات

 

تحقیق.....................................................................

۴١

١-١٠: ساختار

 

تحقیق.....................................................................................................

۶١

فصل دوم

 

فصل دوم: مبانی نظری و مروری بر پیشینه

 

تحقیق...........................................................

١٧

٢-١: ینابم

 

نظری............................................................................................................

١٨

و

 

 

 

 

٢-١-١:

 

مقدمه................................................................................................................

 

١٨

٢-١-٢: محافظه کاری و گزارشگری

 

یلام......................................................................٢١

٢-١-٢-١: تعریف محافظه

 

کاری....................................................................................٢١

٢-١-٢-٢: انتقادات به محافظه

 

اکری..............................................................................٢٧

٢-١-٢-٣: بیان و تشریح محافظه

 

کاری..........................................................................٣٠

٢-١-٢-٣-١: بیان

 

قراردادی...........................................................................................۶٣

 

٢-١-٢-٣-٢: بیان دعاوی حقوقی

سهامداران.................................................................۴۴

 

٢-١-٢-٣-٣: بیان

مالیات..............................................................................................۶۴

 

٢-١-٢-٣-۴: بیان قوانین و مقررات

حسابداری.............................................................٧۴

 

٢-١-٢-۴: معیارھای ارزیابی محافظه

کاری..................................................................٨۴

 

٢-١-٢-۴-١: معیارھای خالص دارایی-

ھا......................................................................٨۴

 

٢-١-٢-۴-٢: معیارھای سود و اقلام

تعهدی.................................................................٠۵

 

٢-١-٢-۴-٣: معیارھای رابطه سود و بازده

 

سهام..........................................................١۵

٢-١-٣: طبقه بندی محافظه کاری

 

حسابداری................................................................٢۵

٢-١-٣-١:محافظه کاری سود و

 

زیانی..........................................................................٢۵

٢-١-٣-٢: محافظه کاری تراز نامه-

 

ای............................................................................٣۵

 

٢-١-۴: محافظه کاری حسابداری و سودمندی

 

اطلاعات...............................................٣۵

 

٢-١-۴-١: قابلیت تایید و اطلاعات گزارشگری

 

یلام....................................................۵۵

 

٢-١-۴-٢: محافظه کاری و محیط

 

اطلاعاتی..................................................................٧۵

 

 

 

 

ز

 

 

 

٢-١-۴-٢-١: اطلاعات سخت در مورد عملکرد

 

 

جاری.................................................

٧۵

 

 

٢-١-۴-٢-٢: خاشص اطلاعات "نرم" در مورد عملکرد جاری و آتی

.........................٧۵

 

٢-١-۵: عدم تقارن زمانی سود به عنوان معیاری از محافظه

 

 

کاری.................................

٨۵

 

 

٢-١-۵-١: واکنش به ھنگام سود و اقلام

 

 

تعهدی.....................................................

.....٠۶

 

 

٢-١-۵-٢: واکنش به ھنگام سود و جریان وجه

 

 

دقن......................................................

۴۶

 

 

٢-١-۶: رابطه عدم تقارن زمانی سود با نسبت

 

 

..................................................(p/B)

۶۶

 

 

٢-٢: پیشینه

 

 

 

تحقیق................................

......................................................................

٧١

 

٢-٢-١:

 

 

 

مقدمه.............................................................................................................

 

٧١

 

٢-٢-٢: تحقیقات انجام شده در خارج از

 

 

ایران...........................................................

٧٢

 

 

٢-٢-٣: تحقیقات انجام گرفته در داخل

 

 

کشور.............................................................

۴٩

 

 

٢-٣: خلاصه فصل

 

 

 

دوم...........................................................................................

....

٩٩

 

فصل سوم: روش

فصل سوم

 

 

 

 

 

پژوھش........................................................................................

 

١٠٠

 

٣-١:

 

 

 

مقدمه..............................................................................................................

 

 

 

١٠١

 

 

 

٣-٢: طرح

 

 

 

مسئله......................................................................................................

 

١٠٢

 

٣-٣: بیان فرضیه-

 

 

 

ھا...................................................................................................

 

۴١٠

 

٣-۴: جامعه

 

 

 

آماری...................................................................................................

 

۵١٠

 

٣-۴-١: قلمرو موضوعی

 

 

 

پژوھش.............................................................................

۵١٠

 

٣-۴-٢: قلمرو مکانی

 

 

 

پژوھش..................................................................................

 

۶١٠

 

٣-۴-٣: قلمرو زمانی

 

 

 

پژوھش..................................................................................

 

۶١٠

 

 

 

ح

 

 

 

٣-۴-۴: روش جمعآوری دادهھا و منابع اطلاعات.............................................

......۶١٠

٣-۵: طبقه بندی و تشخیص متغییرھای

 

 

پژوھش.......................................................

 

١٠٧

٣-۶: تعریف عملیاتی

 

 

متغییرھا.................................................................................

 

١٠٨

٣-٧: روش آزمون فرضیهھای مدل

 

 

یلناپ.................................................................

 

١١٠

٣-٧-١: آزمون اضافی اثرات

 

 

تباث..........................................................................

 

١١١

٣-٧-٢: آزمون

 

 

ھاسمن.................................................................

 

...........................١١١

٣-٧-٣: آزمون ھمخطی عامل تورم

 

 

واریانس...........................................................

 

١١٢

٣-٧-۴: آزمون نرمال بودن پسماندھای مدل

 

 

رگرسیونی............................................

١١٢

 

٣-٨: روش آزمون فرضیه ھای

 

 

پژوھش....................................................................

 

١١٣

٣-٨-١: آزمون فرضیه

 

 

اصلی....................................................................................

 

١١٣

٣-٨-٢: آزمون فرضیهھای

 

 

یعرف.............................................................................

 

۵١١

٣-٩: خلاصه فصل

 

 

سوم..........................................................................................

 

۶١١

فصل چهارم

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل

 

 

اطلاعات....................................................................

 

١١٧

۴-١:

 

 

مقدمه.............................................................................................................

 

 

١١٨

 

 

۴-٢: چرا از مدل پانلی استفاده می-

 

 

کنیم؟.................................................................

 

١١٩

۴-٢-١: مزایای دادهھای

 

 

یلناپ...............................................................................

 

١١٩

۴-٣: اعتبار

 

 

مدل....................................................................................................

 

١٢٠

۴-۴: جمع آوری اطلاعات و آمار توصیفی..............

[ پنجشنبه 14 دی 1396 ] [ 20:59 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پرسشنامه رغبت سنج تحصیلی شغلی هالند

دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلpdf
حجم فایل4.31 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پرسشنامه رغبت سنج تحصیلی شغلی هالند

هدف: ارزیابی رغبت فرد در زمینه رغبت شغلی – تحصیلی

شیوه نمره گذاری: دارد
پاسخنامه: دارد
تفسیر نتایج: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ پنجشنبه 14 دی 1396 ] [ 20:59 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پرسشنامه تست برتری نیمکره های مخ

دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلpdf
حجم فایل92 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پرسشنامه تست برتری نیمکره های مخ

مشخصات « تست برتری نیمکره های مخ »
روایی و پایایی: ندارد
خرده مقیاس ها: ندارد
تعداد سوال: 12 سوالی
نوع فایل: pdf کد POH22

برتری نیمکره های مخ : A refined neurobehavioral inventory of hemispheric. By Wagner‚R.F.‚& Wells‚K.A. (1985) موارد زیر را با دقت بخوانید، 12 مورد نوشته شده است که هریک دارای چهار گزینه است . در مثابل گزینه ای که انتخاب می کنید؛ یک علامت * بزنید . فقط یکی از گزینه ها را علامت بزنید. گزینه ای زا انتخاب کنید که ترجیح می دهید، لازم نیست که حتما بتوانید آن را انجام دهید

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ پنجشنبه 14 دی 1396 ] [ 20:58 ] [ آریا برومندی ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 صفحه بعد

دیگر امکانات