دانلود مبانی نظری پژوهش بزهکاری نوجوانان

مبانی نظری پژوهش بزهکاری نوجوانان

مبانی نظری پژوهش بزهکاری نوجوانان در 19 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات19
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق علوم اجتماعی

توضیحات کامل

مبانی نظری پژوهش بزهکاری نوجوانان در 19 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc 



کامل و قابل ویرایش

شامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق

شامل منابع داخلی و خارجی

منبع نویسی استاندارد 



بخشی از مبانی نظری: 

اساسا بزهکاری یک واژه روان شناسی نیست بلکه یک مفهوم حقوقی است ( 5 ) . بزهکاری ، اقدام به عملی است که بر خلاف موازین ، مقررات و قوانین جامعه بوده است و انجام آن موجب پیگرد قانونی شود و کسانی که مرتکب چنین اعمالی گردند را مجرم و بزهکار گویند ( 8 ) . هربرت بلومر عقیده دارد هر عملی که انسان آگاهانه و بنابر اختیار و اراده انجام دهد و به عبارتی بتواند آن را به میل انجام دهد و در ضمن با قوانین یک سازمان اجتماعی مخالفت داشته باشد جرم تلقی می شود. حال اگر جرم در محدوده سن کودکی تا نوجوانی رخ دهد ، بزهکاری نام دارد  ( 8 ) . بزهکاری به طور کلی به رفتارهای قانون شکنانه نوجوانان اطلاق می شود . ( 44 ) . شومیکر رفتار انحرافی جوانانی که به سن قانونی نرسیده اند را بزهکاری می نامد و جوانان مرتکب این رفتار ها را بزهکار می خواند. وی دوره جوانی را به دو بخش نوباوه و نوجوان تقسیم می کند که عمده نوجوانان در دبیرستان ها جای دارند ( 44) .


 فهرست مطالب:

مفاهیم بزهکاری

تعریف بزه 

2 – 4 – 3 بزهکار

2 – 4 – 4 تاریخچه مفهومی بزهکاری 

2 –  4 – 5 علل بزهکاری 

2 – 4 – 6 دیدگاه های نظری بزهکاری 

2 – 4 – 7 انواع بزهکاری 

2 – 4 – 8 نوجوانی و بزهکاری 

2 - 5 تاریخچه مجازات کودکان معارض قانون 

منابع


  Crime

  Shoemaker 



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ دوشنبه 16 بهمن 1396 ] [ 10:04 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش برنامه‌ریزی استراتژیک

مبانی نظری و پیشینه پژوهش برنامه‌ریزی استراتژیک

مبانی نظری و پیشینه پژوهش برنامه‌ریزی استراتژیک در 49 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات49
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق علوم اجتماعی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش برنامه‌ریزی استراتژیک در 49 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


کامل و قابل ویرایش

شامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق

شامل منابع داخلی و خارجی

منبع نویسی استاندارد 


بخشی از مبانی نظری: 

شرایط متحول و متغیر محیطی موجود در فضای كنونی سازمان­ها باعث شده كه تعیین دقیق راستا و جهت حركت سازمان­ها به راحتی امكان­پذیر نباشد و نیازمند وجود تفكری چند بعدی، فراگیر وخلاقانه باشد. در محیط و دنیایی كه ما زندگی می­كنیم دو خصوصیت عمده دیده می­شود كه عبارتند از: تغییرات مداوم و پیچیدگی(گرود و اهلستروم،1997). تغییرات مداوم زمینه­ای را ایجاد می­كنند كه ما به عنوان افراد، شركت­ها و ملت­ها مجبوریم راستا و جهت حركت خود را مشخص نماییم و از طرفی دیگر، پیچیدگی موجود در محیط باعث ایجاد چالش­هایی در توانایی ما در شناخت و انتخاب راستا و جهت حركت خود می­شود. از این رو ما نیازمند رویكرد جدیدی در راهبردهای خود نسبت به محیط و آینده كسب و كار خود هستیم كه دربرگیرنده نوع نگرش و تفكر ما نسبت به محیط و آینده است و نه صرفاً مجموعه­ای از پیش تعیین شده كه قابلیت انطباق آنها با تغییرات مداوم محیطی و هماهنگی آنها با پیچیدگی­های محیطی بسیار مشكل است. به بیان دیگر، ما نیازمند نوعی چارچوب نگاه و نگرش هستیم كه می­توان به آن تفكر استراتژیک اطلاق نمود. در عرصه بسیار پیچیده فعالیت­های صنعتی، بازرگانی، اقتصادی و نظامی، تعدد عوامل تأثیرگذار، سرعت تغییر و تحولات، علاقه­مندی سازمان­ها به كسب موفقیت و پیشرفت و بقای بلندمدت، برنامه­ریزی استراتژیک را ضرورتی اجتناب ناپذیر كرده است. پیشرفت و توسعه سریع در جهان امروز و تغییرات پر شتاب محیطی، آگاهی از تحولات را ضروری ساخته است(کرامت زاده و محمدی، ۱۳۸۷).


بخشی از پیشینه تحقیق:

سلطانی و بهرامی نژاد جونقانی به بررسی تاثیر بلوغ سازمانی بر سر آمدی سازمان در شرکت فولاد مبارکه پرداختند.آن ها در این مطالعه بلوغ سازمانی را در سه سطح فردی،فرآیندی و سازمانی مورد بررسی قرار داده اندو تاثیر این سه سطح را بر روی هشت دستاورد خروجی بلوغ مورد بررسی قرار دادند.نتایج نحقیق نشان داد که بلوغ سازمانی بیشترین تاثیر را بر سرآمدی سازمان دارد(سلطانی و بهرامی نژاد جونقانی، 1389‌).
در پژوهشی به نام سنجش سطح بلوغ مدیریت دانش در سازمان ها از طریق یک مدل بلوغ توسعه یافته مدیریت دانش پرداخته اند. امروزه دانش به عنوان یک منبع ارزشمند و استراتژیک است. برای هدفمند کردن استفاده از دانش به عنوان یک مزیت رقابتی و استراتژیک و نیز سازاندهی مراحل توسعه مدیریت دانش در سازمان، شناخت وضعیت موجود سازمان در زمینه مدیریت دانش و تعیین عوامل موثر بر تصمیم گیری یک سازمان برای به کار گیری و بهبود مدیریت دانش امری ضروری است(قلی پور و عابدی جعفری، 1390).


فهرست مطالب:

برنامه­ریزی استراتژیک

2-2 - لزوم برقراری برنامه­ریزی استراتژیک در سازمان­ها

2-3 -الگوهای رایج برنامه­ریزی استراتژیک

2-3-1 -الگوی برنامه­ریزی استراتژیک استونر و فریمن

۲-3-۲ -الگوی برایسون

۲-3-۳ -الگوی برنامه­ریزی استراتژیک سازمان جهانی بهداشت

۲-3-۴ -الگوی گوداشتاین و همكاران

۲-3-۵ -الگوی برنامه­ریزی استراتژیک دانكن و همکاران

۲-3-۶ -الگوی برنامه­ریزی استراتژیک وایتمن

۲-3-۷ -الگوی برنامه­ریزی استراتژیک پیگلز و روجر

۲-4 -تفکر استراتژیک

۲-5-تحول رویكردهای راهبرد

۲-6 -تفکر استراتژیک و ابعاد آن

۲-7 -الگوهای مدیریت استراتژیک در بخش عمومی

۲-8 -کاربست مدیریت استراتژیک در سازمان‌های دولتی

۲-9- رشد یافتگی ورشد نیافتگی آرگریس

تحقیقات انجام شده خارجی

تحقیقات انجام شده داخلی

منابع





 - Garud and Ahlstrom, 1997.



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ دوشنبه 16 بهمن 1396 ] [ 10:04 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود مبانی نظری پژوهش کانون های اصلاح و تربیت

مبانی نظری پژوهش کانون های اصلاح و تربیت

مبانی نظری پژوهش کانون های اصلاح و تربیت در 34 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات34
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق علوم اجتماعی

توضیحات کامل

مبانی نظری پژوهش کانون های اصلاح و تربیت در 34صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



کامل و قابل ویرایش

شامل مبانی نظری

شامل منابع داخلی و خارجی

منبع نویسی استاندارد


بخشی از مبانی نظری:

 تعداد مردم فقیر و بی‌بضاعت (که بسیاری از آنها کودکان بودند) درگیر در گدایی، فحشا، و جرایم خرد در لندن آنقدر زیاد شده بود كه در سال 1556میلادی یک مؤسسه كه به‌طور خاص برای کنترل این افراد طراحی شده بود، یعنی دارالتأدیب، تأسیس شد. بااین‌حال، جرایم نوجوانان و گدایی محدود به لندن نبودند. در نتیجه، مجلس در سال 1576 میلادی قانونی را تصویب كرد که باعث ایجاد مؤسسات مشابه در هر یك از شهرهای انگلستان شد. ساختار مؤسسات و مدل دارالتأدیب در سطح قاره گسترش یافت. در سال 1595، بهترین مؤسسه، مركز بازپروری آمستردام بود كه به‌طوركلی برای رسیدگی به مشکل جرایم نوجوانان تأسیس شده بود. هدف این مؤسسه و نهادهای مشابه این بود كه كم‌كم نظم و انضباط را القاء نموده و به جوانان بیاموزند كه یك عضوِ مؤثر و سخت‌كوشِ جامعه باشند ( 15 )



فهرست مطالب:

تاریخچه شکل گیری کانون های اصلاح و تربیت

تاریخچه شکل گیری کانون های اصلاح و تربیت در جهان

2 – 6 – 2  تاریخچه شکل گیری کانون های اصلاح و تربیت در ایران

2 – 7  انواع موسسات اصلاحی - تربیتی نوجوانان معارض قانون

2 – 7 – 1 محیط نگهداری بسته

2 – 7 – 2 محیط نگهداری نیمه باز

2 – 7 – 3 محیط نگهداری باز

2 – 8 پاسخ اجتماعی به نوجوانان معارض قانون در ایران

2 – 8 – 1 سن مسوولیت کیفری نوجوانان معارض قانون در ایران

2– 9 معرفی کانون اصلاح و تربیت استان تهران

2 – 9 – 1  واحد های تشکیل دهنده کانون

2 – 9 – 1- 1 : واحد مدیریت کانون

2 – 9 – 1- 2 : واحد مددکاری و خدمات اجتماعی

2 – 9 – 1 – 3 : واحد فرهنگی کانون

2 – 9 – 2  کارکردهای کانون اصلاح و تربیت


2 – 9 – 2 – 1  ) اقدامات تامینی[1]                

2 – 9 – 2 – 2 ) اقدامات تربیتی و اصلاحی[2]   

2 – 9 – 2 – 3  ) اقدامات رفاهی[3]                

2 – 9 – 2 – 4  ) مراقبت های پس از آزادی[4]    

 2 – 9 – 2 – 2 ) اقدامات تربیتی و اصلاحی  

2 – 9 – 2 – 4  ) مراقبت های پس از آزادی  

2 – 9 – 3 برنامه روزانه مددجویان در کانون اصلاح و تربیت استان تهران

2 – 10 واژه شناسی نظام زندان بانی

2 – 10 – 1 حبس

2 – 10 – 2 خودزنی

2– 10 – 3 ملاقات در زندان

2 – 10 –3 – 1 انواع ملاقات در زندان

منابع

[1]  Security Measures

[2] Training & correcting measures

[3] Welfare measures

[4] After release care


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ دوشنبه 16 بهمن 1396 ] [ 10:04 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش آموزش کارکنان

مبانی نظری و پیشینه پژوهش آموزش کارکنان

مبانی نظری و پیشینه پژوهش آموزش کارکنان در 30 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات30
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpdf
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق علوم اجتماعی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش آموزش کارکنان در 27 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

کامل و قابل ویرایش

شامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق

شامل منابع داخلی و خارجی

منبع نویسی استاندارد


بخشی از مبانی نظری:

        با توجه به دگرگونی سریع و پرشتاب دانش و معلومات بشری، همه چیز به شدت در حال تغییر و تحول است. سازمان ها به عنوان یك سیستم باز با محیط خود در تعامل قرار دارند و برای تداوم حیات خود نیازمند پاسخ گویی به تغییرات محیطی می باشند. از آن جا كه منابع انسانی مهم‏ترین عامل و محور در سازمان ها محسوب می گردد، تجهیز و آماده سازی منابع انسانی برای مواجه با تغییرات از اهمیت ویژه برخوردار است و كلیه سازمان ها با هر نوع مأموریتی كه دارند باید بیشترین سرمایه، وقت و برنامه را به پرورش انسان ها در ابعاد مختلف اختصاص دهند. اجرای برنامه های آموزشی با هدف ایجاد تغییر در رفتار، دانش و مهارت های منابع انسانی سازمان ها متناسب با نیازها بدون شك با به روز كردن اطلاعات و دانش كاری آنان ضمن توسعه مهارت ها، موجب بقاء سازمان خواهد شد(صدری،1383).   



بخشی از پیشینه تحقیق:

        در تحقیقی كه به وسیله ابطحی(1382)، به منظور ارزیابی برنامه های آموزشی مبتنی بر رایانه در یكی از شركت های داخلی انجام شده از الگوی كرك پاتریك استفاده شده است. ارزیابی این مجموعه از برنامه ها در ابعاد واكنشی(رضایت كاركنان)،یادگیری(تغییرات در یكی از ابعاد دانش، نگرش و مهارت)، رفتاری(میزان انتقال مطالب آموخته شده به محیط كار) و نتایج(از قبیل كاهش ضایعات، افزایش كیفیت تولید و افزایش میزان بهره وری شغلی) صورت گرفت، یافته های این تحقیق نشان داد كه ارزیابی سطح اول حاكی از كم بودن میزان رضایت فراگیران از این برنامه بود، در سطح دوم كه از گروه کنترل و گروه آزمایش استفاده شده حاكی از وجود تفاوت معنادار  بین این دو گروه بود. برای ارزیابی دو سطح آخر، ارزیابی رفتار و نتایج شاخص های مربوط به این سطوح حدود سه ماه بعد از اتمام برنامه مورد بررسی قرار گرفت كه حاكی از معنادار نبودن تفاوت در این شاخص ها بود.

      پال دیویس(1990)، در دانشگاه ایلونز جنوبی به بررسی اثربخشی آموزش ضمن خدمت در زمینه شایستگی های فنی و شغلی پرداخت. این بررسی بر آن بود تا اثربخشی یك برنامه آموزش ضمن خدمت را را در زمینه هدف هایی كه آموزگاران كودكان استثنایی تدوین كرده اند، ارزیابی كند. در واقع هدف این تحقیق تعیین این است كه هدف های آموزشی تدوین شده از جانب آموزگاران تا چه اندازه عملی، از لحاظ فنی مناسب و برنامه ریزی شده برای تعمیم هستند.


فهرست مطالب:

آموزش كاركنان

مفهوم شناسی آموزش و آموزش كاركنان

2-2-2 ) اهمیت و ضرورت آموزش كاركنان

2-2-3 ) اهداف آموزش نیروی انسانی

2-2-4) انواع آموزش

2-2-5 ) روش های آموزش

2-2-6) اصول آموزش كاركنان

2-2-7) سطوح آموزش كاركنان در سازمان های صنعتی   

2-2-8 ) پیامدهای آموزش كاركنان  

2-2-9 ) مراحل آموزش كاركنان

2-2-10 ) محتوای آموزش كاركنان

2-3 )پیشینه تحقیق

2-3-1 ) تحقیقات انجام شده در ایران

2-3-2 ) تحقیقات انجام شده در خارج از كشور

منابع




 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ دوشنبه 16 بهمن 1396 ] [ 10:04 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت بدن

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت بدن

مبانی نظری و پیشینه تحقیق متغیر مدیریت بدن در 48 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات48
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق علوم اجتماعی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه تحقیق متغیر مدیریت بدن در 48 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



کامل و قابل ویرایش

شامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق

شامل منابع داخلی و خارجی

منبع نویسی استاندارد


بخشی از پیشینه تحقیق:

      کوهی و دیگران (1390) در مقاله¬ی «تبیین جامعه¬شناختی مدیریت بدن در میان زنان» به تبیین جامعه-شناختی مدیریت بدن با روش پژوهش پیمایشی پرداخته¬اند. در این تحقیق، از نظریه¬های زیمل، وبلن، مری داگلاس، بوردیو، بودریار، فدرستون، و گافمن جهت تبیین متغیرها استفاده شده است. یافته¬ها نشان می¬دهد که مدیریت بدن در میان زنان 15 ساله و بالاتر تبریز از سطح متوسط به پائینی برخوردار است و بین متغیرهای مقایسه اجتماعی بدن، گروه¬های مرجع، سرمایه فرهنگی و اقتصادی، تحصیلات و مدیریت بدن در میان زنان همبستگی معناداری وجود داشته و این متغیرها توانسته¬اند تا 37 درصد از واریانس مدیریت بدن را تبیین کنند. ذکایی و فرزانه (1387) در مقاله¬ی پژوهشی خود «زنان و فرهنگ بدن: زمینه¬های انتخاب جراحی¬های زیبایی در زنان تهرانی» به دنبال دستیابی به تجربه¬های زنان تهرانی نسبت به بدن خود در قبل و بعد از انجام جراحی زیبایی بوده¬اند و تلاش کرده¬اند تا این تجربه¬ها را به طور مستند و از زبان و منظر زنانی بیان کنند که مبادرت به انجام آن کرده¬اند. یافته¬های این مطالعه که به شیوه¬های کیفی و کمی انجام شده، حاکی از آن است که جراحی زیبایی در چرخه میان انتخاب فردی و ساختارهای اجتماعی قرار گرفته است و باید آن را توازنی دانست میان اختیار انسانی و اجبار ساختاری.


بخشی از مبانی نظری:

رویکردهای نظری گوناگونی در جامعه¬شناسی مسئله¬ی چگونگی شکل¬گیری بدن در متن وضعیت¬های عینی اجتماعی را مطمح نظر قرار داده¬اند. هر یک از این رویکردها این پدیده را در ابعاد، سطوح، شاخص¬ها و دلالت-های متفاوت مطالعه کرده است. با این وصف، وجه مشترک آن¬ها نفی «هستی صرفاً زیست¬شناختیِ بدن» و تأکید بر سویه¬های اجتماعی و برساختی آن است. فی¬المثل، در رویکرد پدیدارشناختی به بدن، آن¬چه محوریت می¬یابد تجربه¬های زیست¬مند افراد است و این¬که افراد چگونه جهان¬شان را به شیوه¬هایی معنادار تفسیر و خلق می¬کنند (ترنر،1995: 247). برای تشریح اصلی¬ترین ایده¬های این رویکرد می¬توان به آرای اروینگ گافمن  اشاره کرد. او بر این نکته تأكید می‌كند كه بین «خود اجتماعی» یا هویت اجتماعی با «خودِ واقعی» فاصله وجود دارد. وی برداشت از «خود» را با رهیافتی نمایشی تشریح می‌كند. گافمن با رویكرد نمایشی خود، نقش‌های اجتماعی و موقعیت‌های اجتماعی را تنها نمایش‌هایی می‌بیند كه در زندگی روزمره اجرا می‌شوند. به عقیده او، «خودِ» افراد به وسیله نقش‌هایی كه در این موقعیت‌ها اجرا می‌كنند، شكل می‌گیرد و معنا می‌یابد. گافمن ضمن استفاده از مفهوم «خود» تا اندازه زیادی به بدن فرد اشاره دارد. از دید او، عاملان بدنی یا جسمی نیز رأی جمع‌کن‌هایی هستند که با توسل به همه¬ی روش‌های علامت‌دهی اجتماعی سعی دارند نظر دیگران را به خود جلب کنند. این عاملان بدنی، «معرف‌های تجسدیافته¬ی منش و منزلت‌‌اند» که می‌توانند توسط دیگر کنشگران مورد تفسیر قرار گیرند (لوپز و اسکات، 1385: 155).


فهرست مطالب:

پیشینه تحقیق
مدیریت بدن در نظریه پردازی های جامعه شناختی
چارچوب نظری
سبک زندگی در نظریه پردازی های جامعه شناختی
تعامل سبک زندگی و مدیریت بدن
پیر بوردیو
میشل فوکو  
آنتونی گیدنز
منابع و مآخذ



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ دوشنبه 16 بهمن 1396 ] [ 10:03 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود پاورپوینت فصل دوم کتاب رفتار سازمانی رابینز و جاج، ترجمه مهدی زارع

پاورپوینت-فصل-دوم-کتاب-رفتار-سازمانی-رابینز-و-جاج-ترجمه-مهدی-زارع
پاورپوینت فصل دوم کتاب رفتار سازمانی رابینز و جاج، ترجمه مهدی زارع
فرمت فایل دانلودی: .ppt
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 2340 کیلوبایت
قیمت: 4000 تومان

دانلود پاورپوینت فصل دوم کتاب رفتار سازمانی رابینز و جاج، ترجمه مهدی زارع،
در قالب ppt و در 18 اسلاید، قابل ویرایش.


توضیحات:
فایل پاورپوینت حاوی 18 اسلاید است که با Design و Transition های بسیار زیبا طراحی شده و با عکس های ارائه شده در هر صفحه مطلب به خوبی برای مخاطب جا انداخته می شود به علاوه قابل ویرایش نیز هست.
این کتاب منبع دکتری و ارشد در تمامی گرایش های مدیریت است و در تمامی دانشگاه های معتبر دنیا به عنوان منبع کلاسی تدریس می شود.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
[ يکشنبه 15 بهمن 1396 ] [ 18:54 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود پاورپوینت فصل سوم کتاب رفتار سازمانی رابینز و جاج، ترجمه مهدی زارع

پاورپوینت-فصل-سوم-کتاب-رفتار-سازمانی-رابینز-و-جاج-ترجمه-مهدی-زارع
پاورپوینت فصل سوم کتاب رفتار سازمانی رابینز و جاج، ترجمه مهدی زارع
فرمت فایل دانلودی: .ppt
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 16
حجم فایل: 2118 کیلوبایت
قیمت: 4000 تومان

دانلود پاورپوینت فصل سوم کتاب رفتار سازمانی رابینز و جاج، ترجمه مهدی زارع،
در قالب ppt و در 16 اسلاید، قابل ویرایش.


توضیحات:
فایل پاورپوینت حاوی 16 اسلاید است که با Design و Transition های بسیار زیبا طراحی شده و با عکس های ارائه شده در هر صفحه مطلب به خوبی برای مخاطب جا انداخته می شود به علاوه قابل ویرایش نیز هست.
این کتاب منبع دکتری و ارشد در تمامی گرایش های مدیریت است و در تمامی دانشگاه های معتبر دنیا به عنوان منبع کلاسی تدریس می شود.


سایر محصولات مشابه:

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
[ يکشنبه 15 بهمن 1396 ] [ 18:53 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود پاورپوینت فصل چهارم کتاب رفتار سازمانی رابینز و جاج، ترجمه مهدی زارع

پاورپوینت-فصل-چهارم-کتاب-رفتار-سازمانی-رابینز-و-جاج-ترجمه-مهدی-زارع
پاورپوینت فصل چهارم کتاب رفتار سازمانی رابینز و جاج، ترجمه مهدی زارع
فرمت فایل دانلودی: .ppt
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 29
حجم فایل: 2449 کیلوبایت
قیمت: 5000 تومان

دانلود پاورپوینت فصل چهارم کتاب رفتار سازمانی رابینز و جاج، ترجمه مهدی زارع،
در قالب ppt و در 29 اسلاید، قابل ویرایش.


توضیحات:
فایل پاورپوینت حاوی 29 صفحه است که با Design و Transition های بسیار زیبا طراحی شده و با عکس های ارائه شده در هر صفحه مطلب به خوبی برای مخاطب جا انداخته می شود به علاوه قابل ویرایش نیز هست.
این کتاب منبع دکتری و ارشد در تمامی گرایش های مدیریت است و در تمامی دانشگاه های معتبر دنیا به عنوان منبع کلاسی تدریس می شود.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
[ يکشنبه 15 بهمن 1396 ] [ 18:53 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود پاورپوینت فصل پنجم کتاب رفتار سازمانی رابینز و جاج، ترجمه مهدی زارع

پاورپوینت-فصل-پنجم-کتاب-رفتار-سازمانی-رابینز-و-جاج-ترجمه-مهدی-زارع
پاورپوینت فصل پنجم کتاب رفتار سازمانی رابینز و جاج، ترجمه مهدی زارع
فرمت فایل دانلودی: .ppt
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 2005 کیلوبایت
قیمت: 4000 تومان

دانلود پاورپوینت فصل پنجم کتاب رفتار سازمانی رابینز و جاج، ترجمه مهدی زارع،
در قالب ppt و در 20 اسلاید، قابل ویرایش.


توضیحات:
فایل پاورپوینت حاوی 20 اسلاید است که با Design و Transition های بسیار زیبا طراحی شده و با عکس های ارائه شده در هر صفحه مطلب به خوبی برای مخاطب جا انداخته می شود به علاوه قابل ویرایش نیز هست.
این کتاب منبع دکتری و ارشد در تمامی گرایش های مدیریت است و در تمامی دانشگاه های معتبر دنیا به عنوان منبع کلاسی تدریس می شود.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
[ يکشنبه 15 بهمن 1396 ] [ 18:52 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

دانلود تحقیق فرآیند نفوذ در خلا

تحقیق-فرآیند-نفوذ-در-خلا
تحقیق فرآیند نفوذ در خلا
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 85
حجم فایل: 7568 کیلوبایت
قیمت: 8900 تومان

دانلود تحقیق با موضوع فرآیند نفوذ در خلا،
در قالب pdf و در 85 صفحه.


چکیده تحقیق:
فرایند نفوذ در خلاء Vacuum infusion process، کـه بـه اختصـار (VIP) نامیـده مـی شـود روشی است که از فشار خلاء برای وارد کردن رزین درون قالب استفاده می کنـد، در ایـن روش الیـاف خشک درون قالب قرار داده شده با کیسۀ خلاء آب بندی شده، به آن خلاء اعمال می شود. وقتی خلاء کامل ایجاد شده رزین طریق یک مجرا به درون قالـب کشـیده مـی شـود. از ایـن روش بـرای سـاخت قطعات کامپیوزیتی در مقیاس بزرگ با کیفیت بالا و حجم کم تولید اسـتفاده مـی شـود و در جائیکـه استحکام بالا و وزن کم ضروری است، مناسب می باشد. نفوذ در خلاء یک فراینـد قالـب بسـته اسـت، انتشار مواد فرار تقریباً صفر است. زیر آغشته شـدن الیـاف در کیسـه خـلاء رخ مـی دهـد و در نتیجـه آلودگی محیط کار کمتر خواهد بود.
طراحی قالب فرآیند VI مشکل است، چرا که از روی تجربه طراحی مـی شـود، نیمـه بـالایی قالـب انعطاف پذیر بوده در نتیجه هزینۀ ساخت قالب کاهش می یابد. اگر فرایند اتوماتیک شده باشد نمونه ها تفاوت زیادی در کیفیـت ندارنـد، سـرعت سـاخت در ایـن فرایند بالاست، دقت جزئیات افزایش و هزینۀ ساخت کاهش یافته است. هدف نهایی فرآیند VI این است که رزین سریعتر و بهتر جریان یابد و محصول با کمتـرین Void داشته باشیم. بنابراین می توان از یک سیستم کنترل فعال که قادر به کنترل و هدایت جریان رزیـن بـوده و هـر گونه انحرافی را از الگوی جریان واقعی مشخص می سازد و عملکرد اصلاحی مناسبی بکـار مـی گیـرد، استفاده کرد و بدین وسیله فرآیند نفوذ را تا بدست آوردن کیفیت مورد نظر قطعات کنترل کرد. یکنواختی تولید، در صد الیاف بالاتر و در نتیجه قطعات با استحکام بیشتر، انتشار استایرن کمتر در محیط نیاز به نیروی انسانی کمتر، کاهش اتلاف رزین و تجهیزات ارزان تولیـد از مزایـای ایـن فراینـد محسوب می شوند.

مقدمه تحقیق:
فراینـد نفـوذ در خـلاء (Vacuum infusion) را هنـوز مـی تـوان فرآینـد جدیـدی در صـنعت کامپوزیت دانست. در این روش، از فشار خلاء برای آغشته کردن الیاف خشـک درون قالـب آب بنـدی شده استفاده می شود. نفوذ رزین در خلاء به کمک تجهیزات و مواد مخصوصی انجام می گیـرد کـه در ادامه تشریح خواهند شد. در روش لایه چینی معمولی، الیاف درون قالب قرار گرفته، به کمک قلـم مـو و بصورت دستی با رزین آغشته می شوند. در روش بهبود یافته لایه چینـی، از یـک کیسـۀ خـلاء روی قطعات آغشته شده استفاده می شود تا رزین های اضافی قبل از پخت از داخل قطعـه بیـرون کشـیده شوند. قالب گیری کیسۀ خلاء تا حد زیادی نسبت الیاف به رزین را ارتقاء می دهد و در نتیجه قطعات بـا استحکام بالاتر و وزن کمتر تولید می شود. هم اکنون در کشور، تقریبـاً تمـام روش هـای شـکل دهـی کامپوزیت ها وجود دارد، اگرچه سهم آنها در تولید مواد کامپوزیتی یکسان نیسـت. سـهم اول مربـوط بـه فرآیند رشته پیچی است و در مرتبه بعدی فرآیند لایه گـذاری دسـتی و فرآینـد قـالب گیری فشـاری در سومین رتبه قرار می گیرد. سایر فرایندها اگرچه روند روبه رشدی دارند ولی در اقلیت قرار می گیرنـد.
با این وجود هر فرآیندی ویژگی خاص خود را دارد و در بسیاری از موارد نمی توان از نظر اقتصادی یـا حتی فنی، روش تولید را تغییر داد. مثلاً لوله هایی را که به روش فیلامنت و ایندینگ تولید می شوند، نمی توان به روش دیگری تولید نمود و … البته در این میان استثنائاتی نیز وجود دارد. به عنوان مثـال اغلب قطعاتی که به روش دستی تولید می شوند، قابلیت ساخت توسط فرایند نفوذ در خـلاء را دارنـد.
در سال های اخیر این تغییر فرآیند در بسیاری از کشورهای صنعتی انجام شده و هنوز ادامه دارد. در کشورما، با توجه به تعداد واحدهای زیادی که بـه روش دسـتی قطعـه تولیـد مـی کننـد، رونـد افزایش رقابت اقتصادی در تولید و نیز ثبات و بلکه کاهش قیمت (با توجه به تورم) مواد اولیه با توجـه به سرمایه گذاری های انجام شده در تولید الیاف و رزین در کشورهای همجوار، زمان آنست که فراینـدVIP  مورد توجه بیشتری قرار گیرد.بسیاری از واحدهای کوچک و بزرگ داخلـی فعـال در تولیـد لـوازم بهداشـتی سـاختمان، قطعـات خودرو، قایق سازی و مانند آن می توانند از مزایای این تغییر روش استفاده نمایند.
برای انجام این تغییر فعالیتهای زیادی بایستی در بحث ترویج (از طریق نمایشگاه هـا و سـمینارها) آموزش (از طریق دوره های آموزشی) و تامین مواد اولیه (داخلی سازی برخی ملزومات ماننـد نـوار آببندی، کیسۀ خلاء و …) انجام گیرد. به نظر می رسد با توجه به جمیع جهـات، بایـد سـالهای آینـده را متعلق به فرایند نفوذ در خلاء دانست.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
[ يکشنبه 15 بهمن 1396 ] [ 18:52 ] [ آریا برومندی ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 صفحه بعد

دیگر امکانات