دانلود پاورپوینت تعارض سازمانی

پاورپوینت-تعارض-سازمانی
پاورپوینت تعارض سازمانی
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 34
حجم فایل: 1552 کیلوبایت
قیمت: 14000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع تعارض سازمانی،
در قالب ppt و در 34 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعریف تعارض: وجود عدم توافق بین دو یا چند نفر
[ جمعه 13 بهمن 1396 ] [ 23:44 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود پاورپوینت کتاب طراحی الگوریتم ها (با شبه کدهای c ++) مترجم جعفر نژاد قمی

پاورپوینت-کتاب-طراحی-الگوریتم-ها-(با-شبه-کدهای-c--)-مترجم-جعفر-نژاد-قمی
پاورپوینت کتاب طراحی الگوریتم ها (با شبه کدهای c ++) مترجم جعفر نژاد قمی
فرمت فایل دانلودی: .ppt
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 249
حجم فایل: 1490 کیلوبایت
قیمت: 49000 تومان

دانلود پاورپوینت کتاب طراحی الگوریتم ها (با شبه کدهای c ++) مترجم جعفر نژاد قمی،
در قالب ppt و در 249 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

فصل اول: کارایی، تحلیل و مرتبه الگوریتم ها
الگوریتم 1-1: جست و جوی ترتیبی
الگوریتم 2-1: محاسبه مجموع عناصر آرایه
الگوریتم 3-1: مرتب سازی تعویضی
الگوریتم 4-1: ضرب ماتریس ها
الگوریتم 5-1: جست و جوی دودویی
الگوریتم 6-1: جمله n ام فیبوناچی (بازگشتی)
الگوریتم 7-1: جمله n ام فیبوناچی (تکراری)
اهمیت ساخت الگوریتم های کارآمد
تحلیل الگوریتم ها:
تحلیل پیچیدگی زمانی
تحلیل پیچیدگی زمانی برای حالت معمول برای الگوریتم (جمع کردن عناصر آرایه)
تحلیل پیچیدگی زمانی برای حالت معمول برای الگوریتم (مرتب سازی تعویضی)
تحلیل پیچیدگی زمانی دربدترین حالت برای الگوریتم (جست و جوی ترتیبی)
تحلیل پیچیدگی زمانی در بهترین حالت برای الگوریتم (جست وجوی ترتیبی)
مرتبه الگوریتم:
آشنایی بیشتر با مرتبه الگوریتم ها
ویژگی های مرتبه

فصل دوم: روش تقسیم و حل
الگوریتم1-2: جست و جوی دودویی (بازگشتی)
تحلیل پیچیدگی زمانی در بدترین حالت برای الگوریتم جست و جوی دودویی بازگشتی
مرتب سازی ادغامی
الگوریتم 2-2: مرتب سازی ادغامی
الگوریتم 3-2: ادغام
تحلیل پیچیدگی زمانی دربدترین حالت برای الگوریتم 3-2 (ادغام)
تحلیل پیچیدگی زمانی دربدترین حالت برای الگوریتم 2-2 ( مرتب سازی ادغامی)
الگوریتم 4-2: مرتب سازی ادغامی 2(mergesort 2)
الگوریتم 5-2: ادغام2
روش تقسیم و حل
مرتب سازی سریع (quicksort)
الگوریتم6-2: مرتب سازی سریع
الگوریتم7-2: افراز آرایه  
تحلیل پیچیدگی زمانی در حالت معمول برای الگوریتم 7-2 (افراز)
تحلیل پیچیدگی زمانی در بدترین حالت برای الگوریتم 6-2 (مرتب سازی سریع)
تحلیل پیچیدگی زمانی در حالت  میانگین برای الگوریتم 6-2مرتب سازی سریع)
الگوریتم ضرب ماتریس استراسن
الگوریتم 8-2: استراسن
تحلیل پیچیدگی زمانی تعداد ضرب ها در الگوریتم 8-2 (استرسن) در حالت معمول
تحلیل پیچیدگی زمانی تعدادجمع ها و تفریق های الگوریتم (استرسن) درحالت معمول
الگوریتم 9-2: ضرب اعداد صحیح بزرگ
تحلیل پیچیدگی زمانی در بدترین حالت برای الگوریتم 9-2 (ضرب اعداد صحیح)
الگوریتم 10-2: ضرب اعداد صحیح بزرگ 2
تحلیل پیچیدگی زمانی در بدترین حالت برای الگوریتم10-2 (ضرب اعداد صحیح2)

فصل سوم: برنامه نویسی پویا
الگوریتم 3-1: ضریب دو جمله ای با استفاده از تقسیم و حل
الگوریتم 2-3: ضریب دو جمله ای با استفاده از برنامه نویسی پویا
الگوریتم 3-3: الگوریتم فلوید برای یافتن کوتاه ترین مسیر
تحلیل پیچیدگی زمانی در بدترین حالت برای الگوریتم3-3
[ جمعه 13 بهمن 1396 ] [ 23:44 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود پاورپوینت کتاب كاربرد فن آوري‌ هاي جديد در آموزش دكتر شهناز ذوفن

پاورپوینت-کتاب-كاربرد-فن-آوري‌-هاي-جديد-در-آموزش-دكتر-شهناز-ذوفن
پاورپوینت کتاب كاربرد فن آوري‌ هاي جديد در آموزش دكتر شهناز ذوفن
فرمت فایل دانلودی: .ppt
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 213
حجم فایل: 10234 کیلوبایت
قیمت: 45000 تومان

دانلود پاورپوینت کتاب كاربرد فن آوري‌ هاي جديد در آموزش دكتر شهناز ذوفن،
در قالب ppt و در 213 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

فصل اول: مباني و شرايط تاريخي و اجتماعي فن آوري آموزشي
فن آوري:
ديد سنتي
ديد جديد
رسانه‌ها و فن آوري آموزشي
تعريف رسانه‌ها
تعريف فن آوري (تكنولوژي)
فن آوري آموزشي
ويژگي فن آوري آموزشي
تعريف فن آوري تدريس
جايگاه فن آوري در آموزش و پرورش
فن آوري از نگاه کي بولتر
تكامل فن آوري هاي رايانه‌اي
سير تكامل فن آوري هاي رايانه‌اي- ديروز
تكامل فن آوري هاي رايانه‌اي- امروز
اثرات استفاده از رايانه و فناوري د رمدارس:
از نظر الن كالينز:
1- تغيير از آموزش کل کلاس به آموزش گروه هاي کوچکتر
 2- تغيير روش معلم از سخنراني‌کردن به مربي‌گري
 3- تغيير از کارکردن بيشتر با دانش آموزان قوي در کلاس به صرف زمان بيشتر در کمک به دانش آموزان ضعيف
 4- تغيير در جهت دخالت دادن بيشتر دانش آموزان در امر يادگيري خود
5- تغيير در جهت ارزش‌يابي بر اساس محصول و بازده
6- تغيير از حالت رقابت در کلاس به حالت همکاري و مشارکت بيشتر
 7- تغيير از يادگيري اطلاعات و محتواي يکسان به وسيله همه دانش آموزان به يادگيري
مطالب متفاوت و مطابق با نيازهاي دانش ‌موزان و  با سرعت هاي متفاوت
 8- حرکت از تفکر گفتاري به سوي ادغام مواد ديداري همراه با تفکر گفتاري
تكامل فن آوري هاي رايانه‌اي- فردا

فصل دوم: طراحي فرصت هاي يادگيري
مدل كارآيي يا توليد كارآمدتر
نظر تورندايک در کتاب اصول يادگيري
فردريک تيلور
4 عنصر اصلی کارایی از نظر یکی از متخصصان کارایی:
الف: داشتن اهداف مشخص و واضح
ب: داشتن سازماندهي دقيق براي تحقق اهداف
ج: داشتن وسايل لازم براي رسيدن به اهداف
د: داشتن مدير اجرايي قابل براي هدايت کل جريان
كارآيي و الگوي طراحي تجارب يادگيري
الگوهاي مختلف طراحي آموزشي مبتني بر روش کارآيي:
1- روش آموزش  برنامه‌اي  اسکينر
2- هدف هاي رفتارآموزشي  ميگر:
نظر رابرت ميگر
چهار مرحله در فرآيند طراحي آموزشي:
تجزيه و تحليل
توسعه وتوليد
اجرا
اصلاح
3- يادگيري در حد  تسلط  مداس
نظر طراحان روش يادگيري در حد تسلط
نظر بلوم درباره يادگيري در حد تسلط
روش يادگيري در حد تسلط بلوم
راهبردهايي جهت  فراهم‌آوردن  شرايط  يادگيري  در حد تسلط از نظر بلوم
استفاده از معلمان خصوصي و همين طور
يادگيري و مطالعه در گروه هاي کوچکتر
مربيگري به وسيله همکلاسان (peer tutoring)
آموزش برنامه اي
آموزش با استفاده از مواد سمعي بصري و بازي ها
4- هيستينگز و بلوم
5- شرايط يادگيري گانيه
سيستم يادگيري يكپارچه
انتقاد از مدل كارايي
يادگيري در خارج از مدرسه و در مدرسه
تمايز يادگيري در مدرسه از يادگيري در موقعيت هاي اجتماعي خارج از مدرسه از نظر رزنيك:
1- يادگيري در مدرسه بر اساس شناخت فردي است در حالي که خارج از مدرسه بر پايه شناخت مشترک بنا مي‌شود .
2- يادگيري در مدرسه بر پايه فعاليت ذهني محض استوار است، در حالي که در محيط هاي باز اجتماعي  به دستکاري در ابزار بستگي دارد.
3)  يادگيري در مدرسه بر اساس دستکاري علائم صورت مي‌گيرد، در حالي که در موقعيت‌هاي باز اجتماعي بر استدلال تکيه دارد.
4) يادگيري در مدرسه به يادگيري عمومي تکيه دارد، در حالي که در موقعيت‌هاي باز اجتماعي بر توانايي‌هاي خاص يک موقعيت متمرکز است
يادگيري از نظر ساخت‌گرايان
چهار اصل ساخت گرايي:
1) معرفت و دانش به ساختار‌هاي گذشته انسان بستگي دارد .
2) ساختارهاي فکري از راه سيستم‌هاي درون‌سازي و برون‌سازي انجام مي‌گيرد.
3) يادگيري فرآيند ارگانيک تشکل‌يافته نوآوري و خلاقيت استريال نه فرآيند مکانيکي و جمع‌آوري و انباشتن علم و معرفت يا فقط انباشتن حقايق براي هم.
4)  يادگيري  معنا‌دار از طريق کنش و حل برخوردهاي شناختي اتفاق مي افتد که سبب باطل شدن ادراکات سطح پايين ترو غير کامل قبلي ما مي شود .
اصول ساختگرايي:
فراهم ‌ساختن امكانات براي يادگيرندگا :
تجربه فرضيه سازي و پيش بيني کردن
دستکاري اشيا و اطلاعات
جستجوي پاسخ ها
تصور کردن
رسيدگي
بررسي کردن و نوع آوري به منظور ساختن علم و معرفت 
متخصصان آموزشي، طراحي تجارب يادگيري را بر اساس ديدگاه ساخت گرايي بر پايه پنج اصل آموزشي  بنا کرده‌اند که بروکس و بروکس اين اصول را چنين مشخص نموده اند:
1- مطرح كردن مشكلات مربوط به دانش‌آموزان
2- سازماندهي يادگيري در حول و حوش مفاهيم اصلي
3- جويا‌شدن نظر دانش‌آموزان و ارزش‌دادن به آن
4- وفق‌دادن برنامه درسي به منظور عنوان‌كردن فرضيات و حدسيات دانش‌آموزان
يادگيري از نظر متخصصان آموزشي
استفاده از فن آوري هاي الكترونيكي
روشي ديگر براي طراحي فرصت هاي آموزشي
الگوي طراحي فرصت هاي يادگيري
پايه‌هاي يادگيري
انتخاب ابزار مناسب
انتخاب فعاليت هاي مناسب
ارزشيابي و محيط هاي يادگيري

فصل سوم: كاربردهاي رايانه در آموزش و يادگيري
رايانه در آموزش و پرورش:
طبقه‌بندي اوليه:
نرم‌افزارهاي رايانه‌اي:
1- آموزش با كمك رايانه (CAI)
2- آموزش با مديريت رايانه (CMI)
طبقه‌بندي جديد:
استفاده كاركردي  رايانه در آموزش و پرورش:
1- مديريت
2- آموزش و يادگيري
3- پژوهش عمل‌نگر
نمونه‌هاي كاربرد رايانه در آموزش و پرورش
ساختن علم
مشكل‌گشايي
يادگيري و تأليف برنامه‌هاي چند‌رسانه‌اي
پژوهش عمل‌گر

فصل چهارم: نگاهي به ابزار رايانه
سخت افزار:
نمايشگر (monitor)
صفحه کليد (keyboard)
ماوس (mouse)
دسته بازي (joystick )
چاپگر (printer)
 ديسک‌ران (Disk drive)
فرآيندهاي درگير در سيستم رايانه
سه فرآيند اصلي سيستم هاي رايانه اي:
ورود (input): فرآيند واردكردن داده ها به رايانه
عمل (operation):   فرآيند دستكاري داده‌ها با روشي از پيش‌ تعيين‌شده به وسيله واحد پردازش مركزي (central processing unit = CPU) تحت كنترل يك برنامه
خروج (output): فرآيندي است جهت بازپس‌گرفتن اطلاعات پس از اتمام كار cpu
شكل فرآيندهاي درگير در سيستم رايانه
وسايل جانبي مورد استفاده در فرآيند  (ورود):
سخت‌افزارهايي جهت وارد‌نمودن داده‌ها به درون رايانه از طريق لمس‌كردن، صدا، تصوير، يا راههاي الكترونيكي
صفحه کليد
ماوس
گوي ردگيري  (track ball)
صفحه ردگير (track pad)
دوربين هاي ديجيتالي
پويشگر نوري
تخته‌هاي رسم‌گرافيکي
ابزار ورودي صوتي
دستگاه مودم
دورنويس
سخت افزارهاي مورد استفاده در فرآيند عمل:
واحد پردازش مرکزي (cpu)
حافظه داخلي (اصلي) (internal memory)
حافظه داخلي RAM (random – access Memory)  
حافظه داخلي  ROM (read-only Memory)
حافظه خارجي (بيروني) (external memory)
وسايل جنبي مورد استفاده در فرآيند خروج
واسط کاربر ( ارتباط واسط)
 
فصل پنجم: كاربردهاي اوليه رايانه
كاربردهاي واژه‌پرداز‌ها:
استفاده‌ معلمان
استفاده‌هاي آموزشي
تمرين هايي كه دانش‌آموزان با استفاده از واژه‌پرداز مي‌توانند انجام دهند:
جاي خالي را پر كردن
فعاليت هاي كامل كردن
فعاليت هاي تجديدنظر
فعاليت هاي پيش از نوشتن
برنامه‌هاي گرافيكي
استفاده از گرافيك هاي رايانه اي
ابزار توليد گرافيك هاي رايانه‌اي
راههاي توليد تصاوير و گرافيك هاي رايانه‌اي:
1- استفاده از نرم افزارهاي توليد گرافيك
2- وارد كردن تصاوير از قبل تهيه شده به رايانه از طريق سخت افزارهاي متعددي كه به رايانه متصل مي شود؛ مانند ديسك نوري (CD-ROM) دوربينهاي ديجيتال و پويشگر (scanner) براي خواندن تصاوير، وارد كردن آن ها به رايانه و ايجاد انواع تغييرات در خصوصيات آن ها برنامه‌هاي گرافيكي متعددي وجود دارد.
انواع برنامه‌هاي رايانه‌اي گرافيكي:
1-  برنامه‌هاي نقاشي (paint programs)
2- برنامه‌هاي ترسيمي (draw programs)
3- برنامه هاي نمايشي (presentation programs)
4- تصاوير برشي (clip art)
وارد كردن تصاوير چاپي به رايانه يا خواندن آن ها
برگه‌هاي گسترده
استفاده از برگه‌هاي گسترده
كاربردهاي برگه‌هاي گسترده:
استفاده معلم
استفاده‌هاي آموزشي
توليد نمودار با استفاده از برگه گسترده
بانك هاي اطلاعاتي
استفاده از بانك هاي اطلاعاتي
طراحي‌نمودن فايل، تغيير اطلاعات و تهيه گزارش
كاربردهاي بانك‌اطلاعاتي:
استفاده‌هاي معلم
جهت نگهداري اطلاعات
توليد بانك سؤال و ...
استفاده‌هاي آموزشي
توليد بانك‌اطلاعاتي
جستجوي اطلاعات به وسيله دانش‌آموزان

فصل ششم:كاربردهاي رايانه‌اي از راه دور: اينترنت
منشأ اينترنت
مزاياي استفاده از اينترنت
منابع موجود در اينترنت:
(Email) پست الکترونيکي
کنفرانس‌هاي الکترونيکي (electronic conferences)
بانک‌هاي اطلاعاتي
خدمات  فهرستي (Listservs)
بانكهاي اطلاعاتي و ...
نمونه‌هاي  بانكهاي اطلاعاتي :
بانك اطلاعاتي The eisenhower national clearing-house(enc)for mathematics  and science دانشگاه اوهايو است و هدف آن بهبود دسترسي به جديدترين مطالب در زمينه رياضيات است.
بانك اطلاعاتي Educational resources information center(ERIC) 
دسترسي به مجموعه وسيعي از آثار نوشته ها و تحقيقات و بررسي‌هاي  مربوط به آموزش و پرورش، آرشيوهاي خدمات فهرستي و مواد موجود دربعضي از کتابخانه‌هاي  الکترونيکي
پروتکل انتقال فايل(FTP) 
شبکه جهاني وب
برنامه گشت وب
نشاني‌ياب يکنواخت منابع بر روي وب
ماشين‌هاي جستجو:
1- فهرست های راهنما يا کاتالوگهای تنظيم‌شده بر اساس موضوع
2- ماشين جستجوی واقعی که محتوای سايتهای وب را فهرست می‌کند.
طراحي صفحه وب
کنترل دسترسي به اينترنت

فصل هفتم: چندرسانه‌اي‌هاي رايانه‌اي
چند رسانه اي‌ها
چند رسانه اي ها:‌ فوق منتها و فوق رسانه ها
چند رسانه اي هاي ديجيتال :
برنامه هاي نسبتاً  جديد كه به استفاده كننده رايانه امكان مي دهد تا منابع آموزشي بسياري را با هم ادغام و كنترل كند .
توانايي در شبكه‌اي‌كردن منابع اطلاعاتي
امكان دسترسي آسان يادگيرنده به منابع تحت شبكه.
سخت افزارهاي مورد استفاده براي چند رسانه اي ها
وسايل و ابزارهاي نمايشگرها
دستگاه‌هاي ذخيره نوري:
علل پيدايش اين فناوري:
گسترش چندرسانه‌اي‌ها به دليل پيشرفت‌ در زمينه ذخيره ليزري داده‌ها
نياز به حافظه خارجي عظيم به دليل حجم بالاي اطلاعات ديجيتالي
جوابگو نبودن ديسك‌هاي نرم قديمي و ديسك‌هاي سخت امروزي
نحوه ذخيره و خواندن داده‌ها روي ديسك
ذخيره داده‌ها:
1. اشعه ي ليزر با دقت فراوان فرورفتگي ها و سطوح صاف را كه در يك طرف ديسك نوري است از زير ديسك مي خواند .
2. داده ها ، در حقيقت، از طريق اختلاف بين فرورفتگي ها و سطوح مسطح روي ديسك نوري به صورت ديجيتال ضبط مي شود.
خواندن داده‌ها:
1. در اين سيستم‌ها دستگاه پخش يا خواندن ديسك نوري از اشعه ليزري براي تشخيص فرورفتگي‌ها استفاده مي‌كند.
2. داده‌ها را به اطلاعات اصلي رمزخواني مي‌كند تا برروي نمايشگر نشان‌داده‌شود يا به صورت نسخه سخت چاپ گردد
ديسك‌هاي ويدئويي
فن Hوري رو به افول
ديسك‌هاي فشرده صدا
ديسك فشرده عكس
ديسك‌هاي ديجيتال چندكاربردي يا DVD
تفاوت با ديسك فشرده
اشكال توليد:
يك‌بار ضبط
چندبار ضبط يكطرفه يا دوطرفه
يك لايه‌اي يا دو لايه‌اي
كاربرد سخت افزارهاي چندرسانه‌اي در آموزش
ويژگي‌هاي ديسك فشرده:
بسيار دقيق و بادوام
از نظر هزينه مقرون‌ به صرفه
زمان جستجو بين يك تا سه ثانيه
كاربردهاي ديسك‌هاي يكبار نوشتني:
جستجو در كتابخانه و استفاده در كلاس درس
ذخيره نشريات با تيراژ پايين
كاتالوگ‌هاي در دست عموم
بايگا‌ني‌هاي كتابخانه
برنامه‌هاي رايانه‌اي، منابع مرجعي، كتاب‌هاي داستان، فهرست‌ها و خلاصه‌ها
ابزار تأليف چند رسانه اي‌ها
ابزارهاي جمع‌آوري و توليد بالقوه اطلاعات:
دوربين‌هاي فيلم‌برداري
دوربين‌هاي عكاسي ديجيتال
پويشگرهاي نوري
دستگاه‌هاي پخش ديسك‌هاي فشرده
دستگاه‌هاي پخش ويدنو و ويدئوهاي ليزري
برنامه هاي نمايشي روميزي
برنامه‌هاي رايانه‌اي نمايشي:
1- ديد تك‌اسلايدي
2- ديد رئوس مطالب
3- ديد ترتيب‌بندي اسلايدها
4- ديد يادداشتي
ابزار تاليف فوق رسانه‌ها
ابزار تأليف و ويرايش صفحات وب
كاربرد ابزار تاليف چند رسانه اي ها در آموزش
حقيقت مجازي
تجربه حقيقت مجازي
چگونگي ايجاد توهم
حقيقت مجازي و ارتباط
سه ويژگي ارتباطي در حقيقت مجازي
ابزار تأليف حقيقت مجازي
برنامه‌هاي توليد
كاربردهاي حقيقت مجازي در آموزش

فصل هشتم: ابزارهاي مكالمه‌اي ارتباط از راه دور
مقدمه
ارتباطات همزمان
استفاده از كنفرانس‌هاي همزمان به‌عنوان ابزار فكري
استفاده از كنفرانس همزمان در كلاس درس
ارتباطات غير همزمان
پست الكترونيكي
تابلوهاي اعلانات الكترونيكي
كنفرانس‌هاي  رايانه اي
کنفرانسهای رايانه‌ای از نظر فناوری به سه شيوه انجام می‌گيرد
استفاده از كنفرانس‌هاي غيرهمزمان به عنوان ابزار فكري
استفاده از كنفرانس هاي غيرهمزمان در كلاس درس

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
[ جمعه 13 بهمن 1396 ] [ 23:43 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود پاورپوینت کتاب جامعه شناسي انحرافات دکتر جعفر سخاوت

پاورپوینت-کتاب-جامعه-شناسي-انحرافات-دکتر-جعفر-سخاوت
پاورپوینت کتاب جامعه شناسي انحرافات دکتر جعفر سخاوت
فرمت فایل دانلودی: .ppt
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 171
حجم فایل: 2245 کیلوبایت
قیمت: 35000 تومان

دانلود پاورپوینت کتاب جامعه شناسي انحرافات دکتر جعفر سخاوت،
در قالب ppt و در 171 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

فصل اول: نظم و نظارت اجتماعی
اساس نظم و نظارت اجتماعی
نظارت از طریق اجتماعی کردن
نظارت بر رفتار از طریق فشار گروه‌های نخستین
نظارت از طریق گروه‌های دومین
استفاده از زبان خاص هم چون وسیله نظارت
تنظیم رفتار از طریق استفاده از زور
عوامل موقعیتی تعیین کننده رفتار
مشخصات انحراف
هنجارهای نیمه نهادی شده در گروه
آیا انحراف عامل تغییر اجتماعی است؟

فصل دوم: نظریه های کژرفتاری
آرای متفکران اجتماعی در ایران
آرای دانشمندان اجتماعی مغرب زمین
آرای بیولوژیست‌ها
دیدگاه روانشناسان و روانکاوان درباره کجروی‌ و بزهکاری
پیشگامان مطالعات جامعه‌شناسی جرم و بزهکاری
دیدگاه جرم‌شناسی
نکات مورد تاکید جامعه‌شناسان تفهمی (ذهن‌گرا)‌
مشخصات انحراف از نظر هگن
روش مطالعه جرم شناس

فصل سوم: دیدگاه جامعه شناس تفهیمی
موضوع و هدف جامعه شناس از مطالعه جرم و انحرافات اجتماعی
سطوح سه گانه تحلیل جرم و انحرافات اجتماعی
مطالعه جرم و انحرافات اجتماعی در سطح کلان
مطالعه جرم و انحراف اجتماعی در سطح منطقه
مطالعه جرم‌و انحرافات اجتماعی در سطح فرد
نکات مهم دیدگاه جامعه‌شناسان تفهمی از نظر فیلیپ سون

فصل چهارم: صاحب نظران ساخت گرا
نظریه مِرتون درباره کژرفتاری
انواع انحراف از نظر مرتون
رابطه فقر و جرم و جنایت از نظر مرتون
نظریه ارتباطات نسبی به عنوان عامل کژرفتاری
نظریه کلووارد و اوهلین
فرصت های نابرابر: اساس فرضیه کلووارد و اوهلین
ساخت اجتماعی مناطق جرم خیز از نظر کلووارد و اوهلین
الف) اشتغال سطوح مختلف سنی به کارهای بزهکارانه
ب) ادغام ارزش‌های گروه بهنجار با ارزش‌های گروه‌های نابهنجار
مقایسه بی‌هنجاری از نظر مرتون با بی‌هنجاری از نظر دورکیم
انواع خودکشی از نظر دورکیم:
الف) خودکشی خودخواهانه
ب) خودکشی دیگرخواهانه
ج) خودکشی قدرگرایانه
د) خودکشی ناشی از تضعیف هنجارها

فصل پنجم: نظریه های مربوط به بزهکاری جوانان
نظریه آلبرت کوهن درباره جرم جوانان
خرده فرهنگ بزهکاری
انتقاد کوهن بر نظریه ستیزه فرهنگی
ماهیت خرده فرهنگ بزهکاری
راه‌ حل‌های مشکل ارتقای پایگاه اجتماعی
سه راه حل قابل تصور و اجرا نزد جوانان:
1- کسـب معیـــارهای طبقــات بالا و چشم‌پوشی از وقت‌گذرانی
2- انتخاب شیوه خیابان گردی و احســاس آرامش از  در کنار جوانان مشابه خود بودن
3- انتخاب معیارهایی ضدمعیارهای طبقات میانه و بالا
تبیین خشونت در خرده فرهنگ بزهکاری
تبیین سرقت جوانان بزهکار در دیدگاه کوهن
تبیین میل به استقلال در گروه بزهکاری
نظریه جرم جوانان از دیدگاه دیوید ماتزا
فنون خنثی‌سازی:
1ـ فن انکار مسئولیت
2- فن انکار صدمه و زیان
3-فن انکار قربانی بودن قربانی
4- محکوم کردنِ محکوم کنندگان
5 ـ فن فدا کردن ارزش های جامعه به سود ارزش های گروه کوچک
 
فصل ششم: نظریة واکنش اجتماعی
تقسیم بندی جرم از نظر مایکل فیلیپ سون
پیشگامان نظریه واکنش اجتماعی    هوارد بکر، دیوید ماتزا، ادوین لمرت:
هوارد بکر
دیوید ماتزا
نظریه واکنش اجتماعی ادوین لمرت

فصل هفتم: مواد مخدر
اهمیت مساله
ماهیت مواد مخدر چیست؟
مواد مخدر از دیدگاه جامعه‌شناسان
نظریه ناهماهنگی
نظریه انحراف از هنجارها
نظریه برچسب اجتماعی
نظریه ستیزه ارزش‌ها
عکس‌العمل جامعه در برابر مواد مخدر
انواع مختلف الگوهای مصرف مواد مخدر :
1- استفاده از آن برای کسب تجربه
2- استفاده از آن به منظور تفریح و برقراری ارتبـــاط  گروهی
3- استفاده از آن تحت فشار موقعیتی
4- استفاده از مواد مخدر از روی عادت
5- استفاده از روی اضطرار
نقش فرهنگ فرعی مصرف‌کنندگان مواد مخدر
نظریات هوارد فریمان و ویت جونز درباره اعتیاد
علل اعتیاد از نظر فریمان و اسکات
انواع مواد مخدر:
1- الکل
2- توتون و سیگار
3- تریاک و مشتقات آن، هروئین و مرفین
4- مواد توهم‌زا
5- ماری جوانا و حشیش
6- مواد ضدرخوت و خواب آلودگی (کافئین، کوکائین، آمفتامین‌ها)
7- کوکائین
8- آمفتامین‌ها
9- آرام‌بخش‌ها
نظریات جیمز کلمن درباره درمان هروئین، تریاک و مرفین
اعتیاد از دیدگاه اسلام

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
[ جمعه 13 بهمن 1396 ] [ 23:43 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود پاورپوینت قسمت دوم کتاب نظريه هاي جامعه شناسی در دوران معاصر جورج ريتزر، ترجمه محسن ثلاثي

پاورپوینت-قسمت-دوم-کتاب-نظريه-هاي-جامعه-شناسی-در-دوران-معاصر-جورج-ريتزر-ترجمه-محسن-ثلاثي
پاورپوینت قسمت دوم کتاب نظريه هاي جامعه شناسی در دوران معاصر جورج ريتزر، ترجمه محسن ثلاثي
فرمت فایل دانلودی: .ppt
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 271
حجم فایل: 1039 کیلوبایت
قیمت: 45000 تومان

دانلود پاورپوینت قسمت دوم کتاب نظريه هاي جامعه شناسی در دوران معاصر جورج ريتزر، ترجمه محسن ثلاثي،
در قالب ppt و در 271 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

فصل چهارم: نظریه های جامعه شناختی نومارکسیستی
مقدمه
جبرگرايي اقتصادي
ديدگاه هاي جبرگرايي اقتصادي
انتقاد بر جبرگرايان اقتصادي
مارکسيم هگلي
افکار و عقايد مارکسيم هگلي
مارکسيم هگلي؛ جورج لوکاچ
پايه مفهوم چيز وارگي لوکاچ
مقايسه طبقات گوناگون جامعه سرمايه دار به نظر لو کاچ
مارکسيم هگلي؛ آنتونيو گرامشي
نظريه انتقادي:
انتقادهاي اصلي:
1- انتقادهایی به نظریه مارکسیستی
2- انتقاد به اثبات گرایی
3- انتقاد به جامعه شناسی
4- انتقاد از جامعه نوین
جهان سرشار از  عدم عقلانيت
خدمات عمده نظريه انتقادي:
[ جمعه 13 بهمن 1396 ] [ 23:43 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود جزوه میوه کاري (علوم باغبانی) رشته کشاورزی

جزوه-میوه-کاري-(علوم-باغبانی)-رشته-کشاورزی
جزوه میوه کاري (علوم باغبانی) رشته کشاورزی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 283
حجم فایل: 4758 کیلوبایت
قیمت: 10500 تومان

دانلود جزوه آموزشی میوه کاري (علوم باغبانی) رشته کشاورزی،
در قالب pdf و در 283 صفحه.


توضیحات:
این جزوه آموزشی جز مجموعه جزوات آمادگی آزمون کارشناسی ارشد رشته کشاورزی گرایش باغبانی ویژه کنکور می باشد که به همراه تست ها و پاسخ تشریحی ارائه شده است.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
[ جمعه 13 بهمن 1396 ] [ 23:42 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود مجموعه تست زبان تخصصی صنایع غذایی

مجموعه-تست-زبان-تخصصی-صنایع-غذایی
مجموعه تست زبان تخصصی صنایع غذایی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 263
حجم فایل: 4103 کیلوبایت
قیمت: 10500 تومان

دانلود مجموعه تست زبان تخصصی رشته صنایع غذایی،
در قالب pdf و در 263 صفحه.


توضیحات:
این مجموعه تست جز مجموعه  جزوات آمادگی آزمون کارشناسی ارشد رشته  مهندسی صنایع غذایی ویژه کنکور می باشد که همراه تست ها و پاسخ تشریحی ارائه شده است.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
[ جمعه 13 بهمن 1396 ] [ 23:42 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود جزوه طراحی کارخانجات صنعتی رشته مهندسی صنایع غذایی

جزوه-طراحی-کارخانجات-صنعتی-رشته-مهندسی-صنایع-غذایی
جزوه طراحی کارخانجات صنعتی رشته مهندسی صنایع غذایی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 216
حجم فایل: 3948 کیلوبایت
قیمت: 9500 تومان

دانلود جزوه آموزشی طراحی کارخانجات صنعتی رشته مهندسی صنایع غذایی،
در قالب pdf و در 216 صفحه.


توضیحات:
این جزوه آموزشی جز مجموعه جزوات آمادگی آزمون کارشناسی ارشد رشته مهندسی صنایع غذایی ویژه کنکور می باشد که به همراه با تست و پاسخ تشریحی ارائه شده است.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
[ جمعه 13 بهمن 1396 ] [ 23:41 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود جزوه آموزشی تکنولوژي مواد غذایی رشته مهندسی صنایع غذایی

جزوه-آموزشی-تکنولوژي-مواد-غذایی-رشته-مهندسی-صنایع-غذایی
جزوه آموزشی تکنولوژي مواد غذایی رشته مهندسی صنایع غذایی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 498
حجم فایل: 4474 کیلوبایت
قیمت: 12900 تومان

دانلود جزوه آموزشی تکنولوژي مواد غذایی رشته مهندسی صنایع غذایی،
در قالب pdf و در 498 صفحه.


توضیحات:
این جزوه آموزشی جز مجموعه جزوات آمادگی آزمون کارشناسی ارشد رشته  مهندسی صنایع غذایی ویژه کنکور می باشد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
[ جمعه 13 بهمن 1396 ] [ 23:41 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود پاورپوینت روش های قیمت گذاری سهام شرکت های بورسی

پاورپوینت-روش-های-قیمت-گذاری-سهام-شرکت-های-بورسی
پاورپوینت روش های قیمت گذاری سهام شرکت های بورسی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 38
حجم فایل: 796 کیلوبایت
قیمت: 9500 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع روش های قیمت گذاری سهام شرکت های بورسی،
در قالب ppt و در 38 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

عوامل مؤثر بر قیمت سهام
انواع مدل هاي قيمت گذاري سهام
مدل هاي عمومي
ارزیابی سهام از طریق سودآوری (بورس)
مدل ارزش گذاري MVA
مدل گوردن
مدل ميلر وموديگلياني
مدل كامبل- شيلر
مدل كرنل
مدل گلاسمن- هاست
مدل والتر
چگونگی تعیین و محاسبه قیمت سهام
ارزیابی از طریق تعیین ارزش خالص دارایی ها
ارزیابی سهام از طریق تجدید ارزیابی دارایی ها
تجدید ارزیابی با روش شاخص بانک مرکزی و تفاوت نرخ ارز
تجدید ارزیابی با روش کارشناس رسمی دادگستری
منابع


توضیحات:
این فایل در زمینه روش های قیمت گذاری سهام شرکت های بورسی می باشد که در حجم 38 اسلاید همراه با توضیحات کامل با فرمت پاورپوینت تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار  در کلاس برای درس های بررسی موارد خاص در حسابداری و مباحث جاری در حسابداری رشته حسابداری مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و درس های  مدیریت سرمایه گذاری و سمینار در مسائل مالی رشته مدیریت مالی مقطع کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
[ جمعه 13 بهمن 1396 ] [ 23:40 ] [ آریا برومندی ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 صفحه بعد

دیگر امکانات