پاورپوینت بررسی جامع و كامل تا ثیر بار در پایداری سیستم های قدرت (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات51
حجم فایل705 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 51 صفحه

 

موضوع پروژه : بررسی جامع و كامل تا ثیر بار در پایداری سیستم های قدرت.
چكیده سیستمهای قدرت بطور پیوسته در معرض اختلالات كوچك یا بزرگ قرار دارند .
وقوع اختلال در سیستم قدرت باعث تحریك مودهای سیستم از جمله مودهای الكترو مكانیكی شده و در نتیجه كمیتهای كار سیستم دچار نوسانات گذرا می شوند .
این نوسانات ، به نوسانات كم فركانس مشهورند .
مستهلك شدن این نوسانات و مستقر شدن سیستم در نقطه كار جدید ، مستلزم وجود میرایی كافی در سیستم قدرت است .
عوامل مختلفی بر میرایی نوسانات مود الكترومكانیكی یك سیستم قدرت مؤثر هستند كه یكی از مهمترین آنها پاسخ بارهای سیستم به اختلال است .
بكارگیری مدلهای مناسب بار می تواند در مطالعات پایداری تأثیر مهمی داشته باشد .
بارهایی كه به اختلال بطور استاتیك پاسخ می دهند ،‌باید با مدلهای استاتیكی مناسب نمایش داده شود و بارهایی كه در پی وقوع اختلال دارای رفتار دینامیكی هستند نیز باید با مدلهای دینامیكی مناسب همراه با پارامترهای صحیح مدل شوند .
نشان دادن اهمیت و تأثیر مدل بار و پارامتر های آن روی نتیجه مطالعات پایداری سنكرون اختلال كوچك ، موضوع این پروژه می باشد .
به این منظور ، ارتباط متقابل بارو سیستم در پریودهای گذاری ناشی از اختلالهای كوچك مدل می شود.
جهت بررسی این ارتباط متقابل به عنوان نمونه دو نوع بار دینامیكی مهم یعنی بار دینامیكی وابسته به ولتاژ و مدل بار موتور القایی معرفی و توابع انتقال این دو نوع بار بدست می آید .
همچنین مدل سیستم قدرت تك ماشین به باس بینهایت ارائه و توابع انتقال این سیستم نیز استخراج می گردد .
با توجه به اینكه هدف این پروژه بررسی جامع نقش مدل بار و پارامترهای آن است ، نقش پارامتر های دو مدل بار ذكر شده است.
استفاده از انواع روشهای تحلیل پاسخ فركانسی، شبیه سازی زمانی و بهره برداری از توانایی های هر كدام جهت تكمیل مطلب هدف پایان نامه و تحلیل فیزیكی حاصل شبیه سازی برای سیستم قدرت تك ماشین به باس بینهایت ، از ویژگیهای خاص این پروژه است.
فصل اول مقدمه نوسانات مود الكترومكانیكی پدیده ای ذاتی در سیستمهای قدرت می باشد كه عواملی همچون شرایط كار ، مشخصه های بار ، امپدانس خطوط ارتباطی ، میزان انتقال توان الكتریكی از خطوط ، خازنهای سری و

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:30 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت بررسی تطبیقی قانون كار 57 ص (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات57
حجم فایل356 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 57 صفحه

 

بسم اللّه الرحمن الرحیم عنوان : بررسی تطبیقی قانون كار 2 مقدمه دسترسی تعداد زیادی از مردم جهان به شبکه جهانی اینترنت و گسترش ارتباطات الکترونیک بین افراد و سازمان های مختلف از طریق دنیای مجازی بستر مناسبی برای برقراری مراودات تجاری و اقتصادی فراهم کرده است.
به طوری که با گسترش فناوری اطلاعات تمامی ابعاد زندگی بشر دچار تحولی بنیادین شده و دنیای کنونی در جریان یک دگردیسی کامل قرار گرفته است.
3 استفاده از این فناوری موجب توسعه تجارت تسهیل ارتباطات عوامل اقتصادی فراهم کردن امکان فعالیت برای بنگاههای کوچک و متوسط کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان شده است.
فناوری ارتباطات و اطلاعات امکان افزایش قابلیت رقابت پذیری بنگاه ها را فراهم کرده و همچنین به ایجاد مشاغل جدید منجر شده است.
4 2-1- تعریف‌ قرارداد كار و شرایط‌ اساسی‌ انعقاد آن‌ قرارداد كار عبارتست از قرارداد كتبی یا شفاهی كه به موجب آن كارگر در قبال دریافت حق السعی برای كارفرما انجام می‌دهد.
2-2- تعلیق‌ قرارداد كار 2-3- خاتمه‌ قرارداد كار فوت كارگر - بازنشستگی كارگر -از كارافتادگی كلی كارگر - انقضاء مدت در قراردادهای كار -پایان كار در قراردادهائی كه مربوط به كار معین - استعفای كارگر 5 2-4- جبران‌ خسارت‌ از هر قبیل‌ و پرداخت‌ مزایای‌ پایان‌ كار درصورتیكه بنا به تشخیص هیات حل اختلاف كارفرما، موجب تعلیق قرارداد از ناحیه كارگر شناخته شود كارگر استحقاق دریافت خسارت ناشی از تعلیق را خواهد داشت و كارفرما مكلف است كارگر تعلیقی از كار را به كار سابق وی باز گرداند.
چنانچه كارگاه بر اثر قوه قهریه (زلزله، سیل و امثال اینها) و یا حوادث غیرقابل پیش بینی (جنگ و نظایرآن ) تعطیل گردد و كارگران آن بیكار شوند پس از فعالیت مجدد كارگاه، كارفرما مكلف است كارگران بیكار شده را درهمان واحد بازسازی شده و مشاغلی كه در آن بوجود می‌آید به كار اصلی بگمارد.
6 دولت مكلف است باتوجه به اصل بیست و نهم قانون اساسی و با استفاده ازدرآمدهای عمومی و درآمدهای حاصل از مشاركت مردم و نیز از طریق ایجاد صندوق بیمه بیكاری نسبت به تامین معاش كارگران بیكار شده امكانات لازم را برای اشتغال مجدد آنان فراهم نماید.
چنانچه خاتمه قرارداد كار به لحاظ از كارافتادگی كلی ویا بازنشستگی كارگر باشد، كارفرما باید براساس آخرین مزد كارگر به نسبت هر سال سابقه خدمت حقوقی به میزان 30 روز مزد به وی پرداخت نماید.
این وجه علاوه بر مستمری از كارافتادگی ویا بازنشستگی كارگر است كه توسط سازمان تامین اجتماعی پرداخت می‌شود.
7 اگر خ

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:30 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت برج خنک کننده (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات15
حجم فایل2.338 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 15 صفحه

 

برج خنک کننده : در گزینش صحیح دستگاه خنک کننده آب متناسب با مقتضیات یک پروژه معین باید چند عامل اصلی را لحاظ کرد توان خنک کنندگی , مسائل اقتصادی , سرویسهای مورد نیاز و شرایط طبیعی و .
.
.
این عوامل اغلب به هم وابستگی متقابل دارنداما هر یک بایستی جداگانه مورد بررسی قرار گیرند از آنجا که ممکن است انواع زیادی از دستگاهها توانایی تامین مقصود را داشته باشند عواملی همچون ابعاد دستگاه , مساحت محل نصب , حجم هوای جریانی , میزان مصرف انرژی فن و پمپ , موارد بکار رفته در ساخت دستگاه , سهولت یافتن دستگاه در بازار بر انتخاب نهایی تاثیر گذار خواهد بود.
برجهای خنک کننده در اندازه های مختلف برای دفع حرارت از یک تا چند تن تبرید ساخته می شوند, برجهای بزرگ برای کاربردهای معین ساخته می شوند و معمولا از چندین سلول تشکیل می شوند که هر یک اجزای خاص خود را دارند.
محل نصب : 1) باید فضای کافی و بدون مانع مزاحم در اطراف برج وجود داشته باشد تا هوای لازم به برج برسد 2) هوای گرم خروجی از برج باید به گونه ای تخلیه شود که امکان بازگشت و گردش مجدد آن به برج وجود نداشته باشد زیرا گردش مجدد چنین هوایی در برج دمای مرطوب هوای ورودی به برج را افزایش می دهد و باعث گرم ماندن آب در خروج از برج می شود لوله کشی : سیستم لوله کشی برج خنک کن بایستی به گونه ای طراحی شود که امکان انبساط و انقباض بین لوله ها فراهم باشد و چنانچه برج بیش از یک اتصال ورودی باشد باید جهت متعادل کردن جریان آب به هر یک از سلولهای برج شیر متعادل کننده نصب شود و چنانچه لازم باشو یکی از سلولهای برج جهت تامیرات از مدار خارج شود باید دارای شیر مسدود کننده جریان باشد کنترل ظرفیت : ساده ترین روش کنترل ظرفیت برجها تغییر سرعت فن می باشد که اغلب در برجهای چند سلولی به کار می رود با موتورهای دور متغییر میتوان این کار را انجام داد روش دیگر در کنترل ظرفیت استفاده از دمپر تنظیم کننده در دهانه خروجی فن سانتریفوژ می باشد روش دیگر بای پاس کردن آب می باشد .
نگاه کلی به کولر گازی: کولر گازی در صنعت تهویه وتبرید از جایگاه خاصی برخوردار است زیرا به سرعت از گرمای محیط می‌کاهد.
برخلاف کولر های ابی، رطوبت را افزایش نمی دهد.
ازاین جهت برای فضاهای شرجی بسیار مناسب است.
کولرهای گازی معمولا در دو مدل ساخته می شوند: کولرهای یک تکه یا پنجره‌ای کولرهای دو تکه (اسپلیت) کولرهای یک تکه یا پنجره ای کولرهای دو تکه (اسپلیت) ساختمان کولرهای گازی از دو قسمت اصلی تشکیل شده است که عبارتند از: قسمت الکتریکی قسمت مکانیکی شرح کار کولر گازی : مهم ترین قطعات یه کولر گازی عبار

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:30 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت بحران 41 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات41
حجم فایل375 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 41 صفحه

 

به نام آفریینده خلیج تا ابد فارس تعریف بحران شود و خسارات فیزیکی یا محیطی به دنبال داشته باشد ، و جایگاه مالی سازمان و یا تصور عامه مردم از کارگزاران یا سازمان را تهدید کند.
( کاش و دارلینگ 1998 ، ص 179) کلارک بحران را رویدادی بدون برنامه می داند که باعث وارد آمدن صدمه یا حتی مرگ کارکنان ، مشتریان یا مردم جامعه و ورشکستگی یا ایحاد وقفه در عملیات سازمان انواع بحران طبقه‌بندی بحرانها از لحاظ ناگهانی بودن یا تدریجی بودن آنها بعضی از بحرانها به صورت ناگهانی و یك دفعه به‌وجود می‌آیند و اثرات ناگهانی بر محیط درونی و بیرونی سازمان می‌گذارند.
به این بحرانها، بحرانهای ناگهانی (ABRUPT CRISES) می‌گویند.
در مقابل این بحرانها، بحرانهای تدریجی (CUMULATIVE CRISES) وجود دارند كه از یكسری مسائل بحران‌خیز شروع می‌شوند و در طول زمان تقویت شده و تا یك سطح آستانه ادامه و سپس بروز پیدا می‌كنند.
مقایسه بحران های تدریجی و ناگهانی برای مقایسه بحرانهای نا گهانی و تدریجی می‌توان از 5 ویژگی كلیدی استفاده كرد: بحرانهای ناگهانی باسرعت به‌وجود می‌آیند ، قابلیت پیش بینی كمی دارند ، آشكارند، از یك رویداد مشخص یك‌دفعه‌ای شروع می شوند، در یك زمان ثابت به وقوع می پیوندند، و از عدم انطباق سازمان با یك جنبه یا تعداد كمی از جنبه های محیطی حاصل می شوند.
در مقایسه، بحرانهای تدریجی ،به صورت تدریجی و تجمعی به وجود می آیند، قابلیت پیش بینی زیادی دارند، واضح و روشن نیستند، نقطه شروع آنها از یك سطح آستانه است، با گذشت زمان احتمال وقوع آنها بیشتر می شود و از عدم انطباق سازمان با چندین جنبه از محیط به وجود می آیند .
موقعیت بحران شرایط بسیار مبهم است و علل وآثار ناشناخته اند رویداد ها نادر و فوق العاده اند و باعث تهدید بقای سازمان می شوند رویدادی است که زمان کمی برای واکنش به آن وجود دارد ایجاد غافلگیری برای اعضای سازمان معضلاتی به وجود می آید که نیاز به تصمییم گیری دارد و نتایح تغییر وضعیت را بهتر یا بدتر می کند ( گومز و همکاران ، 2005 ص 224) مراحل بحران ایجاد شوک درد علامتی مبنی بر آغاز یک بیماری است که حالت هشداردهندگی دارد .
درسازمان نیز چراغهای هشدار دهنده ای وجود دارند که در هنگام وارد آمدن شوک بحران ، شروع به چشمک زدن می کند مراحل بحران وخامت بحران ممکن است تشخیص درد و شوک ، دشوار یا مبهم باشد و اقداماتی برای بهبود آن صورت نگیرد که در این صورت موجب وخامت بحران می شود .
مرحله وخامت زمانی رخ می دهد که یک نشانه بیماری خواه علامت وخامت به طور ناگهانی بروز کند ویا ناشی از انتقال مرحله شوک باشد

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:30 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت باوهوس مدرسه‌ای كه یك مكتب معماری شد (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات17
حجم فایل441 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 17 صفحه

  

باهاوس: مدرسه‌ای كه یك مكتب معماری شد باهاوس نام یك مكتب معماری است كه از نام مدرسه هنر و معماری باهاوس در آلمان گرفته شده است.
این مدرسه معماری كه از سال 1919 تا 1933 فعالیت می‌كرده است، پیشگام مدرنیسم در معماری بود و دستاوردهای آن هنوز نیز در رشته‌های هنر و معماری به دانشجویان تدریس می‌شود.
ساختمان و كارگاه‌های این مدرسه در دو شهر دسائو و وایمار آلمان از سال 1996 در فهرست میراث جهانی یونسكو ثبت شده است.
باهاوس نام یك مكتب معماری است كه از نام مدرسه هنر و معماری باهاوس در آلمان گرفته شده است.
این مدرسه معماری كه از سال 1919 تا 1933 فعالیت می‌كرده است، پیشگام مدرنیسم در معماری بود و دستاوردهای آن هنوز نیز در رشته‌های هنر و معماری به دانشجویان تدریس می‌شود.
ساختمان و كارگاه‌های این مدرسه در دو شهر دسائو و وایمار آلمان از سال 1996 در فهرست میراث جهانی یونسكو ثبت شده است.
مدرسه معماری باهاوس كه در زبان آلمانی به معنی «خانه معماری» است، در دوران فعالیت چهارده ساله خود در آلمان، در سه شهر مختلف و تحت نظر سه آرشیتكت بزرگ كه مدیریت باهاوس را نیز بر عهده داشته‌اند، فعالیت كرده است.
این مدرسه ابتدا از سال 1919 تا 1925 در شهر وایمار، سپس از سال 1925 تا 1932 در دسائو و بالاخره از سال 1932 تا 1933، یعنی زمانی كه این مدرسه به دستور حكومت نازی آلمان تعطیل شد، در برلین فعالیت می‌كرد مدیریت این مدرسه نیز به ترتیب بر عهده والتر گروپیوس (1919 تا 1928)، هانیس مه‌یر (1928 تا 1930) و میز وان دروهه (1930 تا 1933) بود.
باهاوس در سال 1919 توسط والتر گروپیوس در شهر سنتی و قدیمی وایمار تأسیس شد.
هدف اولیه از تأسیس مدرسه باهاوس، ایجاد مكانی بود كه تركیبی از مدارس معماری، صنایع دستی (چون نجاری، آهنگری و.
.
.
) و آكادمی هنری بود.
گروپیوس اعتقاد داشت كه با پایان جنگ جهانی اول، دوره جدیدی از تاریخ آغاز شده است و قصد داشت در مدرسه باهاوس، سبك معماری جدیدی را كه بازتابی از این دوران باشد، به وجود بیاورد.
به اعتقاد گروپیوس، این سبك معماری كه می‌شد اصول آن را به تمام كالاهای مصرفی تعمیم داد، باید ارزان، كاركردگرا و سازگار با تولید انبوه می‌بود.

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:30 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت بانكداری الكترونیك 48 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات48
حجم فایل912 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 48 صفحه

  

بسم اللّه الرحمن الرحیم عنوان : فصل 15 بانكداری الكترونیك.
2 مقدمه دسترسی تعداد زیادی از مردم جهان به شبکه جهانی اینترنت و گسترش ارتباطات الکترونیک بین افراد و سازمان های مختلف از طریق دنیای مجازی بستر مناسبی برای برقراری مراودات تجاری و اقتصادی فراهم کرده است.
به طوری که با گسترش فناوری اطلاعات تمامی ابعاد زندگی بشر دچار تحولی بنیادین شده و دنیای کنونی در جریان یک دگردیسی کامل قرار گرفته است.
3 استفاده از این فناوری موجب توسعه تجارت تسهیل ارتباطات عوامل اقتصادی فراهم کردن امکان فعالیت برای بنگاههای کوچک و متوسط کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان شده است.
فناوری ارتباطات و اطلاعات امکان افزایش قابلیت رقابت پذیری بنگاه ها را فراهم کرده و همچنین به ایجاد مشاغل جدید منجر شده است.
4 تجارت الکترونیک عمده ترین دستاورد به کارگیری فناوری ارتباطات و اطلاعات در زمینه های اقتصادی است.
یکی از ضروری ترین ابزارها برای تحقق و گسترش تجارت الکترونیک، وجود سیستم بانکداری الکترونیک است که همگام با سیستم جهانی مالی و پولی، فعالیتهای مربوط به تجارت الکترونیک را تسهیل می کند.
5 مفهوم بانکداری الکترونیک بانکداری الکترونیک در واقع اوج استفاده از تکنولوژی انفورماتیک درجهت حذف دو قید زمان و مکان از خدمات بانکی است.
به عبارت دیگر،اگرتا دیروز ساعت کار بانکها، تعداد و محل استقرار شعب بانکها و .
.
.
عوامل اصلی تسهیل گردش پول در جامعه شناخته می شدند امروز با ارائه خدمات بانکداری الکترونیک همچون بانکداری خانگی، مینی بانکها و.
.
.
این عوامل کم کم به دست فراموشی سپرده شده اند.
6 در بانکداری الکترونیک، کلیه خدمات بانکی به صورت الکترونیک و از طریق واسطه های ایمن ارائه می شوند و نیازی به حضور فیزیکی مشتری در بانک نیست.
بانکداری الکترونیک، خدماتی چون اطلاعات حساب و استعلام آن، حواله یا انتقال وجوه بین حسابها ماشین حساب وام، سپرده گذاری، تبدیل ارز و پرداخت صورت حساب (آب، برق و غیره) را به صورت فهرست بندی و زمان بندی شده در اختیار مشتری قرار می دهد.

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:29 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت بازاریابی نوین در قرن 21 14 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات14
حجم فایل3.225 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 14 صفحه

 

آینده را در Iranbin.
com جستجو كنید در عصر ارتباطات دیگر نگران شغل دوم نباشید! شما هم می توانید همكار ما باشید! بازاریابی نوین در قرن 21 ویژگیهای بازاریابی شبکه ای توزیع مستقیم كالا از کارخانه به مشتری نهایی (از تولید به مصرف) درآمد عالی برای تلاش شما امکان کسب درآمد چند لایه بازاریابی بدون مکان و زمان (همیشه و همه جا) بی نیاز از قید و بندهای اداری قدرت واقعی بازار یابی شبکه ای کسب حق بازاریابی از فروش کالا و خدمات تعداد محدود مشتریان شما در بازاریابی سنتی زمان محدد هر نفر برای بازاریابی در بازاریابی سنتی امكان معرفی بازاریابان دیگر در زیرمجموعه خودتان در بازاریابی شبكه ای امكان کسب منفعت از فعالیت زیر مجموعه خودتان در بازاریابی شبكه ای امكان چندین برابر شدن مشتریان, زمان بازاریابی و در نتیجه درآمد شما کار ده سال یک فروشنده بدون زیر مجموعه = کار شما با 1000 زیر مجموعه بازاریابی برای کالا و خدمات فروش کالا فروش خدمات کتاب, بهترین و با ارزشترین محصول برای بازاریابی بازاریابی برای فروش مستقیم کتاب؛ کدام کتاب؟
احترام به حقوق مشتری و خدمات رسانی بجای فروش مستقیم ارائه خدمات بی نظیر در زمینه کتاب و افزایش کلی فروش فن آوری در خدمت فرهنگ www.

Iranbin.
com بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب در کشور بیش از 170 هزار عنوان کتاب فارسی بیش از 30 میلیون عنوان کتاب خارجی عضویت رایگان برای خرید محصولات عضویت ویژه برای استفاده از مزایای بی نظیر سایت و پیوستن به شبکه بازاریابی ایران بین فقط با پرداخت 14 هزار تومان حق عضویت سالانه تجارت الکترونیک را با ما تجربه کنید مزایای بی نظیر عضویت ویژه در سایت ارسال رایگان کلیه محصولات سایت 5 تا 15 درصد تخفیف در فروش کتاب و سی دی 10 تا 20 درصد تخفیف در فروش کتابهای خارجی با دلار 220 تومان 10 تا 20 درصد تخفیف در فروش انواع کارت اینترنت 3 تا 5 درصد تخفیف در فروش کتابهای خارجی با دلار آزاد امكان بازاریابی برای بنرهای تبلیغاتی سایت با پورسانت مناسب امكان بازاریابی برای فروش كتابهای خارجی سایت با پورسانت مناسب صدور یک آریا کارت به عنوان یک کارت اعتباری داخلی بنام شما عضویت در شبكه بازاریابی ایران بین و امكان كسب درآمدی عالی آینده از آن كسانیست كه امروز تجارت الكترونیك را جدی بگیرند! درآمدی بنام حق بازاریابی كسب دو هزارتومان به ازای قرار گرفتن هر زوج یکی در چپ و یکی در راست شما برای محاسبه حق بازاریابی جایگاه افراد مهم است نه معرفی آنها دو هزار تومان حق بازاریابی برای شما به ازای ورود دوست و برادر خودتان دو هزارتومان حق بازاریابی برای شما به ازای ورود A & B دو هزارتومان حق بازاریابی برای شما به ازای ورود D & C شش هزار تومان = حق بازاریابی شما در این مثال دو هزار تومان حق بازاریابی برای برادر شما به ازای ورود B & C صفر = حق بازاریابی دوست شما (بدون زوج در زیر مجموعه) YOU Your brother Your friend A C B Dِ مزایای ارتقاء به عضویت نقره ای و طلایی معرفی مستقیم و درج شناسه شما به عنوان معرف هنگا

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:29 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت بازار پول و بازار اوراق قرضه اروپایی 10 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات10
حجم فایل623 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 10 صفحه

  

بسم اللّه الرحمن الرحیم عنوان : بازار پول و بازار اوراق قرضه اروپایی 2 مقدمه : بازارهای مالی مانند بازار سهام و اوراق قرضه مكانهایی هستند كه در آنها مازادهای پس اندازكنندگان به وام گیرندگان انتقال می یابد .
پس انداز كنندگان می توانند سهام و اوراق قرضه خریداری كنند و وام گیرندگان می توانند از طریق انتشار سهام و اوراق قرضه منابع مالی بدست آورند .
3 بازار پول : بازار مبادله ابزارهای مالی با سر رسید كتر از یك سال می باشد ، ابزار بدهی مبادله شده در این بازار حداقل نوسان قیمت را دارند و بنابراین كم مخاطره ترین سرمایه گذاری است .
بازارهای مالی بین المللی را می توان به دو گروه بازارهای پول بین المللی (كوتاه مدت)و بازارهای سرمایه بین المللی (میان مدت – بلند مدت) 4 از آنجا كه بازار پول اروپایی در مراكز خارج از این كشورها تسعه یافته است ، لذا اصطلاح خارج از مرز(OFFSHORE ) برای مشخص كردن موقعیت آن مناسب می باشد ، در مقابل آن برای بازار پولی داخل هر كشور اصطلاح داخل از مرز (ON SHORE ) به كار می رود .
مهم ترین تفاوت این دو بازار در تفاوت در محیط مقرراتی آنها می باشد .
5 مقررات بانكی داخل مرز و رشد بانكداری خارج از مرز: بعضی اوقات مقررات بانكی در داخل یك كشور به رشد بانكداری خارج از مرز كمك شایانی می كند .
برای مثال در سالهای 1964 تا 1957 بانكهای آمریكایی ، به سپرده های دیداری بهره نمی دادند به سپرده 90 روزه یك درصد و به همین ترتیب بهره ها برای سپرده ها خیلی پایین بود ، مردم هم كه به دنبال بهره بیشتر بودند به بازار خارج از مرز مثل بازار اورپایی روی می اوردند.
6 دوام بازارهای خارج از مرز : بازار خارج از مرز علی رغم از بین رفتن انگیزه اولیه همچنان دوام داشته و رو به رشد است .
7 رشد بازار پول اروپایی حجم بازار پول در اروپا در سال 1960 صفر و هم اكنون به حجم ناخالص 8/7 هزار میلیارد دلار و حجم خالص 8/4 هزار میلیارد دلار رسیده است .
8 سندیكایی كردن وام ها در بازار پول اروپایی : برای اینكه بتوان با سرعت بیشتر و هزینه كمتری وام در اختیار مشتریان قرار داد و همچنین مخاطرات بانكها را در مقابل وام گیرندگان كمتر كرد سندیكایی كردن وام ها شكل منطقی گرفته است .
9 بازار دلار اروپایی و بحران نفت : به دنبال افزایش قیمت نفت افزایش درآمد ارزی اعضاء اوپك و كسری پرداخت برای كشورهای مصرف كننده نفت غیر اوپك ایجاد شد كه بازار اروپایی عمده ترین بازار كمك كننده به تعادل تراز پرداختهای خارجی كشورها بود .

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:29 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت بازار واحد اروپا و پاسخ مدیریت منابع انسانی (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات23
حجم فایل55 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 23 صفحه

به نام خدا فصل 6 بازار واحد اروپا و پاسخ مدیریت منابع انسانی چریس هندری بازار واحد اروپا و بازسازی صنعتی شکل گیری بازار واحد اروپا دو هدف به شرح زیر داشت: تشویق و ارتقای سطح تجارت در درون جامعه اروپا از طریق رفع موانع مصنوعی موجود سازماندهی مجدد شرکت های اروپایی با رویکرد بین المللی شدن انها به منظور توسعه و بهبود توانییهای انها برای رقابت در بازارهای جهانی قانون اروپای واحد مصوب 1986 برای ایجاد تحرک و رفع موانع مربوط به حمل و نقل کالا و مواد اولیه در درون مرزهای 12 کشور عضو به سه روش زیر کمک کرد: حذف موانع مستقیم فراروی تجارت کاهش محدودیت های غیر تعرفه ای مانند رعایت استانداردهای فنی و مقررات دولتی در مورد کالا و خدمات یکسان سازی قیمت ها با توجه به نرخ های متفاوت مالیات کالا های ساخت داخل و مالیات های غیر مستقیم تاثیرات منطقه ای بر بازارواحد اروپا در حالی که منطقی کردن عملیات، استاندارد سازی روشهای انجام کار و ظهور اشکال مختلف ائتلاف ها و ادغام ها در فرایندهای رقابتی در سطح بین المللی امری عادی بوده و تحت هر شرایطی اتفاق می افتد انتظار می رود که تشکیل بازار واحد اروپا عملکرد 40 بخش تولیدی را به ویژه از حیث حذف موانع تعرفه ای و گمرکی به صورت مستقیم تحت تاثیر قرار دهد کمیسیون امور اقتصادی و مالی جامعه اروپا در سال 1988 این 40 بخش را در 4 دسته بر حسب پراکندگی قیمت محصولات مشابه و همچنین سطح داد و ستد در درون کشورهای عضو طبقه بندی کرده است که شامل موارد زیر است: کالاهای تولیدی سنتی دارای بازارهای مشخص کالاهای مصرفی کالاهای سرمایه ای کالاهای واسطه ای استخدام و مهارت ها در بازار واحد اروپا در دو سال اول تشکیل بازار واحد اروپا 250،000 نفر شغل خود را به دلیل برداشته شدن موانع اداری از دست دادند پس از ان انتظار می رفت که در شش سال اینده در نتیجه سازمان دهی مجدد، ارتقا و بهبود سطح کار موجب به وجود امدن حدود 1/8تا 5/7میلیون شغل شود موسسه پژوهش های استخدامی در دانشگاه وارویک نتایج تحقیق خود را در مورد بازار واحد اروپا به صورت سه فرضیه زیر ارائه داد: فرضیه کارایی فرضیه کاهش هزینه ها فرضیه کیفیت پاسخ بازار واحد اروپا از طریق اموزش و ایجاد مهارت کمیسیون اروپا مسئولیت اصلی خود را مانند دولت های عضو ارتقای سطح مهارت ها و توانایی های منابع انسانی می داند و نقش خود را به شرح زیر تعریف می کند: بهبود سطح تحصیلات پایه در کشور های خاص نظیر پرتغال و یونان دستیابی به مهارت های کمیاب و گسترش در سراسر جامعه اروپا اندازه شرکت ها و بین المللی شدن انتظار می رود که تشکیل بازار واحد اروپا اندازه شرکت ها را در کشورهای عضو عقلانی کرده و این شرکت ها سود اوری خود را در سطح درون مرزی و برون مرزی کسترش دهند بر همین اساس انتظار می رود که شرکت ها توانایی های خود را برای فعالیت در بازارهای رقابتی اروپا و جهان به طور مستمر افزایش دهند تمرکز صنعتی شکل گیری ایده ایجاد محدوده های صنعتی یک عامل اساسی در سوق صنایع رقابتی در اندازه های جهانی به تشکیل شرکت های فرعی و اقماری است که در جهت تنظیم روابط مشتری و تولید کننده اثرات چشمگیری دارد بین المللی شدن در بین کشور های عضو جامعه اروپا اقتصاد بریتانیا بیشترین

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:29 ] [ آریا برومندی ]
[ ]

پاورپوینت بازار مشترک اروپا (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات7
حجم فایل159 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 7 صفحه

 

بسم الله الرحمن الرحیم بازار مشترك اروپا بازار مشترك چیست؟
بازار مشترك بازاری است كه علاوه بر اعمال تعرفه مشترك خارجی، سیایت بازارگانی را نیز اتخاذ می‌كند.

بازار مشترك در پی یك پارچگی همراه با حركت آزادانه كالاها، خدمات و عوامل تولید نیز هست.
كشورهای عضو بازار مشترك اروپا: اسپانیا – پرتقال – یونان – بریتانیا – دانمارك – سوئد – ایرلند – هلند – لوگزامبورگ فرانسه – آلمان – ایتالیا – بلژیك – اتریش – فنلاند ساختار بازار مشترك در اروپا: ساختار جامعه مشترك اروپا در ابتدا به صورت بازار مشتررك مابین 6 كشور اروپایی در سال 1957 در رم به امضاء رسید.
كشورهای مانند فرانسه – آلمان – ایتالیا – بلژیك – هلند و لوگزامبورگ به فكر هماهنگی و همبستگی اقتصادی برای خارج شدن از بحرانهای اقتصادی مرحله‌ای افتادند، و در سال 1973 انگلیس – دانمارك و ایرلند وارد بازار مشترك اروپا شدند، این ساختار در ابتدا انگلیس – دانمارك و ایرلند وارد بازار مشترك اروپا شدند.
آغاز همكاری اروپائیان: آغاز همكاری اروپائیان: اتحادیه اروپا بزرگترین نهاد در تاریخ برای همكاری كشورهای اروپائی است و سابقه تاسیس آن به سال 1951 باز می‌گردد.
در آن سال 6 كشور مذكور معاهده‌یی را به نام اتحادیه‌ی زغال سنگ و فولاد امضاء كردند و متعهد شدند سیاستهای خود در این زمینه را هماهنگ كنند.
این ساختار در ابتدا فقط روند اقتصادی داشت ولی كم كم ناگزیر شدند كه برای پیشبرد هدفهای اقتصادی نیاز به سیاست اقتصادی و سیاست اجتماعی مشترك می‌باشد و بعد تشكیل شورای اروپا همراه با دیوان عالی قضائی و كمیسیون اروپا كه مسئولیت اجرای پروژه‌ها را در دست گرفته است، توانست گام مثبتی در اداره این ساختار بردارد.
نهادهای اروپائی نهادهای اروپائی: در سال 1973، جامعه‌ی اروپا با عضویت بریتانیا – دانمارك و ایزلند موافقت كرد و در سال‌های بعد تعداد دیگری از كشورها به عضویت آن درآمدند.
اتحادیه اروپا با پیوستن تعدادی از كشورهای شرق و جنوب اروپا، اینك 25 عضودارد، وسعت آن به حدود 4 میلیون كیلومتر مربع و جمعیت آن به 457 میلیون نفر می‌رسد.
با وجود اینكه اتحادیه اروپا دارای پرچم،‌سرود و پول رایج خود است اما هنوز با فدراسیونی از كشورها یا نوعی ایالات متحده‌ی اروپا فاصله بسیار دارد،‌ هرچند ابعاد اختیارات آن به مراتب از یك سازمان همكاریهای منطقه‌ای فراتر رفته است.
اهداف بازار مشترك اروپا: در واقع هدف از تشكیل بازار مشترك اروپا ایجاد منطقه‌ای وسیع از سیاستهای مشترك اقتصادی بود كه موجب اتحاد قوی در زمینه‌های تولیدی، گسترش

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 9:29 ] [ آریا برومندی ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 صفحه بعد

دیگر امکانات