تاثیر موانع ارتباط فردی بر تعارض سازمانی (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات17
حجم فایل57 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

تاثیر موانع ارتباط فردی بر تعارض سازمانی

 

چكیده

ارتباطات از عوامل بنیادی هویت سازمان و جوهره اصلی مدیریت است. همچنین مدیران به خوبی می‌دانند كه تعارض پاره‌ای اجتناب ناپذیر از حیات سازمانی است بنابراین، برای مدیران اهمیت دارد كه پدیده‌های تأثیرگذار بر تعارض را شناسایی كنند. تعارض می‌تواند كاركردی یا غیر كاركردی باشد.

در مقاله حاضر تعارض غیر كاركردی مد نظر است و از میان عوامل مؤثر بر تعارض سازمانی، موانع ارتباط فردی بررسی می‌گردد. پنج مؤلفه موانع ارتباط فردی تحت عناوین عدم گشودگی، عدم همدلی، عدم حمایتگری، عدم مثبت‌گرایی و عدم تساوی مورد بررسی قرار گرفته است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 8:49 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پرت در برنامه ریزی و مدیریت (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات30
حجم فایل24 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پرت در برنامه ریزی و مدیریت

 

چكیده

مدل های شبكه ای برنامه ریزی كه جزء ابزارهای كنترل پروژه نیز محسوب می شوند عبارتند از: پرت، سی پی ام و برنامه ریزی خطی، گرچه پرت و سی پی ام در اصول بسیار شبیه هم هستند ولی دارای تفاوتهایی نیز می باشند.

فن ارزیابی و بازنگری برنامه (پرت) به عنوان ابزار مدیریت در جهت مشخص كردن و هماهنگ نمودن كاری كه باید انجام شود تا اهداف پروژه در زمان تعیین شده تحقق یابد عمل می كند. در ارزیابی به كمك پرت از علایمی استفاده می شود كه عبارتند از: 1- فلش (à) نشانگر فعالیت 2- فلش نقطه چین (…..) نشانگر فعالیت مجازی 3- اشكال هندسی (اغلب دایره) نشانگر رویداد.

در این روش برای محاسبه كل زمان موردنیاز به منظور تكیمل پروژه سه برآورد زمانی (كمترین زمان، زمان محتمل و بیشترین زمان) در نظر گرفته می شود. افزون بر این در روش پرت، در برخی از موارد برای انجام یكسری محاسبات و برآوردها از متخصصان آمار استفاده شده كه ایشان، فرمولهایی برای حل مسائل مربوط به آن محاسبات ارائه داده اند

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 8:49 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

برنامه ریزی (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات16
حجم فایل40 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

برنامه ریزی

 

چكیده

برنامه توسعه فردی یك برنامه زمان‌بندی شده مكتوب برای برآورده شدن نیازهای حرفه ای افراد در جهت رشد و توسعه آنهاست. در این برنامه سعی می گردد تا كاركنان با توجه به توانائیها و قابلیتهای خود، در راستای اهداف سازمان و شغل خویش توسعه یابند و بین نیازهای توسعه فردی و وظایف شغلی خویش ارتباطی پویا برقرار كنند.

برنامه ریزی توسعه فردی به عنوان یك «ابزار كاربردی» باعث رشد و ارتقای دانش و مهارت كاركنان ازطریق مشاركت فعال سرپرستان و مدیران می شود كه مهمترین ویژگی آن تعامل دو سویه كاركنان و سرپرستان (مدیران) است.

در این مقاله مفاهیم مربوط به برنامه توسعه فردی (ضرورت، تعریف، اهداف و مزایا)اشاره می شود و در ادامه فرایند 6 مرحله ای از برنامه توسعه فردی (شناسایی اولویتهای عملكرد، تعیین ارزیابی نیازهای مهارتی و اهداف توسعه ای، شناسایی گزینه های توسعه و انتخاب فعالیتها، در میان گذاشتن اهداف توسعه با سرپرستان و بحث با آنها پیرامون اهداف توسعه ، اجرا ونظارت بر پیشرفت فرایند)، به تفصیل تشریح می گردد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 8:48 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

برنامه ریزی منابع سازمان (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات25
حجم فایل29 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

برنامه ریزی منابع سازمان

 

نگاهی کوتاه به تاریخ تجارت و کسب و کار ، پدیدار کنندة این نکته است که بشر از همان زمانی که اقدام به فعالیتهای اقتصادی نمود همواره به دنبال شناسایی و یا ایجاد مسیری بوده است تا بتواند نحوه انجام فعالیتهای خود را تسهیل نموده و سود بیشتری را عاید خود سازد. در این میان یکی از مهم ترین فاکتورهای مورد توجه ، ایجاد امکاناتی در جهت مدیریت صحیح فرآیندهای درون سازمانی و برقراری ارتباط بین طرف های تجاری بود.

برنامه ریزی منابع سازمان

مقدمه

1-1-  چکیده نگاهی کوتاه به تاریخ تجارت و کسب و کار ، پدیدار کنندة این نکته است که بشر از همان زمانی که اقدام به فعالیتهای اقتصادی نمود همواره به دنبال شناسایی و یا ایجاد مسیری بوده است تا بتواند نحوه انجام فعالیتهای خود را تسهیل نموده و سود بیشتری را عاید خود سازد. در این میان یکی از مهم ترین فاکتورهای مورد توجه ، ایجاد امکاناتی در جهت مدیریت صحیح فرآیندهای درون سازمانی و برقراری ارتباط بین طرف های تجاری بود.

در هر کسب و کار صنعتی معمولا سه موجودیت تحت عناویت " تامین کنندگان " ، " تولید کننده" و " مشتریان " وجود دارد که به صورت زنجیر به یکدیگر متصل و وابسته میباشند در سالهای اخیر  وجود این سه موجودیت منجر به پیدایش  واژه ها و مفاهیم جدیدی چون "زنجیره ارزش" ،  "زنجیره تامین(Supply Chain)" و "مدیریت زنجیره تامین " و درنهایت سیستمهای زنجیره تامین شده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 8:48 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

برنامه ریزی استراتژیک (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات24
حجم فایل25 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

برنامه ریزی استراتژیک


تعریف برنامه‌ریزی

برنامه‌ریزی عبارتست از فرایندی دارای مراحل مشخص و به هم پیوسته برای تولید یک خروجی منسجم در قالب سیستمی هماهنگ از تصمیمات. برنامه بیانی روشن، مستند و مشروح از مقاصد و تصمیمات است. برنامه خروجی فرایند برنامه‌ریزی است اما برنامه ریزی یک فرایند پیوسته است که پیش از اتخاذ هر تصمیمی آغاز شده و پس از اجرای آن تصمیم ادامه می یابد. از جنبه ماهیت، برنامه‌ریزی دارای انواع برنامه‌ریزی فیزیکی ، سازمانی، فرایند، مالی، وظیفه‌ای و عمومی است.

از جنبه افق زمانی، برنامه‌ریزی را می‌توان در قالب برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت ، برنامه‌ریزی میان مدت و برنامه‌ریزی بلندمدت دسته‌بندی کرد.
بیشتر برنامه‌ریزی‌ها بر اساس دیدگاه عقلایی، دارای شکل آرمان‌ها و اهداف- طرح‌ها و اقدامات- منابع موردنیاز هستند. در این مدل‌ها ابتدا آرمان‌ها و اهداف سازمانها تبیین شده، سپس طرح‌ها و اقدامات لازم تعیین و در نهایت منابع موردنیاز برای انجام پروژه برآورد می‌گردند.

برنامه‌ریزی و تغییر

تغییر در شرایط محیط، سیاست‌ها، نگرش‌ها، دیدگاه‌ها، ساختارها، نظام ها و . . . عواملی هستند که بر آرمان‌ها و اهداف برنامه‌ریزی تأثیر گذاشته که در نهایت باعث تغییر برنامه می‌گردند. برنامه‌ریزی در شکل اشاره شده در فوق ظرفیت و توانایی مقابله با چنین تغییراتی را نداشته و منجر به شکست می‌گردد. این شرایط موجب رشد این تفکر شد که در برنامه‌ریزی باید بتوان با تغییرات، جهت حرکت سازمان را تغییر داد و جهت و رفتار جدیدی را در پیش گرفت. این نگرش زمینه‌ساز ابداع برنامه‌ریزی استراتژیک شد.

بر خلاف برنامه‌ریزی سنتی که در آن آرمان‌ها و اهداف تعیین می‌شوند در برنامه ریزی استراتژیک، هدف تبیین و تدوین استراتژی است. بسته به نوع، تنوع و ماهیت تغییرات موجود در محیط می‌توان ترکیبی از برنامه‌ریزی سنتی و برنامه‌ریزی استراتژیک را به کار برد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 8:48 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

برنامه ریزی استراتژیک و مدل برایسون (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات8
حجم فایل12 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

برنامه ریزی استراتژیک و مدل برایسون

 

تعریف برنامه ریزی

برنامه ریزی عبارتست از فرایندی دارای مراحل مشخص و بهم پیوسته برای تولید یك خروجی منسجم در قالب سیستمی هماهنگ از تصمیمات. برنامه ریزی فكر كردن راجع به آینده یا كنترل آن نیست بلكه فرایندی است كه میتواند در انجام این امور مورد استفاده قرار گیرد. برنامه ریزی، تصمیمگیری در شكل معمول آن نیست بلكه از طریق فرایند برنامه ریزی، مجموعهای از تصمیمات هماهنگ اتخاذ میشود. برنامه ریزی میتواند برای زمان حال یا آینده انجام شود.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 8:48 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات20
حجم فایل34 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی

 

چکیده

          در ادبیات نوین مدیریت هر یک از وظایف مدیران مانند برنامه ریزی، سازماندهی، کنترل و ... جلوه ای از نوعی تصمیم گیری هستند. در این میان تصمیم گیری راجع به انتخاب عناصر آمیخته بازاریابی (محصول، قیمت، توزیع، ترفیع) و تعیین اولویت نسبی هر کدام که شالوده اساسی سیستم بازاریابی را تشکیل می دهد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

چرا که علاوه بر ارضای نیازهای بازار هدف باید با اهداف سازمانی و بازاریابی موسسه نیز منطبق باشد. این مقاله انتخاب آمیخته بازاریابی با رویکرد استراتژیک در نظر می گیرد که بدنبال ارزیابی همزمان شرایط فعلی و احتمالی آینده محیط داخلی و خارجی می باشد، مطالعه در شرکت کاشی مرجان انجام گرفته و با توجه به ساختار مسأله از روش فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) استفاده شده است

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 8:48 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

کسب درآمد بدون سرمایه (اندروید)

دسته بندیاندروید
فرمت فایلrar
تعداد صفحات20
حجم فایل717 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

بهترین روش های کسب درآمد بدون سرمایه

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 8:48 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت واحد مراقبت پس از بیهوشی (علوم پزشکی)

دسته بندیعلوم پزشکی
فرمت فایلppt
تعداد صفحات36
حجم فایل1.269 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت واحد مراقبت پس از بیهوشی

تعریف:

ریکاوری محلی است که برای پایش و مراقبت از بیمارانی که درحال بهبودی از اختلالات فیزیولوژیک فوری حاصل از بیهوشی (عمومی یا بی حسی های منطقه ای) و جراحی هستند طراحی شده است.

تاریخچه:

در ابتدای قرن بیستم و بدنبال پیچیده تر شدن جراحی ها و کمبود پرستار باتجربه در بخش ها بتدریج لزوم راه اندازی واحد های مراقبت بعد از عمل در بیمارستان ها حس شد.

بیمارستان جان هاپکینز واقع در ایالت مریلند در سال 1923و بیمارستان عمومی نیویورک در سال 1944 واحد های ریکاوری را راه اندازی کردند و نهایتا در سال 1949 اتاق های ریکاوری جزو الزامات اتاق های عمل شدند.

در سال 1947 مطالعه ای صورت گرفت و در آن یک دوره 11 ساله مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد نیمی از مرگ های 24 ساعت اول بعد از جراحی قابل پیشگیری است و حداقل یک سوم آنها  فقط با بهبود مراقبت های بعد از عمل قابل پیشگیری بوده اند .

در سال های 1950 تا 1960 و با گسترش بیشتر جراحی و انجام جراحی بر روی بیماران بدحال، نقش ریکاوری ها گسترده تر شد و بعضی از ریکاوری ها مجبور شدند نقش واحد مراقبت های ویژه را نیز انجام دهند و عملا به بیماران  ICU  نیز سرویس دهند .

مشخصات اتاق بهبودی:

نزدیک اتاق عمل باشد.

با اتاقهای عمل در یک سطح باشد.

دسترسی راحت به متخصص بیهوشی وجود داشته باشد.

دسترسی ساده و فوری به رادیولوژی، بانک خون و آزمایشگاه را داشته باشد.

به ICU  نزدیک باشد.

حداقل یک اتاق ایزوله برای بیمار با زخم آلوده داشته باشد.

معمولا تعداد تخت های لازم در اتاق بهبودی 1/2 تعداد تخت های فعال عمل یا معادل 2 تخت به ازای هر 4  عمل انجام شده در 24ساعت می باشد.

...............

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 8:47 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت مایع درمانی (علوم پزشکی)

دسته بندیعلوم پزشکی
فرمت فایلppt
تعداد صفحات62
حجم فایل218 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت مایع درمانی

توزیع آب در کل بدن

کل آب بدن به دو بخش تقسیم میگردد:

1-مایعات خارج سلولی (ECF)

2-مایعات داخل سلولی (ICF)

مایعات خارج سلولی: حجم پلاسما (5درصد وزن بدن) و مایعات بین بافت

حجم پلاسما: یعنی حجم مایع داخل عروق اما خارج از اریتروسیت ها

حجم مایعات داخل سلولی: یعنی حجم قسمت های خارج از عروق و گلبول ها (15درصد وزن بدن).

حجم کل مایعات بدن معادل 75درصد وزن کل بدن میباشد که با سن ؛ جنس : عادات و وضعیت جسمی تغییر مینماید.

در بزرگسالان مردحدود 55درصد وزن بدن را آب تسشکیل میدهد و در زنان حدود 45درصد میباشد.

چون چربی آب بسیار کمی در خود دارد ؛ افراد چاق به نسبت افراد لاغر به ازای هر کیلو وزن ؛ آب کمتری دارند.

حدود 80درصد وزن بدن نوزادان را آب تشکیل میدهد.

تنظیم مایعات بدن:

تنظیم مایعات بدن ؛ به کمک هورمون ها و مایعات دریافتی و مایعات دفعی انجام  میشود و به تعادل حاصله هوموستازی گفته میشود .

فرد سالم قادر به پیشگیری ؛ پاسخگویی سریع و درمان اختلالات آب و الکترولیت ها میباشد.

دریافت مایع:

مصرف مایعات به کمک مکانیسم تشنگی کنترل میگردد

مرکز تشنگی در هیپوتالاموس قرار دارد .

اسمورسپتورها به طور مداوم فشار اسموتیک پلاسما را کنترل میکنند و با افزایش اسمولالیتی ؛ هیپوتالاموس تحریک میشوند و مرکز تشنگی تحریک میگردد .

به علاوه تحریک مکانیسم رنین – آنژیوتنسین – آلدسترون ؛ هیپوکالمی ؛ عوامل روانی و خشکی حلق دهانی نیز تشنگی را تحریک میکند.

انسان بالغ به طور متوسط روزانه 2700 – 2200 میلی لیتر مایعات مصرف میکند.

...............

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 8:47 ] [ آریا برومندی ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 صفحه بعد

دیگر امکانات