مالیات بر املاك (حسابداری)

دسته بندیحسابداری
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات19
حجم فایل18 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مالیات بر املاك

 

پیش از آنكه نحوه احتساب و تعیین مالیات بر درآمد اجاره و سایر در آمدهای املاك را بیان كنیم، ابتدا به معرفی در آمدهای مختلف ناشی از املاك می پردازیم اهم مواردی كه موجب كسب در آمد از املاك می شوند، عبارتند از:

1- اجاره    

2- حق واگذاری (سرقفلی)    

3-انتقال قطعی(از طریق فروش یا معاوضه یا صلح یا هبه معوض)   

 4- حق رضایت مالك (در مواردی كه مستأجر و صاحب سرقفلی برای انتقال محل به غیر، لازم است در قبال پرداخت وجهی رضایت مالك را جلب نماید

5- حق ارتقایبه ملك غیر (ارتفاق حقی است برای شخص در ملك دیگری مانند داشتن مجرای آب در ملك دیگری یا حق عبور از ملك غیر) 

6- بهره مالكانه معادن معدنی كه در زمین كسی واقع شده باشد ملك صاحب زمین است و استخراج آن تابع قوانین مربوط به استخراج معادن است، اما به هر حال اگر از این بابت وجهی به صاحب ملك پرداخت شود، در آمد وی محسوب و مشمول  مالیات خواهد شد.علاوه بر موارد فوق باید توجه داشت كه ملك ممكن است مورد بهره برداری برای كشاورزی نیز واقع شود، اما در طبقه بندی  در آمدها، در آمد كشاورزی خود به طور جداگانه شناسایی و مد نظر قرار می گیرد

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 8:23 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

مالیات (حسابداری)

دسته بندیحسابداری
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات54
حجم فایل51 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مالیات

 

فهرست مطالب :

 

مقدمه  ...............................................................................  4

انواع مالیات بر ارزش افزوده................................................... 6

ناکارآمدی نظام مالیاتی ایران علل و زمینه ها .......................... 8

مالیات بر در آمد کشاورزی‌.................................................... 21

مالیات بر در آمد مشاغل........................................................ 22

مالیات بردرآمد اشخاص حقوقی............................................. 36

نتیجه گیری ........................................................................ 48

منابع...................................................................................51

 

مقدمه :

در بیشتر کشورها، بخش عمده ای از منابع درآمدی دولت، از طریق مالیات تامین می شود. سهم مالیات از کل درآمدهای عمومی در میان کشورها، متفاوت است و میزان آن بستگی به سطح توسعه و ساختار اقتصادی آنها دارد. در این میان، فرار مالیاتی و گریز از مالیات در کشورها باعث شده است تا درآمدهای مالیاتی کشورها، همواره از آنچه که برآورد می شود کمتر باشد و تمامی کشورها تلاش خود را برای کاهش این دو پدیده به کار می گیرند یا از طریق اصلاح نظام مالیاتی، به چاره جویی برمی خیزند.

فرار مالیاتی چیست؟
    هرگونه تلاش غیرقانونی برای پرداخت نکردن مالیات مانند ندادن اطلاعات لازم در مورد عواید و منافع مشمول مالیات به مقامات مسئول ، فرار مالیاتی خوانده می شود.
    تعریف فرار مالیاتی، برای انواع مالیات ها یکسان است. در فرار مالیاتی، به رغم تطبیق فعالیت با قوانین، در اجرای فعالیت یک یا چند ضابطه مصوب مراجع ذی ربط تعمداً نادیده گرفته می شود.
   
    تمایز فرار مالیاتی و اجتناب مالیاتی
    تمایز مفهومی بین فرار مالیاتی و اجتناب از پرداخت مالیات به قانونی یا غیرقانونی بودن رفتار مؤدیان مربوط می شود . فرار مالیاتی، یک نوع تخلف از قانون است. وقتی که یک مؤدی مالیاتی از ارائه گزارش درست در مورد درآمدهای حاصل از کار یا سرمایه خود که مشمول پرداخت مالیات می شود ، امتناع می کند ، یک نوع عمل غیر رسمی انجام می دهد که او را از چشم مقامات دولتی و مالیاتی کشور دور نگه می دارد. اما در اجتناب از مالیات، فرد نگران نیست که عمل او افشا شود . اجتناب از مالیات ، از خلاهای قانونی در قانون مالیات ها نشات می گیرد

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 8:23 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

مالیات و نرخ سود سپرده های بانکی (حسابداری)

دسته بندیحسابداری
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات35
حجم فایل35 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مالیات و نرخ سود سپرده های بانکی

 

 مقدمه

مالیاتها همواره به عنوان یكی از ابزارهای مهم سیاستگذاری مالی با هدف تأمین درآمد، رعایت عدالت اجتماعی و تخصیص مجدد منابع و تثبیت اقتصادی از سوی دولتها به كار گرفته می شوند.
با وجود گسترش نقش دولت در اقتصاد ایران در چند دهه گذشته، نظام مالیاتی در ایران نه تنها نتوانسته نقش شایان توجهی در تأمین منابع مالی دولت داشته باشد، بلكه به مرور زمان از توان آن نیز كاسته شده است. از طرف دیگر تأكید بر افزایش درآمدهای مالیاتی و كاهش تكیه بر درآمد نفت در سالهای اخیر، بررسی امكان گسترش درآمدهای مالیاتی از طریق یافتن منابع جدید را ضروری می نماید.
معافیتهای بخشی یكی از انواع معافیتهای موضوعی است كه دركشور ما سهم عمده یی از ارزش افزوده بخشها را از اصابت مالیاتی مصون می دارد. با ملاحظه ارزش افزوده بخشهای معاف در تولید ناخالص داخلی، شاهد میزان قابل توجهی درآمد از دست رفته ناشی از معافیتهای بخشی می باشیم. علاوه بر این معافیتهایی كه قانون برحسب نوع فعالیت در بخشهای مشمول مالیات قایل گردیده است میزان درآمد از دست رفته را فزونی می بخشد.
عدم موفقیت در نیل به هدف تخصیص مجدد منابع به كمك معافیتهای موضوعی از یك سو و ملاحظه سهم معافیتهای بخشی در تولید ناخالص داخلی (با وجود كسری بودجه) از سوی دیگر، ضرورت بحث اثرات درآمدهای از دست رفته ناشی از معافیتهای موضوعی را بیش از پیش روشن می نماید. از این رو گزارش حاضر به بررسی اهمیت و وسعت درآمدهای از دست رفته ناشی از معافیت سود سپرده بانكی طی سالهای مختلف می پردازد و اصولاً این سؤال را مطرح می كند كه آیا برای تخصیص مجدد منابع ابزاری دقیق تر و كارآتر از اعطای معافیتهای بخشی وجود ندارد و اینكه حذف این درآمدهای از دست رفته، هدف تخصیص مجدد منابع را تا چه حدی محقق نموده است. آنچه مسلم است در صورت وصول مبالغ ناشی از معافیتهای موضوعی، دولت با كسری بودجه كمتری مواجه می شد و از آنجایی كه كسری بودجه در ایران یكی از عوامل مؤثر در تورم شناخته می شود تورم نسبتاً كمتری در طی سالهای مذكور تجربه می نمودیم.

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 8:23 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

مالیات بر درآمد (حسابداری)

دسته بندیحسابداری
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات12
حجم فایل10 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مالیات بر درآمد

 

از نظر قانون مالیات به دو دسته تقسیم می شود:

1. مالیات بر دارایی

2. مالیات بر درآمد

در صورتی که اشخاصی از نظر قانون مشمول مالیات شوند در بر گیرنده عموم افرادی است که چه از دارایی های خود درآمد بدست می آورند و چه از درآمدهای خود و چه مقیم ایرام باشند و چه مقیم خارج نهایت اینکه از نظر قانون طوری پیش بینی شده است که جائی خالی  و سوال که دارای اشکال باشد وجود ندارد. بدین لحاظ ابتدا اشخاص  مشمول مالیات را ماده یک قانون مالیاتهای مستقیم در بند 5 به شرح ذیل مشخص نموده:

1. کلیه مالکین اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی نسبت به اموال یا املاک خود واقع در ایران طبق مقررات باب دوم که باب دوم مربوط به مالیات بر دارایی می باشد که در صفحات آینده بررسی خواهد شد.

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 8:23 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

مالیات بر درآمد املاک (حسابداری)

دسته بندیحسابداری
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات41
حجم فایل28 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مالیات بر درآمد املاک

 

مقدمه

در صورتی که اشخاصی از نظر قانون مشمول مالیات شوند در بر گیرنده عموم افرادی است که چه از دارایی های خود درآمد بدست می آورند و چه از درآمدهای خود و چه مقیم ایرام باشند و چه مقیم خارج نهایت اینکه از نظر قانون طوری پیش بینی شده است که جائی خالی  و سوال که دارای اشکال باشد وجود ندارد. بدین لحاظ ابتدا اشخاص  مشمول مالیات را ماده یک قانون مالیاتهای مستقیم در بند 5 به شرح ذیل مشخص نموده:

1. کلیه مالکین اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی نسبت به اموال یا املاک خود واقع در ایران طبق مقررات باب دوم که باب دوم مربوط به مالیات بر دارایی می باشد که در صفحات آینده بررسی خواهد شد.

2. هر شخص حقیقی ایرانی مقیم ایران نسبت به کلیه درآمدهایی که در ایران یا خارج از ایران تحصیل می نماید

3. هر شخص حقیقی  ایرانی مقیم خارج  از ایران نسبت هب کلیه درآمدهایی که در ایران تحصیل می کند.

4.  هر شخص حقیقی ایرانی نسبت به کلیه درآمدهایی که در ایران یا خارج از ایران تحصیل می نماید و...

بنابراین قانون از دو منبع مالیات اخذ می نماید.

1. از داراییهایی که افراد دارند یا برای آنها بوجود می آید.

2. از درآمدهایی که اشخاص به مناسبت شغل خود تحصیل می نماید که هر منبع دارای مالیات جداگانه ای است که ذیلاً ذکر می شود.

 

 

فهرست مطالب :

 

 

مقدمه  ...........................................................................    1

مالیات بردر آمد املاک ......................................................... 4

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شرح ‌ طبقه اول‌ طبقه دوم‌ طبقه سوم................................. 24

اموال خارج از مالیات ......................................................... 26

نتیجه گیری......................................................................40

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 8:23 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

گزارش هیئت مدیره به مجمع عمومی سالانه (حسابداری)

دسته بندیحسابداری
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات23
حجم فایل2.568 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

گزارش هیئت مدیره به مجمع عمومی سالانه

 

مقـدمـه

با توجه به لازم‌الاجرا شدن قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران مصوب 1/9/1384 مجلس شورای اسلامی و مفاد مواد 57 و 60 قانون مذکور، گزارش حاضر آخرین گزارش مالی سازمان کارگزاران بورس اوراق بهادار تهران است و تأکید می‌نماید مأموریت و مسئولیت هیئت مدیره با لازم‌الاجراشدن قانون فوق‌الذکر خاتمه یافته است.

 

1- تصویر کلی عملکرد

در سال 1384، نماگرهای مختلف فعالیت بورس اوراق بهادار در ادامة روند حرکتی نیمه دوم سال 1383، همچنان تحت تأثیر رویدادهای مختلف داخلی و خارجی و افزایش بی‌رویة شاخص‌ها در سال‌های قبل از روندی کاهشی برخوردار بودند و این روند، به جز دورة کوتاهی در آذرماه تا پایان سال قابل ملاحظه بود.

 

فهرست مطالب

 

1 – مقدمه..................................................................................................................................................................2

2 – تصویر كلی عملكرد.................................................................................................................................................2

3 – شاخص‌های بازار سهام .........................................................................................................................................4

4 – ارزش بازار سهام .................................................................................................................................................8

5 – دادوستد اوراق بهادار..........................................................................................................................................10

6 – عرضة سهام توسط سازمان خصوصی‌سازی................................................................................................................14

7 – پذیرش شركت‌ها ..............................................................................................................................................15

8- پذیرش اوراق مشارکت ......................................................................................................................................16 

9 – تأمین منابع مالی شركت‌های پذیرفته شده.............................................................................................................17

10 – كارگزاران بورس.............................................................................................................................................17

11 – تالارهای مناطق و اختصاصی.............................................................................................................................18

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 8:22 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

گزارش طرح های توجیهی (حسابداری)

دسته بندیحسابداری
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات10
حجم فایل11 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

گزارش طرح های توجیهی

 

    بنگاههای اقتصادی جهت تاسیس بنگاه یا توسعه آ ن ممكن است دچار بحران اقتصادی گردد و با مشكلات مالی مواجه شوند جهت مقابله با این مشكل می توانند از منابع مالی كشور تقاضای تسهیلات نمایند تا بتوانند به اهداف بنگاه كه در زمان تاسیس  به ان ذكر نموده اند برسند.

جهت دریافت این تسهیلات بنگاها بایستی برای گرفتن تسهیلات طرحی را كه درنظر دارند اجرا نمایند و از لحاظ مالی توجیه نمایند.

ودراین طرح ضمن تشریح نحوه  انجام خدمات و یا مراحل تولید در جداول طراحی شده مشخص تمام سرمایه گذاری های انجام شد( در بنگاهایی كه قصد توسعه دارند ) ذكر نمایند و همچنین بعد از آ ن بایستی آ ن مقدار مورد نیاز جهت تكمیل طرح را نیز پیش بینی نمایند بعد از پیش بینی سرمایه مورد نیاز نوبت به پیش بینی درآمد و هزینه های واحد اجرایی می گردد كه در آ ن بایستی سرمایه مورد نیاز اعم از پیش بینی تعداد كارمندان و كارگران و میزان حقوق هر كدام , هزینه های مربوط به سوخت, هزینه های استهلاك, تعمیرات و هزینه كارمزد تسهیلات و تمام هزینه هایی كه در ارتباط با تولیدات یك بنگاه ایجاد می شود را پیش بینی نمایند بعد از پیش بینی هزینه ها نوبت به درآمد و خدمات می شود. كه در آ ن پیش بینی واحد اقتصادی جهت توجیه طرح اجرایی خود و سود دهی بنگاه درآمد خود را پیش بینی نمایند كه این درآمد بایستی به میزان باشد كه بعد از پوشش دادن هزینه ها مازاد نقدی درآمد به اندازه ای باشد كه بتواند اقساط تسهیلات دریافتی را نیز پرداخت كند.

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 8:22 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

گزارش‌ حسابرس‌ مستقل‌ درباره‌ صورتهای‌ مالی‌ (حسابداری)

دسته بندیحسابداری
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات23
حجم فایل22 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

گزارش‌ حسابرس‌ مستقل‌ درباره‌ صورتهای‌ مالی‌

 

استانداردهای‌ حسابرسی‌ 

بخش‌  70   :   گزارش‌ حسابرس‌ مستقل‌ درباره‌ صورتهای‌ مالی‌

                  (تجدیدنظر شده 1384‌)

 این‌ استاندارد برای‌ حسابرسی‌ صورتهای‌ مالی‌ كه‌ دوره‌ مالی‌ آنها از تاریخ‌ اول‌ فروردین‌ 1384 یا بعد از آن‌ شروع‌ می‌شود لازم‌الاجراست‌.

 

مقدمـه‌

فرایند تدوین‌ استانداردهای‌ حسابرسی‌، فرایندی‌ مستمر و پویاست‌ كه‌ در واكنش‌ به‌ تغییر شرایط‌ و تحولات‌ محیط‌ داخلی‌ و بین‌المللی‌، تغییر و تجدیدنظر در استانداردهای‌ موجود یا تدوین‌ استانداردهای‌ جدید را ایجاب‌ می‌كند. در این‌ فرایند یكی‌ از سیاستهای‌ اصلی‌ سازمان‌ حسابرسی‌ پذیرش‌ استانداردهای‌ بین‌المللی‌ حسابرسی‌ به‌ عنوان‌ پایه‌ تدوین‌ استانداردهای‌ حسابرسی‌ و در صورت‌ لزوم‌ تعدیل‌ آن‌ برای‌ انطباق‌ با شرایط‌ داخلی‌ كشور می‌باشد.

 در تجدیدنظر این‌ استاندارد، از استاندارد تجدیدنظر شده‌ (سال‌ 2003) بین‌المللی‌ حسابرسی‌ 700
با عنوان ” گزارش‌ حسابرس‌ مستقل‌ درباره‌ صورتهای‌ مالی‌“  استفاده‌ و در موارد لازم‌ اصلاح‌ شده‌ است‌. پیش‌ نویس‌ این‌ استاندارد برای‌ نظرخواهی‌ عمومی‌ منتشر گردید و تمام‌ نظرات‌ و پیشنهادات‌ دریافت‌ شده‌ در كمیته‌ تدوین‌ استانداردهای‌ حسابرسی‌ بررسی‌ و اصلاحات‌ لازم‌ اعمال‌ گردید.

 این‌ استاندارد پس‌ از بررسی‌ و تصویب‌ توسط‌ هیئت‌ عامل‌ سازمان‌ به‌ موجب‌ مصوبه‌ مورخ
‌ 29/4/1384 مجمع‌ عمومی‌ سازمان‌ حسابرسی‌ لازم‌الاجرا شده‌ است‌.

 این‌ استاندارد با نظارت‌ جناب‌ آقای‌ هوشنگ‌ نادریان‌ مدیرعامل‌ و رئیس‌ هیئت‌ عامل‌ سازمان‌ حسابرسی‌ و  توسط‌ كمیته‌ تدوین‌ استانداردهای‌ حسابرسی‌ با عضویت‌ (به‌ ترتیب‌ الفبا) آقایان‌ عباس ارباب سلیمانی‌، دكتر موسی‌ بزرگ‌ اصل‌، علی‌اكبر جابری‌، سیروس‌ شمس‌، علی‌ صاره‌راز و مجتبی‌ علیمیرزایی‌ تدوین‌ شده‌ است‌.

 سازمان‌ حسابرسی‌ از تمام‌ كسانی‌ كه‌ در فرایند تدوین‌، نظرخواهی‌ و تصویب‌ این‌ استاندارد مشاركت‌ داشته‌اند صمیمانه‌ تشكر و قدردانی‌ می‌نماید و از مشاركت‌ گسترده‌تر جامعه‌ حرفه‌ای‌ برای‌ ارتقای‌ كیفی‌ استانداردهای‌ حسابرسی‌ استقبال‌ می‌كند.

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 8:22 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

كنترل قیمت از طریق هدف گذاری تورمی (حسابداری)

دسته بندیحسابداری
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات11
حجم فایل17 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

كنترل قیمت از طریق هدف گذاری تورمی


مقدمه

بحثهای زیادی بین اندیشمندان اقتصادی درباره تورم به معنی افزایش سریع و مداوم قیمتها از لحاظ علل و منشأ و اهمیت آن از لحاظ اقتصادی، متوقف نمودن یا كنترل كردن آن و آثار این پدیده بر روی سایر متغیرهای اقتصادی وجود دارد كه از اشاره به آن در این مقاله خودداری می‌كنیم.

بررسیهای زیادی در ایران در مورد تورم و علل و آثار آن صورت گرفته است. اكثر این بررسیها مؤید این واقعیت است كه تورم در ایران یك پدیده پولی می‌باشد و سایر عوامل از جمله عوامل مربوط به سمت عرضه یا فشار هزینه آثار كمتری بر افزایش سطح عمومی ‌قیمتها داشته است. به طور صریح‌تر می‌توان گفت منشأهای سمت عرضه در اقتصاد ایران گرچه آثار كوتاه مدتی در تغییر قیمتها داشته است ولی در بلند مدت علت تورم در ایران بسط تقاضا بوده است

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 8:22 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

کنترل داخلى (حسابداری)

دسته بندیحسابداری
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات10
حجم فایل23 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

کنترل داخلى

 

سیستم کنترل داخلى مورد عمل در هر دستگاه از دو لحاظ در حسابرسى آن مورد توجه قرار مى‌گیرد. نخست آن‌که در چند دههٔ اخیر، رسیدگى به کنترل‌هاى داخلى برقرار شده در دستگاه مورد رسیدگى جزء استانداردهاى پذیرفته شده و متداول حسابرسى قرار گرفته و به‌طورى که گفتیم حسابرس مکلف است رسیدگى‌هاى خود را بر اساس اصول و موازین قبول شده و متداول حسابرسى انجام داده و این موضوع را در گزارش خود تصریح کند.

دوم آن‌که به‌طورى که ذیلاً شرح داده خواهد شد چگونگى کنترل داخلى و قوّت یا ضعف آن در عمل، تا اندازهٔ بسیار زیادى در نوع رسیدگى‌هاى مورد لزوم حسابرسى و دامنه و عمق این رسیدگى‌ها مؤثر است و بنابراین قبل از شروع به عملیات حسابرسی، لازم است حسابرس قوت و یا ضعف سیستم کنترل داخلى برقرار شده در سازمان مورد رسیدگى را بررسى نموده و برنامهٔ حسابرسى خود را با توجه به آن تنظیم نماید

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 8:22 ] [ آریا برومندی ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 صفحه بعد

دیگر امکانات