پژوهش عهدشکنی آمریکا ، مصادیق و نمونه ها

دسته بندیعلوم تربیتی
فرمت فایلdocx
حجم فایل43 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عهدشکنی آمریکا ، مصادیق و نمونه ها

چکیده

"وَإِن نَّكَثُواْ أَیْمَانَهُم مِّن بَعْدِ عَهْدِهِمْ وَطَعَنُواْ فِی دِینِكُمْ فَقَاتِلُواْ أَئِمَّةَ الْكُفْرِ إِنَّهُمْ لاَ أَیْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ یَنتَهُونَ" سوره توبه - آیه 12

"اگر پس از بستن پیمان ، سوگند خود شکستند و در دین شما طعن زدند ، با سران کفر قتال کنید که ایشان را رسم سوگند نگه داشتن نیست ، باشد که از کردار خود باز ایستند"

همانطور که میدانیم تاریخ نشان داده است كه آمریكا گرچه بارها با کشورهای مختلف بر سر مسائل گوناگون متحد می‌شد اما بلافاصله پس از اینكه به نتیجه مطلوب خود می‌رسد پیمان شكنی كرده و خیانت می‌کند لذا درواقع می‌توان گفت سیاست این كشور بر پایه زیاده‌خواهی بنا شده است و از این رویه نباید انتظار وفای به عهد داشت .در واقع آمریکا نه تنها در مواجهه با ایران بلکه در مواجهه با سایر کشورها نیز بارها زیر قول های

مقدمه

مسئله بی اعتمادی به آمریكایی ها و دلایل عدم اعتماد به آمریكایی از جمله موضاعت مهمی است از اهمیت بسیاری برخوردار بوده است. آمریكائی‌ها، هم غیرقابل اعتمادند، هم غیر منطقی‌اند، هم در برخوردشان صادق نیستند. ما دولت ایالات متّحده‌ی آمریكا را دولتی غیرقابل اعتماد میدانیم؛ دولتی خودبرتربین، دولتی غیرمنطقی و عهدشكن، دولتی كه سخت در پنجه‌ی تصرّف و اقتدار شبكه‌ی صهیونیسم بین‌المللی قرار دارد و به‌خاطر رعایت خواسته‌ها و منافع نامشروع شبكه‌ی صهیونیستی بین‌المللی مجبورند با رژیم غاصب و جعلی اشغال‌كننده‌ی فلسطین مماشات كنند، در مقابل او نرمش

تناقض گویی آمریكایی در مسئله بسیار روشن حقوق بشر

       مسئله تناقض گویی آمریكایی ها و عدم اعتماد به آمریكایی ها مسئله ای بود كه این رهبر انقلاب به دلیل سیاست های متناقض آمریكایی ها در رابطه با حقوق بشر در دیدار با مردم آذربایجان شرقی به آن پرداختند. در این دیدار كه در آستانه سی و ششمین سالگرد قیام تاریخی مردم تبریز در 29 بهمن سال 1356 برگزار گردید، موضوع عدم اعتماد به آمریكایی ها این با مثال های روشنی از حقوق بشر آمریكایی تشریع شد. ایشان با اشاره به اقدامات خلاف حقوق بشر امریكا از جمله در زندان های گوانتانامو، ابوغریب و كمك به تروریست های معروف جهان و عهد شكنی ها و دروغ گویی های آمریكایی ها  تاكید كردند:

...امریكاییها با این پرونده قطور و سیاه باید از آوردن نام حقوق بشر دچار شرم و حیاء شوند اما همچنان وقیحانه مدعی آنند...

رهبر معظم انقلاب در این

بی اعتمادی به آمریكایی ها به خاطر تهدیدهای مكرر و مداوم همزمان با مذاكرات

        در دیداری كه با مسئولان وزارت خارجه و سفرا و رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران به تاریخ 22/5/93 برگزار شد، بار دیگر مسئله چرایی عدم اعتماد به آمریكا توسط مقام معظم رهبری مورد بحث قرار گرفت. رهبری در این دیدار افزایش توقعات آمریكا و لحن تند آنها همزمان با ادامه مذاكرات را مورد انتقاد شدید قرار داد و اعلام كرد این اقدام آمریكایی بركات خیری داشت چرا كه سبب شد عده ای در داخل ماهیت 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ پنجشنبه 14 دی 1396 ] [ 21:17 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پژوهش نقش خانواده در ارتقای نظام تعلیم و تربیت

دسته بندیعلوم تربیتی
فرمت فایلdocx
حجم فایل33 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

نقش خانواده در ارتقای نظام تعلیم و تربیت

چکیده مطالب

خانواده، نخستین نهاد اجتماعی است که فرد در آن پا به عرصه زندگی می‌گذارد و اولین پایه‌های تربیت و تعلیم در آن گذارده می‌شود. وجود محبت و عاطفه در خانواده رمز سعادت و خوشبختی انسان است و کلید بسیاری از مشکلات و راه جلب احترام و رعایت حقوق دیگران است. عاطفه، عشق و محبت به فرزندان، می‌تواند اراده متزلزل و روح آشفته آنان را درمان کند و آنان را به زندگی سعادتمند و موفق امیدوار سازد. لذا برای تربیت و پرورش درست فرزندان، باید محیطی ایجاد کرد که در آن درگیری و اختلافی نباشد. محبت و صداقت، ایمان و عشق به خوبی‌ها، صمیمیت، وحدت و اتحاد می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد.

مقدمه

مثلث والدین، دانش‌آموزان و معلمان معنادارترین تركیب فرآیند آموزشی است؛ تركیبی كه برای هر ضلع نقش و جایگاه ویژه‌ای را منظور می‌كند تا جایگاه هر عنصر به درستی تبیین و كاركردهای آن مورد توجه جدی قرار گیرد.

در این سه ضلعی آنچه پایه و اساس است، « دانش‌آموز » است، چرا كه والدین و معلمان و مربیان برای دانش‌آموز و برای كشف و شكوفایی استعداد او باید تلاش و نقش‌آفرینی كنند، به عبارتی بدون ضلع دانش‌آموز سایر اضلاع معنا نخواهند داشت.

بیان مسئله

امر تعلیم و تربیت، مشاركت جدی و همه‌جانبه را می‌طلبد كه در یك سوی آن اولیا، یعنی نخستین آموزگارانِ فرزندان در خانه هستند و در سوی دیگر مربیان، یعنی آموزگارانِ دانش‌آموزان در مدرسه قرار دارند. اولیا و مربیان، همواره در تكوین تعلیم و تربیت فرزندان در تعامل هستند؛ به این صورت كه حاصل تربیت فرزندان در خانواده‌ها، به عنوان پیش‌نیاز و خمیرمایه شروع كار معلمان در مدارس است و حاصل كار مربیان در مدارس، تربیت عضوی مفید

سوالات و اهداف پژوهش

  • چرا مدارس نیازمند مشاركت اولیا هستند؟
  • پیوند خانواده و آموزش و پرورش 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ پنجشنبه 14 دی 1396 ] [ 21:17 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

اقدام پژوهی راههای جذب دانش آموزان به نماز

دسته بندیعلوم تربیتی
فرمت فایلdocx
حجم فایل29 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

راههای جذب دانش آموزان به نماز

مقدمه

نماز، تقدیم حمد و سپاس به درگاه خالق منان و کامل ترین پاسخ به عالی ترین نیاز انسان، یعنی کمال جویی است. نماز، فرصتی برای طراوت بخشیدن روح و پلی برای نیل به اوج کمال مطلق و زینت بخش شخصیت و منش مؤمنان است. نماز، یکی از اساسی ترین ارکان حیات، تمدن، فرهنگ، زندگی و تحرک جوامع انسانی است(نصر و همکاران، 1387).

حکمت نماز آن است که خدای یگانه را پرستش کنیم و از شرک و بت پرستی دور باشیم و تنها در برابر خدای بزرگ به نیازمندی و

پیشینه نماز:

نماز سفینه نجات و مهمترین عامل و اصولی ترین روش تربیت در جلوگیری از انحرافات اخلاقی و مرثرترین روش درمانی در اصلاح انحرافات و اختلافات رفتاری فرزندان است(فراهانی، 1372).

نماز تعظیم و بر خاک افتادن بنده در مقابل عظمت پروردگار است. نماز ساده ترین و در عین حال عالی ترین وسیله و ابزار دوستی با خداست. نماز

بیان مسئله :

توجه به این که نماز آرامش دهنده ی دلها ، اصلاح کنندۀ فرد و اجتماع و پرچم اسلام است و عاملی است که موجب رهایی افراد از تنبلی ، گناه ، تباهی و دیگر رفتارهای زشت می شود ، و یکی از راههای تربیت دینی کودکان و نوجوانان ، یاد دادن نماز و شرکت

اهداف و سوالات این پژوهش :

پس از بررسی های لازم سوالاتی به وجود آمدند که هدف از این پژوهش را پیدا کردن پاسخی برای آنها بوده که این سوالات به شرح زیر است :

1- آیا دانش آموزانی که در نماز شرکت نمی کنند ، به نماز خواندن علاقه ای ندارند؟

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ پنجشنبه 14 دی 1396 ] [ 21:17 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

اقدام پژوهی چگونه مشکلات بی علاقگی دانش آموزان را به عربی حل نماییم؟

دسته بندیعلوم تربیتی
فرمت فایلdocx
حجم فایل45 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

چگونه مشکلات بی علاقگی دانش آموزان را به عربی حل نماییم؟

فهرست مطالب

 

مقدمه:. 3

توصیف وضعیت موجود :. 3

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) : 4

خلاصه یافته های اولیه :. 5

نکاتی چند در باره آموزش عربی.. 7

استفاده از روشهای فعال. 9

راههای ایجاد انگیزه در دانش آموزان؛ و راهکارهای ممکن برای جلوگیری از افت یادگیری در درس عربی.. 11

چگونگی اجرای راه های جدید. 12

سایر روشهای پیاده شده در کلاس:. 12

گردآوری اطلاعات ( شواهد 2) : 13

نتایج :. 14

نتیجه گیری :. 14

فهرست منابع:. 14

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ پنجشنبه 14 دی 1396 ] [ 21:17 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

اقدام پژوهی چگونه توانستم از افت تحصیلی دانش آموز علی درپایه ششم جلوگیری نمایم؟

دسته بندیعلوم تربیتی
فرمت فایلdocx
حجم فایل32 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

چگونه توانستم از افت تحصیلی دانش آموز علی درپایه ششم جلوگیری نمایم؟

مقدمه              

رایانه ها که امروز تقریباً در بیش تر شئون زندگی انسان ها راه یافته اند ، هم چون دیگر ساخته های دست بشر ، دو روی سکه دارند که یک سوی آن بهره گیری درست و مفید برای سرعت بخشی دقت در کارها و کمک به پیش رفت امور است و روی دیگر آن استفاده های نادرست و نابه جاست که گاه ، آسیب های فراوان را در پی دارد در دنیای رایانه ، آن چه بیشتر نوجوانان را شیفته خود می کند همان چیزی است که به آن « بازی های رایانه ای » می گویند .

بازی های رایانه ای یکی از سرگرمی های کودکان، نوجوانان در عصر جدید است این بازی های مهیج و پرجاذبه ساعت ها کودک و نوجوان را در مقابل صفحه ی نمایشگر قرار می دهد و او را از دنیای واقعیات به عالم تخیلات فرو می برد. علاوه بر

بیان مسأله

اینجانب .......... آموزگار پایه ششم  با...... سال سابقه تدریس منطقه پارس آباد  مشغول به خدمت هستم.دبستان انصار واقع روستای اسماعیل کندی با 45 نفردانش آموز،دارای 6کلاس درس(ازهرپایه یک کلاس).دانش آموزآن درپایه ششم قراردارد.ازهمان ابتدااین دانش آموزبسیار ،بی انضباط ،پرخاشگرباغیبت های مکرر به گفته معلم ایشان بی توجه به درس وخواندن ونوشتن وگاهی در حال چرت زدن . بی انضباطی 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ پنجشنبه 14 دی 1396 ] [ 21:17 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پرسشنامه مالک های تشخیصی اسکیزوفرنی

دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdocx
حجم فایل16 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پرسشنامه مالک های تشخیصی اسکیزوفرنی

.A دو مالک زیر )یا تعداد بیشتر(، هر یک برای مدت زمان قابل مالحظه ای در طول دوره ۱ ماهه وجود دارند )یا کمتر اگر با موافقیت درمان شده باشد(. حداقل یکی از اینها باید )۱(،

 

)۲(، یا )۳( باشد. ۱. هذیان ها. ۲. توهمات.

 

۳. گفتار آشفته )مثل انحراف گفتار یا گسیختگی مکرر(.

 

4. رفتار بسیار آشفته یا کاتاتونیک.

 

5. نشانه های منفی )یعنی، کاهش ابراز هیجانی یا بی ارادگی(.

 

.B برای مدت زمان قابل مالحظه ای از شروع اختالل، سطح عملکرد در یک یا چند زمینه عمده، مانند کار، روابط میان فردی، یا مراقبت شخصی به طور مشخصی زیر سطحی است که قبل از شروع حاصل شده است )یا در صورتی که شروع در کودکی یا نوجوانی باشد، ناتوانی در رسیدن به سطح مورد انتظار عملکرد میان فردی، تحصیلی، یا شغلی وجود دارد(.

 

.C عالمئ مداو اختالل حداقل به مدت ۶ ماه ادامه می یابند. این دوره ۶ ماهه باید حداقل ۱ ماه نشانه ها را در برداشته باشد )یا کمتر اگر با موفقیت درمان شده باشد( که مالک a را برآورده کنند )یعنی، نشانه های مرحله فعال( و ممکن است دوره های مقدماتی یا باقیمانده نشانه ها را شامل باشد. در طول این دوره های مقدماتی یا باقیمانده، االمئ اختالل ممکن است فقط با نشانه های منفی یا با دو یا تعداد بیشتری نشانه ثبت شده در مالک a به شکل ضعیف شده وجود داشته باشند )مثل عقاید عجیب و غریب، تجربیات ادراکی غیر عادی(

 

.D اختالل اسکیزوافکتیو و اختل افسردگی یا دو قطبی همراه با ویژگی های روان پریشی منتفی شده اند، زیرا )۱( هیچ دوره افسردگی یا مانیک به طور همزمان با نشانه های مرحله فعال روی

 

نداده اند، یا )۲( اگر دوره های خلقی در مدت نشانه های مرحله فعال روی داده باشند، در بخش کمتری از کل مدت دوره های فعال و باقیمانده بیماری وجود داشته اند.

 

.E این اختالل ناشی از تاثیرات فیزیولوژیکی مواد )مثل سوء مصرف مواد مخدر، دارو( یا بیماری جسمانی دیگر نیست.

 

.F اگر سابقه اختالل طیف اوتیس یا اختالل ارتباط با شروع کودکی وجود داشته باشد، تشخیص اضافی اسکیزوفرنی فقط در صورتی داده می شود که هذیان ها و توهمات برجسته، عالوه بر نشانه های الز دیگر اسکیزوفرنی نیز حداقل به مدت ۱ ماه )یا کمتر اگر با موفقیت درمان شده باشد (وجود داشته باشند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ پنجشنبه 14 دی 1396 ] [ 21:17 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پرسشنامه مالک های تشخیصی اختالل

دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdocx
حجم فایل60 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پرسشنامه مالک های تشخیصی اختالل

A الگوی بادوام تجربه درونی و رفتار که به طور محسوسی از انتظارات فرهنگ فرد منحرف می شود.این الگو در دو یا تعداد بیشتری از زمینه های زیر آشکار می شود:



-1شناخت



-2حالت عاطفی


-3عملکرد میان فردی


-4کنترل تکانه



B این الگوی بادوام در دامنه وسیعی از موقعیت های شخصی و اجتماعی انعطاف ناپذیر و فراگیر است.




C این الگوی بادوام به ناراحتی یا اختالل قابل مالحظه بالینی در عملکرد اجتماعی، شغلی، یا زمینه های مهم دیگر عملکرد منجر می شود.



D این الگو پایدار و طوالنی مدت است و شروع آن می تواند حداقل به نوجوانی و یا اوایل بزرگسالی برگردد.


E این الگوی بادوام به عنوان تجلی یا پیامد اختالل روانی دیگر بهتر توجیه نمی شود.


F این الگوی بادوام ناشی از تاثیرات فیزیولوژیکی مواد یا بیماری جسمانی دیگر نیست.


A بی اعتمادی و سوظن فراگیر به دیگران به طوری که انگیزه های آن ها به صورت بدخواهانه برداشت می شود، در اوایل بزرگسالی شروع می شود، و در موقعیت های


مختلف وجود دارد، به طوری که با چهار یا تعداد بیشتری از موارد زیر نمایان می شود:



پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ پنجشنبه 14 دی 1396 ] [ 21:16 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پرسشنامه مالک های تشخیصی اختالل هذیانی

دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdocx
حجم فایل17 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پرسشنامه مالک های تشخیصی اختالل هذیانی

مشخصات « ملاک های تشخیصی اختلال هذیانی »
روایی و پایایی: ندارد
خرده مقیاس ها: ندارد
تعداد سوال: 20 سوالی
نوع فایل:ورد

شدت به وسیله ارزیابی کمی نشانه های اصلی روان پریشی، از جمله هذیان ها، توهمات، گفتار آشفته، رفتار روانی-حرکتی نابهنجار، و نشانه های منفی، ارزیابی می شود. هر یک از این نشانه ها را می توان از نظر شدت کنونی )خیلی شدید ظرف ۷ روز گذشته( بر طبق مقیاس ۵ درجه ای از صف )وجود ندارد( تا ۴ )وجود دارد و شدید است( ارزیابی کرد

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ پنجشنبه 14 دی 1396 ] [ 21:16 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

مقیاس عالئم مثبت و منفی در اختالالت طیف اسكیزوفرنی(PNASS)

دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdocx
حجم فایل68 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقیاس عالئم مثبت و منفی در اختالالت طیف اسكیزوفرنی(PNASS)

شیوه نمره گذاری

 

 

عبارات

 

 

خودداری هیجانی كندی عاطفی دشواری ارتباطی گریز از اجتماع كندی حركتی بی ارادگی اختالل تمركز تفكر قالبی اختالل در مفهوم اختالل انتزاعی

 

اشتغال فكری شدید اختالل در جهت یابی شكلك در آوردن هذیان

 

محتوای فكری غیرمعمول توهم بدبینی بزرگ منشی خشونت

 

 

 

اختالل كنترل تحریك پذیری اضطراب افسردگی نگرانی جسمی

 

 

 

اصال

گاهی

متوسط

زیاد

زیاد خیلی

 

 

 

 

 

 

 

این پرسشنامه 24 سوال داشته و هدف آن ارزیابی عالئم مثبت و منفی در اختالالت طیف اسكیزوفرنی از ابعاد مختلف )تحریك پذیری، اشتغال فكری شدید، اختالل در برقراری ارتباط، كندی عاطفی، هذیان، توهم( می باشد. طیف نمره گذاری آن بر اساس طیف لیكرت پنج گزینه ای می باشد كه در جدول زیر گزینه ها و نیز امتیاز مربوط به هر گزینه ارائه گردیده است

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ پنجشنبه 14 دی 1396 ] [ 21:16 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پرسشنامه مقیاس عدالت سازمانی نیهوف و مورمن

دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdocx
حجم فایل79 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پرسشنامه مقیاس عدالت سازمانی نیهوف و مورمن

روش نمره گذاری و تفسیر

 

این پرسشنامه دارای 21 سوال بوده و هدف آن سنجش عدالت سازمانی و ابعاد آن )عدالت توزیعی، عدالت رویه ای، عدالت مراوده ای( است. طیف پاسخگویی آن از نوع لیکرت بوده که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه گردیده است:

 

 

 

گزینه

 

 

امتیاز

 

 

 

مخالفم کامال

مخالفم

ندارم نظری

موافقم

موافقم کامال

1

2

3

4

5

 

 

پرسشنامه فوق دارای چهار بوده که سواالت مربوط به هر بعد در جدول زیر ارائه گردیده است:

 

بعد

سواالت مربوطه

عدالت توزیعی

1-5

عدالت رویه ای

5-11

عدالت مراوده ای

12-21

 

برای بدست آوردن امتیاز مربوط به هر بعد، مجموع امتیازات سواالت مربوط به آن بعد را با هم جمع نمایید. برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه، مجموع امتیازات همه سواالت را با هم جمع کنید. نمرات باالتر نشان دهنده عدالت سازمانی باالتر خواهد بود و برعکس

 

روایی و پایایی

 

نعامی و شکرکن )1383( ضرایب روایی ) سازه ای( و پایایی )آلفای کرانباخ( این پرسشنامه را محاسبه و به ترتیب برای عدالت سازمانیکلّی 1/42 و 1/85، برای عدالت توزیعی 1/46 و 1/78، برای عدالت رویه ای 1/57 و 1/82 و برای عدالت مراوده ای 1/41 و 1/64 گزارش کرده اند.

 

منبع: نعامی، عبدالزهرا و حسینُ شکرکن، )1383(، بررسی روابط ساده و چندگانة عدالت سازمانی با خشنودی شغلی در کارکنان یک شرکت صنعتی، مجلة دانشکدة علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید چمران اهواز، دورة سوم، سال یازدهم، شماره

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ پنجشنبه 14 دی 1396 ] [ 21:16 ] [ آریا برومندی ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 صفحه بعد

دیگر امکانات