دانلود پاورپوینت بررسی استفاده از رویکرد زنجیره ارزش در بررسی عوامل داخلی ماتریس IFE

پاورپوینت بررسی استفاده از رویکرد زنجیره ارزش در بررسی عوامل داخلی ماتریس IFE

پاورپوینت بررسی استفاده از رویکرد زنجیره ارزش در بررسی عوامل داخلی ماتریس IFE در 30 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات30
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی استفاده از رویکرد زنجیره ارزش در بررسی عوامل داخلی ماتریس    IFE در 30 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




فهرست مطالب :

 

مقدمه

تعریف  عوامل داخلی

ماهیت بررسی عوامل داخلی

بررسی عوامل داخلی

رویکرد زنجیره ارزش دربررسی عوامل داخلی

استفاده ازرویکردزنجیره ارزش دربررسی عوامل داخلی

رویکرد وظیفه ای

مشاركت مدیران وظیفه ای

عوامل افزایش روابط بین واحدهای وظیفه ای

رابطه بین واحدهای وظیفه ای

ماتریس ارزیابی عوامل داخلی (IFE)

 مراحل تهیه ماتریس ارزیابی عوامل داخلی (IFE)

نتیجه گیری

منابع

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.




توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 18 اسفند 1396 ] [ 12:43 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش رفتار کاری ضد تولید

مبانی نظری و پیشینه پژوهش رفتار کاری ضد تولید

مبانی نظری و پیشینه پژوهش رفتار کاری ضد تولید در 33 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات33
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش رفتار کاری ضد تولید در 33 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



بخشی از متن

درمبحث رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی، تحقیقات بر روی هماهنگی فرد ـ سازمان و فرد ـ شغل و یا تطابق بین ویژگی‌های شخصیتی افراد و خصوصیات شغل و سازمانی كه در آن مشغول به خدمتند، رایج گردیده است (ادوارد، 1991؛ کریستف، 1996؛ وربل و جانسون، 2001؛ به نقل از بهری، 2009). هماهنگی در محیط كار به عنوان میزان هماهنگی میان فرد و محیطی كه در آن مشغول به خدمت است، اخیراً توجه قابل ملاحظه‌ای را در میان محققان سازمانی قرار گرفته است. (کبل و جاج، 2003). تطابق بین فرد و سازمان، به عنوان تناسب بین ارزش‌های فرد و سازمانی كه در آن مشغول به کار است (اریلی، 1991). تطابق بین فرد و گروه، كه به سازگاری بین فرد و گروه تیم همکاران اشاره دارد (کریستف، زیمرن و جانسون، 2005). و تناسب میان فرد و شغل، به عنوان تناسب بین خصوصیات شخص و ویژگی‌های شغلی كه فرد در آن مشغول به خدمت است، تعریف شده‌اند (کریستف و همکاران، 2005). رفتارهای مدنی سازمانی شامل رفتارهای اختیاری و ارادی برای انجام فعالیت‌های فرا شغلی، كمك به دیگران و حمایت از قوانین و روش‌های انجام كار است (نعامی، 1381). رفتارهای ضد تولید كه در نقطه روبروی رفتارهای مولد برای دستیابی به اهداف سازمان ایفای نقش میکنند به عنوان رفتارهای عمدی با هدف آسیب رساندن به سازمان، نیروی انسانی  سازمان و یا هر دوی آنها تعریف می‌شوند (اسپكتور و فاكس، 2005).


فهرست مطالب

مقدمه 

رفتارهای کاری غیر مولد کارکنان 

رفتارهای انحرافی 

طبقه‌بندی رفتارهای انحرافی 

رفتار شهروندی سازمانی 

مدل‌های رفتارهای شهروندی  

مدل رفتارهای شهروندی گراهام

مدل رفتارهای شهروندی پادساکف  

عوامل تأثیر گذار در بروز رفتارهای شهروندی سازمانی 

سازگاری با شخصیت‌های مختلف  

رویارویی با فرد غیر مولد و مشكل‌ساز 

تكنیك‌های رویارویی موثر و مفید

هنر انتقاد سازنده

تفسیر بازی افراد مشكل‌ساز و غیر‌مولد

كنار‌آمدن با ویژگی‌های غیر عادی شخصیت همكاران 

تعامل با مشتریان دردسر‌آفرین 

چهار روش چند منظوره برای تعامل با شخصیت‌های مختلف  

پیشینه تحقیق 

سوابق داخلی تحقیق 

سوابق خارجی تحقیق 

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 18 اسفند 1396 ] [ 12:43 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش رفتار مصرف کننده

مبانی نظری و پیشینه پژوهش رفتار مصرف کننده

مبانی نظری و پیشینه پژوهش رفتار مصرف کننده در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات16
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش رفتار مصرف کننده در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



بخشی از متن

 رفتار مصرف کننده موضوعی جدید در حوزه بازاریابی است .به طوری که اولین کتاب های منتشر شده در این زمینه به قبل از سال1968 نمی رسد . اغلب دانشگاه ها تا قبل از سال 1970 تلاشی در این زمینه انجام ندادند ، اما این موضوع در سالهای اخیر رشد چشمگیری داشته، به گونه ای که گروه ویژه ای از محققان درباره رفتار مصرف کننده در سال 1970 تشکیل شد و در سال 1990 این گروه 1500عضو از 30 کشور جهان داشت .

این نگرش عبارت است از ساماندهی بلندمدت فرآیندهای انگیزشی، احساسی، ادراکی، و شناختی با توجه به برخی جنبه های محیطی که فرد در آن قرار گرفته است. بر همین اساس، نگرش یک فرد بیانگر شیوه تفکر، احساس و واکنش هایی است که نسبت به محیط اطراف خود(مثلاً نسبت به خودروی مورد علاقه اش) دارد. درمورد تعریف نگرش، موارد گوناگونی مطرح شده است. در هریک از این تعریف ها به نوعی به ارتباط نزدیک آن با رفتار افراد و در کتاب های مدیریتی به ارتباط تنگاتنگ با رفتار مصرف کننده اشاره می شود.به طور مثال، هاثورن این نگرش را میزان شدت احساساتی که فرد درمورد یک محرک دارد، تعریف می کند. دیگر تعاریف نیز از دسته بندی اشیا در طیف های ارزیابی بحث کرده اند. در راستای بررسی رفتار مصرف کننده، می توان گفت تمایل ارزیاب گرایانه یک مصرف کننده در جهت یا مخالف جهت هر عنصر محدوده بازار، نگرش او را تشکیل می دهد. نگرش ها به واسطه عواملی مانند عوامل درونی و شخصیتی مانند باور و تمایلات فردی آن ها سرچشمه گرفته و گاهی از عوامل بیرونی مثل درآمد، تأثیرگذاران خارجی و عوامل اقتصادی متأثر می شود. صاحب نظران تأثیر عوامل درونی و بیرونی بر خواسته های مشتر یها را بسیار با اهمیت تلقی کرده و معتقدند یک فرد برای هر نوع خرید باید با انجام یک سری فرآیند های ذهنی به خرید مبادرت کند(صمدی، 1382). از نقطه نظر تاریخی دو گرایش عمده در مطالعه نگرش ها وجود داشته است. گرایش اول به دیدگاه سه بُعدی و در گرایش دوم نگرش به عنوان یک ساختارمجرد احساسی در نظر گرفته شده است. در گرایش اول که مبنای نظری این پژوهش را تعیین می کند، ابعاد نگرش شامل عنصر شناختی، عنصر احساسی و عنصر رفتاری است.عنصر شناختی از باورها و دانش مصرف کننده نسبت به یک شئ تشکیل شده است. درمورد هر شئ باورها و و اعتقادهایی وجود دارد که هرکدام منعکس کننده دانش فرد درمورد ویژگی های کالا است. مصرف کننده با استفاده از باورهای خود، کالا یا خدمات را ارزیابی می کند. عنصر دوم، واکنش های احساسی درمورد یک کالا است که بُعد عاطفی نگرش نامیده می شود. با ابراز احساسات یک فرد نسبت به یک کالا و مثبت و یا منفی نگریستن به آن، درواقع ارزشیابی عاطفی خود را برای توصیف کالا اعلام کرده است. در عنصر سوم نیز فرد همان گونه که فکر می کند و تمایل دارد، تصمیم ها و تمایلات خود را عملی می کند.

 اندیشمندان تأثیر هر سه عنصر را به طور همزمان در خرید یک کالا توسط مشتری مهم تلقی کرده و نگرش افراد را متشکل از درجات کم یا زیاد این سه بُعد می دانند.هاوکینزمعتقد است سه بعد نگرش، تحت تأثیر هفت عامل انگیزه، توانایی، مقایسه،اطلاعات، تأثیر گروه بر تصمیم، زمان خرید و دشواری سنجش قرار می گیرند. وی بیان می کندکه ممکن است یک فرد نتواند بر اثر این عوامل، میان ابعاد نگرش هماهنگی ایجاد کند. موارد ذکرشده اهمیت ابعاد نگرش و تأثیر آن بر خرید را بررسی می کند(هاوکینز، 2007) در ادامه تأثیر کارکردهای نگرش بر خرید مشتریان بررسی می شود. مطالعات گوناگون برای این نگرش چهار کارکرد معرفی کرده اند. این کارکردها شامل کارکردهای دانشی، ارزشی، انتفاعی و تدافعی است. محققان معتقدند یک مصرف کننده با ساخت دهی باورهایش درمورد یک محصول به آن واکنش نشان می دهد.

رفتار مصرف کننده فعالیتهای ذهنی، احساسی و فیزیکی ای را که افراد هنگام انتخاب، خرید ، استفاده و دور انداختن محصولات و خدماتی که برای ارضای نیازها و خواسته هایشان به کار می گیرند راشامل  می شود( ویلکه، 2000: 234).


بخشی از پیشینه تحقیق

  شعبان اللهی وحمدان و حسن زاده(2009)، در تحقیقی با عنوان  بررسی رابطه تجارت الکترونیکی و رفتار خرید مشتری به این نتیجه رسیدند. در بازار اینترنتی نسبت به بازار سنتی این چالش وجود دارد كه سازمان تجاری با رقبای بیشتری مواجه است و وفاداری مشتریان كم تر است. لذا در تجارت الكترونیكی، جذب،كسب اعتماد، رضایت و حفظ مشتریان برای سازمان تجاری مسأله ای مهم و دشوار است. نتیجه پژوهش حاكی است كه اعتماد، وفاداری و رضایت در تعامل با هم بر افزایش خرید الكترونیكی تأثیرگذارند اما میزان و نحوه تأثیرگذاری و تعامل آن ها در كشورهای مختلف تفاوت دارد.


فهرست مطالب

 تعریف رفتار مصرف کننده

 مفاهیم کلیدی رفتار مصرف کننده

 مدل نیکوزیا

 مدل هوارد - شث

مدل پردازش اطلاعات بتمن درمورد انتخاب کالا توسط مصرف کنندگان

 مدل کاتلر برای رفتار خرید مشتری

 فرآیند تصمیم گیری مشتری در خرید

چهارچوب نظری

پیشینه تحقیق

 پیشینه تحقیقات انجام شده در داخل کشور

 پیشینه تحقیقات انجام شده در خارج از کشور

فهرست منابع

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 18 اسفند 1396 ] [ 12:43 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی رابطه مند

مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی رابطه مند

مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی رابطه مند در 56 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات56
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی رابطه مند در 56 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



بخشی از متن

یكی از ویژگی­های اغلب بازارهای امروز، رقابتی شدن فزاینده آن­ها است. این رقابتی شدن به معنی نیاز به داشتن مزیت رقابتی قابل توجه است كه سبب بقای شركت در بازار می­شود و دستیابی به چنین مزیت رقابتی نیز بدون وجود دانش مناسب و پیاده سازی استراتژی­ها و به كارگیری روش­های بازایابی مؤثر و كارا ممكن نیست به طور طبیعی در چنین شرایطی روش­های بازاریابی سنتی برای دست­یابی به مزیت­های رقابتی و حفظ آن­ها كافی نیستند و روش­های نوین بازاریابی مورد نیاز هستند. با استفاده از رویكرد بازاریابی رابطه مند ضمن ایجاد رابطه بلند مدت با مشتری، می­توان فعالیت­هایی را كه از دید مشتری مهم و ارزش­زا می­باشند را شناسایی، تقویت و بهبود بخشید و مشتریان بیشتری را جذب و به سازمان وفادار ساخت. بدین ترتیب سازمان­ها ضمن بهره برداری از مزایای وفاداری مشتری می­توانند موقعیت خود را در این بازار رقابتی بهبود بخشند (جلالی گرگان و مهرانی، 58:1392).

بخشی از پیشینه تحقیق

حقگو(1394)، دانشجوی کارشناسی ارشد درپژوهشی به بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند در تبلیغات دهان به دهان ازطریق کیفیت ارتباط در میان مشتریان بانک مسکن پرداخته است. هدف اصلی پژوهش حاضر، بررسی تاثیر مشتری گرائی، رابطه گرائی، تعامل و ویژگی های کارکنان بر کیفیت ارتباط و در نتیجه تبلیغات دهان به دهان می باشد. ابزار جمع آوری داده ها نیز پرسشنامه ای شامل 27 گویه می­باشد. به منظور بررسی روابط ساختاری از الگوی مدل یابی معادلات ساختاری با تاکید بر روش بیشینه درست نمائی بهره گرفته شده است. نتایج نشان داد که مشتری گرایی، رابطه گرایی، تعامل و ویژگی های کارکنان تاثیر مثبتی بر کیفیت رابطه دارند. همچنین مشخص شد کیفیت رابطه تاثیر مثبتی بر تبلیغات دهان به دهان دارد.


فهرست مطالب

2-1 مقدمه

2-2-1تعریف مشتری

2-2-2اهمیت مشتری

2-2-3 تعاریف و مفاهیم بازاریابی رابطه مند

2-2-4 اهمیت بازاریابی رابطه مند

2-2-5 مدلهای بازاریابی رابطه مند

2-2-6 ابعاد بازاریابی رابطه مند

2-2-7  بازاریابی رابطه مند در سطح جهانی

2-2-8 تعاریف و مفاهیم ارتباطات دهان به دهان

2-2-9 انواع ارتباطات

2-2-10  اهمیت ارتباطات دهان به دهان

2-2-11  انواع و سطوح ارتباطات دهان به دهان

2-2-12 روشهای بهبود ارتباطات دهان به دهان

2-2-13  عوامل موثر بر ارتباطات دهان به دهان و آثار آن

2-2-14 کیفیت رابطه با مشتری

2-2-15 اعتماد مشتری

2-2-16 تعهد مشتریان

2-2-17 رضایت مشتریان

2-2-18 اهمیت رضایت مشتری

2-2-19 تعاریف رضایت مشتری

2-2-20 مزایای رضایت مشتری

2-2-21 وفاداری مشتریان

2-2-22 مشتری وفادار

2-2-23 مزایای وفاداری مشتری

2-3 پیشینه تحقیق

2-3-1 پیشینه داخلی

2-3-2 پیشینه خارجی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 18 اسفند 1396 ] [ 12:43 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی هدفگذاری در مدیریت استراتژیک

پاورپوینت بررسی هدفگذاری در مدیریت استراتژیک

پاورپوینت بررسی هدفگذاری در مدیریت استراتژیک در 29 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات29
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی هدفگذاری در مدیریت استراتژیک در 29 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




فهرست مطالب :

 

انواع هدف

فرآیند هدفگذاری

ویژگیهای هدفگذاری خوب

محاسن و مزایای هدفگذاری

چگونگی هدفگذاری و رسیدن به آن

هفت نكته درباره هدفگذاری و برنامه ریزی

ماهیت هدفهای سازمانی

مدیریت بر مبنای هدف

مراحل مدیریت بر مبنای هدف

عوامل مهم در اجرای مدیریت بر مبنای هدف و نتیجه در كل سازمان

چگونگی ارائه مدیریت بر مبنای هدف و نتیجه در سازمان

مدیریت غیر مبتنی بر هدف

پاورپوینت تهیه شده کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 18 اسفند 1396 ] [ 12:43 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی پارادایم ها و مکاتب مدیریت استراتژیک

پاورپوینت بررسی پارادایم ها و مکاتب مدیریت استراتژیک

پاورپوینت بررسی پارادایم ها و مکاتب مدیریت استراتژیک در 19 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات19
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی پارادایم ها و مکاتب مدیریت استراتژیک در 19 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




فهرست مطالب :

 

مقدمه

تعاریف پارادایم از دیدگاه صاحب نظران علم مدیریت

کارکرد پارادایم

انتقال پارادایم

رابطه پارادایم و استراتژی

پارادایم ها در سازمان

پارادایم ها و مکاتب شکل گیری استراتژی و مدیریت استراتژیک

پارادایم تجویزی (پیش تدبیری)

نمونه هایی از تعاریف استراتژیک متاثر از پارادایم تجویزی

ویژگی های مکاتب تجویزی  

پارادایم توصیفی (تجربی –انطباقی )

تعاریف مدیریت استراتژیک متاثر از مکتب توصیفی

ویژگی های پارادایم توصیفی

پارادایم ترکیبی (تلفیقی)

مقایسه پارادایم ها

منابع

پاورپوینت تهیه شده کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.




توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 18 اسفند 1396 ] [ 12:42 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی بیانیه مأموریت، چشم انداز، ارزش ها

پاورپوینت بررسی بیانیه مأموریت، چشم انداز، ارزش ها

پاورپوینت بررسی بیانیه مأموریت، چشم انداز، ارزش ها در 33 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات33
حجم3 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی بیانیه مأموریت، چشم انداز، ارزش ها در 33 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




فهرست مطالب :

 

تعریف مأموریت سازمان

ماهیت ماموریت

اهمیت ماموریت

اجزای ماموریت

تعریف چشم انداز

اجزای چشم انداز

ویژگی های چشم انداز

تفاوت ماموریت و چشم انداز

ارزش های محوری سازمان

نمونه هایی از بیانیه ماموریت شركت های ایرانی و خارجی

منابع

نمونه تحقیق مربوط به این مبحث

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.




توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 18 اسفند 1396 ] [ 12:42 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود نرم افزار خیاطی راحت ورژن 9.00

نرم افزار خیاطی راحت ورژن 9.00

ویژگی ها و قابلیت های نرم افزار خیاطی راحت ورژن 9 به شرح زیر می باشد ویژگی های جدید * رفع تمام باگ های موجود در ورژن 8 * افزایش سرعت و کارایی *امکان ثبت نمونه کار ها انجام شده یا درحال اقدام *گزارش گیری های دقیق *پشتیبانی هر لحظه *ثبت نمونه پارچه *امکان تعریف لوگو سایز رسید اطلاعات شرکت یا فروشگاه و


مشخصات فایل
تعداد صفحات1
حجم7 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیzip
دسته بندیحسابداری

توضیحات کامل

ویژگی ها و قابلیت های نرم افزار خیاطی راحت ورژن 9 به شرح زیر می باشد :


ویژگی های جدید:


* رفع تمام باگ های موجود در ورژن 8
* افزایش سرعت و کارایی
*امکان ثبت نمونه کار ها انجام شده یا درحال اقدام
*گزارش گیری های دقیق
*پشتیبانی هر لحظه
*ثبت نمونه پارچه
*امکان تعریف لوگو سایز رسید اطلاعات شرکت یا فروشگاه
و...


سایر قابلیت ها به شرح زیر است

1-قابلیت استفاده در خیاطی های مردانه و زنانه
2-قابلیت تعریف ویرایش حذف چاپ و جستجو مشتریان
3-قابلیت تعریف ویرایش حذف چاپ و جستجو اندازه لباس های مشتریان
4-قابلیت تعریف انواع مدل لباس هم زنانه هم مردانه
5-قابلیت تعریف هزینه های دوخت هر لباس
6-قابلیت تعریف ویرایش حذف چاپ و جستجو پرسنل کارمندان کارگران
7- بخش تعیین سطوح دسترسی برای کاربرانی که از برنامه استفاده می کنند غیرفعال و یا فعال کردن بخشی از برنامه برای کاربر خاص (مثل مدیر-حسابدار و...)
8-قابلیت تعریف ویرایش حذف هزینه های موجود
9-تعریف موجودی نقدی و چکی اول دوره صندوق
10- ثبت اطلاعات شرکت و چاپ در سربرگ ها
11-امکان طراحی رسیدهای چاپی توسط خود کاربر
12-ثبت فیش حقوقی با امکانات فیش حقوقی دوره ای( ماهیانه هفتگی روزانه) و فیش حقوقی کارکرد ( برحسب تعداد دوخت از مدل خاص در سفارش خاص
13-حذف و یا چاپ فیش حقوقی مربوطه
14-قسمت سفارش گیری امکانات زیر را دارا می باشد
الف ) ثبت سفارش
ب ) حذف سفارش
ج ) چاپ سفارش
د )چاپ مجدد سفارش
ه ) تعیین تاریخ سفارش گیری
و ) تعیین تاریخ پرو
ز ) تعیین تاریخ تحویل
15)ثبت نمونه پارچه برای هر لباس در قسمت سفارش گیری
16)امکان انتخاب چاپ و یا عدم چاپ تاریخ های سفارش پرو و تحویل در رسید سفارش
17)قسمت تعیین وضعیت سفارشات تغییر وضعیت قبلی لباس ها به وضعی فعلی ( آماده نشده ، پرو شده ، آماده شده ، تحویل داده شده)
18)ثبت حذف و چاپ اسناد دریافتی از مشتری (نقدی و چک)
19) ثبت حذف و چاپ اسناد پرداختی به مشتری (نقدی و چک)
20)ثبت حذف و چاپ اسناد پرداختی به پرسنل( نقدی و چک)
21)ثبت و حذف اسناد پرداختی برای هزینه ها(نقدی و چک)
22)امکان مشاهده عکس پارچه هایی که برای هر لباس سفارش گرفته شده
23)گزارش لیست مشتریان
24)گزارش اندازه هر مشتری
25)گزارش سفارشات هر مشتری
26)گزارش مانده حساب هر مشتری
27)گزارش صورت حساب هر مشتری به صورت خلاصه و تفضیلی
28)گزارش لیست پرسنل
29)گزارش مانده حساب پرسنل
30)گزارش صورت حساب هر پرسنل به صورت خلاصه و تفضیلی
31) گزارش کلی از وضعیت سفارشات و جستجو در آنها
32)گزارش از صورت وضعیت هزینه ها نمایش پرداختی ها برای تک تک هزینه ها
33)گزارش موجودی نقدی
34)گزارش موجودی چک
35)گزارش کل سفارشات گرفته شده
36)گزارش کل تعداد سفارشات آماده نشده
37)گزارش کل تعداد سفارشات پرو شده
38)گزارش کل تعداد سفارشات آماده شده
39) گزارش کل تعداد سفارشات تحویل داده شده
40)گزارش کل تعداد لباس های سفارش گرفته شده
41)گزارش کل مبلغ سفارشات
42) گزارش سفارشات روزانه به تفکیک هر مشتری
43)گزاراش سفارشت دوره ای (ماهیانه هفتگی و روزانه) به تفکیک هر مشتری
44)ساخت برنامه برپایه معماری سه لایه
45)اضافه شدن ذکر ایام هفته
46)رفع مشکلات سایر ورژن ها
47)افزایش سرعت برنامه
48)ثبت رد پای کارمندان در برنامه جهت شفاف شدن عملیات ثبت شده در سیستم
49)قابلیت پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات
50)تغییر پس زمینه برنامه
51)تغییر محل منوهای برنامه
و...
52)نصب بسیار راحت
53)کار بسیار آسان
54)آموزش کاربر جهت استفاده از برنامه در صورت نیاز
55) نرم افزار دارای پشتیبانی رایگان می باشد

بعد از خرید میتونید برای پشتیبانی تماس بگیرید به صورت غیرحضوری براتون نصب میکنیم که حتما باید تیم ویو و اینترنت داشته باشین


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 18 اسفند 1396 ] [ 12:42 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود پاورپوینت نقد و بررسی دیدگاه صاحبنظران کلاسیک مدیریت

پاورپوینت نقد و بررسی دیدگاه صاحبنظران کلاسیک مدیریت

پاورپوینت نقد و بررسی دیدگاه صاحبنظران کلاسیک مدیریت در 21 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات21
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت نقد و بررسی دیدگاه صاحبنظران کلاسیک مدیریت در 21 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




فهرست مطالب :

 

تعریف تئوری

تعریف مدیریت

تقسیم بندی مکاتب مدیریت

تقسیم بندی ویلیام اسکات

دوره کلاسیک

تئوری مدیریت علمی

اصول مدیریت تیلور

قواعد طلایی مدیریت تیلور

تئوری اداریون

تقسیم بندی فعالیت های سازمان از دیدگاه فایول

وظایف مدیران از نظر فایول

محدودیت های تئوری مدیریت اداری

تئوری بروکراسی

ویژگیهای بروکراسی وبر

ده اصل بروکراسی وبر

ایرادات وارده شده به بروکراسی

معایب مدیریت کلاسیک ودیدگاه ان نسبت به انسان و سازمان

پاورپوینت تهیه شده قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.




توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 18 اسفند 1396 ] [ 12:42 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی نظریات جدید در ساختارهای پویا و منعطف

پاورپوینت بررسی نظریات جدید در ساختارهای پویا و منعطف

پاورپوینت بررسی نظریات جدید در ساختارهای پویا و منعطف در 38 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات38
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

 پاورپوینت بررسی نظریات جدید در ساختارهای پویا و منعطف در 38 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




فهرست مطالب :


چکیده

مقدمه

جایگاه ساختار ساده در ساختار سازمانی

نقاط قوت و ضعف ساختار ساده

مواقع استفاده از ساختار ساده

مطالعه شــاین در زمینه شناسایی ابعاد سه گانه

ساختار غیررسمی

تكامل ساختاری

مشخصه های سازمانهای ماشینی

سازمانهای شبکه ای

ویژگی های عمده ساختـــارهای شبکه ای

سازمانهای ستاره ای شکل یا خوشه ستاره ای

سازمانهای تار عنکبوتی

سازمانهای پارندی                 

سازمان مجازی

سازمانهای تخیلی

ویژگیهای سازمانهای تخیلی

سازمانهای خوشه ای

نتیجه گیری

منابع و ماخذ

پاورپوینت تهیه شده قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 18 اسفند 1396 ] [ 12:42 ] [ آریا برومندی ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 صفحه بعد

دیگر امکانات