دانلود پاورپوینت بررسی محیط تحول سازمانی

پاورپوینت بررسی محیط تحول سازمانی

پاورپوینت بررسی محیط تحول سازمانی در 19 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات19
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی محیط تحول سازمانی در 19 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 

 

فهرست مطالب

 

 

  محیط داخلی

   محیط میانی یا عامل

    محیط خارجی

استراتژیهای مدیریت عمومی دربرخورد یا محیط

استراتژی‌ تثبیتی یا انفعالی

استراتژی رضایت‌بخشی یا نوآوری محدود

استراتژی واكنشی یا مسئولیت‌پذیری

استراتژی تحولی یا نقش فعالانه

مدل كرت لوین درپاسخگویی به شرایط محیطی

حالتهای سازمان در قبال محیط

ویژگیهای حالت آینده ساز

نتیجه گیری

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 18 اسفند 1396 ] [ 13:18 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی فرهنگ تحول سازمانی

پاورپوینت بررسی فرهنگ تحول سازمانی

پاورپوینت بررسی فرهنگ تحول سازمانی در 24 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات24
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی فرهنگ تحول سازمانی در 24 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 

 

فهرست مطالب

 

 

فرهنگ و تحول

روشهای اعمال تغییرات فرهنگی

انواع فرهنگ سازمانی

انواع فرهنگ سازمانی

مقاومت در برابر تغییر

علل مقاومت ها در برابر تغییر

راهبردهای مدیریت مناسب در برابر تغییر و تحول

نتیجه گیری

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 18 اسفند 1396 ] [ 13:17 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی تحول در مدیریت

پاورپوینت بررسی تحول در مدیریت

پاورپوینت بررسی تحول در مدیریت در 17 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات17
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی تحول در مدیریت در 17 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 

 

فهرست مطالب

 

 

مدیریت تحول و تحول در مدیریت

ذهنیت اندیشه ‌ورز یا  مدیریت برخود

ذهنیت جهان دیده یا مدیریت بر محیط

ذهنیت تحلیل‌گر

ذهنیت همكاری یا مدیریت برروابط

ذهنیت اقدام یا مدیریت تحول

پنج حوزه‌ دانش بشری

گزینه های‌ تغییر و مراتب عالی آن

انواع مدیران از لحاظ اجرای گزینه‌ها

نتیجه گیری

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 18 اسفند 1396 ] [ 13:17 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی تحول در سازمان

پاورپوینت بررسی تحول در سازمان

پاورپوینت بررسی تحول در سازمان در 23 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات23
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی تحول در سازمان در 23 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 

 

فهرست مطالب

 

 

تحولات آینده در سازمانها

  خودانگیزشی

  خودمدیریتی

   خودساماندهی

  مسئولیت‌پذیری

خودكنترلی  

چند پیش‌بینی جدّی در مورد سازمانهای آینده

ویژگیها و قابلیتهای مورد نیاربرای ورود به دنیای جدید

تغییر نگرش جهت تحولات آینده

تغییرات مولفه های نسبت دکارتی به نسبت کوانتومی

تغییر نگرش از سازمانهای امروز به سازمانهای فردا

چالشهای جدید فراروی سازمانهای آینده

نتیجه گیری

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 18 اسفند 1396 ] [ 13:17 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی استراتژیهای تحول سازمانی

پاورپوینت بررسی استراتژیهای تحول سازمانی

پاورپوینت بررسی استراتژیهای تحول سازمانی در 21 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات21
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی استراتژیهای تحول سازمانی در 21 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




فهرست مطالب



استراتژی تغییر تكنولوژی

استراتژی تغییر ساختاری

استراتژی تغییر وظایف و كاركردها

استراتژی تغییر نیروی انسانی

سطوح تغییر در نیروی انسانی

تغییر دانش

تغییر نگرش

تغییر رفتار فردی

تغییر رفتار گروهی

اعمال تغییر در سطوح چهارگانه

تغییرات اجباری

تغییر مشاركت‌جویانه

نگرش تلفیقی به استراتژیهای تحول

رویه‌های اعمال قدرت در تغییر و تحول

رویه‌های یكجانبه یا دستوری

شیوه ابلاغ حكم

شیوه تعویض افراد

شیوه تغییر ساختار

رویه‌های مشترك یا توافقی

 رویه‌های تفویضی یا دموكراتیك

شیوه بازخور اطلاعات و مباحثه

شیوه آموزش یا تحلیل حساسیت

نتیجه گیری

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 18 اسفند 1396 ] [ 13:17 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی نیاز به تحول سازمانی

پاورپوینت بررسی نیاز به تحول سازمانی

پاورپوینت بررسی نیاز به تحول سازمانی در 17 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات17
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی نیاز به تحول سازمانی در 17 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




فهرست مطالب



مقدمه

دو شكل اجرایی مدیریت تغییر و تحول

موقعیت سازمان و میزان تحول مورد نظردر آنها

ویژگیهای سازمانهای آینده

نتیجه گیری

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 18 اسفند 1396 ] [ 13:17 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود ترجمه مقاله تأثیر تنوع کانال های توزیع برندهای لوکس خارجی بر ارزش و وفاداری برند در بازار کره

ترجمه مقاله تأثیر تنوع کانال های توزیع برندهای لوکس خارجی بر ارزش و وفاداری برند در بازار کره جنوبی

ترجمه مقاله تأثیر تنوع کانال های توزیع برندهای لوکس خارجی بر ارزش و وفاداری برند در بازار کره جنوبی در 27 صفحه قابل ویرایش با فرمت ورد به همراه اصل مقاله انگلیسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات27
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمقالات فارسی و انگلیسی

توضیحات کامل

ترجمه مقاله تأثیر تنوع کانال های  توزیع برندهای لوکس خارجی بر ارزش و وفاداری برند در بازار کره جنوبی در 27 صفحه قابل ویرایش با فرمت ورد به همراه اصل مقاله انگلیسی




چکیده فارسی

هدف از این تحقیق بررسی ارزش نام تجاری (برند ) مصرف کنندگان کره جنوبی و وفاداری آنها نسبت به نام تجاری اقلام لوکس مد روز خارجی و کانالهای توزیع برای آن نامهای تجاری است از جمله گروه فروشگاههای بزرگ / فروشگاههای اختصاصی، خرده فروشی ، فروشگاههای اینترنتی و خرید از طریق تبلیغات تلویزیون خانگی. علاوه بر این، این پژوهش به بررسی تأثیر انواع کانالهای توزیع بر ارزش نام تجاری (برند ) و وفاداری برند با مقایسه برندهای لوکس مد روز خارجی می پردازد.

این بررسی یک روش تحقیق کمٌی را اجرا کرده و برای آزمودن فرضیه های آن از تحلیل فاکتور، متد anova ، آزمون دانکن و تحلیل چندگانه رگرسیون استفاده نموده است . هنگام آزمودن ارزش نام تجاری (برند ) برای هر یک از نمونه های متنوع کانال توزیع، شرکت کنندگان ارزش نام تجاری را به شیوه های مختلف براساس نوع کانال توزیع ارزیابی کردند. که در این فرایند تفاوت معنی داری را نسبت وفاداری به نام تجاری (برند ) آنها براساس نوع کانال توزیع نشان ندادند.

 وقتی که تأثیر ارزش نام تجاری (برند ) بر وفاداری نام تجاری (برند ) مورد آزمون قرار گرفت براساس نوع کانال توزیع انواع ارزشها بر وفاداری نام تجاری (برند ) موثر واقع شدند .

 همچنین، این پژوهش گزینه های احتمالی کانال توزیع را برای برند های  لوکس مد روز خارجی (flfb) که در بازار کره جنوبی می توانستند موفق ظاهر شوند و ارزشی که آنها باید بر انواع خرده فروشی داشته باشند ، را ارائه نمود.


بعلاوه ، برندهای لوکس مد روز خارجی میتوانند نتایج حاصل از این پژوهش را با بازارهای هدف خود مطابقت دهند.



چکیده لاتین



The purpose of this research is to examine South Korean consumers’ brand value and brand loyalty toward foreign luxury fashion brands and current distribution channels for those brands (i.e., Department stores/Specialty stores, Factory outlet, Internet retailing, TV home shopping). Furthermore, this research examines the impact of channel diversification on consumers’ brand value and brand loyalty toward foreign luxury fashion brands. This study employed a quantitative research method. Factor analysis, ANOVA, Duncan test, and multiple regression analysis were employed to test the hypotheses. When testing brand values for each channel diversification case, participants evaluated brand value differently depending on the type of distribution channel. Participants did not show significantly different brand loyalty depending on distribution diversification cases. When the influence of brand value on brand loyalty was tested, different brand values affected brand loyalty depending on the type of distribution channel. Also, this research could suggest possible distribution channel options for foreign luxury brands to be successful in the Korean market and values they need to put an importance depending on the retail types. In addition, foreign luxury brands could apply the results of this study to their own markets.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 18 اسفند 1396 ] [ 12:59 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود ترجمه مقاله تاثیرات کیفیت روابط و موانع تعویضی بر روی وفاداری مشتری

ترجمه مقاله تاثیرات کیفیت روابط و موانع تعویضی بر روی وفاداری مشتری

ترجمه مقاله تاثیرات کیفیت روابط و موانع تعویضی بر روی وفاداری مشتری در 17 صفحه فارسی قابل ویرایش ورد به همراه اصل مقاله انگلیسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات17
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمقالات فارسی و انگلیسی

توضیحات کامل

ترجمه مقاله تاثیرات کیفیت روابط و موانع تعویضی بر روی وفاداری مشتری در 17 صفحه فارسی قابل ویرایش ورد به همراه اصل مقاله انگلیسی




چکیده فارسی

از آنجا که هزینه ی جذب مشتریان جدید بالاتر از هزینه ی نگهداری مشتریان قدیمی است ، نگهداشتن وفاداری مشتریان یک مسئله حیاتی برای شرکتهای خدماتی است این تحقیق بررسی می کند که چطور کیفیت روابط و موانع تعویضی بر روی وفاداری مشتری تاثیر می گذارد کیفیت روابط از دو جنبه تشکیل شده است : رضایت و اعتماد .

سابقه ی رضایت واعتماد بررسی شده اند،برای آزمایش مدل تحقیقی پیشنهاد شده یک روش تحقیقی نمونه گیری استفاده شده است.برگه نظرخواهی بین کاربران تلفن همراه در تایوان توزیع شد ومقدار کلی 311 پرسش نامه برگردانده شد . مدلسازی معادلات ساختاری برای تست فرضیه ها استفاده شد. رضایت ، اعتماد و موانع تعویضی بر روی وفاداری تاثیر می گذارد  . براساس سوابق دریافته  شده که سر گرم کننده بودن وکیفیت 


خدمات بر رضایت تاثیر دارند در حالی که کیفیت خدمات و صمیمیت بر روی اعتماد تاثیر می گذارد . از دیدگاه مدیریتی این تحقیق پیشنهاد می کند که کارورز نمی بایست تنها در صدد پیشرفت کیفیت خدمات باشد بلکه می بایست سرزندگی را فراهم کند تا رضایت مشتری را تضمین کند . فراهم کنندگان خدمات هم چنین بایدکیفیت روابط و موانع تعویضی را  بسازند تا امکان نقص را کاهش دهند و به وفاداری مشتری دست یابند . 


چکیده لاتین


Because the cost of attracting new customers is much higher than the cost of retaining old customers, keeping customers loyal is a crucial issue for service firms. This research explores how relationship quality and switching barriers influence customer loyalty. Relationship quality consists of two aspects: satisfaction and trust. Antecedents of satisfaction and trust are explored. To test the proposed research model, a survey research methodology was used. Paper survey was distributed to mobile phone users in Taiwan. A total of 311 valid questionnaires were returned. Structural equation modeling was used to test hypotheses. Satisfaction, trust, and switching barriers have positive effects on loyalty. In terms of antecedents, it was found that playfulness and service quality impact satisfaction while service quality and intimacy affect trust. From a managerial perspective, this research suggests that practitioner should not only keep improving service quality, but also provide playfulness to ensure customer satisfaction. Service providers should also build relationship quality and switching barriers to reduce the possibility of defection and enhance customer loyalty.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 18 اسفند 1396 ] [ 12:59 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود ترجمه مقاله تاثیرات استراتژی بازاریابی رابطه مند و هزینه ی تراکنش بررضایت مشتری، ریسک درک شده

ترجمه مقاله تاثیرات استراتژی بازاریابی رابطه مند و هزینه ی تراکنش بررضایت مشتری، ریسک درک شده، و وفاداری مشتری

ترجمه مقاله تاثیرات استراتژی بازاریابی رابطه مند و هزینه ی تراکنش بررضایت مشتری، ریسک درک شده، و وفاداری مشتری در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات15
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمقالات فارسی و انگلیسی

توضیحات کامل

ترجمه مقاله تاثیرات استراتژی بازاریابی رابطه مند و هزینه ی تراکنش بررضایت مشتری، ریسک درک شده، و وفاداری مشتری در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

 

 

چکیده فارسی

این مقاله سعی می کند تا مدل مفهومی برای توضیح گرایش مصرف کننده به سوی خرده فروشان را مبتنی بر تئوری استراتژی رابطه مند و هزینه تراکنش توسعه دهد. خصوصا این مطالعه تاثیرات بازاریابی رابطه مند و هزینه ی تراکنش را بر رضایت مشتری و ریسک ادراک شده را مورد تحقیق قرار می دهد. به علاوه، تاثیر رضایت مشتری و ریسک درک شده بر وفاداری مشتری سزاوار ملاحظه بیشتری است. برای ارزیابی قابلیت اجرای این مدل مفهومی، این مقاله حوزه ی تحقیق را به بازارهای خرید محدود کرد. نتایج نشان می دهد که بازاریابی رابطه مند به طور معناداری تاثیر مثبتی بر رضایتمندی مشتری و تاثیری منفی بر ریسک درک شده دارد.  در مورد تاثیر هزینه ی تراکنش به طور معناداری تاثیر منفی بر رضایت مشتری و تاثیر مثبتی بر خطر درک شده دارد.از این گذشته، هم بازاریابی رابطه مند و هم هزینه تراکنش می تواند از طریق رضایت مندی مشتری و خطر درک شده ی مشتری، بر وفاداری او اثر بگذارد.

 

چکیده لاتین

 

This study attempts to develop the conceptual model for explaining consumers’ preference toward retailers based on the relationship marketing strategy and transaction cost theory. Specifically, this study investigates the impacts of relationship marketing and transaction cost on customer satisfaction and perceived risk. In addition, the influences of customer satisfaction and perceived risk on customer loyalty deserve further consideration. To assess the applicability of this conceptual model, this study confined the research scope to shopping malls. The results show that relationship marketing significantly has positive effect on customer satisfaction and negative effect on perceived risk. As to influence of transaction cost, it significantly has negative effect on customer satisfaction and positive effect on perceived risk. Furthermore, both relationship marketing and transaction cost could influence customer loyalty through customer satisfaction or customer’s perceived risk.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 18 اسفند 1396 ] [ 12:58 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود ترجمه مقاله تاثیرات مخارج آگهی بر وفاداری به مارک تجاری در خدمات

ترجمه مقاله تاثیرات مخارج آگهی بر وفاداری به مارک تجاری در خدمات

ترجمه مقاله تاثیرات مخارج آگهی بر وفاداری به مارک تجاری در خدمات در 19 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات19
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمقالات فارسی و انگلیسی

توضیحات کامل

ترجمه مقاله تاثیرات مخارج آگهی بر وفاداری به مارک تجاری در خدمات در 19 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی



چکیده فارسی

چکیده

هدف : این صفحه کمک می کند تا تاثیر هزینه های صرف شده برای آگهی و تبلیغات را برروی وفاداری مارک را بوسیله آزمایش تاثیرات و همزمان هزینه های صرف شده بر روی اگهی و تبلیغات، ذخیره شدن تصویر، کیفیت درک شده و رضایت روی وفاداری مارک مدل بندی کند.

طراحی / روش شناسایی / دیدگاه

مدل پیشنهادی مقایسه می شود با 3 مدل روابط بین رقابتی و تاثیر متغیرهای مستقل روی وفاداری مارک – اطلاعات از خدمات بانکداری و خرده فروشی ها در کره جنوبی استفاده می شود تا به منظور بررسی تاثیر غیر مستقیم ادراک مشتری در هزینه های تبلیغاتی در وفاداری به مارک.

یافته ها


نتایج روشن می کند پیچیدگی تاثیرات مخارج تبلیغات روی وفاداری مارک با نقشهای میانی ایفا شده به وسیله تصویر ذخیره شده کیفیت درک شده و رضایت نتایج مهم بدست آمده در هر دو بازنگری و تفاوت خدمات خرده فروشی در روابط شرکت- مشتری ، پیشنهاد می کند که یافته ها تنومند و قوی هستند .


چکیده لاتین


Purpose – This paper aims to model the effect of advertising spending on brand loyalty by examining the simultaneous effects of advertising spending, store image, perceived quality and satisfaction on brand loyalty.


Design/methodology/approach – A proposed model is compared with three competing models of the relationships amongst, and impact of, independent variables on brand loyalty. Data from the banking and discount store services in South Korea are used to examine the indirect effects of customer perceptions of advertising spending on brand loyalty.


Findings – Results elucidate the complexity of advertising spending effects on brand loyalty, with mediating roles played by store image, perceived quality and satisfaction. Significant results obtained in both banking and retail services differing in firm-customer relationships suggest that the findings are robust.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 18 اسفند 1396 ] [ 12:58 ] [ آریا برومندی ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 صفحه بعد

دیگر امکانات